Hüppa postitusse

M43 mootori paigaldus E30-le


Soovitatud postitused

  • 2 nädalat hiljem...

Nunih järgmine kuu mingi NV on sisutatud. Panen ilusti garaasis kokku selle M43 rulli jaoks ja siis mingi aeg tõstan vahel. 

Käisin Tauno juures vaatamas seda ja kurja peab aju juhtmeid ka pikendama, et see kindalaekasse ulataks. 

Aga õnneks tuleb M43 koos juhtmestikuga.

  • 3 nädalat hiljem...

Me ei pidand küll ühtegi juhet pikendama aju kindalaekasse saamiseks :)

 

See juhe kuhu lisapluss tuleb vedada, on aju klemm 87 ehk DLC ehk data link connector, valge juhe kollase triibuga.

 

Lisaks jäävad veel mõned juhtmed üle m43 juhtmestikust nagu näiteks traction control module kaks juhet, üks juhe on "not connected" ja immo juhe jäi ka üle kuna antud juhul oli ajust immo maha võetud.

 

Hetkel on muidugi veel üleliigsena tilbendamas kaks pistikut mille jaoks pole nagu vasteid ja lisaks kaks juhet millest arvatavasti üks on tembiandur, kuna see mitte toimima :D

 

Eks kui asi lõplikult valmis ja kõik toimetab siis võib ühe pisikese täienduse kokku kirjutada siia teemasse :) Täpselt step by step.

Kuidas lõpuks see tobe õlivarda toru paika läheb ? tuleb ikka korralikult painutada jh ? või siis lammutab geneka ja roolivõimu eest ja paneb m43 oma paika, kuna see tundub paras. See orginaali juba piisavalt kõver, et hoiab eemale genekast.

Kuidas lõpuks see tobe õlivarda toru paika läheb ? tuleb ikka korralikult painutada jh ? või siis lammutab geneka ja roolivõimu eest ja paneb m43 oma paika, kuna see tundub paras. See orginaali juba piisavalt kõver, et hoiab eemale genekast.

Lihvid geneka kronsat veidi, painutad toru, kui enamvähem minema hakkab löö aga takka, ja siis isepuurivaga genekakronsakülge kinni ja asi hea. Endal sai niimodi tehtud.

  • 10 kuud hiljem...

Nii kuskohast saaks neid klemme mis lähevad moto pistiku sisse ?

Mõtlesin, et milleks joota kui saab vanad klemmid eest nokkida ja kohe kaablile uued klemmid kõlge pressida ja pesasse lükata. 

Ja kas üldjuhul läheb teise moto pistiku kaabel värv värviga ?

Ma ei tea kuidas e46 ja e36 mootoripistikutega on, aga e34 mootori poolne pistik on emaste pinnidega, nii et lihtsalt ümber tõsta ei saa siin midagi. Värvidega on tõesti nii, et neid pole 100% mõtet usaldada. Netist leiab diagramme, kus on märgitud, milline juhe millise klemmi alla tuleb.

  • 2 nädalat hiljem...
  • 1 aasta hiljem...

Kuidas te m40 karteripõhja kasutades õlivarda teema lahendasite? Nimelt mul on m44 mootor peal, millele pandud m40 karteripõhi ja õlivarrast koos toruga on lõigutud päris ohtralt, mure selles, et mul pole õrna aimugi palju sinna õli peaksin sisse panema, et oleks normis kenasti.

Asja teeb huvitavaks just see, et mootor on m44 e36 pealt, aga karter on vist e30 oma. Õlivarras asetseb tal eesotsas, vända rihmaratta juures, üks variant oleks muidugi e34 õlivann panna, siis saaks varda külje peale ja tolle järgi paika ka panna. Ise arvan, et peaks õlitaseme panema ikka m40 järgi, mitte m44. Või panna hoopis m40 varras sisse, siis õli max taseme peale ja tolle järgi uus varras paika timmida, siis vaja ainult teada saada mis väärtus tal miinimum on. Praegu ma tean eelmine omaniku järgi ainult seda, et üle liitri õli on rohkem sisse pandud kui tohiks.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus