Trax Postitatud 4. märts 2013 Jaga Postitatud 4. märts 2013 Mind huvitab kust leiab sellise rahaga b25 mootoreid? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-57607 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
joonaskala Postitatud 4. märts 2013 Autor Jaga Postitatud 4. märts 2013 Aga otsi netist! Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-57608 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sillufromIV Postitatud 4. märts 2013 Jaga Postitatud 4. märts 2013 e21.ee ja näiteks ka SR-is kasutaja "vare271" (vms.) pakub komplektset 125kW mootorit, koos juhtmestiku ja ajuga, kuskil Järva-(või Suure-)Jaanis. Kuulutus paar-kolm nädalat üleval juba. Ja noored, autol on plokiKAAS, looduses ehk elab kusagil ka plokiKAAN Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-57609 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 4. märts 2013 Jaga Postitatud 4. märts 2013 Kaas -kaane - kaant plokikaane ,plokikaant Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-57613 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 5. märts 2013 Jaga Postitatud 5. märts 2013 võimsuse ja vääde saad alles dünos teada, kuna need 20-25a mootorite seisukord on seinast seina. Kuna M20 nagunii kõrget pööret ei kannata, siis saad sellise kooslusega lihtsalt madalamalt pöördelt suurema väände, mis nö p****dünos kohe tunda annab. Lõppkokkuvõttes polegi oluline, mitu kilovatti mootor võimsust toodab, vaid mis vahemikus sul neid kõige rohkem kasutada on. M20b25 pole mingi eriline haruldus midagi, vbolla ainult rullika peal. E34 mootorid seal 150 ümber. Plokikaane kohta saab alati ka silindripea öelda, siis ei kaani keegi. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-57650 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
uunp Postitatud 8. juuni 2013 Jaga Postitatud 8. juuni 2013 Mina oma strokeri ehitamisega kulutasin ca. 1000eur ja võimsust ei tulnud küll märgatavalt juurde, kui siis minimaalselt. Ainuke asi mis tunda annab on see, et max nm tuleb seal 4tuhhi ringis, mitte nagu 2,5sel, mis saabub alles 5,5tuhhi ringis. Seega pill äkilisem ja mootor tihedam(kuigi originaal mootor oli ka väga tihe). Mis tegin: panin 2,7 vända, kepsud, kolvid(SE) ja jäi 2,5se plokk ja kaas, sisse läks ka 2,3se nukk, mis asja veel natuke teravamaks tegi. Samuti plokikaas sai lihvi ja kõik kuluosad nagu kolvirõngad, tihendid, otsapunnid jne said tutikad. Juba ainult tihendite arve oli mumeelest pea 400€. Aga võin öelda, et kasu on tast küll ja sõbra väga tiheda mootoriga tagaveduselt 2,5lt läksin uimates eest ära, muidugi 80km/h hakkab juba nelivedu takistama. Järelduseks ma prognoosiks lisa 5-10kw originaal 125wati asemel. Ja samuti mu auto mootor pole kordagi laiali lagunenud ja väga mõnus asi. Kestab ta kindlasti 100tuhat veel, kui ilusti hooldada. Start on aga küll väga muhe. Kui keegi mu pilli lähiajal ära ei osta, siis jääb projektikaks ja teen teema ka siis, aga enne seda plaane ei avalikusta. Kui tahad võimu, tuleb föön vahele panna ja raisata vähemalt 2-5k euri kõige lisanduva peale. Miks muidu öeldakse et auto tuunimine kallis lõbu. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-63037 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
retspets Postitatud 3. august 2013 Jaga Postitatud 3. august 2013 Kas 2,5 ja 2,7 kepsud on erinevad? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-65534 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 3. august 2013 Jaga Postitatud 3. august 2013 Jah on küll, 2,5 omad on pikemad. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-65544 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
uunp Postitatud 25. september 2013 Jaga Postitatud 25. september 2013 130mm 2,7l vs. 135mm 2,5l Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-67814 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
matu665 Postitatud 30. september 2013 Jaga Postitatud 30. september 2013 (muudetud) Olen ka kõvasti nüüd kirjandust lugenud selle kohta. Kõige lihtsam ja sitem varjant on 2.7 plokk koos kõigega ja 2.5 kaan ja juhtimine. 2.3 nukk sama mis 2.5. Netis oli eraladi teema kus mingi vend võttis kätte ja mõõtis kõik nukkvõllid ära. 2.3 2.5 katiga või ilma kõigil sama nukkvõll. Tootekood ainult erinev. Ainuke mõistlik varjant on leida s-eta kolvid või siis 2.5i omad ja plokki maha võtta 1-2mm. Pärast kindlasti tore hammasrihma paika saada. Siit ka küsimus kas keegi teab mis vahe on 2.5 125kw ja 126kw kolbidel? Alpina 2.7 http://wp1016621.server-he.de/fotost/f01118/tkc1.pdf Nukkvõll sama mis 2.5 ilma katita.Vänt m21 oma. Kahjuks ei suuda tuvastada mis kolbe kasutati. Alpina b3 kolb esimene väidetavalt. Edasi s-eta ja siis 325i kolvid. http://www.e30tech.com/forum/attachment.php?attachmentid=636&stc=1&d=1198890531 B3 on kõvasti madalam. Et siis kasutati 135 kepse ja madalamat kolbi? Ehk Eixil on mingi vana tootekataloog kus saab järge ajada. Vaadates erinevaid dynolehti siis pole vahet kas 2.7 või 2.5. Ainult väänet tiba rohkem kui 125kw. 126kw põhimõtteliselt sama. Et enam vähem asja saaks siis ilmselt peaks kasutama s-eta kolbe ja tõstma surveastet 8.5 pealt 9.7 või rohkem. Aga see juba kõrgem matemaatika. Muudetud 30. september 2013, muutis matu665 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-68004 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kotkas1 Postitatud 30. september 2013 Jaga Postitatud 30. september 2013 või otsid alla 11.0 eta kolvid, surve aste tuli sel juhul ca 10.4. ma natu nokitsen enda mootorit veel(uus kaanetihend, parem plokikaan ja chip ära proovida enne ms3v3 üle minekut) eks kevadel ole näha kui palju kw välja annab varumootoril lähen tõenäoliselt silweri rida ehk 2.8 vänt ning 2.5 kat kolvid hoiab kõvasti aega kokku leiutamise pealt Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-68045 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 30. september 2013 Jaga Postitatud 30. september 2013 Ärge ajage sassi lihtsat asja, mootorid ja nende osad eristuvad aastakäigu poolest, mitte kilovattide poolest. Ka facelifti mootor on ilma katita 126kw. Kolvid pidid erinema ka väidetavalt viiesele pandud m20b25 mootoril Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-68056 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
matu665 Postitatud 1. oktoober 2013 Jaga Postitatud 1. oktoober 2013 (muudetud) Millest tuleb siis kahel mootoril surveaste vahe? 8.8:1 vs 9.7:1 Ühel kaant rohkem maha lastud tehases? Muudetud 1. oktoober 2013, muutis matu665 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-68059 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 1. oktoober 2013 Jaga Postitatud 1. oktoober 2013 Kaaned on sama koodiga, vaevalt pre facelifti peal neid õhemaks lasti. Ei viiitsi praegu tuhlata, aga kas mitte ühel polnud sirge ja teisel pealt lohkus. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-68060 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 4. oktoober 2013 Jaga Postitatud 4. oktoober 2013 Kolvi kuju erinev jah, nii nagu eix räägib. Mairo siin teadis rääkida, et kuigi kaane kood sama, siis põlemiskamber ikkagi erinev, aga seda küsige tema enda käest. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-68232 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 5. oktoober 2013 Jaga Postitatud 5. oktoober 2013 Kataloog näitab sama , kuigi seda ei saa alati uskuda , Sama tootekoodiga asjad ei saa ju loogiliselt võttes erinevad olla, kui kusagilt pildimaterjali tõestuseks, siis on võimalus meid kõiki ümber veenda, aga nagu aru olen saanud, siis siinne foorumirahvas on igasugu kuuldustes ja muus kontrollimata infos ilmselt elulõpuni kinni... Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-68240 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
asser Postitatud 6. oktoober 2013 Jaga Postitatud 6. oktoober 2013 126kw kolvi comp height on 34,3 125kw kolvi comp height 0n 33,9 kolvide kõrgused ernevad 0,1mm Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-68308 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kotkas1 Postitatud 6. oktoober 2013 Jaga Postitatud 6. oktoober 2013 (muudetud) http://84.45.115.78/e30zonewiki/index.php/M20 kolbide kohta. plokikaaned olid sama koodiga kuid erinevate valu numbritega. pregugi võrdlen siin üht 89a ja 96a valukoodiga m20b25(885) käevahel näiteks- 96a omal on põlemis kamber veidi väiksem ning vee kanalid natuke kitsamad, samuti nukkvõlli liugepinnad veidi laiemad. kuid üksteisega on nad üksühele asendatavad Muudetud 6. oktoober 2013, muutis kotkas1 1 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-68311 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
valgma Postitatud 18. juuli 2015 Jaga Postitatud 18. juuli 2015 Ei hakanud uut teemat tegema.Küsimus järgmine: Plaan teha säästu nö 2.7i eta plokist ja 731 kaanest. Kas panna 2.5 nukk? Millega juhtida-2.5 pihustid,aju?Tõsta kütuse rõhku?Mis kõige odavam variant? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-96863 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 18. juuli 2015 Jaga Postitatud 18. juuli 2015 2,5 kraamiga juhi seda asja ja kõik töötab. Soovi korral võib lasta normaalse kivi teha, läheb põhjast veidi paremaks. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-96864 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
valgma Postitatud 18. juuli 2015 Jaga Postitatud 18. juuli 2015 Segu lahjaks ei jää 2,5 ajuga,töömahtu ju rohkem?2,5 nukk teeb asja paremaks? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-96869 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 18. juuli 2015 Jaga Postitatud 18. juuli 2015 Ei jää, segu just millegipärast mul rikas Tegelikult õhulugeja ju saab aru et rohkem tuleb õhku sisse Mu venna 2,8L stroker töötas ka väga hästi 2,5 kraamiga Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-96871 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
grimes Postitatud 18. juuli 2015 Jaga Postitatud 18. juuli 2015 (muudetud) Mul korralik 731 lõpuga kaas pakkuda kellegile kui soovi.. sai talvel livitud, pesad lõigatud ja uued puksid.. 100€ ilusti papi ja kilesees peale tööd.. ei ole peale taastamist pandud Muudetud 18. juuli 2015, muutis grimes Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-96872 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
valgma Postitatud 18. juuli 2015 Jaga Postitatud 18. juuli 2015 Selge aju kohapealt,mis nukk parem on-2,5 oma? Kuskil oli link nuka kraadide kohta aga ei leia enam. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-96874 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
GTA Postitatud 20. juuli 2015 Jaga Postitatud 20. juuli 2015 2.0 nukk on väga-väga sarnane nukkide poolest 2.5 omale. Pmst identne. Vahe tuleb sisse sellest, et kogu kupatus on 6 kraadi varasem, see mis konkreetsele mootorile meeldib on katsetamise küsimus aga töötama peaksid mõlemad variandid. Nuka ajastus määrab lihtsalt pöördemomendigraafikut üles- või allapoole kui lihtsustatult võtta. Kui huvi on siis minu käest saab kulumata nukkide aga laagripinna kriimudega 2.5 nuka, mille kohta üldine konsensus väitis et viga on kosmeetiline Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-96926 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse