Hüppa postitusse
Postitatud
comment_53493

Tervist. Oman hetkel 89a. E30 kupeed M40B16 mootoriga. Tekkis selline mõte, et kui keerukas oleks vana mootor asendada uuema M43 ketiga mootori vastu. See mootor tundub vast natuke töökindlam ja tiksuvabam. Samas jääks ülalpidamiskulud kontrolli alla, kuna autot kasutaksin igapäevaselt. Huvitab, et mida on vaja vahetada, kas käigukast sobib vana mootori oma, kui keerukas on juhtmestik ümber teha ja mis teema nende karteripõhjadega on, kui mootor tuleb E36 kere pealt.

Muudetud , muutis eff82

  • Vastuseid 129
  • Vaatamisi 28,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • No nende kahe mootori kütusekulu on nüüd kindlasti nii väikse vahega Kes tahab ökolt liikuda, see ei osta 25a vana rullnokka omale ja ei hakka sinna erinevaid mootoreid peale kombineerima ökotamise

  • Miks sa tegeled laus lollustega?

  • Mari ära lärma. Samamoodi nagu on M40 kohviks aetud ja korralike isendeid, leidub ka M43 samamoodi- kulunud keti ja muude hädadega isendeid lisaks korralikele kirikuõpetajate autodele. Mis see roolila

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 2 nädalat hiljem...
comment_58654

Nunih järgmine kuu mingi NV on sisutatud. Panen ilusti garaasis kokku selle M43 rulli jaoks ja siis mingi aeg tõstan vahel. 

Käisin Tauno juures vaatamas seda ja kurja peab aju juhtmeid ka pikendama, et see kindalaekasse ulataks. 

Aga õnneks tuleb M43 koos juhtmestikuga.

  • 3 nädalat hiljem...
comment_60113

Me ei pidand küll ühtegi juhet pikendama aju kindalaekasse saamiseks :)

 

See juhe kuhu lisapluss tuleb vedada, on aju klemm 87 ehk DLC ehk data link connector, valge juhe kollase triibuga.

 

Lisaks jäävad veel mõned juhtmed üle m43 juhtmestikust nagu näiteks traction control module kaks juhet, üks juhe on "not connected" ja immo juhe jäi ka üle kuna antud juhul oli ajust immo maha võetud.

 

Hetkel on muidugi veel üleliigsena tilbendamas kaks pistikut mille jaoks pole nagu vasteid ja lisaks kaks juhet millest arvatavasti üks on tembiandur, kuna see mitte toimima :D

 

Eks kui asi lõplikult valmis ja kõik toimetab siis võib ühe pisikese täienduse kokku kirjutada siia teemasse :) Täpselt step by step.

comment_60190

Kuidas lõpuks see tobe õlivarda toru paika läheb ? tuleb ikka korralikult painutada jh ? või siis lammutab geneka ja roolivõimu eest ja paneb m43 oma paika, kuna see tundub paras. See orginaali juba piisavalt kõver, et hoiab eemale genekast.

Lihvid geneka kronsat veidi, painutad toru, kui enamvähem minema hakkab löö aga takka, ja siis isepuurivaga genekakronsakülge kinni ja asi hea. Endal sai niimodi tehtud.

  • 10 kuud hiljem...
comment_75680

Nii kuskohast saaks neid klemme mis lähevad moto pistiku sisse ?

Mõtlesin, et milleks joota kui saab vanad klemmid eest nokkida ja kohe kaablile uued klemmid kõlge pressida ja pesasse lükata. 

Ja kas üldjuhul läheb teise moto pistiku kaabel värv värviga ?

comment_75684

Ma ei tea kuidas e46 ja e36 mootoripistikutega on, aga e34 mootori poolne pistik on emaste pinnidega, nii et lihtsalt ümber tõsta ei saa siin midagi. Värvidega on tõesti nii, et neid pole 100% mõtet usaldada. Netist leiab diagramme, kus on märgitud, milline juhe millise klemmi alla tuleb.

  • 2 nädalat hiljem...
  • 1 aasta hiljem...
comment_92121

Kuidas te m40 karteripõhja kasutades õlivarda teema lahendasite? Nimelt mul on m44 mootor peal, millele pandud m40 karteripõhi ja õlivarrast koos toruga on lõigutud päris ohtralt, mure selles, et mul pole õrna aimugi palju sinna õli peaksin sisse panema, et oleks normis kenasti.

comment_92161

Asja teeb huvitavaks just see, et mootor on m44 e36 pealt, aga karter on vist e30 oma. Õlivarras asetseb tal eesotsas, vända rihmaratta juures, üks variant oleks muidugi e34 õlivann panna, siis saaks varda külje peale ja tolle järgi paika ka panna. Ise arvan, et peaks õlitaseme panema ikka m40 järgi, mitte m44. Või panna hoopis m40 varras sisse, siis õli max taseme peale ja tolle järgi uus varras paika timmida, siis vaja ainult teada saada mis väärtus tal miinimum on. Praegu ma tean eelmine omaniku järgi ainult seda, et üle liitri õli on rohkem sisse pandud kui tohiks.

  • 1 aasta hiljem...
comment_106328

Tõmban teema korra üles, peal praegu õmblusmasin m40, pakutakse m43 koos kasti ja juhtmestikuga ajuga (immoga variant). Kelle juurde ma nüüd selle auto toon et asi tööle hakkaks? mootori võin ise ka peale visata. Karteri pean ära vahetama? Kuskil oli kirjas et lihtalt m43 kaane lisamisega saab ka tiksust lahti, aga ei suuda rohkem sellist infot netist leida kuidas see rihmaajam siis keti omaga kokku sobib võib mis värk on. Jube pudru ja kapsad süda juba paha googeldamisest, tahaks juba sõita ilma klõbinata!

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus