Blade Postitatud 3. detsember 2013 Jaga Postitatud 3. detsember 2013 Niisis tean et igalpoole leierdatud neid mootorite teemasid kuid sooviks ikkagi tarka infot et mida peaks tegema ja mida ei peaks. Mul on siis 2,7 eta 90 kw mootor. Jupid olemas: 2,5 kaan 2,5kolle 3,5aju 3,5 pihustid ja surve reguaator 3,5 õhulugeja 3,5juhtmestik e34 pärit Niisis kas see kompott sobib kokku et midagi ümber ei pea tegema ja kas hakkab tööle ? Väntvõll ei pidavat vastu kõrgetel pööretel ? Võiks 2,0 hooratta panna , kuna kergem ? Võiks ka 2,3 nukkvõlli panna ? JA kas käigukasti mahub ilusti ümber tegematta 240mm siduriketas ja korv ? Seletage mulle sellest ja andge nõu Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kotkas1 Postitatud 3. detsember 2013 Jaga Postitatud 3. detsember 2013 na mootori puhul peab ilusti vastu vänt ka kõrgema piiraja puhul, kui turbotad siis soovitaks pigem diisli vänta. hoorattal lihtsalt 1 massiline m20 oma ning nukkvõll jäta 2.5. siduri mahutavad nad kõik ilusti. juhtmestik otsi m20 motronic 1.3 oma sest e34 oma pead ise veidi pikendama aju juurest Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/#findComment-71103 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Blade Postitatud 4. detsember 2013 Autor Jaga Postitatud 4. detsember 2013 Aga pm saab muidu selle e34 juhtmestiku ilusti peale aretada ? asetaks aju mujale siis 3,5 aju on kolmerealine ja mul m20 on kaherealine. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/#findComment-71171 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kotkas1 Postitatud 5. detsember 2013 Jaga Postitatud 5. detsember 2013 kui tinutuskolb käes püsib siis pole midagi keerulist, m20 motronic juhtmestik lihtsalt kergesti leitav ja kohe bolt-on lahendus Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/#findComment-71202 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Blade Postitatud 5. detsember 2013 Autor Jaga Postitatud 5. detsember 2013 mis mõttes kergesti leitav ? ja selle m20 juhtmestiku otsa ei sobi ju 3,5 kolmerealine aju !? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/#findComment-71216 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 6. detsember 2013 Jaga Postitatud 6. detsember 2013 ETA väntvõll Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/#findComment-71295 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Blade Postitatud 7. detsember 2013 Autor Jaga Postitatud 7. detsember 2013 kas diisli spiokas ? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/#findComment-71301 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 7. detsember 2013 Jaga Postitatud 7. detsember 2013 (muudetud) Ei, hilise 325e oma. 95kw mootor. Muidu mis puutub 3,5 ajusse ja pihustitesse, siis sellega ajad endal lihtsalt kütusesegu paigast ära. Ma parem jätaks originaalaju ja laseks sellele uued seaded panna koos originaalpihustitega Muudetud 7. detsember 2013, muutis oo7 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/#findComment-71309 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kotkas1 Postitatud 7. detsember 2013 Jaga Postitatud 7. detsember 2013 3,5 õhulugeja tahab veidi sättimist kui kasutad 3,5 aju ja pihusteid, õhu möödavool keera üv punktis paika umbes 2500 pöörde, selleks ajaks ühenda lamda lahti (ära unusta pärast uuesti kinnitamast!). siis suudab 3,5 aju ise piisavalt korrigeerida segu ilma et rüüpaks metsikult madalatel pööretel ning WOT püsib kõrgetel pööretel ilusti 0,66-0,8 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/#findComment-71313 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Blade Postitatud 7. detsember 2013 Autor Jaga Postitatud 7. detsember 2013 aga kas m50 141kw pihustid istuvad ilusti peale ? ning kui kallis see ajule uute seadete panek on ? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/#findComment-71314 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 7. detsember 2013 Jaga Postitatud 7. detsember 2013 Ajule uute seadete panek on üldtuntud Chiptuuning Hinnad on 10 eurost (Ebay kiibid ) kuni 350++ Eurot (dünos korralik seadistamine) välja Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/#findComment-71318 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kotkas1 Postitatud 8. detsember 2013 Jaga Postitatud 8. detsember 2013 kui kasutad 3,5 aju siis ainult üv punktis paika keeramise vaev, kui kasutad m20b25 aju siis mõttekas pigem chip. m50b25 pihustid annavad vaid tulemust kui kasutad 3,5 bari surveregulaatorit. 3.0 bar peal on need vaid minimaalselt paremad Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/#findComment-71352 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Blade Postitatud 8. detsember 2013 Autor Jaga Postitatud 8. detsember 2013 aga kas 3,5 155kw mootoril on ka 3,5 bar surveregulaator `? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/#findComment-71363 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kotkas1 Postitatud 8. detsember 2013 Jaga Postitatud 8. detsember 2013 miks nii 3,5 pihutite töösurve on 3,0 bari, m50 mootoritel tuli kõrgema survega pihutstid (va 2,0 mis samuti 3,0bari survega) Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/#findComment-71374 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sass Postitatud 12. detsember 2013 Jaga Postitatud 12. detsember 2013 Mul kül m30 moto ja kasutan e34 juhtmestikku ,ning moto aju täitsa õigekohapeal.. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/#findComment-71543 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
JIL Postitatud 6. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 6. jaanuar 2014 (muudetud) niisiis , 2, 7 ETA 95 kw plokk (olemas).,, 2,5 kaas 885 lõpuga (olemas) ... m20 mototronic juhtmestik (puudu)..kas eta plokki m52b28 võll istub?see väntvõll on vist ketiga aga ylejäänud mootor on ju rihmaga..kuidas see yhtima panna? ja mis nukka peaks kasutama...? ja mis sisselase peaks kasutama..m20b23 on olemas hetkel..ja 2,7 eta keps ja kolb ka olemas...kas mootoriplokki peaks lihvimisse ka viima...? Mul selline asi pooleli aga tarkutera on suht nüri veel ;( .... oo7 ja kotkas1 anke nüüd nõu palun Muudetud 6. jaanuar 2014, muutis JIL Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/#findComment-72876 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 6. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 6. jaanuar 2014 (muudetud) M52 väntvõll istub sinna väga hästi sisse. Jätke meelde 325e ja 325i plokk on sama. Ketiga võllil nimelt pole seda väntvõlli kaela mille ümber otsakaane simmerling istub ja seetõttu hakkaks sealt õli lahmama. (kett on ju mootori sees, rihm väljas) See kael tuleb ise treida sinna ümber !. Selle saab valmistada m52 väntvõlli otsas käivast rattast. Lisaks sellele jääb ka väntvõlli otsa käiv polt natuke pikaks ja on vaja lühemaks teha. Kui sul on mõlemad väntvõllid olemas pane need kõrvuti ja näed kohe mis vaja teha Kui sa selle 2,8 liitrise võlli paned pead kasutama 325i kolbe. Sobivad kõik M20 kepsud peale 325i omad. Eta kolvid ei kõlba, nendega käib see asi sul klappidesse kohe. Väntvõlli tõus on liiga suur. Nukkvõll vali vastavalt enda vajadusele, millist mootorit sa tahad. M20b25 oma käib tänavasõiduks ka väga hästi. Nukkvõll määrab seda, millistel pööretel hakkab maksimum võimsus asetsema. Kanged sportnukad panevad asja tühikäigul lonkama ja ökonoomsus kannatab. Absoluutseks maksimumiks loeks ma 288 kraadi, mida tänavasõiduks kasutada. Sisselase jms pane seesama mis selle 885 kaane küljes on ehk 325i oma. Seal on parajalt jäme gaasiklapp. Üldiselt selle mootori valmis saad on lõbu küll. Esialgu pane ta tavalise ajuga käima ja sõida sisse, pärast aega programmeerida jne. Auto töötab sellega väga hästi. Ma ei soovita hakata mingeid M30 asju peale vägistama.. 0-100 teeb venna auto igatahes originaal 325i aju ja pihustitega ilma midagi näppimata ~6,5s Muudetud 6. jaanuar 2014, muutis oo7 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/#findComment-72885 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
JIL Postitatud 6. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 6. jaanuar 2014 Hea ylevaade...tänud igatahes.. mul auto rajale mõeldud ..lihtsalt funnyks esialgu..ja mida kangem mootor seda parem...aga turbo jaoks pole finantsi et korralikult teha... pigem siis prooviks mootorist võtta mis annab ilma turbota ja võimalikult reaalse rahaga... Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/#findComment-72888 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
JIL Postitatud 6. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 6. jaanuar 2014 288 nukad pole just kõige odavamad Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/#findComment-72900 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 7. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 7. jaanuar 2014 Sellise mootori ehitus läks kokku umbes 1500.- Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/#findComment-72909 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
TaaviR Postitatud 7. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 7. jaanuar 2014 (muudetud) Küsiksin ka paar küsimust kui juba küsimiseks läks. Igatahes plaan on samuti eta plokile 2,5i kaan jne jne peale panna. Kuna otsin nüüd vajaminevaid juppe, siis tekkis küsimus. Kas kaan peaks olema 125kw oma või võib selle asemel ka 126kw panna? Keegi pakkus mulle seda ja pidavat 2.7 ploki peal vähe särtsakam olema, kui 125kw. Ja kas siis võiks ka 126kw pihusteid, aju, ohulugejat, sisselaskekollet jne kasutada? Sooviks pädevamate käest vastust, kas väide vastab tõele ? Muudetud 7. jaanuar 2014, muutis TaaviR Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/#findComment-72927 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 7. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 7. jaanuar 2014 Kaaned on samad, alles ühel klubikaaslasel olevat kõrvuti olnud pre ja face kaaned ja mingeid erinevusi ei olnud, seega ei tea mis erinevusi silmas peate. Nukkvõll on neil erinev, sellest võiski see "särtsakus" tulla. Peale aju ,mis on kaherealise pistikuga ja face juhtmestikuga kasutada ei saa on kõik muu sama ja ei oma ju tähtsust, millise moto pealt hangid. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/#findComment-72933 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
TaaviR Postitatud 7. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 7. jaanuar 2014 Tänud vastuse eest. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/#findComment-72941 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
TaaviR Postitatud 7. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 7. jaanuar 2014 Kas m20b25 125kw ja m20b20 95kw drosselklapid on samad või on mingi erinevus? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/#findComment-72976 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 7. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 7. jaanuar 2014 Need ikka erinevad, kahepoolese oma suurem. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/#findComment-72983 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse