Hüppa postitusse
Postitatud
comment_5205

Tegelikult üritasin ma esimest korda elus osta endale E30 kupeed (punane 316 kupee) juba 2005. a, kui need autod ei maksnud mittekuimidagi. Toona jäi asi katki, kuna sain endale ühe Opeli.

Teist korda üritasin osta endale E30 kupeed aastal 2008. Sel korral olid need autod natuke kallimad juba, kuid siiski odavamad kui praegu. Käisin vaatamas mitut, kuid kõik olid niivõrd raiped, et ostsin lõpuks E34-ja.

Kuna kaks ilma kolmandata ei jää, siis hakkasin uuesti otsima, seekord eelarveks 2x rohkem, kui eelmine kord. Tahtsin autot, mis näeks välja ideaalne, ning ei roostetaks. Kadedust tekitas ka kursavend, kes oma omale talvel ühe kupee õuele tiris. Uskuge või mitte, aga E30ne puhul sellist leida, mis ei roostetaks on võimatu. Piltide pealt on nad paljud siledad, kuid tegelikult on ka foorumis neist, mis piltidel libedad tunduvad ikka parajalt roostes peldikud.

Pärast pikki otsinguid leidsin selle:

raxfh3.jpg
2nt7de.jpg
2uxz0qg.jpg
nle8g7.jpg
2uxz0qg.jpg
2nt7de.jpg

Aga see selleks.. infost siis:

Auto on toodud 2a tagasi saksamaalt, seisis kuni selle kevadeni garaazis ning ei ole kuuldavasti mittekunagi talvel sõitnud. Seda ma muidugi garanteerida ei saa, kuid esmane registreerine Eestis on selle aasta aprilli kuus. Kere on täiesti ideaalses korras, ning pole taastatud. Terve auto peale on 2 väikest roostetäppi. Seega võib vb olla seda juttu mingil määral uskuda. Teen homme veel pilte mattide jms alt.

Mootoriks on M20B27 nn "strokker", ehk siis mootori ülemine ots pärineb M20B25 pealt, koos sisselaske jms. Ka aju on M20B25 oma. Igatahes käib mootor ülihästi pöördesse, ning auto on lausa uskumatult kiire. Ma algul olin selle mootori suhtes pehmelt öeldes skeptiline. Eriti suur vahe just 2,5 liitrisega võrreldes on madalatel pööretel. Olen saanud sõita enne kõigi erinevate mootoritega E30netega, mida tehas peale M3-e pakkus, ning vahe on ikka päris suur. Interneti tarkuse järgi peaks võimsust andma natuke üle 135kw selline kombinatsioon.

Lisavarustus on E30nele omaselt kasin, kuid siiski:

Roolivõimendi (jah see on E30nel lisavarustuses)
Kesklukk
Signalisastsioon (hiljem paigaldatud)
Tehase originaal tumedad klaasid (kõik kaasa arvatud tuuleklaas)
M-tech II rool (paigaldasin ise oma E34 pealt)
Katuse luuk (käib swaanziga)
Kompuuter (laes)
Madalad sportistmed ees.
Ksenoon tuled

Mingit suuremat taastamist tehtud ei ole. See auto ongi nii säilinud.

Muudetud , muutis oo7

  • Vastuseid 794
  • Vaatamisi 80tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pigem ütleks, et noore mehe elus on kaks kõige hullemat asja noor naine ja vana auto - mõlemad vajavad pidevalt tähelepanu, näitavad iseloomu ja päris oma tahtmist õnnestub harva peale suruda Pole mi

  • KarlK käis autot pildistamas:     Peab mainima, et tema auto äärmiselt kirgas punane värv pani korra mökutama, kas Zinnoberrot oli ikka õige valik, aga kuna see o

  • Muide see auto on ka valminud Juuni kuus 1987   Elu lõpuni ma sellega sõita tõesti ei kavatse, vb olla ongi järgmine/ülejärgmine hooaeg saadaval. Kes tahab võib raha koguma hakata

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_85116

Mul on ta üleni ära võõbatu ja lakitud, see nagu teeb asja natuke paremaks, ma arvan enne oli tunduvalt viletsam. Mul pleekis ta ropult ära ka ja roosteplekke leidus lõpus juba ka.

Olen ise ka tähele pannud, et sul väga sarnane auto, väljalaske aasta ka täpselt sama. Huvitav, et sa ise oled ka sama vana kui mina :D

 

 

Sellesmõttes, et loodetavasti keegi seda sul ära ei osta, siis tasub masin kevadel mõnele üritusele kohale vedada, käin Arenal sellega kolmapäeviti ja kevadel on veel EBK rajapäevale kindlasti jne mis siin toimumas on. 

 

 

Muidu ma enda omaga sõidan veel niikaua kuni lumi tuleb s.t Tallinna satud sellega võid teada anda ;) 

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_85572

Auto kusi ennast täis jälle. Seekord õnneks juhtus kodu ligidal ja teepeale ei jäänud. Suudlaseks Veepump. Kuna asi lahmas korralikult siisostsin uue pumba ja panin ise majaeees külge

0107682123f9888.jpg

Asi on korras jälle ja sõidab väga hästi. Kuna ilmad soojad siis kütab edasi.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_86130

010775834372418.jpg

 

Selleks aastaks on konets multifilm.

 

Kokkuvõtteks võib öelda, et minu jaoks oli 4. hooaeg selle autoga sõita. Uhada sai siiani kõige rohkem ja kauem ~14 000km (eelmine aasta ~1500 :D ). Samas suutis auto erinevalt eelnevatest aastatest ennast tervelt 3 korda täis kusta (seejuures 1. jäin ka teepeale), kuid selles arenes selline tore seiklus, et saab andeks :D

 

 

To-do list on järgmine:

 

Uued vaakumvoolikud, õhulõdvik, kardaani laager, aju ära pimpida ja veljed osta. Motronic 1.3 sain Kaido käest kätte (tänud Kerdile, kes viitsis selle kuskilt ääremaalt tsivilisatsiooni toimetada) ja proovisin enne garaazi panekut peale. Pill käivitus hästi. Viimastega on mitu varianti.. eks siis kirjutab kui miskit ostetud/tehtud on.

 

Ühesõnaga sõidan kindlasti selle autoga ka järgmisel suvel, veel päris jalgu liikluses ei jää :rolleyes:  

Muudetud , muutis oo7

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_87190
Auto on vedelenud vahepeal garaazis. Küll aga olen kokku ostnud erinevaid asju.
 
Keldrisse veeresid Alpina stiilis veljed. Need on küll ka ainult 15 tolli, kuid rattad jäävad 13mm välja poole, seega peaks vanakooli stiilis maina all ok olema:
 
post-2468-0-19411300-1413013508.jpg
 
Tellisin autole ka 2,7 strokerile seadistatud kiibi, mida USA e30 foorumites kangesti kiidetakse. Seadistatud on see siis arvestades M20b25 pihusteid ja 98 bensiini. Paigaldasin selle ise Motronic 1.3 ajju:
 
10841708_796106813761303_437631561_n.jpg
 
 
Piiraja on nüüd 6800. Kahjuks sõita pole proovida saanud. Video ka
  • Autor
comment_87192

Ootaks pakkumisi järgmistele salongi detailidele:

 
1) Juhi turvavöö vastus
 
2) Tuhatoos koos ümbrusega (terve sigaretisüütaja vastus k.a, süütajat ennast pole vaja)
 
3) Juhi peegli taga olev kolmnurk-plast
 
4) Katuseluugi vänt, antrasiithall (NB! magnet peab olemas olema)
 
 
Asjadega on aega kevadeni, seega mõni varuosa-kunn võib vabalt need võtta kaasa siis kui endal asja linna on

Muudetud , muutis oo7

comment_87195

Sa panid aju juba kõik kokku tagasi?
Viimasel ajal olen veits aju remappimist uurinud ja katsetanud - ilgelt huvitaks mõne kõvema tuuning kivi sisu lugeda..

Homme liigun Tallinna, saaks mälu lugeja kaasa võtta ja info arvutisse tirida. Omalt poolt saan pakkuda garantiid, et seda edasi müüma ei hakka ja sinu loata teistele ei jaga. Võidad selle, et kui kunagi miskit parendatud saan (või pihusti upgrade, MAF õhulugejat paigaldada peaksid tahtma) siis teen soovi korral sulle tasuta uue custom kivi.

Aga kui sa enam lahti kakkuda ei viitsi / pabistad, et midagi juhtub / oled kade :D siis las ta jääb.

  • Autor
comment_87197

Kas v'andal on see plastik ka sul katki we? Need plastikud  ju eraldi osad mille saad enda vana alles j'atta.

Vändal on magnet kadunud ja metallosa katki s.t see tuleb koguaeg küljest ära kui kõvemini vändata, peab pidevalt tagasi lööma seda

  • Autor
comment_87198

Sa panid aju juba kõik kokku tagasi?

Viimasel ajal olen veits aju remappimist uurinud ja katsetanud - ilgelt huvitaks mõne kõvema tuuning kivi sisu lugeda..

Homme liigun Tallinna, saaks mälu lugeja kaasa võtta ja info arvutisse tirida. Omalt poolt saan pakkuda garantiid, et seda edasi müüma ei hakka ja sinu loata teistele ei jaga. Võidad selle, et kui kunagi miskit parendatud saan (või pihusti upgrade, MAF õhulugejat paigaldada peaksid tahtma) siis teen soovi korral sulle tasuta uue custom kivi.

Aga kui sa enam lahti kakkuda ei viitsi / pabistad, et midagi juhtub / oled kade :D siis las ta jääb.

 

Panin kõik kokku tagasi ja autole peale. Auto ei ole Tallinnas ka vaid vedeleb ~30km kaugusel mu tuttava garaazis. Ma ei viitsi sellepärast sinna sõita lahti kiskuma seda uuesti, lisaks pole võtmeid ka minu käes.

 

Eks seda kas sellest mingit tolku on näeb kevadel..

 

 

 

Millise MAF lugejaga sa suudaks mootori käima panna? M50b25 omaga ?

Muudetud , muutis oo7

  • Autor
comment_87202

Siitsamast foorumist ;)

 

Muidu olen nillinud seda pardinokka ka mis sul on, aga viimasel ajal tahetakse vanade katkiste/kraabitud asjade eest pm pool uue hinda saada. :huh:  Vaatab, kui kuskilt tervet ei saa, siis ostan vist uue.

 

 

Mis puhul teist ringi vaja on ?  Kuri plaan rajapäeva slikid sinna peale tõmmata ?  ^_^

Muudetud , muutis oo7

  • Autor
comment_87226

Mu vend ütles mulle, et sellise eest mida nussida on vaja ei tasu mingil juhul üle 50.- maksta. Sest esiteks paranduse liim+ võõpamine maksab nii palju, et igakell muidu odavam see 230 EUR asi osta. 

 

Kui enamvähem sellise hinnaga seda müüa tahad võid visata fotod PS  :P

comment_87229

Sul on seal eta tahhokas, see loobib ju seda seierit lõpus niisama juba :) Katuseluugi vända soovitan tutikana osta, enamustel piiraja rant murdunud või vigane juba. Turvavöö vastuseid on 10 eri varianti, millist sul vaja,ehk leian.

Mis seda esispoilat puudutab, siis tõepoolest on tutikas kasulikum osta,kui vana. Isegi selle 50e eest saadud poolpidusega mässamine ei anna mingit rahalist säästu tunda. Aasta tagasi tellisin tuttavale ühe 190€ eest, aga hinnad muutuvad mitu korda aastas, on ka lootus et läheb odavamaks, paljude asjadega niipidi ka olnud. See lisa siin nii paljudel, et peab vist endaoma ka  maha müüma, enam pole kuskilt otsast haruldane. Reaalselt tegu siis originaal esispoilaga, mida pandi koos pagassilipiga. Facelifti samamõtteline asi on nn is lisa. See pardinokana lahti lastud kõlakas tundub ikka nii naljakas ,kui is lisa on ülemaailmse kõlakas, siis esialgne google otsing " duck xxx" ei andnud midagi :D

  • Autor
comment_87233

Eta seiereid on erinevaid, osad on 5000 teised on 6000 (need hilised 95kw). Enne piirajasse käis siis veel näitas, küll skaalast väljas aga siiski. 

 

Mis pardinokka puutub, siis sellisel juhul värviks ta kerevärvi. Muide see hind oli öeldud Kerdi pakutud noka kohta, millel üks mõra sees. Praegu pakutu pilte ma pole näinud.

 

Ehk nii:

 

e30-front.jpg

comment_87242

Punase nupuga on nad kõik :) Kinnitused, sisud , välimus jms kõik aastatega erinevad. Sinul paistab pildi järgi olema facelifti oma.

Esispoilad ongi originaalis ka kerevärvi, nii see pre oma kui ka facelifti "is spoila" . Ainult need tavalised lisad on musta värvi, edition autodel on ainult kerevärvi (sedaanid/kupeed)

  • Autor
comment_87244

Mul sellel vastusel see vedru sees peetis s.t nupp ei tule ülesse. Igakord vaja turvavöö otsaga koukida. Ma kradi 3x trahvi ka saanud ilma sõitmise eest :D

 

Mul see värvimine pole niiväga odav niisama üle tuiskamine ka, see on pinnavärv kriimukindla lakiga, s.t ta tuleb ära võõbata ja siis veel vesilihvi teha ja siis selle lakiga lakkida.

 

Vaatab, ma mõtlen, mis teeb sellega. Mulle tegelikult väga meeldib Alpina stange ka aga seda ei võlu kuskilt välja. Praegu eest nagu kergelt tönts see pill. 

comment_87245

Minu 325i pre kupeel  on  see "Pardinokk"   ka    õliradika jahutus avadega,  originaalis  need avad juba olemas, ei ole ise tehtud B)  Väidetavalt  pidi  see veel  haruldasem  varjant olema.   Eks  targemad  oskavad  seda ise  edasi kommenteerida.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.