Hüppa postitusse

E30 müügihinna ja väärtuse arutelu


Soovitatud postitused

Muidugi on hind kõrge, kui sihtrühmaks võtta tavapärased foorumite kasutajad. Ka nende jaoks, kes ütlevad, et ei ole, sest see oleks juba siis uue omaniku õue peal, kui soodsalt pakutakse.
Reaalsus on, et keegi, kel on 2600 EUR taskus ja otsib omale autot, vaatab ca 10 aastat uuemat E46, E39-t vms, mida turul päris palju pakkuda.

Renxi touring,Kaido praegune peavalu,must ix,Enriko ix jne....kõik need pillid 2000 või 2500+ ostetud/müüdud. Neid on küllaga eestis suurte rahadega müüdud ja ostetud. Igal asjal on oma õige aeg, koht ja tahtja. Kui leidub varem või hiljem sellise raha eest ostja, seda ka korduvalt tõestatud, milleks siis see hinnavirin siis nüüd? Minu jaoks isiklikult liiast olevad 4000-5000-6000-jne küsitud kabriode ja ix`ide hinnad tunduvad enamusele normaalsed?

Reaalsus on see, kes tahab omale korralikku rulli, see käib selle raha välja, soodsast pakkumisest pole kusagil keegi sõnakestki maininud. 

Teate te palju rahvast, kes ostaks omale rulli kui igapäevaautona??? Noored ja mõned üksikud,seepärast ei saa teha selliseid liigitamisi. Selge on see,et kes omale autot otsib, selle valik algab piiramatult juba 1000€ ja selle eest saab juba vabalt 2000a masinaid ja ei pea üldse isegi 2600 taskus olema.

Jutt on võetud üldiselt, mina seda masinat pole näinud ja konkreetse isendi kohta hinnangut anda ei oska.

Sama üldine on siin ilmselt enamuse jutt, mis seotud ka eelarvamusega muidugi, et rull on 25a vana auto ja seda PEAB kindlasti väga odavalt saama.

Kes nende autodega vähe tõsisemalt tegelevad ,ehitavad ja kõvasti raha sellesse panevad, need oskavad ehk vähe rohkem hinnata ja aru saada sellest jutust. Siinkohal ei pea ma ennast nüüd mingiks kõvaks ehitajaks, aga üle poole foorumi rahvast enivei on lapsed ja muidu kõvatajad ,kel polegi peale lõhkumise ,säästuremondi või odava tuuningu tegemise mitte miskit muud teha, nii saabki tõsiselt võtta siin ainult käputäis inimesi.

 

Ehk oleks lõppude lõpuks mõtekas teha sellise arutelu jaoks eraldi teema üldiste alla, jääksid autoteemad puhtamaks.

Tõstsin teema siia ringi.
Minu väide on see, et enamus foorumikasutajaid (mitte ainult selle foorumi) vaatab sellist kuulutust "M: 318is 90a 2600.-" ainult seetõttu, et näha, mis turbokat või muud püssi sellise raha eest pakutakse. Müüja ise ka väidab, et pole isegi mitte ühtki vaatajat käinud. Siis on selge, et huvi on null. Paugutamiseks pole nii kallist ja korralikku masinat vaja ning mugavuse poole pealt saab sama raha eest kordades luksuslikuma auto - see on põhjus, miks kalli hinnaga rullid müümata on.
Selle 6000 kabrio hinnast võiks pool ka maha võtta, ikka ei oleks järjekorda ukse taga.

Kõige lõpuks on kõigil tõsisematel huvilistel juba oma projekt garaazis.

ilus auto ja tundub suht viiskas võrreldes jh paljudega mis suht samasse hinna piir jääb.kui ega jh endal ntx ei paku pinget et osta omale 318is,ise vaatad seda auto pilguga,et kui osta siis siis aint et saada ehk hea korralik kere doonoriks vms.aga jh eks kindlasti kuskil on keegi kellele see on sobiv auto jne,kuigi jh eks vict enamus ikka sellise summa juures jh tõesti vaatab juba miskit uuemat autot omale.

Oleks sel ajal müüki tulnud kui endale rulli otsisin, siis võibolla oleks see masin juba minu hoovis. Aga ei kurda ka Viljari käest ostetud rulli üle, tehaselist just see mida tahtsin ja kere väga heas seisukorras. Lihtsalt eks müügiga läheb natukene aega kuni tekib see õige huviline kes oskab antud masina väärtust reaalselt hinnata.

Krt see justkui teise kotti vahtimine, palju seal on jne.

Müüakse sellega millega müüakse, see millega ostetakse ostetakse.

Mis siin nii paukuda on, varsti läheb läbuks ära nagunii see teema...

Ilmub keegi pässa rix ja ütleb, et tema tuboga diisel kabrio oli ostes 10 000€ ja sitax kõva asi.

Siis tuleb Veltz ja ütleb, et kuradi tarzan sa said ju kahest eesotsast kokku monteeritud audi 100 mis on e30 plekkida...

Ma ei saa aru, aega on üle we:P

 

Kusjuures ise vaatan ja imestan, et ma aja leidsin siia kirjutada...

 

Aljossh

Kuna seitsme aastane võitlus minu praeguse e30-ga hakkab lõppema minu kaotusega, siis hakkasin vaatama, mida huvitavat ka müüa on. Eelkõige vaatasin e46-tesid, sest auto ei ole selline asi, mille peale ma väga palju raha tahaks raisata. Peale mitme tunnist uurimist jõudsin siiski järeldusele, et mulle meeldib e30 rohkem. Odavaid e30neid ma ei vaadanud, sest need on kindlasti hullemas seisukorras kui mu enda oma. Enda masinal ma tean, mis on tehtud, mis tegemata ja tee äärde olen jäänud sellega vaid korra, seda ka ebapädeva remondimehe süü tõttu. Minu rulli peamine probleem seisneb kere mädanemises, mootor võiks ka võimsam olla ja lisasid võiks rohkem olla. Täpselt selline masin, mis mulle meeldib on ka hetkel müügis. Nüüd ma pean tõsiselt mõtlema, et kumb on rahaliselt mõttekam, kas enda oma edasi nokkida või osta juba see, mille poole ma püüdlen. Tundub, et valmis produkt osta on odavam.

 

Ainus asi, milles ma kahtlen on see, et müüjad kirjutavad, mida kõike nad on autol remontinud ja teinud ja nagu sellest on see kõrge hind tingitud. Mina olen ka seitsme aastaga üht-teist autol vahetanud aga ei saa nüüd küsida raha selle jupi eest, mis 6 aastat on auto all tööd teinud. 4000€+ eest tahaks mina saada sellises konditsioonis masinat, millega kulged rahulikult aastaid enne kui midagi tõsisemat peab remontima hakkama. Kui masina olukord on tõesti selline, siis mina oleks valmis ka selle raha välja käima.

Noki parem enda masinat edasi, ega nende kallimate puhul sa ka tegemist mittevajat pilli kergesti ei leia. Võibolla minu nõdlused liiga kõrged, aga mina isiklikult peaks need 3000 ja 4000e maksvad pillid ka laiali tõmbama, et saada korralik asi. Mis puudutab 6a tagasi külge kruvitud juppe, siis eeldan ,et kuluosad ja hooldused on täiesti tavaline nähtus ja seda peaks tegema iga autoga. Kui kõik auto osad on asendatud tutikatega või restoreeritud, siis mida hullu see 6a teha saab, kui autode alt leiab veel 86a märkega pukse,šarniire, kütusefiltreid ,amorte jne.

Minul pole näiteks ühtegi autot, mille eest saaks küsida selliseid hindasi, kuigi igale autole ostetud juppide hinnad võib mitmekordistada siin foorumis kõige kallima hinnaga müügis olnud auto hinnaga.

Üks asi on see, et igaühel on õigus müüa oma vara sellise hinnaga nagu ise soovib. Ma võin ka oma rulli 10 000€ eest müüki panna ja müüa ta elu lõpuni, kuna minu auto ei ole seda raha väärt :) Teine asi on see, millega ollakse nõus ostma ja kas auto on oma hind väärt. Optimaalne hind on selline, mis rahuldab nii müüjat kui ostjat.

 

Samas ma ei näe selles midagi valet või halba, kui auto tundub ülehinnatud ja müüja käest küsitakse millest on tingitud küsitud hind. Ma arvan, et see on täiesti normaalne küsimus, mitte mingisugune kraaksumine. 

  • Meeldib 1
  • 2 nädalat hiljem...

2000+  on E30ne eest õiglane hind, kui asi on heas korras. S.t pole vaja keevitada/üle värvida ja sõidab !

 

Kellele meeldib luksus see ostab selle eest E39 vms, kellele stiil see e30ne.  Selleks et mõlemat korraga saada tuleks vast 6. või 8. seeria poole vaadata BMW puhul. 

 

Nende asjade hinnad on aga hoopis teisest puust ;)

E30 on antud hetkel, kui ta on korralik, pigem hobiauto kui igapäevane sõiduriist. Korralik kerega auto, eriti VFL, on alla 2500 kuni 3000 Euro ei ole enam üldse kättesaadav.

Kabriolettid (VFL) on hinnad juba peaaegu 5000,- Eurodest üle läinud, isegi 7500,- Euro ei panne enam pead pöörama...

 

Mingi odav ront M40 mootiriga maksab võib olla veel alla 1000 Euro, palun väga  - kes otsib endast sellist nagu esimene liikusvahend...

 

Varuosade hinnad on nüüd juba BMW classicu poolt määratud - kes hakkab nüüd midagi taastame tunneb seda - ja nii turg sorteerib lihtsalt praak välja...

 

Praegu on õige aeg et E36 osta ja korda teha - siis on veel soodsalt juppid kättesaadav. E30 puhul on soodsalt ajad möödas ja rong on läinud.

  • Meeldib 1

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus