Hüppa postitusse
Postitatud
comment_4812

Tere.

Olles mõnda aega foorumi kasutaja mõtlesin, et peaks enda Rat-i ka konsiiliumile näitama.

Huvi vanade bmw-de vastu on juba ammu, ning saatus tahtis nii, et 2009

Septembris ta ostetud sai.

Auto oli sellises "tubli keskmine/hea" eesti rullnokkade kohta.Tüüpilised kohad olid ikka roostes ja leidus/leidub ka mõni mõlk.Ühe mõlgi põhjustasid kurikaelad, kui käisin Rulliga norras,seal üritasid tegelased bensiini varastada-viga sai tagumine tiib mingi kangilaadse asjaga.See sai natuke paremaks töödeldud (kuid tegelen veel sellega).Autot olen kasutanud ainult ühe talve (2009).Oktoobri lõpust Aprilli alguseni veedab auto päevi talvekorteris.

Peale auto ostu sai vahetatud hulga osasid-veermik sai remoditud täies mahus Lemförderi osadega(kahetsen, et PowerFlexi ei pruukinud).Radikas,termostaat,ketipinguti ja veel palju palju mis hetkel ei meenu.

Mootor:

M42B18 täiesti standartne.Pruugib Castroli õli ja omab ka Chip-i mille väärtuses N/A mootoril kahlten.

Veermik:

Amordid Bilstein

Vedrud madaldusega 60/40 Automotive-toodang.

Typ 188 3.91 LSD ootab uusi laagreid ja värvi, et saaksin talle ammu soetatud Castrol SAF XJ 75w140 sisse valada.

Hetkel veeren Mustaks värvitud 15X7 Arc velgedel 195/50-R15 rehvidel.Olemas on ka origaanl 15" RZ-id (2 kapslit puudu).Hetkel ootavad värvi vanakooli Fondmetal-id mis on "alpina" stiilis kodaratega.

Kere:

Esineb väikseid mõlke ja roostet.Eix-ilt soetatud udukad ootavad uusi plastklaase.Kogutud on ka mõned uued kereplekid mis ootavad kunagi paigaldust kuid see on teisejärguline hetkel.

Salong:

Täiesti standartne IS-i sisu.

Tulevik:

Olen jõudnud selle autoga endajaoks nii kaugele, et aeg on suuremateks jõududeks.E30 sai ostetud eelkõige isendi sobivuse tõttu hobi autoks(facelift-kupee).Choppimine ja Swappimine oli algusest peale plaanis.Hetkel on kulunud enamasti raha auto originaal konditsiooni viimisel. Sooviks teha mootori swap-i mis iganes huvitava mootori kujul (M62B44-AUDI 2.2T-M50B25T-vms.)Veermik ootab jäigemaid amorte ja kangemaid pukse.Kere seisukord jääb esialgu nii nagu on-tehnika ja erinevate sõlmede arendamine on peamine.

Tänud võlgnen Foorumist kasutajatele Eix22 ning mihkelm-kes on mind nii nõu kui jõuga aidanud.Tänaksin siinkohal ka sõpra Kaarlit ning oma kaasat mõistva suhtumise eest-kes punase plekk pruudiga veedetud tunnid garaazis ära kannatanud on.

Mõned pildid kaa:

2 kuud pärast ostu Rootsis kuskil E4-ja ääres-2009 Detsember

P1110412.JPG

Mai 2011

Tuled on juba tagasi omal kohal(reguleerimis vardad vajasid väikest "ratsimist"

IMG_3700.JPG

IMG_3728.JPG

Kasutaja mihkelmi IS-iga

IMG_3738.JPG

"Väänetu" :P Mikromootor

1.JPG

Esiletõstetud vastused

  • 2 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_3307

Vahepeal on toimunud autoga päris palju.Kõige tähtamaks upgradeks pean hetkel E36 roolilati paigaldust.Sellle E30 stock võimuga lati oleks võinud auto ostul juba minema visata.Sõita on palju parem kui 3.2 pööret on Lock-to-Lock.Umbes kuu tagasi sai auto ka uue Sachs siduri komplekti.Vana sidur oli ennast ammu ammendanud valeo.

Välimuse osas sai ammune unistus täide viidud ning ostetud M-Tech 1 tagumine spolier.See sai ka kohe ära värvitud(ainult see osa mis on ette nähtud kerevärvi olema).

IMG_6950.JPG

IMG_6948.JPG

Välimuse osas oleks auto nüüd justkui komplektne ainult 17X8 veljed on veel puudu(alpina-d võis bbs-id,vms).

Järgmine suurem muutus auto juures oleks veermiku remont Part II, nüüd õigesti ja korralikult.Võta auto veermik pulkadeks, põhi keevitada-värvida, ning sillaosad värvida ja koostada kangemate tükkidega.Ja kindalsti ka 5X120 conversioon.Puksid on juba välja valitud, need saavad olema need http://www.superpro.com.au/superpro-tech-updates/item/20-superpro-poly-rods

Typ 188 diffri poldid,seibid-pudinad sain ka tsinkimisest kätte-vaja veel värvida ja laagrid osta.

Ja nüüd küsimus, kust teie laagreid ostate diffritele?SKF?

Päris soolane hind on nendel laagritel.Äkki keegi soovitab miskit kohta?

Tahaks juppe koguma hakata ka 5X120 conversioonile.

Ma vabandan ette, et pole väga sellesse protsessi süvenenud, kuid E30 M3 tagumisi rumme ma ostma ei hakka UM-ist, nagu Mihkel tegi :lol:

Mitte et see vale oleks, kuid ei taha nii palju raha sinna alla käija.

Eesmärk oleks selline-sõita velgedega mille offset on minimaalselt 20.See, et ma taha ei saa paigaldada klotsiga käsipiduri süsteemi või see et tuleb koopaid natuke voltida, et nende velgedega sõita saaks, see pole probleem.

Olen ma õieti aru saanud, et ette on vaja E36 püstakuid, ning taha compacti rummu ja sobivad ratta laagrid, hüllsi laagrile et too ootsa külge istuks?Pluss muidugi XXX bracketit, et pidurid, kettad istuksid.

Compacti sild kukub ära, sest siis ju offset liiga kõrge.

comment_3282

minu vanal ja Jann`i praegusel kabriol on e36 rummud. Taha sobib 1:1 ja ees oli mingi moditud coiloveri püstak mille ehitusest ei oska midagi öelda.. Offset tuleb midagi 5`sega sarnast.

Taga olid e36 325 pidurisuportid ja kettad. suporti üks kõrv tuli teise kohta keevitada(ja jäi ilusti pidama).

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_2453

Vahepeall toimunud niipalju:

1.Ostetud said BBS RS-id :twisted: mis ootavad keevitamist, freesimist(auguvahe ei sobi),värvimist ja Penu poolt koostamist ja poleerimist(kevadel saab alla vast)

2.Täna läks radikas paugua puru-asemele läheb Diisli/325i-e tropical versioon.Kui kellegil häid näpunäiteid kuidas IS-ile paigaldus paremini sujuks võik kirjutada.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_1668

Sain aega, et RS-id lahti võtta.Kas keegi teab kust ma leiaks tööstuslikku soodat tartust(sooda pritsiks).Tahaksin taha laiemat ranti tellida.8.5 vs. 8 olen kahe vahel hetkel.

Müüdud sai 2 jooksu velgi (fondmetalid ja arc-d), praegu veeren RZ-tidega.Käsime ka sõbraga autot pildistamas-sai piduri toru lõhki pidurdatud :roll: Midagi hullu ei juhtunud pääsesin summuti kriipimisega.

Eelmine aasta vahetasin kõik sarniirid esisillas, kuid polnud võtta ühte sarniiri Lemförderilt.Läksin lihtsamat vastupanu teed ja panin FebiBilsteini.Ja näe imet :!: See Febi p...k lõtkub pärast 3000 KM.

Õhtul lubati sesioonist pilte ka!

  • Autor
comment_1657

Äkki vihjad mis võis valesti olla paigaldusel siis?

Kumm oli sarniiril terve.Sõitsin 2 aastat tagasi äärekivisse ja sarniir mis oli seal aastaid olnud (Bmw originaal) ei läinud ei puruks ega hakanud lõtkuma vaid oli lihtsalt kõver! Sõitsin terve talve jäärada ilma, et midagi oleks arusaanud.Kevadel leidsin õõtsaseest kõvera Bmw logodega Lemförderi sarniiri millel oli kumm ka katki aga ei mingit lõtku!

Ma ei usu enam ammu odava otsa veermiku osadesse.

Milleks katsetada (mida ma ka tegin :roll: ) kui hinna vahe kvaliteetse asjaga on olematu arvestades varuosa ressurssi!

  • 2 aastat hiljem...
  • Autor
comment_68583

Kurbusega pean teatama, et minu ja punase daami suhe on leidmas ilmselt endale lõppu.Kuidas asjad nii on läinud, ei oskagi lühidalt kokku võtta(ootamatud muutused elus).Hetkel olen lubanud autot näidata ühele selle foorumi kasutajale esimesena, ning kui ta endale uut peremeest ei leia, on ta kõigile saadaval.Aga sellest täpsemalt lähitulevikus, nagu kaa minu uuest elukaaslasest-kes on lähisuguluses minu eksiga..

 

 

post-1097-0-43905700-1381618484_thumb.jp

  • 2 kuud hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.