Hüppa postitusse
Postitatud

Auto e30 126kw
Mure siis selline ,et soojalt klõbiseb(tiksub)..külmalt mitte.
Kaane remont tehtud. Klapisääre tihendid, nookurid, nukvõll jne mis vahetust vajas vahetatud.
Õli castrol ,proovitud ka valvolini.
Klapivahe külmalt 0,25
Mõistus puhta otsas

Pihustid korras.

Esiletõstetud vastused

Kuidas õlisurvega on? Ühendaks mehhaanilise manomeetri külge ja mõõdaks soojalt survet. Tühikäigul ette nähtud 0,5-2bar, pööretel 4-6 bar.

 

Teiseks, oled veendunud, et klapivahed õiged? Kui klapid värskelt soveldatud (mitte mõõtu lõigatud) võivad esimese paari tuhandega vahed natuke paigast minna, tasub üle kontrollida.

Muudetud , muutis GTA

  • Autor

survet tasuks mõõta küll. Vb kui õli vedelam ei jaksa pump niipalju peale anda kui vaja.Samas vaatasin ja voolab ilusti alla mööda õlitus kanalit

Kus august seda survet mõõdetakse?

Muudetud , muutis matu665

Üks asi on kulunud pump ja teiseks on kulunud liugpinnad, kuhu vahele õli pressitakse. Sinna kaob õlisurve lihtsalt ära ja kuigi pump võib olla okoo iseenesest siis õli pressitakse pindade vahelt välja, paratamatult jäävad mõned osad nälga ja hakkavad selle peale häält tegema.

  • Autor

Kui m10nel sama jama oli sai süüdet regullida ja sellega kõvasti paremaks. Aga jah sellel jagajat juba niisama ei keera :)

No mõelge nüüd loogiliselt kaasa seltsimehed :P Kui omanik kirjutab, et külmalt ei tiksu ja soojalt tiksub, siis peab ju olema mingi mehhaaniline probleem, mis ilmneb  kui õli muutub vedelamaks ja ei pehmenda enam detailide omavahelist kolkimist. Kui on vastupidine lugu (külmalt lärmab ja soojalt jääb tasasemaks) on tegu erinevate metallide soojuspaisumisega. Näiteks kolvisõrmed. Või on hoopis õlifiltri tagasivooluklapp vigane. Kogetud asi.

 

M20 mootor on tolerantsis olles täiesti vaikse käiguga, olen oma silmaga näinud alla 200k sõitnud M20B20 mootorit ja see paitas küll kõrva. Mootoril ja mootoril on vahe, ei saa sedasi üldistada.

 

 

Mis viskoossusega õli kasutad? 10W40? Kui kahju pole, siis võiks proovida mingit õlilisandit (Xado). Vahel aitab, vahel mitte.

Muudetud , muutis GTA

  • Autor

Sain bmw foorumis Patrickult asjakohase vastuse ,et klapid regullida 0.25 asemel tuugalt 0.3. Proovin nv ära ja annan teada tulemuse.

Hetkel nüüd 10w40.

Ma võin oma M20(2.0i) sulle kuulata lasta, pihusti tiks on mul suht vali. Vaataks hea meelega su kroomstanged üle ja räägiks keretöödest, tahaks kulutusi teada.

Olen ka kohanud remonditud ja uue nuka ja nookuritega m20, tiks oli ikka sees.ei ole kuulnud tõesti täiesti tiksuvaba m20 minu kõrv.samuti m10 ja m30 mootorid.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.