Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
matu665

m20b25 klõbin(tiks)

Küsimus

Auto e30 126kw
Mure siis selline ,et soojalt klõbiseb(tiksub)..külmalt mitte.
Kaane remont tehtud. Klapisääre tihendid, nookurid, nukvõll jne mis vahetust vajas vahetatud.
Õli castrol ,proovitud ka valvolini.
Klapivahe külmalt 0,25
Mõistus puhta otsas

Pihustid korras.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 18 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Kuidas õlisurvega on? Ühendaks mehhaanilise manomeetri külge ja mõõdaks soojalt survet. Tühikäigul ette nähtud 0,5-2bar, pööretel 4-6 bar.

 

Teiseks, oled veendunud, et klapivahed õiged? Kui klapid värskelt soveldatud (mitte mõõtu lõigatud) võivad esimese paari tuhandega vahed natuke paigast minna, tasub üle kontrollida.

Muudetud , muutis GTA

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

survet tasuks mõõta küll. Vb kui õli vedelam ei jaksa pump niipalju peale anda kui vaja.Samas vaatasin ja voolab ilusti alla mööda õlitus kanalit

Kus august seda survet mõõdetakse?

Muudetud , muutis matu665

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Üks asi on kulunud pump ja teiseks on kulunud liugpinnad, kuhu vahele õli pressitakse. Sinna kaob õlisurve lihtsalt ära ja kuigi pump võib olla okoo iseenesest siis õli pressitakse pindade vahelt välja, paratamatult jäävad mõned osad nälga ja hakkavad selle peale häält tegema.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Kui m10nel sama jama oli sai süüdet regullida ja sellega kõvasti paremaks. Aga jah sellel jagajat juba niisama ei keera :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

No mõelge nüüd loogiliselt kaasa seltsimehed :P Kui omanik kirjutab, et külmalt ei tiksu ja soojalt tiksub, siis peab ju olema mingi mehhaaniline probleem, mis ilmneb  kui õli muutub vedelamaks ja ei pehmenda enam detailide omavahelist kolkimist. Kui on vastupidine lugu (külmalt lärmab ja soojalt jääb tasasemaks) on tegu erinevate metallide soojuspaisumisega. Näiteks kolvisõrmed. Või on hoopis õlifiltri tagasivooluklapp vigane. Kogetud asi.

 

M20 mootor on tolerantsis olles täiesti vaikse käiguga, olen oma silmaga näinud alla 200k sõitnud M20B20 mootorit ja see paitas küll kõrva. Mootoril ja mootoril on vahe, ei saa sedasi üldistada.

 

 

Mis viskoossusega õli kasutad? 10W40? Kui kahju pole, siis võiks proovida mingit õlilisandit (Xado). Vahel aitab, vahel mitte.

Muudetud , muutis GTA

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Sain bmw foorumis Patrickult asjakohase vastuse ,et klapid regullida 0.25 asemel tuugalt 0.3. Proovin nv ära ja annan teada tulemuse.

Hetkel nüüd 10w40.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Ma võin oma M20(2.0i) sulle kuulata lasta, pihusti tiks on mul suht vali. Vaataks hea meelega su kroomstanged üle ja räägiks keretöödest, tahaks kulutusi teada.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Kas sa oled proovinud stetoskoobi või millegiga kuulata, et kust see tiks tuleb? Aitaks veaotsingule kaasa tugevalt.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Piisab metallpulgast või voolikujupist, voolikule oli vist ka hea metallpulk otsa suruda.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Olen ka kohanud remonditud ja uue nuka ja nookuritega m20, tiks oli ikka sees.ei ole kuulnud tõesti täiesti tiksuvaba m20 minu kõrv.samuti m10 ja m30 mootorid.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus