Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
Nurgatagune

316i M43B18 '89 - Nurgatagune

Soovitatud postitused

Esimene post siis tsi'st kopeeritud, vast pole hullu.

02 veebr 2013:

Mõtlesin siis ka ühe teema vahelduseks lisada, seekord siis rullika näol. Kuna kohe kohe hakkab siin üle lahe pool a alalist elamist täis saama, siis ei või enam 21'st veebruarist eesti nr siin sõita ja tuli midagi ligi võtta. Nillisin siin mööda netti küll tükk aega juba korralikumat e36'te, aga siis krt pani Joel pirni ja soetas endale kaua unistatud rullika.. Miskine kadeduse uss krt lõi sisse ja tuli samuti hakata sinnapoole kaema. Aga no võta näpust, kui normaalse 36'e veel saad siin kerge osamaksuga kätte, siis e30 normaalses korras ja normaalsete tingimustega otsi lolliks. Ja hinnad pole siin neil krt mitte madalad. Tükk aega iga päev mööda netti ilastamist ja lõpuks ta siia ilmuski. Korras, üv'ga(nov 2013), hooldusraamatuga ja valud ka kaasa tiptop suvekatega ja mis kõigeparem, väga madala osamaksuga. 464km hiljem ja seisabki mul nüüd siis üks rull endal ka majaees. Tegu siis originaalkorras 89a 316i sedaaniga, tutikana kunagi soomest ostetud, ls 297tkm ja viimane hooldus raamatu järgi 293tkm, siis oli vahetatud vist ainult õli ja filtrid. Ehk siis järelikult tuleb endal see uuesti teha kindluse mõttes. Pean ka muidugi ülesse raamatust otsima, et kuna see rihm vahetatud on. Veermik jm teh osa on vh korras, kõik toimib nagu peab, küttekulu on väike ja sõit sujuv. Aga kuna läbisõit on nagu ta on, siis eks see kellaseppa koda tahab raudselt asendust, kohvi ta veel päris pole, aga annab siiski tunda, seega esimene suurem plaan on võimalusel 85kw pada sinna surada, ei taha r6'te, liiga palju on tiirutamist, 85kw on parim valik. + liiga palju kw'te tähendab minu puhul kindlat veermiku surma ja rehvikulu, rääkimatta kütte arvetest, võtame vaikselt.

Aga mõni pilt siis:
Selline näeb ta siis kaugelt vaadates välja, ei miskit erilist, sile enamvähem õnneks.
sam2192z.jpg
sam2191z.jpg

Kärukonks on hetkel mõtetu lisakaal ja lendab kauge kaarega keldrisse esimesel võimalusel.
sam2193c.jpg
sam2189g.jpg

Nädala algul kui vaatamas käisin oli kõik tiptop, nüüd krt oli suutnud keegi tagatule ära lõhkuda proovisõitu tehes, 100.- hinnast maha.
sam2196h.jpg

Salong on plank, vända aknad, juust makk, 2 kõlarit ja paar sakslase moodi tehtud auku armatuuris, ei midagi hullu, aga vähemalt puhas.
Iste nagu ikka näeb välja nagu oleks keegi juusturiiv p***e küljes seal istunud.
sam2195l.jpg

Ja säänse originaal pudelikorgid sain suvekatega kaasa..
sam2194.jpg

 

 

03 veebr 2013:

Siin juulis on üks tore üritus ka tulemas, selleks ajaks tahaks need mõned asjad tehtud saada.
http://www.btcf.fi/index.php?page=bimmerparty

Inside inf ütleb, et hr joelil on ka nüüd tähtaeg ;)

EDIT: Pisikesed asjad on need mis peavad rõõmu valmistama.
Makiks siis Pioneer Deh50ub, mis paneb päris hästi isegi originaal papikad lärtsuma ja parim selle juures, et usb jookseb tagant juhtmega kindalaekasse, clean look ühesõnaga. Naljakas kusjuures, et 30 originaal kõlarid teevad paremat häält kui 36 omad.. Ja kk nupp on 15.- motonetist sparco originaal.
Oh the small things, kw tuli ka raudselt juurde :D
http://imageshack.us/photo/my-images/171/sam2199z.jpg/'>sam2199z.jpg

 

Hetkel siia rohkem midagi lisada ei oskagi, plaanid on jäänud võimalusel 85kw vahele saada ja 1600km läbimisel nüüdseks on selgunud, et on mõned rem vajavad asjad sildades. Lisaks hakkasin huvi tundma selle vastu, et kas e36'e istmed istuvad 1:1'le sisse, või on vaja modida neid miskitmoodi..

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Pesitsed kusagil Kontulas?

Mõnus aparaat kulgemiseks ja ilusti plank ka :D (põhjamaade varustus ka sul lisana, nagu tule pesurid, tiiva suunad ja ploki soojendus).

Mis seals ikka, kui nael kummi :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Eeldatavasti on see pill 75kw, kuna peaks tehasest olema ilma katita, vin kood on abiks. See oleks abiks ilmselt ka uue mootori paigaldusel. Selline vuhvel kärukonks on ka pea igale soome e30 topitud :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

VIN WBAAC11080AB26147 Type code AC11 Type 316I (EUR) E series E30 () Series 3 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M40 Displacement 1.60 Power 73 Drive HECK Transmission MECH Colour CALYPSOROT METALLIC (252) Upholstery (0274) Prod.date 1989-09-25

 

 

S199A AUSSTATTUNG BLEIHALTIGER KRAFTSTOFF without catalytic converter S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Headlight wipe/wash/Intensive cleaning L827A SKANDINAVIEN-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION SCANDINAVIA S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Additional Export tank filling S860A SEITLICHE BLINKLEUCHTEN VORN Additional turn indicator lamp S925A VERSANDSCHUTZPAKET Transport protection package S958 Interne Kabelbaumauswertun

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

S199A AUSSTATTUNG BLEIHALTIGER KRAFTSTOFF without catalytic converter S500A See tähendab, et sinu autol on tegelikult 75kw rammu. 73 on katalüsaatoriga. See varustuse leht paneb kw kohapealt võsa. 75kw tundubki teravam kui 73 :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Eestis arvele võtad, siis tasub ka see ära mainida, hiljem mootorivahetuse ära teed, siis vabad käed kati suhtes, kui ei plaani seda mootorivahetust passi vormistada .) Tehase automaattuled peaks ka peal olema.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Eix ta vist jätab selle Soome arvele kuna ta elukoht seal ja Eesti numbriga ei või ta sõita :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Täpselt täpselt, hetkel muidugi ka siin soomes seisud vähe robustselt öelduna kusisemad kui eelmised a on olnud, kui niisama siitvahet sai tilberdatud.

Aga no kevad toob siin alati kaasa endaga uue tõusu(tavaliselt vähemalt) ja ei hakka püssi veel põõsasse viskama ja auto jääb soome nr'd kandma.

 

EDIT: Tehase automaattuled?

Muudetud , muutis Nurgatagune

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Jh, viska pilk roolialla kui seal katet pole, kas on seal 5 releed hunnikus üksteise küljes vasakul pool.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Edu autoga ega see plokki soojendus sul temp n'aidu peal jah n'aha pole eriti .Soojendab see ainult 35c.kui lumi kapotil ja 'oo otsa taga olnud siis ehk saad aru.Aga peaks piisama 2kuni 3 tunnist sammuti mina hoijan taimeriga seda peal aga soomid siin kypsetavad ikka terve 'oo oma autosi .K'aega l6dvikuid katsudes peale 2 tundi peaks ka tunda olema.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Neil pole ju pumpa ega midagi, lihtne keeduspiraal pandud ühe külmumiskorgi auku. Ainuke mis tunned on see, et mõni lõdvik läheb soojemaks. Sõitma hakates peaks juba mõne kilomeetri pärast leiget puhuma hakkama :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Niisiis pakutakse mulle nüüd üsna hea diiliga m43b18 kone, mis on tehases aiste vahele tõstetud seisuga 27.09.94. ja on immoga.

Kas kui klemm lammutaks mulle kapoti alt kogu juhtmestiku, salongist süüteluku ümbert selle musta rõnga ja kaasa orig võti, kas sellest piisab, et hiljem käima saada. Või on vaja veel miskit?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

S6ites v6ib ju mina soojaks ,aga need tikksuvad mootod ongi teil nende kylm k'aivituste yks osalisi .See sul siis ikka elektriga soojendus kui pistikuga . See pole webasto tyypi sul et mingi pump sul seal t'oole hakkab.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Põhjamaade autodel ja ka sellel on tehasest lisa tsirkulatsioonipump mootori ja salongiradika vahelisel lõdvikul.Ma pole veel jõudnud uurida ja tutvuda,kuidas see toimib ja mida täpsemalt teeb, igatahes on lisa juhtmekimp koos releedega, kahe klemmiga temp andur ja pump ise.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

See pump ei tohiks kyll t'oodata siis kui ta plokkisoojendus pistikus on.Pole sellist asja kyll kohanud .Uuematel autodel muidugi pole see mingi ime nagu 7-sel paned salongist  monitorist AUX IN  aja peale ning hakkabsinu soovitud kella ajal ka salongi vent seda sooja ka salongi puhuma ja lisapump t'oole .See aga on paras aku surm,kuna vent ja pump t'ootavad auto aku pealt

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Tegijatel ikka juhtub(harva õnneks) :D
Aga üritan siin ringi sõites vähe filmida asjaolusid ja jäädvustada viimase(loodetavasti) lume rõõme jaa siis vahest juhtub nii:
sam2392le.jpg
Põll sai ka veidi keskelt kannatada, aga ei midagi dramaatilist.
Video panen ka kunagi, kui rohkem materjali ja leian mooduse normaalselt kokku mixida..

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus