Hüppa postitusse
Postitatud
comment_66773

Terekest klubikaaslased ! :)

Kaua kaua aega mis ma endale E30 ihaldanud olen. Sai siiski lõpuks üks ligi võetud
Nagu pealkirjas siis mainitud, on tegu diisel isendiga.. Keegi vist olevat kunagi natuke pumpa ja rõhku näppinud. Iseenesest liigub täitsa viisakalt kuid mõningad asjad tahaks üle vaatamist siiski.. (palju ülerõhku, turbo olukord jne)

Kere olukord on rahuldav.. Juhiuks mäda, ja esimesed tiivad vähe hapud (mõlkis ja ka roostes alt otsad)
Muidu kere väljast kõik originaal värviall mis on hea (väljaarvatud kapott) Ning tahaks lähiaajal kindlasti kiiremaskorras poleerimist. Sest värv jube tuhm...

Salongipoolepealt siis mõned kuud tagasi õmmeldud istmed, rool jms.

Sillad.. Muidu vaiksed ja ilgelt madal (karter 7cm maast umbes)
Tagasilla suured puksid tahaksid vahetust ja vist ka diffri padi.

Ees siis el aknad, kompu, m.tech 2 rool, udukad ees, must lagi (tahab külgepanemist)


Ostes oli algselt kohe siis karteri põhi katki... (omanik proovisõitu tehes sai teetööde alal pihta asfalti servale)
See sai ajutiselt keemilise metalliga ära möksitud. Ja ootab Eix-ipoolt saadetavat uut karteripõhja :)
Siis peaks mõtlema natuke selle Makita madalduse asendamisele. Natuke oleks vaja kõrgemaks saada, või siis coilid panna.
Hetkel siis tundub ka laadimisega mingi kala. Nimelt laadimine väga nõrk. Kondekas on taga bagassis olemas ja sealt näitab siis 13.4 laadimiseks kui tarbiaid taga ei ole... 12.2 kuskil koos tarbijatega.(tuled, makk, puhur) Kas hakkavad harjad otsa saama ?

Paar pilti ka siis hetkel. Lähiajal teeb uued ja paremad :)

1236880_461507093946793_1499366343_n.jpg
Sisu pilt eelmiselt omanikult :)
Temapoolne tsitaat ka ( Korralikum kunstnahk äärtes, keskel Jaguar tüüpi riie, ehk midagi alcantara sarnast keskel )
3241.jpg


Hakkan ka siin esimeses postituses arvet pidama juppide ja tegemiste kohta :)

Läbisõit ostes : 331 438km
-----------------------------------------------------------
Kindlustus 3 kuud : 71€
Karteri põhi + genekas : 40€
Toe Camber tagasilla tallad : 30€
Ristid tuledesse 2 komp : 20€
Udutule klaas vasak : 16€
Velgede + Karteripõhja klaaskuulprits : 35€
Õli poolsünt (10W40) 8L : 35€
Roolilatt E36 : 30€
Sillastend : 30€
Vedrud orig korralikud : 30€
Veel õli 8L : 35€
LSD Differ 3.25 : 300€
LSD Õli 2L : 60€
Püsika kang orig uus : 45€
Turbo Rõhu reg jubin : 15€
Rõhukell : 75€
Parem udukas : 30€
Chip : 100€ (hetkel veel lõpule viimata)
----------------------------------------------------------
Kütuse paak
El katuseluugi mootor + juhtmestik jms
Mootorialune plastik/kate
Tõmbekonks keeratav ette
B piilar, C Piilar
Pagasi luugi kõik plastikud
Jalamatid orig tumedad
Orig neerud
Kokku 110€
----------------------------------------------------------
Kütusepaagi
Vedrudee
Liivaprits : 30€
----------------------------------------------------------
Pagasi kõik ilusad/puhtad uued katted (väljaarvatud akukate)
Pagasi ruloo kaardin
Esipõll 2 ribiga
Parem esitiib
Kokku 65€
----------------------------------------------------------
Udutuled 2tk
Esi V piduri support
Neerud (kinnised)
Orig rattavõti
Uksepolstrid kõlarikohtadega (AudioFoocus.e kätetöö)
Kokku 100€
----------------------------------------------------------
Esimesed orig (A) tiivad 2tk : 20€
Esimesed tumedad suunatule klaasid : 20€
Kojamehe hoovastik : 15€
Spido plokk : 15€
Tiibade, esipõlle klaaskuulprits : 30€
Käigukst : 35€
----------------------------------------------------------
Eelsüüteküünlad 6tk
Pingeregulaator/harjad
Geneka rihm
Tagasilla suured puksid
Kokku 110€
----------------------------------------------------------
käigukast 40€
lainurk peegliklaas kõrvalistuja oma 5€
laesangasi, peeglisirmid jms 2€
kohtvalgustiga peegel 150€
M-Tech 2 spoileriring 650€
El kat luugi süsteem 70€
Kõrgsurvepump 60€
Pumba kontroll 60€
Need vidinad kokku : 1037€
------------------------------------------------------------
Esitiivad (klokkerholm) 2tk 
Juhiuks kasut 
Klaaskuulpritsiga nende puhastus 
Valuveljed 18"
Uksetihendid 
Need vidinad kokku : 348€

KOKKU : 2932€ + 450€ (umbkaudne summa allpool mainitud osade hinnast)

Kõike seda nodi siis ostetud pmst klubikaaslastelt :)
Tänaks siinkohal siis teid kõiki kellelt midagi saanud olen.
GTA, Eix22, Siim, Leks, Renxx, Elav 
----------------------------------------------------------
Hetkel veel täpne arveldus tegemata kuid olemas ka juba:
Uued esituled (depo)
Xenon kit lähikatesse 4300k
H2 tellitud ja juba kohal.
Kojameeste all olevad plastikud
Uued BMW märgid ette/taha
Uus õlikork
Tulede tagused plastikud + sinna kuuluvad kinnitustüüblid
Neerude/võrede kinnitus klambrid
Käsipiduri rem komplekt (vedrud jms jubinad)

Muudetud , muutis grimes

  • Vastuseid 203
  • Vaatamisi 29,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Olen nüüd lõpuks jälle sealmaal, et auto taas tänavatel Aega läks omajagu rohkem arvatust. Kuna ükski asi pmst vana 3.0d mootoriga enam ei klappinud. Käigukast, selle hoovastik, siduri/hooratta k

  • Nii.. On siin mõndaaega vaikus olnud.. Seda põhjusega Alustame siis sellest, et sai võetud eesmärk jõuda avalaksule osalema (30.04.16) Tolle eelne nädal sai töölt vabaks võetud ,et tegeleda viima

  • Lisan siis mõned pildid ja juttu juurde Algatuseks on kokku tellitud miski hunnik pudinaid H2 .. Hinnaliselt kokku vast miski 1500-2000€ vahel Piltide järgi ei saa nagu õieti arugi mis seal mak

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_104974
56 minutit tagasi, Midaasja ütles:

Ei viitsi varuosalehtedel siblida - ega ei mäleta mis need tweeteritega kolmnurgad ustele maksid? Mul küll selliste asjadeni veel väga pikk maa minna aga ikkagi.

Täpselt ei mäletagi.. aga oli miski 90€ kanti tk vist

  • Autor
comment_104990
12 tundi tagasi, Midaasja ütles:

Ok, vähemalt tean nüüd foorumis kedagi kellel võib alati olla raha laenamiseks.......

Haha :D

 

 

1 tund tagasi, kurikristjan ütles:

Hea õnne korral leiad odavamalt paari kasutatuid. Neid aeg-ajalt on ikka liikunud, aga tundub olevat minev kaup.

 

Minev kaup jh üldiselt.. ja tihtipeale mõni kinnitus ära murtud jms.. 

 Seega ei hakanud lootma tulevikupeale ehk leiab korralikud vms :)

 

 

comment_104991

ca 90 siiski paari hind soodukaga, kasutatuna tahetakse sama raha ja rohkemgi tihtilugu. Pole vahet palju maksab, siin foorumis suht vähe inimesi, kes midagi uuena tähib osta. Alati pole muidugi asi raatsimises vaid ka lihtsalt teadmatuses.

 :) pidevalt küsitakse selliseid 10-20€ uuena maksvaid asju kasutatuna, mida lihtsalt ei saa korralikuna ja poleks mõtet aega raisata.

Top 5 vöiks olla : kindalaeka lukk 6€ :) ,esimesed logariotsad 10€ tk,ukselingid 10€ tk, kässarikonsool 32€ tk, igasugu väiksemad kummitihendid ja katted, näiteks benaluugi kummiümbris.

  • Autor
comment_105410

Uksed said siis topelt pigimati + müramatt
13007314_10205545667430879_1742592229496

Enne uksepolstrit siis ka pigimatt
13010658_10205545669030919_6427996685270

Ja tasapisi piilarid, polstrid jms sisse :)
12987101_10205545672551007_4218708484830

Eesotsas ootas aga juhtme rägastik, mis ajahambapoolt räsitud.. Sai siis korrastatud
12990968_10205520389598949_6925393377024

Ning esiots ka suuremjaolt kokku lapatud :)
13007185_10205520390198964_1571905772004

Ilmad aga juba sellised, et kibeleb sõitma.. Seega korra sai ka ilmavalgust talle näidatud.
Jäänud veel pisemad tööd ja väikevidinad... Viimane H2 tellimus ei ole ka veel siiani jõudnud, seega mõningad pisividinad selletaga kinni..

Aga ühesõnaga, meenutab taas jälle autot :P
13006491_10205520389398944_7701437921395
12963921_10205545675871090_6982965222679
13015259_10205545676711111_4347215152549

 

Lõpetuseks jällegist suured tänud Eix-ile kes sellega siiamaani tegelenud on :) Suured kiitused talle väärt tööeest ! 

Muudetud , muutis grimes

  • Autor
comment_105535

Sai siis laupäeva hommikul sõidetud Eix-i juurde... Et saaks koos veel lõpetada niipalju kui koos jõuame 
Alustuseks oli täpselt jõudnud reedeks H2 kaup kohale :P 
12998635_10205568788248885_7300944660522

Nüüd siis oli puuduvad jubinad olemas ,et komplekteerima hakata..
13062258_10205569532067480_7071699304282
 

Uued said siis pedaalide katted, ja varem tellitud uus gaasipedaal ise ka :)
13055396_10205569533187508_4065666054312

Salong sai komplektseks.. mõned üksikud pisividinad vast veel ainult :)
13015148_10205562259525671_3364242420879

Kui käigukast sai nüüd ju alla 6-e käiguline.. Siis tuli ka vastav valgustusega nupp võtta :P
12963746_10205568786048830_2941053936214

 

Üldpildis alustasime hommikul kell 10 ja lõpetasime õhtul kell 11 :D 
Aeg lendab nii mis mühiseb.. Näiteks sai laiali kistud juhiiste ning selle raami 3-mest kohast keevitatud (tüüpviga nendel sport istmetel)
Sai ka karbid ja esikoopad töödeldud dinitrol ML-iga, kõik esikoobaste logarid külge (osalt ka need müramatiga tagantpoolt kaetud)
Salong.. Kapotiall toimetamist jne 

Sai siis suure kirumise ja vandumisega auto konnale saadud ning oma suksu tallinnasse tagasi toodud :)
Pilt küll järgmise päeva hommikust..
13007238_10205569533587518_3462795306341


Siiski pean suured suured kummardused Eix-ile pühendama.. Kes ohverdas kohati oma tööajast, et mu auto õigeaegselt temapoolt valmis saaks. Lisaks oma varudest paljugi külgegi kraamis, ning oma teadmiste/oskustega kõik viisakalt omale kohale paigaldas. Oli igati tore laupäev koos autot komplekteerida :) Tänud veelkord sulle !
 

Lõpetuseks sai siis auto tallinnas garaasi, et summutiti tegema hakata.. Mis nüüd siis kõigerohkem tegemisejärgi karjub (sõna otseses mõttes :D ) 
Summutiks saab siis roostevaba ja 3"
13007323_10205569123137257_6682148827182

Muudetud , muutis grimes

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_106564

Nii.. On siin mõndaaega vaikus olnud.. Seda põhjusega :D
Alustame siis sellest, et sai võetud eesmärk jõuda avalaksule osalema (30.04.16)
Tolle eelne nädal sai töölt vabaks võetud ,et tegeleda viimaste asjadega.. Väljalase valmis ehitatua, uued rehvid, flantsidega tegeletud, mõndagi kohandatud, mootori vahetus passi kajastatud, üv ja kindlustus jne
 Jõudsin teda ka testida umbes 1500km jagu.. 
13254551_10205778840460059_2893975282837
Summuti otsad hetkel ajutiselt 2.5" kuid jäid kõõrakad ja lahku ning tulevad mõlemad 3"
13255981_10205778840660064_6631706500163
Uued rehvid 6tk.. 2 tagavaraks (mõõdus 215/35/18)
13254277_10205778840260054_8203531371865

Neljapäeval suundusin siis soome auto aju seadistama.. et avalaksule natuke jõulisa saada.
 Sai siis kohale jõudes sisselaske kolle jms maha võetud ning vahetatud Railirõhu andur ning map andur,et saaks nii latirõhku kui turborõhku tõsta. Sai siis uus soft peale ning proovima.
 Jõudsime tänaval 3 tõmmet testida ning lõi ootamatult mootori lõhkuma (usun et käis oma 9000rpm).
Jõudsin reageerida suhteliselt kiiresti ning sai käigu/piduriga välja suretatud (lõhkus vast umbes 5sec)
 Sai siis auto paelaotsa ja garaasi tõstukipeale.. Eeldasime ,et lendas turbo laiali (kasutatud turbo siiski et ehk ei jopanud). Cooleri torustik õli täis ja kapotialune ka naljakal kombel (klapikambrikaanevahelt jne välja pressinud)
 Võtsime turbo maha ning visuaalselt ei tundunud sellel midagi juhtunud (lõtkud normipiires, korpusesse ei ole käinud, võll terve)
13103487_10205629208559355_8228088371521
 Mis seal ikka.. järgmine päev uus turbo ostetud ning see ümber moditud ja peale pandud..
Kokku pannes sai ära pestud kogu cooleri torustik ja cooler jms... Olid eeldused et silindris ka veel miskit õli, sai korra starteriga proovitud mootorit ringi ajada kuid silindrid moosi täis.
 Sai siis pihustid maha võetud ning silindrid tühjaks käiatud (lendas sealt nii õli kui kütust)
 Sai siis silindris surved ära mõõdetud, ning tulemuseks 3-mes silindris surve pmst puudu.
Oli selge, et mootor oli haiget saanud selle vähese ajaga.. Hakkasime siis põhjust otsima ning avastasime et 3 pihusti otsa olid ära lennanud.. :o
13255922_10205778840020048_6754608465391
Täpselt nüüd ei teagi mis siis juhtus, kuid üks varjantidest on see.. et liigne kütuserõhk sai pihustitele saatuslikuks ning jäi 1600Bar juures sellistest otstest survepesuriefektina kütust peale kusema ning lõi mootori lõhkuma.. Kuna auto käis üle piiraja siis arvatavasti õlisurve tõusis ka niivõrd et lõi turbost ka õli takka..
Järgmine päev sai kaan maha võetud ja tulemuseks 2 kolbi sulanud servast.. Ja kolmandal arvatavasti rõngad (ei süvenenudki enam)

Ühesõnaga vana mootor peetis.. Tegelt oleks olnud lihtne, uus mootori plokk ja kokku tagasi kuid läksime teist teed.. 
Tuttav pakkus välja varjandi, et paneme siis juba selle nn 3.5d mootori peale ära..
Sai korra mõeldud ja asi käsile võetud.

Algselt võtsin kohe turbod käsile, et üle vaadata nende seis..
13237644_10205778839660039_6263345752665
Olid nii ja naa, lõtkud olemas kuid veel sõitvad.. Suurem turbo väiksemate lõtkudega, väiksemal natuke suuremad lõtkud.
Mis seal ikka, kui juba siis läheks kindlapeale välja.. Sai turbod viidud asutusse nimega TurboMotors.ee
Seal said siis turbod uuenduskuuri. Nimelt puuriti külmkoda suuremaks ning läksid sisse hübriid labad.
13266072_10205743689461306_4139285223390
 Turbod kätte saades mainiti, et olid kõrbend õli seest täis.. Et kas karteri tuulutus umbes olnud või õlirõngad otsas. 
 Sellise teadmisega ei saa ju rahu.. et ehk tõesti rõngad hõredad. 
Sai siis mootor pulkadeks kakutud
13240605_10205743690221325_4645008357831
Mootorit lahti võttes olid õnneks saaled, vänt jms kõik nagu uued. Mootor seest ise puhas jms
Aga mis seal ikka.. kui juba siis juba. Sai tellitud uued saaled, rõngad, uued poldid, pihustid stenditud, uued filtrid, ketid jne
13267726_10205743689941318_4614770673718
Plokikaan samuti töösse saadetud
13254073_10205743689741313_8155081743194
Ning kokku hakatud laduma.. Uusi rõngaid külge pannes tundusid vanad ka veel viisakad.. Kuid siiski leidsime ühe vea, nimelt üks õlirõngas oli omadega kinni (otsad koos/kinni). Sealt võis tulla see probleem mida turbod sisaldasid (kõrbend õli)

Otsakaan sai uus pandud.. kuna vana oli kõksu saanud ja mõrad sees (sellest ka see uus määrdunud pildil)
13221745_10205748891831362_5866127561678

Ühesõnaga olime sealmaal et mootor peale tõsta. Algselt oli väike kartus et äkki enam vanad (e46 3.0d) mootorikäpad ei sobi külge sellele plokile.. Kuid õnneks sobisid.
Mootorit peale tõstes aga vaatame et mootori plokk laiem ning käpad rohkem lahus, seega vanad padja asukohad enam ei sobi. Sai seal väheke muudetud ning saime mootori kapotialla.. Hakkame siis kasti külge panema kuid üllatust.. Kast ei sobigi enam otsa :(
Nimelt siis E91 2.0d 6.manu kast enam otsa ei istu (koda väiksem)

Seega vaja nüüd nii uut käigukasti, hooratast kui ka sidurikomplekti.
Käigukasti pole ka kahjuks nädalajooksul kusagilt leidnud :(
Vaja siis 3.0d 170/173+ 6.Manuaal käigukasti (M57N2) mootorilt.. Pärinevad siis üldjuhul E60/61 & E90/91 jms küljest.

Lisaks siis veel suur mureküsimus elektri osa.. Ei leidu juba 535d elektri skeeme kusagil.. 
Saime küll vist suuremjaolt selle osa lahendatud kuid jääb veel üle katsetamine.. nimelt osasi asju (kütusepumpasi jms) juhivad CAN plokid.. Kas ja mis nendega saab eks paistab.. Kui on kedagi kes sellise asjaga tegelenud võib kirjutada.

Lõpetuseks üks garaasipilt ka.. Leiaks kusagilt kiirelt käigukasti komplekti saaks jälle edasi tegutseda :D
13254481_10205778839380032_2025019539274

Päikest ! :)

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_108242

Mootor peal, kast all (sain selle lõpuks läbi Kerdi " m20b20 " leedust.. suured tänud talle) .. teha veel omajagu pudipadi ümber mootori.. coolerid, kütuse trassi/pump, gardaan jne

 

Kuid väike lootus jälle varsti sõitma saada.. kas kokkutulekule ka jõuan, ei oska öelda.

20160619_194701.jpg

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_109984

Olen nüüd lõpuks jälle sealmaal, et auto taas tänavatel :P
Aega läks omajagu rohkem arvatust. Kuna ükski asi pmst vana 3.0d mootoriga enam ei klappinud.
Käigukast, selle hoovastik, siduri/hooratta komplekt, gardaan,  downpipe, jahutus radikas, cooleri torustik, mootori padjad, juhtmestik jne kõik tuli ümber teha.. 
 Sellega seoses siis radikal sai plastik vannid eemaldatud ning alu vannid otstesse keevitatud. Radika peavool jooksis täpselt roolivõimu pumpa, ning väljavool turbode külma osa juurde...
Käigukangi hoovastik sai ka siis kõik uued seibid, puksid, plastik osad jne
Kütuse rõhuregulaator koos rõhukellaga ning ootamas paigaldust ka Bosh 044 kütte pumpt (etteandeks) koos kütuse jahutusradikaga.
Cooleri torustik sai kõik uus koos sisselaske temp anduriga
 Oh ei oskagi siin nüüd midagi nii erilist lisaks välja tuua.. Aga tegemist oli ikka iga vidinaga. Suure aja võttis just puuduolevate juppide taga ajamine.. Pole neid 535d mootoriga masinaid lammutatud väga.
 Lisaks töökäigus hunnik veel uusi asju külge.. Vända rihmaratas, rihm, pingutid, starter remonditud, termostaat, veepump jne


 Nüüdseks nädala olen siis jõudnud teda testida, selle ajaga nokitsemiste kõrvalt sõitnud 1500km ,et avastada titevigu... Algselt esimesel päeval sõitma hakates tekkis soojast peast käivitus probleem.. Lahendus vända ja nukaanduri vahetusega ning ühe latirõhu pistiku korrastamisega. Mootori osas polegi rohkem midagi märku andnud.. Algselt oli rõhuleke (sisselaske kolles oli pragu), mootori ajuga omajagu pusimist olnud, et õieti toimetaks jne (otsis oma automaat käigukasti taga, pluss kõike muud ebavajalikku mida enam ei ole :D )

Põnevama poolepealt ka see, et plaanis 25.August startida Poola e30 kokkutulekule meie enda klubikaaslastega. Tuleb loota et miskit ei üllata teepeal ning auto kestab ilusti. Nii värske produkti puhul võib kõike juhtuda, niiet loodame parimat :D 

Lõpetuseks paar mobiiliga klõpsitud pilti mis täna jõudsin teha.. :) 
Välimuse poolepealt siis sai madaldus alla, tagatuled teised, summuti otsad uued.

14102722_10206356094971061_2709985780386
14102662_10206356095171066_2752546973771
14102132_10206356095371071_6826312484306

Edit : 

Lisan ka ühe pildi milline see auto kunagi varem oli :P
12390860_10204776762608739_9967161708133

Muudetud , muutis grimes

  • 2 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_111673

Oh jh.. olen siin teema päris unarusse jätnud.

 Ühesõnaga poola tripp oli igati super ja nauditav ning diffrilekke pärast sai õli kontrollitud kohapeal igaksjuhuks tõesti :D Õnneks muu tehnika kestis laitmatult :P

Kokkuvõttes üldse nüüdseks sõitnud uue mootoriga kuskil 9500km ja ptuiptuiptui aga seni pole ühtegi jama esinenud ja teepeale jätnud :)

 

Lõpetuseks mõtlesin ,et tuleks enne auto talveunne panekut ja nokitsemist korra auto veel proovile panna haapsalus. Ehk siis lõpulaks mõttes. Läksin täiesti nii nagu ta mul seni 9500km sõitnud on.. Pesin lihtsalt auto puhtaks ja kohale.. 

Mingeid erilisi lootusi ega eesmärke ei olnud..

 Sõidetud sai siis 5 katet.

Esimesed 2 katset läksid suht luhta..

Mõlemal korral esimese käiguga startides hakkas perset üless/alla hüpitama (orig pehmed amordid arvatavasti põhjuseks) 

Teine käik aga ei tahtnud ka koheselt sisse minna (pööre langes ning sain lõpuks sisse väikese viivitusega ja raginaga) 

Nii teise kui kolmanda käigu lasin ka piirajasse kinni (tahhomeeter veel puudu ning tuleb suht ootamatult see lõpp)

Edasi lõpuni kulges ilusti..

1. Katse 14.3 lõppkiirusega 179.8km/

2. Katse 14.1 lõppkiirusega 181km/h

 

 Järgmised 3 katset sai stardis madala pöördega starditud et perset ei loobiks üles/alla, suht kohe teine käik sisse ja gaas põhja ning gaasiga meelitades seni kuni pidamine tekkis. Ei olnud ka see eriline algus..

 Ühesõnaga start oli mega kehva iga kord selle tänava rehviga mis poolkulunud nüüdseks lisaks ei aidanud kaasa ka külm teekate ja märg rehv stardis (burni alast läbi sõites)

 

3. Katse 13.69 lõppkiirusega 183

4. Katse 13.69 lõppkiirusega 183

5. Katse 13.67 lõppkiirusega 183km/h

 Seega tulemused jäid lõpus juba samasse auku. Paraku igakord suutsin mõne käigu piirajasse lasta. (Teine või kolmas käik siis)

 

Tagant järgi mõeldes oleks võinud ikkagi proovida rehvid puhtaks burnida. Sest stardijoone eel ju burni ala kus teekate veega märjaks kastetud ja läbi sõidan. Kuna p***e stardis juba algselt esimesel katsel hüppas siis pelgasin üldse rehvi soendamist proovida ?

 

Lisan ühe pildi enda parimast ajast(sinine joon alla tõmmatud siis) kus muud nr-id kirjas mida keegi ehk ise vaadata oskab. Reageerimisaega peab veel lihvima ?

received_10206771703681019.jpeg

14682140_1436095609752442_4828946347920835726_o.jpg

20161007_201029.jpg

  • Autor
comment_111688

Eks siis on mida järgmine aasta püüda ?

 Talvel saab siis mootor jõulisa ka seade ja düno mõttes.

 Siis saaks slikiga proovida järg aasta :)

Kuid kas slikiga vist hakkab juba pooltelgi ja diffreid lendama ? Poolteljed saaks lasta teha mis pidavat kannatama 1000hp - 200 kuni 300€ tk

 

Ning plaanis ka siis sildadega tegelema hakata talvel (tagasilla puksid juba nii vedelaks ära läinud) ja ega esiots ka teab mis tihke ole. Küll midagi peale tagasilla suurte pukside häält ei tee.

 Sillad pulbervärvi ja kõik uued puksid sisse. Taga piduri torustik ja kütuse torud, põhja korrosjooni tõrje ehk, velgede valem 5x120 peale koos uute velgedega ja suuremad pidurid taha ning arvatavasti veel suuremad ka ette.

 Plaanis oli ka BC coil kuid kerge mõte juba BC õhkpadjadega vedrustuse peal :D kui teaks ,et auto jääb nendega ka juhitav ...

(Nb: ei plaani teda põrkama panna vaid lihtsalt vastavalt teedele sobivaks kõrguse sättida)

 Madal auto ilus kuid ju mitte eriti praktiline ja mugav tihtipeale.

 

Lisaks sai ka talveks võetud üks 320 touring jälle ligi :)

20161014_205503.jpg

Muudetud , muutis grimes

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.