Hüppa postitusse
Postitatud
comment_70284

Tere kaaskannatajad!

Olen juba mõnda aega olnud õnnelik E30-ne omanik ja mõtlesin ka teiega jagada oma auto toimetamisi. Lugu sai alguse 2012 aasta sügisel, kui kasutaja 'Joel' juhtus mu koleegiks olema ja sai tagaveolistest jutustatud. Jutt jõudis sinna, et E30 on üks parimaid ja ilusamaid tagaveolisi, mis meiesugustele kättesaadav on. Vana auto sai müüki pandud ja E30 kuulutusi jälgima hakatud. Protsess oli pikk ja vaevarikas. Eriti ajas närvi, et ''Joel'' enne mind rulli majja tõi. Lõpuks jõudis kätte 17.01.13 ja nüüd oli kord ja sai sõidetud Võrru ja sealt peale väikest tiiru oma isiliku E30-ga tagasi sõidetud. Omanik andis kaasa ühe sharniiri ja rattalaagi, need olevat läbi.

Emotsioonid olid laes, lihtsalt nii äge aparaat tundus olema.

Kuulutuse pildid:

kuulutus9.jpgkuulutus7.jpgkuulutus5.jpgkuulutus2.jpg

 

Eks neid pilte on veel, aga ei hakka kõiki siia toppima.

3 päeva hiljem sain lõpuks tõstukile olukorda lähemalt uurima..

 

Ülestõstes selgus, et sillatalla täiesti mäda ja veovõlli kandoss ja ka puru. Sharniir ja laager, mis kaasa anti läksid ka käiku.

Sillatala:

esimener2.jpg

esimener5.jpg

 

 

 

Ajutiselt sai natuke keevitust peale määritud:

esimener7.jpg

esimener8.jpg

 

Lumi koopast ära sulas tuli veel üllatusi:

0101032375e9ddf.jpg

0101032393df7ab.jpg

 


Kahjuks ei luba foorum korraga nii palju pilte panna kui ma soovisin. Nii et kui aega saan postitan natuke juurde. Sest vahepeal on palju juhtunud.

  • Vastuseid 184
  • Vaatamisi 25,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Oktoober 2014   Mootoriruum sai värvitud:   Piduri võimendi külge:   Veel paar viimase hetke liigutust mootori juures ja võib õnnis hetk alata:   Ja siis auto alla sünnitust vastuv

  • Mai 2015   Autokallal pole just suurt progressi toimunud. Kuid uus kütusetrass ja põhja mastiks on tehtud.   Vahepeal oli mul sünnipäev ja sõbrad tegid sellise üllatuse:   ..vot sellised sõb

  • Paistab, et siin mängivad lapsed E30 lasteaiast autovärvimismängud.   Ühest poolest on 450,- E terve autovärvimiste ees täielik naljakas eelarve - kus mina soovin pigem ehituskauplusest mina ja 5 ki

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_84627

Sobib küll m20 pendiks m50 starterisse. Ise selliseid kompotte kaks tükki juba kokku pannud. Sama põhjusega kuna sisse läks m20 hooratas.

 

No siis kivi Fixuse klienditeenindajate pihta, kuna ei suutnud mulle õiget pendiksit müüa..  Aga kui keegi soovib, siis mul töökorras m50 starter pakkuda

Mina lasin  m30 hoorattalt maha treida tagant liigse liha  sain 10,5 kilost 9kilo,kas m20 hooratas on siis juba eos kergem kui m30 hooratas või lasid tagant treida nõgusaks?

Ei nõgusaks ei lasknud. m20 hooratas algselt juba kergem ja neid pidi jutu järgi ka kahe erineva kaaluga olema. Minu m20 hooratas kaalus 8,45 kg

Muudetud , muutis maxofsix

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_85361

Oktoober 2014

 

Mootoriruum sai värvitud:

_IGP9649.JPG

_IGP9650.JPG

 

Piduri võimendi külge:

_IGP9665.JPG

 

Veel paar viimase hetke liigutust mootori juures ja võib õnnis hetk alata:

_IGP9807.JPG

_IGP9817.JPG

_IGP9823.JPG

 

Ja siis auto alla sünnitust vastuvõtma:

_IGP9828.JPG

_IGP9832.JPG_IGP9833.JPG

 

Ja ongi vahel mootor vahel  :D

 

Nüüd tulevat tüütused Kardaaniga ja väljalaske valmistamine..

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_87017

November 2014

 

Uus mootor aiste vahel ja enamus juhtmeid ühendatud. Doonor e34 sai võetud kõik ewsiga seonduv.(võtme kiip, lugeja, juhtlokk) Kuid mingi jama on EWSiga sädet netu ja kütuse pumpa ka järgi ei tule.

Sai mõnda aega pead murtud ja kõik võimalikke asju mõõdetud, kuid tulemus 0. 

Valikuvõimalusi 2
1. E36 aju, kus on EWSist lihtsam mööda saada.
2. Uus eepromi kivi

 

Panin EBK-sse kuulutuse ja sain ühe 150€ pakkumise eepromi kivile. Kuna just rahas ei suple otsisin soodsamat väljapääsu. Siinkohal tuli appi ebay. Nädalaega kannatamist ja kohal ta oligi.

Vana kivi õrnalt välja ja uus sisse.

Kirjade järgi:

+18 hp 

+500 rpm pöörete piiraja

Ron 98 kütus:

Photo%2B02-12-14%2B17%2B15%2B44.jpg

 

Detsember 2014

 

Värskelt ümber vormistatud aju järgi ja kõik eluks vajalik ajutiselt külge..

 

Muudetud , muutis maxofsix

  • Autor
comment_87167

Vahepeal sellised uudised..

Minu kallile e30le tuli külaline:
_IGP9956.JPG

_IGP9960.JPG

 

2 katust ühe hoobiga ehk uue külalise katus sirgu ja nurgataguse silikonkraatimiinivälja ajame ka sirgeks uuesti.

 

1. Külaline
_IGP0024.JPG

 

2. Minu pilli Silikoonkraatrimiinivälja demineerimine:

_IGP0020.JPG

 

Väike võre iluravi:
2014-11-22%2B16.33.47.jpg2014-11-22%2B17.05.24.jpg

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_87604

Mis valesti, see uuesti..
 

_IGP0135.JPG

_IGP0137.JPG

_IGP0147.JPG

_IGP0153.JPG

_IGP0156.JPG

 

Ja järgmine kaua oodatud hetk on käes.. kere uuesti värvi all

_IGP0159.JPG_IGP0161.JPG

_IGP0166.JPG_IGP0164.JPG

_IGP0230.JPG_IGP0229.JPG

 

pagasi luuk kah uuesti

_IGP0224.JPG

 

Ja siis ongi jäänud kapott ja uksed.

Kapott eposse ja hermetsi:

_IGP0144.JPG

 

_IGP0174.JPG

 

 

Ja uksed... miks neid nii palju peab olema..

_IGP0142.JPG_IGP0179.JPG

_IGP0196.JPG_IGP0225.JPG

Muudetud , muutis maxofsix

  • Autor
comment_87634

Kas kupee katusel oli rooste või mõlgid?  Muidu ilus töö.

Väiksed mölgid olid, see pruunikas laik on tehase krunt. Kupee on kasutaja ''beemwee'' kaunitar, ehk teeb omanik teema kah.

Noo päris ise ikka kõike ei teinud, meeskond oli ikka abis kõvasti.

Muudetud , muutis maxofsix

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_88241

Jaanuar 2015

Vahepeal siis niipalju toimetatud, et sai võetud e36 paisupaagiga radikas ja tarvis kerekülge kinnitus kohad tehtud, pilti sellest teha ei taibanud. Võibolla kunagi hiljem.
Kuna väljalaske kollektorid on kerele ohtlikult lähedal mõnes kohas siis sai ''teibituuningut'' tehtud.

Kapottiga sai nii palju edasi, et sisemine külg on tehtud.

 

Pildid:

_IGP0391.JPG

_IGP0397.JPG

_IGP0420.JPG

_IGP0421.JPG

Muudetud , muutis maxofsix

comment_88252

"apelsin" ei ole kohe kuidagi seotud sellega, kus kohas on värvitud. See tekib valedest töövõtetest.

Kapott on seestpoolt kuidagi säbruline, mis värk sellega on ?

 

Muidu miks maski ei kanna , kui värvite ?  Seda võiks ikka kanda... :rolleyes:

comment_88270

Seda vast ei saaks apelsiniks nimetada, vaid värvi struktuuriks. Apelsin oleks vast p**sse keeratud värv juba

Mu vend on mulle öelnud et väga head struktuuri ongi raske,saavutada. Kõige raskem ongi teha kohtparandusi ja hajutamisi, et pärast kallis pill näeks täiesti endine välja ja selle teatud nurga alt vaadates aru ei saaks

Tõeliselt hästi värvitud auto ongi väga sarnase tehase struktuuriga ja kere hermeetikuga, nii et aru pole saada et keegi seda üldse värvinud on. E30 puhul muidugi on kohe selge et vähegi läikiv pill nagunii üle tõmmatud. Mõtlen uuemaid ja kallimaid autosid.

Kunagi tanklas tuli mingi vend kes ütles et mu auto kohta ka et muidu ilus aga veidi apelsin :D

Muudetud , muutis oo7

  • Autor
comment_88284

Kuidas garaasi all värvides jääb, tolmutäppe kövasti? Apelsin?

Ilmselt see vältimatu, kui poleerimiseks läheb, ehk jagad siin ka infi siis töövötetest.

 

Tolmuga on nii, et on valminud meie garaazi all selliseid detaile, kus ainult paar tolmu täppi ja poleerides oleme need kätte saanud. Teine kord on aga ka tolmusemaid detaile olnud. Eks see sõltub ka sellest palju enne koristada viitsid. Põranda kastmine aitab palju kaasa. sama moodi ka avade katmine, kuhu eeltööst tolmu sisse jäänud on. Ja alati võib laest puru kukkuda. Muud garaazis olevad tolmused asjad tuleks ära katta.(kaitseb neid ka ühtlasi värvi tolmu eest) Kindlasti ei tohiks peale värvimist enam garaazis ringi liikuda või suuri uksi avada, ega muul moel tuuletõmmet tekitada. Samade riietega millega eeltööd tegid ei tohiks värvida. Värvimiseks ikkagi värvimis ülikond, vahet pole kas ühekordne või mitte.(peaasi et puhas)Selle kapoti puhul on kõik avad lahti ja kuigi enne sai kõvasti suruõhu ja tolmuimejaga tegutsetud viskas sealt ikkagi puru sisse. ''Apelsiiniga on nii, et saab kindlasti paremini kui see, aga kinniti ja värv olid liialt kauaks kappi jäänud ja kinniti juba hakkas hapuks minema, siis sai ikkagi sissepinna jaoks ära kasutatud. SIsepinda üldiselt ei poleeri. Enamasti kui garaazis värvitud detailil laki/värvi paksust piisavalt on siis poleerib siledaks ära. Vesilihv P2000 ja P3000(vibro) ja siis poleermasinaga tavapasta ja peen pasta ja saab sileda tulemuse.

 

"apelsin" ei ole kohe kuidagi seotud sellega, kus kohas on värvitud. See tekib valedest töövõtetest.

Kapott on seestpoolt kuidagi säbruline, mis värk sellega on ?

 

Muidu miks maski ei kanna , kui värvite ?  Seda võiks ikka kanda... :rolleyes:

 

''Apelsiin'' võib tulle tõesti väga erinevatel põhjustel. Lahusti kogus, püssi nurk, püssikaugus, lehvik, töörõhk, pealeanne, ülekate.

Struktuur ei saanud tõesti kõige parem, aga erilist klaasi ei üritanudki lasta see kord, värvi oli vähe ja põhiline et kriitilisemad kohad(mis matti alt välja jäävad) paksud kihid saaks

Maskiga on nii, et eks enamasti kui suurem tegemine siis ikka kanname kah, aga see kord jäi riiulisse.

 

Seda vast ei saaks apelsiniks nimetada, vaid värvi struktuuriks. Apelsin oleks vast p****e keeratud värv juba

Mu vend on mulle öelnud et väga head struktuuri ongi raske,saavutada. Kõige raskem ongi teha kohtparandusi ja hajutamisi, et pärast kallis pill näeks täiesti endine välja ja selle teatud nurga alt vaadates aru ei saaks

Tõeliselt hästi värvitud auto ongi väga sarnase tehase struktuuriga ja kere hermeetikuga, nii et aru pole saada et keegi seda üldse värvinud on. E30 puhul muidugi on kohe selge et vähegi läikiv pill nagunii üle tõmmatud. Mõtlen uuemaid ja kallimaid autosid.

Kunagi tanklas tuli mingi vend kes ütles et mu auto kohta ka et muidu ilus aga veidi apelsin :D

 

Paljud nimetavadki seda laki/värvi struktuuri ''apelsiiniks'', mis pole täielikult sile. Paljud uued autod (paar aastat vanad) tulevadki tehasest tavalisest kehvema värvistruktuuriga. Väga head tulemust ongi raske saavutada. Näiteks kui värvid auto juures 1 detaili ja lased selle täiesti siledaks ja poleerid ära. Siis ülejäänud autot sa päris nii heaks vahel poleerida ei saaagi. 

Eks neid spetsialiste, kes parklas/tanklas ligi astuvad ja struktuuri/tooni komenteerivad on maailm täis, aga paljud neist midagi ise teavad ja oskavad.

  • Autor
comment_88411

Nii üks tegus nädalavahetus jälle seljadaga.

 

Üks väike ''teaser''

(vihjeks, et hallid tükid on roostevabast)

_IGP0561.JPG

 

Kapotiga edasi:

_IGP0562.JPG

_IGP0564.JPG

Maailma parim auto ka pildile jäänud

:D

_IGP0570.JPG

_IGP0576.JPG

Tekialla ära:
_IGP0583.JPG

 

Muudetud , muutis maxofsix

  • 3 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
comment_89681

"apelsin" ei ole kohe kuidagi seotud sellega, kus kohas on värvitud. See tekib valedest töövõtetest.

Kapott on seestpoolt kuidagi säbruline, mis värk sellega on ?

 

Muidu miks maski ei kanna , kui värvite ?  Seda võiks ikka kanda... :rolleyes:

kui ikka õiget temperatuuri pole on üsna raske/võimatu siledat pinda saada ilma jooksudeta.

samamoodi valgus jne,kõik mängib rolli.

 

muidu arvestades teie tingimusi on ju tulemus vähemalt pildilt täitsa hea:)

comment_89690

kui ikka õiget temperatuuri pole on üsna raske/võimatu siledat pinda saada ilma jooksudeta.

samamoodi valgus jne,kõik mängib rolli.

 

muidu arvestades teie tingimusi on ju tulemus vähemalt pildilt täitsa hea:)

 

Tõsi see on, et niiskes ja külmas garaažis ei saa oodata väga head tulemust. Ei vaidle vastu, aga kui teha seda tööd, siis peavad olema vastavad tingimused, millest  tuleks üldse alustada.

 

Oma lõbuks võib iga inimene oma kodus katsetada ja proovida, aga ma võtsin eelduseks, et tööd tehakse korralikus maalritöökojas. Antud olukorras ei ole tegu maalritöökojaga ja seal mängib tõesti rolli tehnika puudumine ja halvad tingimused.

 

Minu postitus ei olnud kellegi pihta halvustavalt, aga tundub et riivab siin paljusid :)

Muudetud , muutis 001WSK

comment_89696

Kirjutasid ju selgelt,

//"apelsin" ei ole kohe kuidagi seotud sellega, kus kohas on värvitud. See tekib valedest töövõtetest.//

Üsna raske on seda mötet ümber lükata ja maalri juures tegemist eeldada :)

Siin on väike protsent inimesi, kes kusagil maalritöökojas vöi kambris teha saavad/lasevad, selle teema piltidel paistab ka ju tavaline töökoda, mille pöhjal vaidlus üldse lahti läks :)

Keegi ei halvustagi kedagi, üritatakse töde päevavalgele tuua :D

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.