Hüppa postitusse
Postitatud
comment_63917

Nonii rahvas, tuli ka siis mõte proovida taastada üks vana BMW , sai siis sõbralt odavalt ära ostetud ja hakatud vaikselt nokitsema, kere on väga mäda aga muu kõik toimib kenasti. Masina üritan teha enam-vähem korda hästi väikeste kuludega ,sest see on koolis hinde saamiseks ainult vajalik, mingeid suuri keevitustöid ega mida sellist tegema ei hakka. Suuremad augud lähevad pleki tüki ja neetidega kinni ja kõik mis kõver saab vasara abil sirgeks. Võibolla kui kunagi aega rohkem on siis võtan korralikult puhtaks selle auto ja siis paneb alles keevitusega kõik plekid kinni. Seniks ärge siis väga maha lööge ja ärge järgi ka tehke oma tänava autodele sellist porri :D Head ööd!

 

Masinal siis automaat kast ja mingi selline vidin ka ,et saab puldist käima panna.Isegi signa on peal ja puldist käib kõik lukku ka.Mootoriks on 1.8i mida on jutujärgi natuke näpitud ja kw juurde saadud.

 

Üks vanaomaniku pilt ka :

 

Bmw_318i.jpg

 

Homme üritan veel pilte teha igast nurgast. :)

Muudetud , muutis SiimK

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_63959

Natuke parem ülevaade autost :

 

bmw.JPG

 

bmww.JPG

 

bmwww.JPG

 

bmwwww.JPG

 

bmwwwww.JPG

 

bmwwwwww.JPG

 

sai ka natuke juba kätt proovitud :

 

enne:

 

IMG_0325.JPG

 

IMG_0327.JPG

 

IMG_0341.JPG

 

IMG_0343.JPG

 

IMG_0344.JPG

 

pärast :

 

IMG_0340.JPG

 

IMG_0346.JPG

 

IMG_0347.JPG

 

 

Kes oskab võib alati mõne nõuandega aidata kuna teen sellist asja esimest korda ;)

  • Autor
comment_64009

Nõu võib niipalju anda, et rooste peale pahteldamisest pole küll mingit tolku. See rooste on sellises staadiumis juba, et tuleb tükk välja lõigata ja uus panna.

Mis põnevad plekid need külgedele needitud? Varjab ka augulist karpi vms?

okei , need plekid katavad palju väikseid auke :D

comment_64035

käisin ka seda vaatamas. esimese asjana vii see kere emeksisse! tagumine amordikann on kere küljest irdunud juba. sinna pead terve kannu uue keevitama. esimesed pidurid olid. ja midagi kanget seal mootoris polnd...tiks oli aint :)

 

keretöödeks võta rohkem asju küljest ära. stanged, tuled, antenn. endal lihtsam ju ;)

 

aga edu minu poolt ;)

comment_64066

Need kere parandus kohtad sellepärast nii rõvedalt läbi mädanenud ongi, et pahtel otse haljale plekile tõmmatud mis on laus idiootsus.

Võivad need profi maalrid rääkida mida tahavad, aga tegelikkus on see, et nad ei tea kottigi. Elu näidanud küllalt, et pahtel otse haljale plekile = paari aasta pärast hunnik roostet seal all.

 

Mis sa sellest plekkämbrist sinna auto külgede peale tõmmanud oled? :D Üsna mõttetu neetida seda sinna, silmale saad hea, tegelikult kasu pole suurt miskit.

Muudetud , muutis erxx

  • Autor
comment_64088

käisin ka seda vaatamas. esimese asjana vii see kere emeksisse! tagumine amordikann on kere küljest irdunud juba. sinna pead terve kannu uue keevitama. esimesed pidurid olid. ja midagi kanget seal mootoris polnd...tiks oli aint :)

 

keretöödeks võta rohkem asju küljest ära. stanged, tuled, antenn. endal lihtsam ju ;)

 

aga edu minu poolt ;)

 

amordikann juba kõik uus kõljes ja korras , esisillatala ka uus pandud juba :D peab stanged ära võtma jah, aga muidu ega ma nknii ajaliselt ja rahaliselt väga põhjalikult teha ei saa, aga no vähemalt ,et saaks talvel sõita ja silmal oleks ilus vaadata :)

 

Aga edu ikka kõvasti tarvis, tänud :):)

Need kere parandus kohtad sellepärast nii rõvedalt läbi mädanenud ongi, et pahtel otse haljale plekile tõmmatud mis on laus idiootsus.

Võivad need profi maalrid rääkida mida tahavad, aga tegelikkus on see, et nad ei tea kottigi. Elu näidanud küllalt, et pahtel otse haljale plekile = paari aasta pärast hunnik roostet seal all.

 

Mis sa sellest plekkämbrist sinna auto külgede peale tõmmanud oled? :D Üsna mõttetu neetida seda sinna, silmale saad hea, tegelikult kasu pole suurt miskit.

 

ajutiselt kõlbab küll :D see plekk katab palju koledaid asju ära :D

comment_64189

Need kere parandus kohtad sellepärast nii rõvedalt läbi mädanenud ongi, et pahtel otse haljale plekile tõmmatud mis on laus idiootsus.

Võivad need profi maalrid rääkida mida tahavad, aga tegelikkus on see, et nad ei tea kottigi. Elu näidanud küllalt, et pahtel otse haljale plekile = paari aasta pärast hunnik roostet seal all.

 

Mis sa sellest plekkämbrist sinna auto külgede peale tõmmanud oled? :D Üsna mõttetu neetida seda sinna, silmale saad hea, tegelikult kasu pole suurt miskit.

 

Pahtel läheb ikka haljale plekile, kuna püsib seal paremini kui mis tahes krundi või värvi peal. Miks peaks sinna alla rooste tekkima kui plekk on õigesti töödeldud ja täiesti haljas?

Eks iga inimene teab ise kuidas enda autot teeb, pahteldab ta siis plekile, roostele või olematusse kohta.

comment_64197

Pahtel,mastiks,kivikaitse,kerehermeetik jne ei lähe kunagi haljale plekile,see suht loogiline,  seda räägivad vanad peerud ja ka värskemad tegelased.
Siin on kombeks inimestel nõu küsida ja teistel seda jagada, kui kuulda ei taheta võtta , siis võib muidugi järgmine samm olla "iga inimene teab ise kuidas enda autot teeb"

comment_64205

Happekrundi külge pahtel väga hästi ei taha jääda- sinna peaks epokrundi vahele panema veel. Nende asjade kohta pole väga mõtet keretöödega tegelevatest firmadest uurida- seal tehakse nii, et odavam ja kliendid otsa ei lõppeks :D  Värvipoed suudavad adekvaatsemat infot jagada toodete kohta mida nad müüvad. Samuti internetis saadaval toodete kirjeldused-kasutusjuhendid, neis samuti kirjas kuidas ja millele seda peale kanda.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_64723

ah las see teema jääda, eks ma vaikselt ja odavalt üritan seda masinat teha ,et koolis hinne kätte saada ja siis läheb müüki. Praeguseks siis olen raiskand palju pahtlit igalepoole ja liivapaberit läheb ka omajagu.

Keegi teab kust saaks terve radika siis võib ka seda pakkuda.

 

Pilte kahjuks praegu teile näidata ei saa kuna fotomasin viskas vedru välja .

  • Autor
comment_64840

veljed said natuke iluravi:

 

enne:

 

2013-07-15_13.10.12.jpg

 

Pärast :

 

2013-07-15_13.10.21.jpg

 

 

Ja üleüldine seis on siis hetkel selline :

 

2013-07-18_12.25.00.jpg

 

2013-07-18_12.25.06.jpg

 

2013-07-18_12.25.16.jpg

 

2013-07-18_12.25.23.jpg

 

2013-07-18_12.25.42.jpg

 

2013-07-18_12.25.37.jpg

 

 

Ja kui kellegil peaks olema kuskil e30-nele automaatkastiga versioonile radikat siis võib seda ka pakkuda :)

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_67072

vahepeal olen siis natuke aega leidnud ka buumeri jaoks, sai siis taha pandud 10mm flantsi ,taga tuled said õra tooni peale ja nipetnäpet asjad said värvitud ja taha said ka uued amordid. Nüüd siis vaja veel kõrvalistuja poolne külg lõpuni pahteldada ja lihvida ning siis saab uue värvi ka selga.Kui kellegil on siis võib pakkuda ette -60mm madaldus vedrusi ja taha -40mm madaldus vedrusi.

 

post-2120-0-80945400-1378477526_thumb.jppost-2120-0-42276400-1378477549_thumb.jppost-2120-0-64445900-1378477561_thumb.jppost-2120-0-38403500-1378477571_thumb.jppost-2120-0-58939900-1378477581_thumb.jppost-2120-0-64876600-1378477593_thumb.jp

 

Muudetud , muutis SiimK

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.