Hüppa postitusse
Postitatud
comment_61817

Auto e30 126kw
Mure siis selline ,et soojalt klõbiseb(tiksub)..külmalt mitte.
Kaane remont tehtud. Klapisääre tihendid, nookurid, nukvõll jne mis vahetust vajas vahetatud.
Õli castrol ,proovitud ka valvolini.
Klapivahe külmalt 0,25
Mõistus puhta otsas

Pihustid korras.

Esiletõstetud vastused

comment_61833

Kuidas õlisurvega on? Ühendaks mehhaanilise manomeetri külge ja mõõdaks soojalt survet. Tühikäigul ette nähtud 0,5-2bar, pööretel 4-6 bar.

 

Teiseks, oled veendunud, et klapivahed õiged? Kui klapid värskelt soveldatud (mitte mõõtu lõigatud) võivad esimese paari tuhandega vahed natuke paigast minna, tasub üle kontrollida.

Muudetud , muutis GTA

comment_62023

No mõelge nüüd loogiliselt kaasa seltsimehed :P Kui omanik kirjutab, et külmalt ei tiksu ja soojalt tiksub, siis peab ju olema mingi mehhaaniline probleem, mis ilmneb  kui õli muutub vedelamaks ja ei pehmenda enam detailide omavahelist kolkimist. Kui on vastupidine lugu (külmalt lärmab ja soojalt jääb tasasemaks) on tegu erinevate metallide soojuspaisumisega. Näiteks kolvisõrmed. Või on hoopis õlifiltri tagasivooluklapp vigane. Kogetud asi.

 

M20 mootor on tolerantsis olles täiesti vaikse käiguga, olen oma silmaga näinud alla 200k sõitnud M20B20 mootorit ja see paitas küll kõrva. Mootoril ja mootoril on vahe, ei saa sedasi üldistada.

 

 

Mis viskoossusega õli kasutad? 10W40? Kui kahju pole, siis võiks proovida mingit õlilisandit (Xado). Vahel aitab, vahel mitte.

Muudetud , muutis GTA

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus