erxx Postitatud 27. detsember 2012 Postitatud 27. detsember 2012 Mingeid privaatseid teemasid pole väga mõtet panna siia. Olen sisse loginud ja ütleb et pole õigusi teema lugemiseks. Mõnus diisel http://www.auto24.ee/used/1199290 1
hiis Postitatud 29. detsember 2012 Postitatud 29. detsember 2012 http://www.auto24.ee...action_ref_map=[]http://www.auto24.ee/used/1201881http://auto.motors24.ee/vehicles/375465-BMW-318-1990.aspx?pg=5&sort=price.ASC Viimane on normaalne kuut aga huvitav 500 velje eest 18 t sellised veljed saab ka 250 eest kätte.
indrekE30 Postitatud 30. detsember 2012 Postitatud 30. detsember 2012 Mõnus diisel http://www.auto24.ee/used/1199290 Tagatuledega võid kohe peale ostu juba diskot saada. ÜV seega mustalt tehtud ja kes teab, mis seal veel võib olla Üldjuhul need rulliga üle võõbatud autod ei ole varem olnud kere poolest head
kruusmann Postitatud 8. jaanuar 2013 Postitatud 8. jaanuar 2013 http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1221438 Kere paistab korralik.
Magnus Postitatud 9. jaanuar 2013 Postitatud 9. jaanuar 2013 (muudetud) http://auto.motors24.ee/vehicles/379015-BMW-320-1983.aspx?pg=2&sort=price.ASC Hiljuti alles oli müügis ja nüüd juba jälle http://auto.motors24.ee/vehicles/378330-BMW-325-1987.aspx?pg=6&sort=price.ASC Muudetud 9. jaanuar 2013, muutis Magnus
Vazza Postitatud 9. jaanuar 2013 Postitatud 9. jaanuar 2013 http://auto.motors24.ee/vehicles/379015-BMW-320-1983.aspx?pg=2&sort=price.ASC Hiljuti alles oli müügis ja nüüd juba jälle http://auto.motors24.ee/vehicles/378330-BMW-325-1987.aspx?pg=6&sort=price.ASC See viimane paistab olevat müüdud,kuna müüja kontaktnumbrit pole.
Magnus Postitatud 9. jaanuar 2013 Postitatud 9. jaanuar 2013 See on alles tulnud motorsisse minu arust.
Magnus Postitatud 11. jaanuar 2013 Postitatud 11. jaanuar 2013 http://auto.motors24.ee/vehicles/379283-BMW-324-1986.aspx?pg=1&sort=price.ASC
sillufromIV Postitatud 12. jaanuar 2013 Postitatud 12. jaanuar 2013 See viimane paistab olevat müüdud,kuna müüja kontaktnumbrit pole. Ehk ei viitsi ma tühikargajate kõnedele vastata lihtsalt?
indrekE30 Postitatud 12. jaanuar 2013 Postitatud 12. jaanuar 2013 318iS M52B28 http://www.auto24.ee/used/991615 1
JoZz Postitatud 12. jaanuar 2013 Postitatud 12. jaanuar 2013 Tekkis küsimus, et mis moodi sellise mootoriga ametlikult arvele veel saab ?
Vazza Postitatud 12. jaanuar 2013 Postitatud 12. jaanuar 2013 Ehk ei viitsi ma tühikargajate kõnedele vastata lihtsalt? Kuidas sa eeldad auto maha müüa kui sa telefoninumbrit ei pane kuulutusse? Et keegi näeb linnas sõitmas peab su kinni ja siis küsib, et kas sul oli auto müügis w?
Magnus Postitatud 12. jaanuar 2013 Postitatud 12. jaanuar 2013 318iS M52B28 http://www.auto24.ee/used/991615 See on nüüd küll kena
sillufromIV Postitatud 13. jaanuar 2013 Postitatud 13. jaanuar 2013 Kuidas sa eeldad auto maha müüa kui sa telefoninumbrit ei pane kuulutusse? Et keegi näeb linnas sõitmas peab su kinni ja siis küsib, et kas sul oli auto müügis w? Soovijad kirjutavad, küsivad lisainfot ja telefoninumbri.
indrekE30 Postitatud 13. jaanuar 2013 Postitatud 13. jaanuar 2013 Tekkis küsimus, et mis moodi sellise mootoriga ametlikult arvele veel saab ? Saab, on teatud sätted olemas. Uuri, meil on olemas ARK ja muud ametiasutused, selliseid mootorivahetusi on Eestis tehtud oi kui palju. Foorumis meil ju isegi ametlikuks tehtud 3.0 V8
Chulo Postitatud 13. jaanuar 2013 Postitatud 13. jaanuar 2013 See kere oli minuarust M3 replica, mitte originaal M3.
Riho Postitatud 13. jaanuar 2013 Postitatud 13. jaanuar 2013 See kere oli minuarust M3 replica, mitte originaal M3. Mine ja loe palun uuesti see teema läbi, Soe soovitus Täiesti õige M3 kere toodi ilma tehnikata ikka saksast
Chulo Postitatud 13. jaanuar 2013 Postitatud 13. jaanuar 2013 OK! My bad. Igal juhul mootorid mida tohib M3 kerele ja tavalisele e30 kerele peale panna on erinevad. M60B30 mahub veel täpselt tavalise kere piiridesse ka ära.
eix22 Postitatud 13. jaanuar 2013 Postitatud 13. jaanuar 2013 Seda replika legendi räägitakse igas foorumis millegipärast Mootorid on ikka samad, mida neile panna võib. 3.0 mootor läheb mõlemal kerel ilusti kaubaks. M3 kõigest 2.3 ju originaalist. Töömahu järgi võetakse seda minuarust.
GTA Postitatud 13. jaanuar 2013 Postitatud 13. jaanuar 2013 Kas polnud mitte töömaht 30%, võimsus 30% ja kaal 10% suurem originaalist, et need on viimased piirid? Arvesse võetakse kõiki, st. kaks kolmest ei ole kõlbulik, peab ikka kolm kolmest olema. Sama tootja mootor peab ka olema vist viimase seadusemuudatusega, enne võis muid marke ka kasutada.
Chulo Postitatud 13. jaanuar 2013 Postitatud 13. jaanuar 2013 (muudetud) Töömaht 20% siiski. https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1240/7201/2016/MKM42_lisa1_parand.pdf# Kood 701. Üldnõuded mootorile Nõuded: 1) mootorist kütuse, määrdeainete või jahutusvedeliku lekkimine ei ole lubatud; 2) heitgaaside või karterigaaside pihkumine kogu süsteemi ulatuses ei ole lubatud; 3) mootori kinnituspadi peab vastama valmistaja poolt ettenähtule ja peab olema terved; 4) omavoliline mootori kinnituspadja või kinnituskoha muutmine kere või raami küljes on keelatud; 5) omavoliline mootori toitesüsteemi ja heitgaasisüsteemi muutmine või ümberehitamine on keelatud (välja arvatud kood 702 lõikes 1 ning kood 706 lõikes 1 toodud juhtudel), sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine, õhufiltrite ja heitgaasiosakestefiltrite äravõtmine, heitgaasi katalüsaatorreaktorite äravõtmine, võimsuspiirajate või muude sarnast funktsiooni omavate seadmete eemaldamine või muutmine, teisele kütuseliigile ümberehitamine (diislikütuselt – bensiinile; bensiinilt või diislikütuselt – gaasile jms ning vastupidi); 6) elektrijuhtmed peavad olema kaitstud hõõrdumise, muljumise, keemilise, termilise jms kahjustava mõju eest; 7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele mootorsõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist ning sellega ei muutu mootorsõiduki kategooria, on lubatud mootorsõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30 %, töömahu erinevus 20 % ja massi erinevus 10 % valmistaja poolt ette nähtust. Kas mitte Sport Evolutionet ka 2,5 liitrist ei tehtud? Ilmselt sellepärast ka antud M3 läbi lasti. Või siis peavad tutvused mängus olema. Arkis ollakse nende ümberehitustega suht karmid, kui midagi ei meeldi, siis saadetakse pikalt. Tihti saadetakse juba selle jutu peale pikalt, kui avaldad soovi midagi ümber ehitada. Selline see meie maanteamet on, täielik 0 vastutulelikkus. M3 ja tava E30 on erineva tüübikinnitusega, sellepärast võib m 3 kerel kuni 227 kw mootor peal olla ja tava e30-l 163. Arkis on üldse jube segane see värk, kui vaadata neid tüübikinnitusi. Mina lugesin sealt välja ühe ja sama keretüübi kohta mitut erinevat tüübikinnitust. See kõik on ametlik info ja maanteameti kodulehel kättesaadav. See mis mitteoriginaal mootorit peale saab panna, sõltub sellest mis mootorit antud tüübikinnitusega kerele on tehases peale pandud. Nii seletas eelmine aasta TKTK-s maanteameti spetsialist asja. Nagu ma aru sain, siis see lektor spetsialiseerus 4x4 ümberehitustele ja rääkis meile nii mõndagi huvitavat. Pooled asjad on juba meelest läinud. Muudetud 13. jaanuar 2013, muutis Chulo
eix22 Postitatud 14. jaanuar 2013 Postitatud 14. jaanuar 2013 No aga siis peaks ju 3.0 v8 tava kerel ka saama.Ilmselt ,kui väga tahta, saab suure jamamise peale kõike. Reaalselt peaks saama ikka neid alpinaid ja hartgesi ka ette sööta neile, sest kere on sama ju. Tava e30 on ka ju omavahel erineva tüübikinnitusega, mitte ainult tava vs m3.
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse