Olles mõnda aega foorumi kasutaja mõtlesin, et peaks enda Rat-i ka konsiiliumile näitama.
Huvi vanade bmw-de vastu on juba ammu, ning saatus tahtis nii, et 2009
Septembris ta ostetud sai.
Auto oli sellises "tubli keskmine/hea" eesti rullnokkade kohta.Tüüpilised kohad olid ikka roostes ja leidus/leidub ka mõni mõlk.Ühe mõlgi põhjustasid kurikaelad, kui käisin Rulliga norras,seal üritasid tegelased bensiini varastada-viga sai tagumine tiib mingi kangilaadse asjaga.See sai natuke paremaks töödeldud (kuid tegelen veel sellega).Autot olen kasutanud ainult ühe talve (2009).Oktoobri lõpust Aprilli alguseni veedab auto päevi talvekorteris.
Peale auto ostu sai vahetatud hulga osasid-veermik sai remoditud täies mahus Lemförderi osadega(kahetsen, et PowerFlexi ei pruukinud).Radikas,termostaat,ketipinguti ja veel palju palju mis hetkel ei meenu.
Mootor:
M42B18 täiesti standartne.Pruugib Castroli õli ja omab ka Chip-i mille väärtuses N/A mootoril kahlten.
Veermik:
Amordid Bilstein
Vedrud madaldusega 60/40 Automotive-toodang.
Typ 188 3.91 LSD ootab uusi laagreid ja värvi, et saaksin talle ammu soetatud Castrol SAF XJ 75w140 sisse valada.
Hetkel veeren Mustaks värvitud 15X7 Arc velgedel 195/50-R15 rehvidel.Olemas on ka origaanl 15" RZ-id (2 kapslit puudu).Hetkel ootavad värvi vanakooli Fondmetal-id mis on "alpina" stiilis kodaratega.
Kere:
Esineb väikseid mõlke ja roostet.Eix-ilt soetatud udukad ootavad uusi plastklaase.Kogutud on ka mõned uued kereplekid mis ootavad kunagi paigaldust kuid see on teisejärguline hetkel.
Salong:
Täiesti standartne IS-i sisu.
Tulevik:
Olen jõudnud selle autoga endajaoks nii kaugele, et aeg on suuremateks jõududeks.E30 sai ostetud eelkõige isendi sobivuse tõttu hobi autoks(facelift-kupee).Choppimine ja Swappimine oli algusest peale plaanis.Hetkel on kulunud enamasti raha auto originaal konditsiooni viimisel. Sooviks teha mootori swap-i mis iganes huvitava mootori kujul (M62B44-AUDI 2.2T-M50B25T-vms.)Veermik ootab jäigemaid amorte ja kangemaid pukse.Kere seisukord jääb esialgu nii nagu on-tehnika ja erinevate sõlmede arendamine on peamine.
Tänud võlgnen Foorumist kasutajatele Eix22 ning mihkelm-kes on mind nii nõu kui jõuga aidanud.Tänaksin siinkohal ka sõpra Kaarlit ning oma kaasat mõistva suhtumise eest-kes punase plekk pruudiga veedetud tunnid garaazis ära kannatanud on.
Mõned pildid kaa:
2 kuud pärast ostu Rootsis kuskil E4-ja ääres-2009 Detsember
Mai 2011
Tuled on juba tagasi omal kohal(reguleerimis vardad vajasid väikest "ratsimist"
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tere.
Olles mõnda aega foorumi kasutaja mõtlesin, et peaks enda Rat-i ka konsiiliumile näitama.
Huvi vanade bmw-de vastu on juba ammu, ning saatus tahtis nii, et 2009
Septembris ta ostetud sai.
Auto oli sellises "tubli keskmine/hea" eesti rullnokkade kohta.Tüüpilised kohad olid ikka roostes ja leidus/leidub ka mõni mõlk.Ühe mõlgi põhjustasid kurikaelad, kui käisin Rulliga norras,seal üritasid tegelased bensiini varastada-viga sai tagumine tiib mingi kangilaadse asjaga.See sai natuke paremaks töödeldud (kuid tegelen veel sellega).Autot olen kasutanud ainult ühe talve (2009).Oktoobri lõpust Aprilli alguseni veedab auto päevi talvekorteris.
Peale auto ostu sai vahetatud hulga osasid-veermik sai remoditud täies mahus Lemförderi osadega(kahetsen, et PowerFlexi ei pruukinud).Radikas,termostaat,ketipinguti ja veel palju palju mis hetkel ei meenu.
Mootor:
M42B18 täiesti standartne.Pruugib Castroli õli ja omab ka Chip-i mille väärtuses N/A mootoril kahlten.
Veermik:
Amordid Bilstein
Vedrud madaldusega 60/40 Automotive-toodang.
Typ 188 3.91 LSD ootab uusi laagreid ja värvi, et saaksin talle ammu soetatud Castrol SAF XJ 75w140 sisse valada.
Hetkel veeren Mustaks värvitud 15X7 Arc velgedel 195/50-R15 rehvidel.Olemas on ka origaanl 15" RZ-id (2 kapslit puudu).Hetkel ootavad värvi vanakooli Fondmetal-id mis on "alpina" stiilis kodaratega.
Kere:
Esineb väikseid mõlke ja roostet.Eix-ilt soetatud udukad ootavad uusi plastklaase.Kogutud on ka mõned uued kereplekid mis ootavad kunagi paigaldust kuid see on teisejärguline hetkel.
Salong:
Täiesti standartne IS-i sisu.
Tulevik:
Olen jõudnud selle autoga endajaoks nii kaugele, et aeg on suuremateks jõududeks.E30 sai ostetud eelkõige isendi sobivuse tõttu hobi autoks(facelift-kupee).Choppimine ja Swappimine oli algusest peale plaanis.Hetkel on kulunud enamasti raha auto originaal konditsiooni viimisel. Sooviks teha mootori swap-i mis iganes huvitava mootori kujul (M62B44-AUDI 2.2T-M50B25T-vms.)Veermik ootab jäigemaid amorte ja kangemaid pukse.Kere seisukord jääb esialgu nii nagu on-tehnika ja erinevate sõlmede arendamine on peamine.
Tänud võlgnen Foorumist kasutajatele Eix22 ning mihkelm-kes on mind nii nõu kui jõuga aidanud.Tänaksin siinkohal ka sõpra Kaarlit ning oma kaasat mõistva suhtumise eest-kes punase plekk pruudiga veedetud tunnid garaazis ära kannatanud on.
Mõned pildid kaa:
2 kuud pärast ostu Rootsis kuskil E4-ja ääres-2009 Detsember
Mai 2011
Tuled on juba tagasi omal kohal(reguleerimis vardad vajasid väikest "ratsimist"
Kasutaja mihkelmi IS-iga
"Väänetu"
Mikromootor