Hüppa postitusse
Postitatud
comment_58360

Küsimus see, et kuidas on mõtekas bensiinipaak üle töödelda? Valtsi kohad, tankimis toru ümrus jne. Kuna nagunii nendel kohtadel krobutab värvi maha ja tuleks puhtaks teha ja panna midagi sellist mis kannatab bensiini aurusi. Ja hiljem paak üldse üle lihvida ja uus värv peale.

Mis on kõige mõtekam?

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_58367

Et siis happekrunt on juba see mis ei ole mõjutav bena aurudele. Mulle pakuti ka, et töötleks ära ja pulber värvi minek. Kõige hullem koht on see tankimis toru ümbrus algul vaatad, et väike rooste ja kui puhastama hakkad saad pisukese augu juba ja kuidad seds kinni lasta. Kas keevitamine on hea mõte mida pärast ei saa seest töödelda.

comment_58386

Miks sul seestpoolt vaja seda töödelda? Miks sul väljastpoolt vaja seda töödelda bensiinikindlate asjadega? Benss on paagis ju mitte väljaspool paaki. see on tavataks, et kui seal roostet nühid,siis tulevad sinna nõelasuurused augud. Mina keevitasin need kinni lihtsalt, see ikkagi plekist, mitte vasest et jootma peaks. Nühi sealt peenikese tuulutustoru juurest ka, kohe auk sees :)

comment_58473

Keemiline metall ei aita alati. Kuna tegelen oma töös ka liimidega, siis võin julgelt väita, et keemilise metalli abil on plekist paagi elule saamise võimalus umbes 50% või väiksem, jäävad ikka lekkima. Eks oleneb muidugi meistrimehe enda skillist ka see tõenäosus, aga keevitada vast ikka lihtsam kui keemia peale loota. Alumiinium radikate puhul on see tõenäosus veidi parem. Paisupaakidega veel nutusem lugu kui kütusepaakidega.

comment_58477

Natuke ohutusjuttu ka keevitajatele vahele: ärge siis unustage, et bensiiniaurud on kergesti süttivad. Keevituse eelis jootmise ees veel see, et rooste külge ei saa keevitada. Kuigi üldiselt tundub mulle, et see pisikeste aukude kinnitippimine eriti ei toimi, kui ikka ümber ka rooste ja plekk õhuke. See väike plönn seal ees ei keevitu siis kogu diameetriga. Pigem hoiab pärast see pinnakate, mis sinna pannakse, lekkimise ära.

comment_58492

Ma ei saa aru millega te keevitate, et ei pea? Kui ise ei oska, siis vii kuhugi professionaali juurde, laseb TIG-keevitusega kinni. Peavad konditsioneeri torud keevitusega, siis peavad paagid ammugi. Tsiklite paake sai kunagi kõvasti keevitatud ja mitte ükski ei jäänud lekkima. Tavalise kemppiga jäi väga hästi kinni. Bensiiniaurud sai alati kuumade heitgaasidega (lihtsamalt öeldes toppisin paagi summutaja otsa ja andsin kolvile valu) väljauhutud. Keemiaga ei ole mõtet küll mäkerdada kui materjal vähegi keevitust kannatab. Kui materjal juba nii õhuke on, et keevitust üldse ei kannata, siis pole seda nii kui nii mõtet enam lappida, see on nagu kantossi lappimine - tõenäoliselt varsti nii kui nii jälle puru.

Muudetud , muutis Chulo

comment_58493

Ma ei saa aru kuhu need täpitähed eemsisest postitusest kaovad?!

 

Edit: iPad on saatanast! Maailma kõige kasutum leiutis! Mingil põhjusel kaotas postituse muutmisel täpitähed koos osade teiste tähtedega ära.

Muudetud , muutis Chulo

  • Autor
comment_58504

Mul see paak ammu bena aurust tühi :)

Ma ei hakka tegema seda paaki mis auto all on vaid seda mis ostsin juurde. Aga sellel ka tüüp kogad roostesed.

Hetkel nühin puhtaks seda ja märgin kohad ära kus in mingi suurem kahju

Aga kas on kedagi tallinas kes aitaks siis ära keevitada ? Kui olen paagi juba puhtaks teinud.

  • Autor
comment_58529

Nii täna natuke mässasin ja lasin sellised kahtlasemad kohta ära puhtaks ja nagu ikka kus oli kasutatud keemilist metalli oli ilus auguke.

Et seekoht vaja siis ära keevitada. Aga mida teha valtsi kohtadega üldse ? natuke puhtaks ja mingi paks mõgin peale ja jään lootma, et järgmise 5a jooksul muret ei teki ?

PIlt 

221153831b37ba_l.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus