Hüppa postitusse
Postitatud
comment_58449

Tervist !

 

Teen ka siia antud masinast lõpuks teema ära.

Ostetud sai kasutaja mmadis käest. Eelnev ajalugu olevat et tema ostis selle ühe naisterahva käest ning tegi siis üsna korda. Esimese lumega juhtus tal aga väike õnnetus ja nüüd on esiosa natukene kortsus. Mootoriks ostes oli m40b18 kuid Madis oli otsustanud ka sinna turbo vahele visata. Antud mootor aga andis otsad ja nüüd on peal m40b16 ja jälle koos turboga. Midagi muud mootori juures tehtud pole, rõhk on madal. Turbo majandus ise on ka natukene kahtlane, kuid kõik töötab ilusti ja edasi kerib paremini, seega las ta olla. Autol on all veel mim veljed.

 

Mõned lisad ka :

S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) - Dynamic stability control
S215A POWER STEERING,DEPENDING ON ENGINE SPEED - Power steering, engine-speed-dependent
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH - Central locking with anti-theft system
S400A SLIDING SUNROOF MANUAL - Slide/tilt sunroof, manually operated
S413A LUGGAGE COMPARTMENT NET - Luggage compartment net
S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM - Headlight vertical aim control
S520A FOGLIGHTS - Fog lights
S545A DREHZAHLMESSER,KM/H-TACHO,AN.U - Revcounter,km/h speedo,analogue clock+EC
S652A BMW BAVARIA C II - Radio Bavaria C II
S681A DACHANTENNE - Roof antenna
S690A CASSETTE HOLDER - Cassette holder

 

Esialgne plaan on esiosa korda teha, õnneks mul on kõik vajaminev olemas ja ootab vaid sooja ilma et saaks uue värvi peale.

Ette tulevad ka el aknad kuna kõik süsteemid on olemas.

 

Ostes oli auto selline:

01016815876a9da.jpg

 Ja nädala pärast:

01016816538773e.jpg

0101681649c515f.jpg

0101681669b1030.jpg

Mootor alguses :

0101246549d844e.jpg

Värskemaid pilte kahjuks praegu pole aga kindlasti tuleb neid lähipäevil

Muudetud , muutis RocketBunny

  • Vastuseid 95
  • Vaatamisi 11,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Lõpuks sain ka 1.6 mootori korralikult tööle kuid selle jaoks pidi päris palju üle elama Kui neljapäeval koju sain siis õhutasin kohe siduri ära, et saaks esimese proovi tiiru teha. All oli ainult d

  • Vahepeal olen suverehvid alla saanud, ning kapott on peal kõveralt aga vähemalt püsib kinni. Kapoti alt ka üks pilt Ja koos Tanelss-i masinaga

  • Kõva teema - viinapudelid,kurikad ja rippuvad juhtmed.

Esiletõstetud vastused

comment_72606

Veidi pidi töötlema, aga minimaalselt, pluss on see, et nad katavad terve raami ava kenasti ära, miinus on see, et labade geomeetria on mõeldud tõmbama, mitte puhuma, mootori sai teistpidi käima panna küll, aga tootlikus on ca -20% sellest, mis ta õiget pidi "puhub". Endale panin lõpuks ainult selle väiksema vendi, kuna suur jäi coolerile ette, aga ainult väike jahutab kenasti ära. Vabalthingavale peaks küll üsna lihtne ja hea lahendus olema. Sa rix ei mäleta enam, mille küljest need pärit olid täpselt? Arvatavasti VW?

  • Autor
comment_72687

Kindlasti oleks vea üles leidnud, kuid tahtsin ikkagi rohkem m50 rulli vahel näha ja kuna sõbral seisis üks e34 aianurgas, saigi diil tehtud. Jõud peaks praegusel hetkel olema sama mis m20 turbotades plaanisin.

Ventidest on mul kasutusel opeli kliima vent, sain ka teisi proovida kuid nad olid nii suured ,et ei mahtunud ära. Kahjuks ta ei kata kogu pinda ära, kuid sobis radika ette ning puhub ka hästi.

comment_72918

Nii, mootor on vahel, aga käima pole veel jõudnud panna. Eks paljud asjad on veel puudu, näiteks genekas, õhulõdvik ja veepump, Veepump pidi tulema diisli oma, kuna seal olevat rohkem labasid ja ajab vedelikku siis rohkem ringi. Nädala alguses alustasin käigukasti kinnitamisega. ei tahtnud ta ültse otsa minna kuna üks polt oli veel mootori küljes :D Muidugi oli see üsna hea, sest vahepeal hakkasin vaatama veel survelaagrit, mis oli suht läbi, ime et ta veel m40 peal häält ei teinud. Riiulist leitsin pm uue survelaagi, polt välja ja m40 kast läks m50 otsa. 

Eile hakkasin komplektset mootorit koos käigukastiga peale panema ja see läks sinna üsna ilusti, kartsin hullemat, See möödas, hakkasin kartma et mis nüüd mootoripatjadega ja pidurivõimendist saab. Kasutusse läksid e34 pealt tulnud padjad ja ka originaal pidurivõimendi mahub ära, napilt aga siiski :D

0105322891ab4ff.jpg

Edasi tuli loota et m20 kardaan läheks otsa ja see istuski sinna, kuidagi väga kerge on see m50 mootorivahetus. Ainuke asi mis koos mootoriga pidin juurde ostma oli e36 m50 mootori käpad. Samuti juhtmestik on c101 pistikuga ehk plug and play. 

Pisike probleem tekkis ainult käigukangiga, kuna see oli tehtud m20 jaoks koos m40 käigukastiga, siis nüüd on pm 5 käik peaaegu konsoolis, aga vast harjub sellega ära.

Kui M40 kasti panid M50 mootori otsa, siis kas ta jäi ka kuidagi mingi kraad nurga alla võrreldes M50 originaal kastiga? Mismoodi käigukasti kinnitus kere külge on lahendatud, milliseid pukse kasutasid? Kas siduri töösilindriga tuli ka midagi ette võtta, varrast pikendada või midagi? Ja kuidas selle pidurivõimendiga lõpuks lood jäid? kas hakkas vastu käima ja milliseid mootoripatju lõpuks kasutasid? Arvan, et need küsimused huvitaks paljusid! Tänan vastuse eest!!!

  • Autor
comment_72923

Kahjuks mootoripadjaga pole veel jõudnud tegeleda, aga sinna pidurivõimendi poole tuleks võtta natuke pikem, kuna võib ennem käia kergelt vastu silda. Sidurisilinder jäi originaal 1.6 oma,samuti on käigukasti padjad ja tala m40 omad. Kõik on mootorist tagapool sirgelt, mitte kaldu nagu m20 m40 käigukastiga oli (avastasin liiga hilja siit foorumist et antud kooslus ei käi kokku). Käigukasti hoovastik on m20 oma koos shortshifteriga. Samuti on kardaan m20b20 oma ja kui saaks kõrgema padja ette siis on mootor väga ilusti vahel, midagi ei käi vastu jne. ( umbes 50km on juba läbitud pärast mootorivahetust autoga)

Mul oleks ka küsimus, et mis väljalaset kasutada, et saada kollektorist torud põhja alla?

comment_72928

Ma ise pole veel mootorit vahetama hakanud, ootan soojemaid ilmasid. Plaan M40 asemele panna M50B25vanos koos ZF käigukastiga, mis tuli 93 aasta 525 pealt, aga puudu veel sobiv kardaan ja ka radikas veel puudu. Muidu muu kola olemas: E36 käpad, ketastega sild juba taga, ees jämedad püstakud all, isegi IX pidurivõimendi ostetud (kuigi tuleb välja, et pole vist vajagi). Sai ostetud ka E28 535 mootoripadjad ja E21 käigukastipadjad, eks paistab, kuidas neist midagi kombineerida annab.

Väljalaske poole pealt ei oska veel midagi tarka öelda, ise plaanin kasutada sellel sama 525 doonori väljalaske esimest otsa koos katalüsaatoritega. Kui natuke ümber lõigata ja keevitada, siis ehk saab sobima (ehk kellelgi on kogemust, jagab) ja lõpu sealt edasi vaataks, kas ühe jämedaga lõppu välja, või E30 M20B25 lõpp sinna otsa aretada. Ei tea ainult kui hästi gaasid sealt läbi jookseksid.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_73763

Kuna paljud on ikka küsinud kuidas mul eelmine mootor (m40 turbokas) liikus, siis siin on üks natuke halb video, aga midagi peaks ikka aru saama. Teine auto oli 525 (141 kw)

Vahepeal pole eriti midagi auto juures teinud, ainult mõned pisiasjad korda teinud ja talverehvid alla pannud. 

Paar vahepealset pilti ka:

0105446739b54eb.jpg

0105446743d6e37.jpg

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_75310

Vahepeal on mõned probleemid ilmnenud, jupid saabunud ja palju uusi ideid juurde tulnud. 

Viimane kord kui jääpeal sai paugutatud, lõi lõpus nagu ühe püti tagant ära, ei käinud ja liikunud hästi. Hakkasin viga uurima ning selgus et viimane küünal oli ära uppunud vee ja õli sisse, samuti oli ainult 3 küünal kuiv, kõik teised natuke õlised. Viga on nimelt siis klapikambri kaane tihendites, keegi on hermetsiga asja parandand, kui tulutult. 

Vahepeal tuli postiga kohale ebayst tellitud käsipidur, asi mida ma antud auto puhul väga igatsesin, sest tihti külge lastes ei saanud kuidagi hoogu pidurdada. Veel tulevad taha ka jäigemad vedrud, kuna nad on pikemad kui e30 omad, peab neid ka natuke lõikama. Sõita tänavatel aga veel ei saa, kuna ennem tuleb ära teha summuti, mis on plaanis 2,5 tolline. Kunagi tahaks ka ette ja taha struti ära teha ning praeguseks kõik. 

010567981150f31.jpg

01056798198b15f.jpg

010567984378db6.jpg

Muudetud , muutis RocketBunny

comment_75340

Tervist, kuidas nüüd moto vahel istub? Mis mootoripadjast sai ja kas käib kuskile vastu? Ise tulin korra sellisele mõttele, et kui mootorikäpal paar millimeetrit tagant maha lihvida ja ka mootoriblokilt samuti millimeeter või kaks maha käiata alumistelt kinnituskohtadelt, st natuke käpa nurka muuta, siis ei tohiks ju enam kuskile vastu käia ja ka E34 padjad peaks sobima. Ja vaevalt see paari millimeetri maha võtmine seal oluliselt midagi nõrgemaks muudab :S

  • Autor
comment_75354

Vedrude kohta ei teagi, üks võimalus oleks otsi kuumutades muuta.

Patjade kohapealt tuleb võimendi poole nii 10+mm pikem kui e34 padi. See lihvimine võib isegi midagi juurde anda, ehk kui e34 patjadega on pidurivõimendi vahel mul u 5mm vahe, siis sul oleks see natuke suurem. Aga tõe saab teada alles kui mootor on vahel.

comment_75523

lõi lõpus nagu ühe püti tagant ära, ei käinud ja liikunud hästi. Hakkasin viga uurima ning selgus et viimane küünal oli ära uppunud vee ja õli sisse, samuti oli ainult 3 küünal kuiv, kõik teised natuke õlised. Viga on nimelt siis klapikambri kaane tihendites, keegi on hermetsiga asja parandand, kui tulutult. 

 

 

Huvitav mis moodi saab õli ja vesi klapikambri kaane tihendi vahelt silindrisse minna? Õli saab ülevalt poolt minna ainult klapisääre tihendi vahelt ja vesi saab minna ainult plokikaane tihendi vahelt ja siin ei aita üksi hermets. Üsna selge, et plokikaane tihend oli see mure.

  • Autor
comment_75533

Välimine osa oli ära uppunud jah, kuna auto seisab väljas siis jäätus see ilmselt ära ning natuke sõites sulas ja ei andnud sädet küünlale edasi.

Igatahes võtsin vee ära ja auto käib ilusti, kuid tihend tuleks ikkagi ära vahetada.

  • 2 kuud hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.