Hüppa postitusse

Huvitavad pakkumised müügiplatsidel


Soovitatud postitused

 

Tagatuledega võid kohe peale ostu juba diskot saada. ÜV seega mustalt tehtud ja kes teab, mis seal veel võib olla

 

Üldjuhul need rulliga üle võõbatud autod ei ole varem olnud kere poolest head

  • 2 nädalat hiljem...
Kuidas sa eeldad auto maha müüa kui sa telefoninumbrit ei pane kuulutusse? Et keegi näeb linnas sõitmas peab su kinni ja siis küsib, et kas sul oli auto müügis w?

Soovijad kirjutavad, küsivad lisainfot ja telefoninumbri.

Tekkis küsimus, et mis moodi sellise mootoriga ametlikult arvele veel saab ?

 

Saab, on teatud sätted olemas. Uuri, meil on olemas ARK ja muud ametiasutused, selliseid mootorivahetusi on Eestis tehtud oi kui palju.

 

Foorumis meil ju isegi ametlikuks tehtud 3.0 V8

Kas polnud mitte töömaht 30%, võimsus 30% ja kaal 10% suurem originaalist, et need on viimased piirid? Arvesse võetakse kõiki, st. kaks kolmest ei ole kõlbulik, peab ikka kolm kolmest olema. Sama tootja mootor peab ka olema vist viimase seadusemuudatusega, enne võis muid marke ka kasutada.

Töömaht 20% siiski.

https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1240/7201/2016/MKM42_lisa1_parand.pdf#

 

Kood 701. Üldnõuded mootorile

Nõuded: 1) mootorist kütuse, määrdeainete või jahutusvedeliku lekkimine ei ole lubatud;
2) heitgaaside või karterigaaside pihkumine kogu süsteemi ulatuses ei ole lubatud;
3) mootori kinnituspadi peab vastama valmistaja poolt ettenähtule ja peab olema terved;

4) omavoliline mootori kinnituspadja või kinnituskoha muutmine kere või raami küljes on keelatud;
5) omavoliline mootori toitesüsteemi ja heitgaasisüsteemi muutmine või ümberehitamine on keelatud (välja arvatud kood 702 lõikes 1 ning kood 706 lõikes 1 toodud juhtudel), sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine, õhufiltrite ja heitgaasiosakestefiltrite äravõtmine, heitgaasi katalüsaatorreaktorite äravõtmine, võimsuspiirajate või muude sarnast funktsiooni omavate seadmete eemaldamine või muutmine, teisele kütuseliigile ümberehitamine (diislikütuselt – bensiinile; bensiinilt või diislikütuselt – gaasile jms ning vastupidi);
6) elektrijuhtmed peavad olema kaitstud hõõrdumise, muljumise, keemilise, termilise jms kahjustava mõju eest;
7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele mootorsõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist ning sellega ei muutu mootorsõiduki kategooria, on lubatud mootorsõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30 %, töömahu erinevus 20 % ja massi erinevus 10 % valmistaja poolt ette nähtust.

 

 

Kas mitte Sport Evolutionet ka 2,5 liitrist ei tehtud? Ilmselt sellepärast ka antud M3 läbi lasti. Või siis peavad tutvused mängus olema. Arkis ollakse nende ümberehitustega suht karmid, kui midagi ei meeldi, siis saadetakse pikalt. Tihti saadetakse juba selle jutu peale pikalt, kui avaldad soovi midagi ümber ehitada. Selline see meie maanteamet on, täielik 0 vastutulelikkus.

 

M3 ja tava E30 on erineva tüübikinnitusega, sellepärast võib m 3 kerel kuni 227 kw mootor peal olla ja tava e30-l 163.

Arkis on üldse jube segane see värk, kui vaadata neid tüübikinnitusi. Mina lugesin sealt välja ühe ja sama keretüübi kohta mitut erinevat tüübikinnitust.
See kõik on ametlik info ja maanteameti kodulehel kättesaadav.

 

See mis mitteoriginaal mootorit peale saab panna, sõltub sellest mis mootorit antud tüübikinnitusega kerele on tehases peale pandud.

 

Nii seletas eelmine aasta TKTK-s maanteameti spetsialist asja. Nagu ma aru sain, siis see lektor spetsialiseerus 4x4 ümberehitustele ja rääkis meile nii mõndagi huvitavat. Pooled asjad on juba meelest läinud.

Muudetud , muutis Chulo

No aga siis peaks ju 3.0 v8 tava kerel ka saama.Ilmselt ,kui väga tahta, saab suure jamamise peale kõike. Reaalselt peaks saama ikka neid alpinaid ja hartgesi ka ette sööta neile, sest kere on sama ju. Tava e30 on ka ju omavahel erineva tüübikinnitusega, mitte ainult tava vs m3.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus