Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
///Mario

K: Bensiinipaagi töötlemine

Küsimus

Küsimus see, et kuidas on mõtekas bensiinipaak üle töödelda? Valtsi kohad, tankimis toru ümrus jne. Kuna nagunii nendel kohtadel krobutab värvi maha ja tuleks puhtaks teha ja panna midagi sellist mis kannatab bensiini aurusi. Ja hiljem paak üldse üle lihvida ja uus värv peale.

Mis on kõige mõtekam?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Soovitatud postitused

  • 0

Ma olen üritanud 2k happekrunti bensiiniga maha nühkida, kuid tulutult :D To oleks üks variant mis roostes kohtadele panna.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Omal lähitulevikus ka vaja paak maha võtta ja mõte oli kõvemini roostest puretud kohad ja valtsitud servad keretinaga üle käia siis happekrunt ja kivikaitse.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Et siis happekrunt on juba see mis ei ole mõjutav bena aurudele. Mulle pakuti ka, et töötleks ära ja pulber värvi minek. Kõige hullem koht on see tankimis toru ümbrus algul vaatad, et väike rooste ja kui puhastama hakkad saad pisukese augu juba ja kuidad seds kinni lasta. Kas keevitamine on hea mõte mida pärast ei saa seest töödelda.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Eks ma alustan puhtaks nühkimisega tüüp rooste kohtades ja vaatan mis lahendust kasutama peab. Kuskilt olen kuulnud, et joodetakse ? Aga mida ei tea. Eks saab väike peavalu olema see mässamine.

Head mõtted ja soovitused on kasuks selles teemas.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Jootmiseks vaja vähemalt suurt veneaekset jootekolbi sada plus watti

ja siis tina ja mudugi hapet mis muudaks metalli joodedavaks.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Miks sul seestpoolt vaja seda töödelda? Miks sul väljastpoolt vaja seda töödelda bensiinikindlate asjadega? Benss on paagis ju mitte väljaspool paaki. see on tavataks, et kui seal roostet nühid,siis tulevad sinna nõelasuurused augud. Mina keevitasin need kinni lihtsalt, see ikkagi plekist, mitte vasest et jootma peaks. Nühi sealt peenikese tuulutustoru juurest ka, kohe auk sees :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

No ok eks näis mis üllatused tulevad jne. Ennem nühin puhtaks ja siis hakkan vaatama mis saama hakkab. Ennem on juba midagi tankimis toru ümber midagi määritud mis on ikka täitsa tahke jne. Beešikas värv. Teen pildid siis saate aru. 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Ja see keemiline metall kestab ka siis ? Mida peab ennem tegema alus pinnaga kui panen keemilise metalli peale ? Kas piisab aint puhtaks nühkimisega ja siis happekrunt ja siis värv peale.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Keemiline metall ei aita alati. Kuna tegelen oma töös ka liimidega, siis võin julgelt väita, et keemilise metalli abil on plekist paagi elule saamise võimalus umbes 50% või väiksem, jäävad ikka lekkima. Eks oleneb muidugi meistrimehe enda skillist ka see tõenäosus, aga keevitada vast ikka lihtsam kui keemia peale loota. Alumiinium radikate puhul on see tõenäosus veidi parem. Paisupaakidega veel nutusem lugu kui kütusepaakidega.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Natuke ohutusjuttu ka keevitajatele vahele: ärge siis unustage, et bensiiniaurud on kergesti süttivad. Keevituse eelis jootmise ees veel see, et rooste külge ei saa keevitada. Kuigi üldiselt tundub mulle, et see pisikeste aukude kinnitippimine eriti ei toimi, kui ikka ümber ka rooste ja plekk õhuke. See väike plönn seal ees ei keevitu siis kogu diameetriga. Pigem hoiab pärast see pinnakate, mis sinna pannakse, lekkimise ära.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Mitu paaki nii kinni "pa*andanud" ja probleeme pole, kui vaja ehitad keevituse pealt järjest edasi ja pole probleeme :)

Kui keevitatakse velgi, torusi ja muid lekkeid ja rõhku pidavaid asju, siis ei näe mingit probleemi.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Ma ei saa aru millega te keevitate, et ei pea? Kui ise ei oska, siis vii kuhugi professionaali juurde, laseb TIG-keevitusega kinni. Peavad konditsioneeri torud keevitusega, siis peavad paagid ammugi. Tsiklite paake sai kunagi kõvasti keevitatud ja mitte ükski ei jäänud lekkima. Tavalise kemppiga jäi väga hästi kinni. Bensiiniaurud sai alati kuumade heitgaasidega (lihtsamalt öeldes toppisin paagi summutaja otsa ja andsin kolvile valu) väljauhutud. Keemiaga ei ole mõtet küll mäkerdada kui materjal vähegi keevitust kannatab. Kui materjal juba nii õhuke on, et keevitust üldse ei kannata, siis pole seda nii kui nii mõtet enam lappida, see on nagu kantossi lappimine - tõenäoliselt varsti nii kui nii jälle puru.

Muudetud , muutis Chulo

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Ma ei saa aru kuhu need täpitähed eemsisest postitusest kaovad?!

 

Edit: iPad on saatanast! Maailma kõige kasutum leiutis! Mingil põhjusel kaotas postituse muutmisel täpitähed koos osade teiste tähtedega ära.

Muudetud , muutis Chulo

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Mul see paak ammu bena aurust tühi :)

Ma ei hakka tegema seda paaki mis auto all on vaid seda mis ostsin juurde. Aga sellel ka tüüp kogad roostesed.

Hetkel nühin puhtaks seda ja märgin kohad ära kus in mingi suurem kahju

Aga kas on kedagi tallinas kes aitaks siis ära keevitada ? Kui olen paagi juba puhtaks teinud.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Selge.

Kui saan puhtaks ära nühitud siis üritaks läbi tulla.

Kuigi nõme on see, et E-R olen kella 18-ni vähemalt tööl Nv olen vaba ja siis mul on vaba aega, et seda sinna tassida. '

Peaasi, et väga kalliks ei lähe keevitamine :P

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

No ei tohiks hullu olla. Kui tõesti on väga jube ja üldse keevitada ei kannata, siis on võimalus ka joota, aga ma arvan et ta siis kaua ei kesta. Olen ka laupäeval siin täitsa olemas...

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Nii täna natuke mässasin ja lasin sellised kahtlasemad kohta ära puhtaks ja nagu ikka kus oli kasutatud keemilist metalli oli ilus auguke.

Et seekoht vaja siis ära keevitada. Aga mida teha valtsi kohtadega üldse ? natuke puhtaks ja mingi paks mõgin peale ja jään lootma, et järgmise 5a jooksul muret ei teki ?

PIlt 

221153831b37ba_l.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Liitu vestlusega

Sa võid postitada praegu ning registreeruda hiljem. Kui sul on kasutajakonto, logi kohe sisse, et postitada oma nimega.
Meelespea: Sinu postitus vajab avaldamiseks moderaatori nõusolekut.

Külaline
Vasta sellele küsimusele...

×   Kleebitud koos vormindusega.   Kleebi hoopis tavalise tekstina

  Lubatud on ainult 75 emojit.

×   Sinu link on automaatselt manustatud.   Näita hoopis tavalise lingina

×   Sinu eelnevalt kirjutatud sisu on taastatud.   Puhasta tekstiala

×   Sul ei ole võimalik pilte otse kleepida. Laadi üles või lisa pilt aadressilt.


×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus