- Vastuseid 73
- Vaatamisi 13,2tuh
- Loodud
- Viimane vastus
Populaarsed päevad
Kõige populaarsemad postitused
-
Teemat tuleks natukene tõsta. Auto siis liigub tänaseks uue turboga. Vanal hakkasid labad korpusesse käima ja maha võttes sain aru et geomeetria osa oli ka kinni natuke. Uus turbo peal ja asi liigub i
-
ZF kastil viies k2ik 1:1 ylekandega, oletan et ka m51-l on ZF. M21 kasutab Getrag 260 kasti, millel neljas 1:1 ylekandega ja viies kiirendava ylekandega. Mul m21-l getrag 260 ja 2,93 ylekanne. Maantee
-
Võib vist hakata teema pealkirja muutma. Nimelt oli siis mõned päevad tagasi oli see hetk kui sai esimesed ringid uue mootoriga teha. Auto sõidab, liigub, käivitub võtmest jne. Elektroonika poole
Tervist. Lisan siis enda isendi ka teile siia vaatamiseks.





Tegu siis 89a manuaal käigukastiga turbodiisel automobiiliga. Sai soetatud kuna eelmine E30 324td läks oma esivanemate juurde. Eestis olen selle auto 2 omanik. Auto plussidest siis niipalju, et autot on osatud hästi hoida. Salong korralik, istmed terved ja puhtad. Veermiku osa eelmise omaniku poolt korda tehtud, loksudeta ja vahetatud kõik kettad, klotsid, amordid. Ülevaatuse läbis vigadeta. Auto eelmise omaniku poolt ka üle värvitud, oli kriime siin seal. Kere on muidu üllatavalt heas korras, põhi ja küljekarbid roosteta. Ei ole täheldanud, et oleks kusagilt mõni plekk või detail väljavahetatud. Miinustest saaksin välja tuua ainult kõrgsurvepumba olukorra. See muidugi BMW diislite kaasasündinud probleem.
Lisadeks siis konks, udukad, mehaanilised vändaga aknad ja katuseluuk, kesklukk, signalisatsioon ja muidugi el. peeglid.
Mõned pildid ka siis.
Paremal siis minu 324td ja vasakul venna 316i
Muudetud , muutis kruusmann