Hüppa postitusse
Postitatud
comment_5205

Tegelikult üritasin ma esimest korda elus osta endale E30 kupeed (punane 316 kupee) juba 2005. a, kui need autod ei maksnud mittekuimidagi. Toona jäi asi katki, kuna sain endale ühe Opeli.

Teist korda üritasin osta endale E30 kupeed aastal 2008. Sel korral olid need autod natuke kallimad juba, kuid siiski odavamad kui praegu. Käisin vaatamas mitut, kuid kõik olid niivõrd raiped, et ostsin lõpuks E34-ja.

Kuna kaks ilma kolmandata ei jää, siis hakkasin uuesti otsima, seekord eelarveks 2x rohkem, kui eelmine kord. Tahtsin autot, mis näeks välja ideaalne, ning ei roostetaks. Kadedust tekitas ka kursavend, kes oma omale talvel ühe kupee õuele tiris. Uskuge või mitte, aga E30ne puhul sellist leida, mis ei roostetaks on võimatu. Piltide pealt on nad paljud siledad, kuid tegelikult on ka foorumis neist, mis piltidel libedad tunduvad ikka parajalt roostes peldikud.

Pärast pikki otsinguid leidsin selle:

raxfh3.jpg
2nt7de.jpg
2uxz0qg.jpg
nle8g7.jpg
2uxz0qg.jpg
2nt7de.jpg

Aga see selleks.. infost siis:

Auto on toodud 2a tagasi saksamaalt, seisis kuni selle kevadeni garaazis ning ei ole kuuldavasti mittekunagi talvel sõitnud. Seda ma muidugi garanteerida ei saa, kuid esmane registreerine Eestis on selle aasta aprilli kuus. Kere on täiesti ideaalses korras, ning pole taastatud. Terve auto peale on 2 väikest roostetäppi. Seega võib vb olla seda juttu mingil määral uskuda. Teen homme veel pilte mattide jms alt.

Mootoriks on M20B27 nn "strokker", ehk siis mootori ülemine ots pärineb M20B25 pealt, koos sisselaske jms. Ka aju on M20B25 oma. Igatahes käib mootor ülihästi pöördesse, ning auto on lausa uskumatult kiire. Ma algul olin selle mootori suhtes pehmelt öeldes skeptiline. Eriti suur vahe just 2,5 liitrisega võrreldes on madalatel pööretel. Olen saanud sõita enne kõigi erinevate mootoritega E30netega, mida tehas peale M3-e pakkus, ning vahe on ikka päris suur. Interneti tarkuse järgi peaks võimsust andma natuke üle 135kw selline kombinatsioon.

Lisavarustus on E30nele omaselt kasin, kuid siiski:

Roolivõimendi (jah see on E30nel lisavarustuses)
Kesklukk
Signalisastsioon (hiljem paigaldatud)
Tehase originaal tumedad klaasid (kõik kaasa arvatud tuuleklaas)
M-tech II rool (paigaldasin ise oma E34 pealt)
Katuse luuk (käib swaanziga)
Kompuuter (laes)
Madalad sportistmed ees.
Ksenoon tuled

Mingit suuremat taastamist tehtud ei ole. See auto ongi nii säilinud.

Muudetud , muutis oo7

  • Vastuseid 794
  • Vaatamisi 79,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pigem ütleks, et noore mehe elus on kaks kõige hullemat asja noor naine ja vana auto - mõlemad vajavad pidevalt tähelepanu, näitavad iseloomu ja päris oma tahtmist õnnestub harva peale suruda Pole mi

  • KarlK käis autot pildistamas:     Peab mainima, et tema auto äärmiselt kirgas punane värv pani korra mökutama, kas Zinnoberrot oli ikka õige valik, aga kuna see o

  • Muide see auto on ka valminud Juuni kuus 1987   Elu lõpuni ma sellega sõita tõesti ei kavatse, vb olla ongi järgmine/ülejärgmine hooaeg saadaval. Kes tahab võib raha koguma hakata

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_89860

Siin kahjuks Mode ise ongi mahlamüts kes järjepidevalt toodab teemavälist jama juurde, mitte ei kustuta seda.

Ma olen varem mõista andnud et vana võib oma lemmik mudelist mu teise teemasse kirjutada, kus sellest ehk oleks ka kellegil tolku, aga sinna kirjutades ei tõuse härra postituste arv, millele vist tuginedes kõik faktid ümber võib lükata

Ma saan aru küll et olen vist härrale varbale astunud aga mis teha, kui mõned on otsekohesemad kui teised. Sellepärast ei pea pool aastat mingit koeranurga küla huumorit tegema.

  • Autor
comment_89865

Sa vastasid tõesti mu oma otsekohesusega ja ma ei näinud ega näe selles probleemi.

Küll aga ma näen seda selles, kui aetakse mingit külamehe iba mis lisaks ei vasta absoluutselt tõele.

Kui hetkel tõesti teemat kuidagi jätkata ei saa siis tuleb väikene paus teha

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_91151
Kohale on ilmunud UM-ist järgnev kraam:
 
0108237225ae2ea.jpg
 
Katuseluugi vänt, õhulõdvik, tagatule tihendid, käikari nahk, peegliklaas ja vaakumvoolikut jooksev meeter. 
 
 
Kavas on siis selle kuu jooksul pill valmis timmida. Veljed on poleeritud aga veel värvimata. Vaja tellida rehvid ära ja kogu see kraam auto külge monteerida mis kokku ostetud on 
 
 
Kust saab Borbeti kleepse kapslitele ?

Muudetud , muutis oo7

  • Autor
comment_91156

Nahk ~60 EUR

 

Vänt ~40 EUR. Ma ostsin selle plastik ketta ka sinna, see oli ~3 eurot.

 

 

Nahk muidu väga ilus, ma ostaks pigem selle, kui laseks teha kuskil. Katuseluugi vänta, nagu Eix ennist siin teemas mainis kuskilt ei saa. Pool aastat oli kuulutus üleval nii EBK-s kui siin.

  • Autor
comment_91167

See aasta on jh kuidagi kohe eriti hästi füüri läinud, neljakohaline nr ammu täis.  :huh:

 

Selle eest auto endaga pole midagi teinud, see kopitab niisama. Ükspäev kui ilus ilm oli ajasime välja ja lasime maanteel tühjaks paar korda  :D

 

 

 

Hetkel tegeleme venna pilli võimsamaks tuunimisega. Punasega hakkab millalgi kuu lõpus tegelema ma arvan, siis keerab kõik vidinad külge, vahatab ära ja hakkab sellega sõitma :)

  • Autor
comment_91362
 Keila kohalikus autopoes müüakse igasugu imeasju ja nagu eeldatud olid seal ka Borbeti kirjad olemas.
 
0108253846ac519.jpg
 
Ostsin endale varem ka kapslitele originaal poldid ja võtme nagu siin pildil:
 
hexcapsmore.jpg
 
Siiani olen veel kahtleval seisukohal, millises mõõdus rehvid panna autole. Taha 205/45 ja kas ette sama või 195/45   :huh:  Kunagi hakkas jubedalt teed otsima kui ees olid 205 nagu taga  :mellow:

Muudetud , muutis oo7

  • Autor
comment_91367

Mulle on väga tähtis auto soiduomadused, kui pillil 150 pealt rool rööpas tee peal nagu sea tra käib on ka hirmuäratav. Vb olla olid enne sitad rehvid v krt teab. Praegu ka erinevad

Muudetud , muutis oo7

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.