Jump to content
  • 0

325e mootori ehitamine


Blade

Question

Niisis tean et igalpoole leierdatud neid mootorite teemasid kuid sooviks ikkagi tarka infot et mida peaks tegema ja mida ei peaks.

 

Mul on siis 2,7 eta 90 kw mootor.

Jupid olemas:

2,5 kaan

2,5kolle

3,5aju

3,5 pihustid ja surve reguaator

3,5 õhulugeja

3,5juhtmestik e34 pärit

 

Niisis kas see kompott sobib kokku et midagi ümber ei pea tegema ja kas hakkab tööle ?

 

Väntvõll ei pidavat vastu kõrgetel pööretel ?

Võiks 2,0 hooratta panna , kuna kergem ?

Võiks ka 2,3 nukkvõlli panna ?

JA kas käigukasti mahub ilusti ümber tegematta 240mm siduriketas ja korv ?

 

Seletage mulle sellest ja andge nõu :D

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

na mootori puhul peab ilusti vastu vänt ka kõrgema piiraja puhul, kui turbotad siis soovitaks pigem diisli vänta. hoorattal lihtsalt 1 massiline m20 oma ning nukkvõll jäta 2.5. siduri mahutavad nad kõik ilusti. juhtmestik otsi m20 motronic 1.3 oma sest e34 oma pead ise veidi pikendama aju juurest

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ei, hilise 325e oma. 95kw mootor.

 

 

 

Muidu mis puutub 3,5 ajusse ja pihustitesse, siis sellega ajad endal lihtsalt kütusesegu paigast ära. Ma parem jätaks originaalaju ja laseks sellele uued seaded panna koos originaalpihustitega

Edited by oo7
Link to comment
Share on other sites

  • 0

3,5 õhulugeja tahab veidi sättimist kui kasutad 3,5 aju ja pihusteid, õhu möödavool keera üv punktis paika umbes 2500 pöörde, selleks ajaks ühenda lamda lahti (ära unusta pärast uuesti kinnitamast!). siis suudab 3,5 aju ise piisavalt korrigeerida segu ilma et rüüpaks metsikult madalatel pööretel ning WOT püsib kõrgetel pööretel ilusti 0,66-0,8

Link to comment
Share on other sites

  • 0

kui kasutad 3,5 aju siis ainult üv punktis paika keeramise vaev, kui kasutad m20b25 aju siis mõttekas pigem chip. m50b25 pihustid annavad vaid tulemust kui kasutad 3,5 bari surveregulaatorit. 3.0 bar peal on need vaid minimaalselt paremad

Link to comment
Share on other sites

  • 0

niisiis , 2, 7 ETA 95 kw plokk (olemas).,, 2,5 kaas 885 lõpuga (olemas) ... m20 mototronic juhtmestik (puudu)..kas eta plokki m52b28 võll istub?see väntvõll on vist ketiga aga ylejäänud mootor on ju rihmaga..kuidas see yhtima panna? ja mis nukka peaks kasutama...? ja mis sisselase peaks kasutama..m20b23 on olemas hetkel..ja 2,7 eta keps ja kolb ka olemas...kas mootoriplokki peaks lihvimisse ka viima...?

Mul selline asi pooleli aga tarkutera on suht nüri veel ;( .... oo7 ja kotkas1 anke nüüd nõu palun  :D

Edited by JIL
Link to comment
Share on other sites

  • 0

M52 väntvõll istub sinna väga hästi sisse. Jätke meelde 325e ja 325i plokk on sama.

 

 

Ketiga võllil nimelt pole seda väntvõlli kaela mille ümber otsakaane simmerling istub ja seetõttu hakkaks sealt õli lahmama. (kett on ju mootori sees, rihm väljas)

 

See kael tuleb ise treida sinna ümber !.    Selle saab valmistada m52 väntvõlli otsas käivast rattast. Lisaks sellele jääb ka väntvõlli otsa käiv polt natuke pikaks ja on vaja lühemaks teha.

 

Kui sul on mõlemad väntvõllid olemas pane need kõrvuti ja näed kohe mis vaja teha ;)

 

Kui sa selle 2,8 liitrise võlli paned pead kasutama 325i kolbe. Sobivad kõik M20 kepsud peale 325i omad. Eta kolvid ei kõlba, nendega käib see asi sul klappidesse kohe. Väntvõlli tõus on liiga suur.

 

 

 

Nukkvõll vali vastavalt enda vajadusele, millist mootorit sa tahad. M20b25 oma käib tänavasõiduks ka väga hästi.  Nukkvõll määrab seda, millistel pööretel hakkab maksimum võimsus asetsema. Kanged sportnukad panevad asja tühikäigul lonkama ja ökonoomsus kannatab. Absoluutseks maksimumiks loeks ma 288 kraadi, mida tänavasõiduks kasutada.

 

Sisselase jms pane seesama mis selle 885 kaane küljes on ehk 325i oma. Seal on parajalt jäme gaasiklapp.

 

 

 

Üldiselt selle mootori valmis saad on lõbu küll. Esialgu pane ta tavalise ajuga käima ja sõida sisse, pärast aega programmeerida jne. Auto töötab sellega väga hästi. Ma ei soovita hakata mingeid M30 asju peale vägistama..

 

0-100 teeb venna auto igatahes originaal 325i aju ja pihustitega ilma midagi näppimata ~6,5s

Edited by oo7
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hea ylevaade...tänud igatahes.. mul auto rajale mõeldud ..lihtsalt funnyks esialgu..ja mida kangem mootor seda parem...aga turbo jaoks pole finantsi et korralikult teha... pigem siis prooviks mootorist võtta mis annab ilma turbota ja võimalikult reaalse rahaga...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Küsiksin ka paar küsimust kui juba küsimiseks läks. Igatahes plaan on samuti eta plokile 2,5i kaan jne jne peale panna. Kuna otsin nüüd vajaminevaid juppe, siis tekkis küsimus. Kas kaan peaks olema 125kw oma või võib selle asemel ka 126kw panna? Keegi pakkus mulle seda ja pidavat 2.7 ploki peal vähe särtsakam olema, kui 125kw. Ja kas siis võiks ka 126kw pihusteid, aju, ohulugejat, sisselaskekollet jne kasutada? Sooviks pädevamate käest vastust, kas väide vastab tõele ? :)

Edited by TaaviR
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Kaaned on samad, alles ühel klubikaaslasel olevat kõrvuti olnud pre ja face kaaned ja mingeid erinevusi ei olnud, seega ei tea mis erinevusi silmas peate.

Nukkvõll on neil erinev, sellest võiski see "särtsakus" tulla. Peale aju ,mis on kaherealise pistikuga ja face juhtmestikuga kasutada ei saa on kõik muu sama ja ei oma ju tähtsust, millise moto pealt hangid.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use & Privacy Policy