Hüppa postitusse
Postitatud
comment_60301

Tere!
Alguse sai siis kõik sellest, et müüsin oma E39 maha ning plaanisin asemel osta E60. Ajutise autoga suutsin olla paar kuud kui hea sõber otsustas oma E30 kupeega tiiru teha. Sealt see rullika haigus peale tuligi, need mõnusad r6 hääled ja hea juhitavus.
Hakkasin siin vaikselt turul silma peal hoidma- kindlad tingimused olid, et auto peal olema FL kupee ja vähemalt 2,5 mootoriga. Läks veel umbes kuu mööda ning oktoobris tekkis Tallinnasse müüki antud kupee- sõber vaatas veel üle, et tehase M-tech2 ning ainult 2500euri.
Kuna huviliste arv oli väga suur antud sõiduki vastu, siis juba samal õhtul sai auto ära broneeritud ning varahommikul kohe see pikk sõit ette võetud. Koha peal oli vaatepilt täitsa hea- Mtech-i laiendid ja rool, valgustitega tahavaatepeegel ning 500km sõitnud stroker mootor. Ega rohkem midagi ei vaadanudki, otsejoones ülevaatusele, raha vanale omanikule ning kodupoole teele.
Koduteel suutsin esimese trahvi elu jooksul saada, 30kmh üle ja 180euri. icon_e_biggrin.gif Aga see selleks, koju sai jõutud alles öösel- väikesed liigud sõpradega.

Hommikul sai siis täpsemat ülevaadet teostatud:
Vaja vahetada esitiivad- mõlkis ja roostesed
Esipõll kõver
Esimesed koopanurgad läbi roostetanud, mujalt kere väga korralik
Nukkvõll oli pandud ajutine, ära kulunud- läheb koos kaanega vahetusse
Tagadiffrist oli tehtud nn homemade lsd

Head:
M-tech2 väikese diameetriga rool- originaal naha all ja korralik
Bosch naerusuuga tuled
MHW tagumised tuled
Valgustitega tahavaatepeegel
E36 roolilatt

Tehase lisad:

Description (EPC)
S215A SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG Power steering, engine-speed-dependent
S288A LEICHTMETALLRAEDER BMW light alloy wheel, cross spoke 29
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
S333 M TECHNIC SPORTPAKET
S339A SHADOW LINE Shadow-Line
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Therm.insulat.glass green
S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Slide/tilt sunroof, manually operated
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat
S562A KARTENLESELEUCHTE Reading light
S704A M SPORTFAHRWERK M Sports suspension
S708A M SPORT-LEDERLENKRAD II M sports steering wheel leather


Jutt sai üsna pikk ja igav, aga lisan ka mõned pildid juurde:

0100718281506dc.jpg

 

0100718407f31d9.jpg

 

01008613557fe2f.jpg

 

099878008d7133.jpg

 

09987793695308.jpg

 

01020220293447c.jpg

 

 

 

  • Vastuseid 75
  • Vaatamisi 9,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Ilmselt oled ainuke jah. Juba selle mootori ehitamine läks kindlasti 1000 euri. Niikaua on kõik kõvad mehed hinna üle virisema kui ise pole midagi teinud.

  • Ja saaga ikka jätkub selle autoga. Sai pikalt mõeldud ja otsustatud et mootor tuleks ikka kasutusse jätta koguaeg ning tõsta teise auto peale ajutiselt. Täna käivitades ja liigutades avatasin, et need

  • Aeg uus teema teha?

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_75900

Pildil paistab see ümar tihvt rootori poole väljas olema? See peab olema jagaja külje pealt tasa ratta pinnaga. Teine asi, võta supler ja mõõda mis seal valesti on. Kas sisemõõt on väike sel pesal, et rootori hoidja sisse ei mahu? Palju seal vahet on - võib hoidjal ju väljast niipalju maha võtta, et istuks. Mina ei murraks pead sellise asjaga, kui ise teha ei viitsi siis viiks pooleks tunniks treialile, näitaks mis kuhu peab istuma, problem solved :)

  • Autor
comment_76167

Nonii nonii, sain siis korraks vaba aega et pilte teha. Peaks selle baasil saama igaüks omad järeldused teha.

0105791211e7b47.jpg

 

01057912136adee.jpg

 

010579121514cb3.jpg

 

 

Pmst kui kellelgi huvi peaks olema asjaga tegeleda, siis komplektne mootor müüa 800.-  Kaasa saab siis poeuue nukkvõlli, uue vändaanduri ja kõik vajalikud tihendid-poldid, et saaks nukkvõlli vahetatud.

comment_76271

Erinevus on rihma pikkuses ja pingutusrullis. Omavahel neid segi ajada ei tohiks, kui rihm on 127 hambaga siis peab ka rullik sellele vastav olema.

Ja kas 128 hambaga rihma/rulli komplekti enam saada ongi, 127-hambalisele rihmale üleminek on vist nagunii paratamatus?

 

Netis kirjutab nii:

 

* E30 cars manufactured in 1986 and later years should have a tensioner marked with “Z 127.” If your tensioner does not have this code, replace it with one that does. This tensioner design replaced an earlier, potentially faulty, design.

Muudetud , muutis GTA

  • Autor
comment_76275

Kuna mul tutikas 128hamba rull ja rihm olemas, et pmst saaksin need ka seal ära kasutada?

Aga muidu progressiks siis, et uus nukkvõll on leidnud omale koha mootoris, homme veel Eixi käest saadud nookurid ja nookurivõllid installida ja saaks proovida mootorit. Eelmise tegija poolt ikka korralik porr seal, piirajasse mootor ei läinud, sest nukaratas töllas seal niisama edasi tagasi muutes pidevalt süüdet. Nookurid olid kulunud ja ära pekstud noookurivõlliga sügavaid kriime täis. Tükk tegu oli üldse neid sealt kätte saada.

 

01057965794608f.jpg

 

0105796581a3ccc.jpg

Muudetud , muutis -Kaido-

  • Autor
comment_76320

Ei tea, sai autopoest ostetud 128 hambaga rihm ja rullik ka samale mootorile. Mõõtsin täna rullikuid omavahel, ei leidnud mingit erinevust. Läks peale uus rullik ja 128hambaga rihm ka, ajasin mootorit käsitsi ringi ja küll mingist vahet ei tuvastanud- kõik märgid kenasti paigas ja rihm ka piisavalt pingul.

  • Autor
comment_76430

Tervist!

Mootor siis peale tõstetud ja käima aetud. Vaja veel klapid paika panna, sest jäid ikka liiga valjult klõbisema. See selleks, nüüd otsiks siis ideaalis Tartu kandist kedagi kes paneks regullitava nukarattaga süüte täpselt paika, praegu ei ole minek õige ja ei tööta ka piisavalt sujuvalt. Kuna mul omal oskused puuduvad selle teema jaoks, siis pigem otsin mõne spetsialisti...

  • Autor
comment_76445

No aga kui Viljaril oli orig nukaratas freesitud ja ka märgis polnud, aga läks nagu lennuk? Lihtsalt ta hakkas seal tifti peal liikuma ja süüdet muutma, seepärast ta mul aegajalt enam pöördesse ei läinudki. Praegu tegin just küla peal tiiru, et naabrimeest närvi ajada- piirajasse läheb küll, aga ei tööta nii sujuvalt kui algul... Ma muidugi pole eriti spets seletama, a tundub kahtlane. :P

  • Autor
comment_76449

Eem, pean paar tiiru tegema siis oskan täpsemalt öelda, aga pigem madalatel selline kahtlane, peale 4k on elu lill.

Ei hakka eraldi teemat tegema, aga kas Eestis ka kuskil võimalik tellida kkangi hoovastikule remont komplekti koos selle kere poolse nn laagri või puksiga? Praegune on nii räbal, et ei saa käike ilusti sisse. Tean et h2.ee oleks variant, aga sealt tellimisega läheb aega liiga kaua. Ideaalis tahaks järgmine nädal Tartus sillastendis ära käia ja mingi korralikuma väljalaske ka alla panna.

  • Autor
comment_76452

Seda, siis need mustad kummipuksid (võib ka plastik pukse pakkuda) ja see ka mis kere küljes on- see tagumine osa kuhu hoovastiku nn tala pulk läheb. Praegu mul käike raske otsida ja kohati käib ka vastu kardaani. Lihtsalt ei taha kkasti ära rikkuda, juba korra sai omast lollusest kolmandat käiku ragistatud. :(

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.