Hüppa postitusse
Postitatud
comment_67354

Kõigepealt tervist foorumikasutajatele! Olen alles uus siin foorumis ja üritan hoida madalat profiili. ;)

Nüüd siis auto kallale. Nimelt sai siis endale soetatud vanakooli tagaveoline bmw.Auto peaks olema läbikäinud ka siit foorumist kuna eelmine oli kasutaja siin. Algusplaanide järgi mõtlesin, et ostan selle endale talverõõmude nautimiseks aga hetkeseisude järgi on plaan hakata vaikselt siit ja sealt auto kallal nokitsema. Eelmine omanik on juba aga kõvasti autot väliselt muutnud. Paljude arust on see kole ja rõve, aga eks see ole iga inimese enda otsustada.

Nüüd siis vähe detailsemast autost:

Mootor: 318 M10(77kw)

Aasta: 1987

Sisselase:originaal

Väljalase: otseläbi ja sportpütt

Vedrustus:coiloverid

Tagumine stange ja küljelaiendid firma Pfeba poolt

Lähituled: smoked+xenon 3000k

Kemppidiffer

Katusele eelmise omaniku poolt aretatud raamid

Salong enamjaolt originaalsena säilinud

Tulevikuplaanidest räägib teemas hiljem

Paar pilti ka fotograafi poolt:

armin1.jpg

armin3.jpg

armin4.jpg

armin5.jpg

 

:arrow:

 

 

 

 

Esiletõstetud vastused

comment_67358

Aja selle komplekti esistange välja kusagilt ja oleks vist isegi selle foorumi ainuke mitte-MT2 spoilaringiga FL kere :D Viskaks viis pihku selle eest kohe :D

 

Muidu päris selline, vanakooli isane rull - mitte just kõige siledam - aga kas peabki alati olema? Muidu kahju liiklusmöllu sukelduda. Nii, et omamoodi praktiline :P

 

Edu remontimisel! :)

Muudetud , muutis GTA

  • Autor
comment_67375

Mölgid teevad ainult ilusamaks :D

Mõlke on tõesti autol ikka piisavalt, aga mitte midagi hullu. Peale talve plaanis mõningaid keretöid teostada ja äkki isegi saab uue värvi selga. Aga esmalt plaanis hakata mootoriga tegelema. :D

comment_67381

Huvitav et number klaasi vahel trahvi pole saanud we? :huh:  Minu teada see pole lubatud . B) Muidu ok aga see porilapakast  esispoila on nagu vähe :S minu jaoks aga ega kõik peagi ühesugused olema :afro: .Kas see rant tagumisel tiivakarel on uue asendamise jälg we? :w00t:

  • Autor
comment_67383

Huvitav et number klaasi vahel trahvi pole saanud we? :huh:  Minu teada see pole lubatud . B) Muidu ok aga see porilapakast  esispoila on nagu vähe :S minu jaoks aga ega kõik peagi ühesugused olema :afro: .Kas see rant tagumisel tiivakarel on uue asendamise jälg we? :w00t:

 

Numbriasetus on samuti eelmiseomaniku poolt. Hetkel autoga ringi ei liikle. Plaanis ikka kuskile stange külge paigalda. Tagumised tiivakaared ära vahetatud ja üle värvitud aga eeltöödest pole haisugi. Selle auto kallal vaja ikka piisavalt nokitseda, et asja saaks. Aga põhiline et tehnika töötab ja põhi on korras. ;)

  • Autor
comment_67498

Täna plaanis hakata tegelema siis mootori poolega. Nimelt plaanis ehitada "homemade" turbokas. Originaal väljalaskekoldest keevitan turbole sobiliku flantsiga kolde. Turbokas valisin 2.5tds-i turbo, mis peaks sobilik olema. Cooler pärineb porsche panamera pealt. Nüüd küsimus laiemale ringile: millise mootori pihusteid kasutada. Plaanis tööle panna ilma lisapihustite. Veel parem kui kellegil midagi pakkuda oleks. :D

  • Autor
comment_67500

Ja teiseks küsimus selline et kas kellegil on kokkupuuteid tdsi turbo ehitusegs bensukale. Nimelt tds-il töötab WG surve/rõhu pealt aga oleks vaja vaakumi pealt. Kas keevitada sisene WG klapp kinni ja panna väline WG või saab ka kuidagi kui ainult vaakumklapp asendada originaaliga?

comment_67505

Mul töötas ilusti originaal seadega. Originaal ajudega jne ei maksaks üle 0,5 bari minna ja wg hoidis ilusti seda rõhku.

Pihustiteks vali vast mingi suurema bmw mootori omad, muidugi tasuks ka benarõhku äkki tõsta ?

Vaakumi kohapealt äkki mõtled hoopis BOV-i, mis laseks surve välja?

  • Autor
comment_67514

Mul töötas ilusti originaal seadega. Originaal ajudega jne ei maksaks üle 0,5 bari minna ja wg hoidis ilusti seda rõhku.

Pihustiteks vali vast mingi suurema bmw mootori omad, muidugi tasuks ka benarõhku äkki tõsta ?

Vaakumi kohapealt äkki mõtled hoopis BOV-i, mis laseks sur

Mõtlesin ikkagist WG klappi mis reguleerib väljalaskegaase. Bensumootoriga turbokatel töötab see vaakumi pealt, aga diislitel rõhu pealt. Kõtuserõhuregulaator olemas ning ootab külge panemist. Aga pihustid tuleks ikka suuremad panna, kas siis m30 ... :D

  • Autor
comment_67515

Küsimus jäi ikkagist mul pihustite taha seisma. Nii palju kui foorumitest lugenud olen siis kasutatakse suures hulgas m30 pealt pärinevaid pihusteid, mõned jälle jätavad originaalid. Ehk siis uuesti laiale ringile küsimus-mis pihusteid soovitate kasutada ja veel parem kui kellegil neid pakkuda oleks. :D

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.