Hüppa postitusse

M43 mootori paigaldus E30-le


Soovitatud postitused

Nonii. Sai siis oma m40b16 mootoril klapikambrikaas maha võetud ja vaadatud, miks mootor külmast peast natuke aega tiksub ja soojenedes tiks vaiksemaks jääb. Ja põhjuseks, nagu arvata oligi, on kulunud nukkvõll. Pesin kambrikaane puhtaks ja puhastasin ka õlitustoru. Uus tihend vahele ja kokku tagasi. Tegin ka huvi pärast hinnapäringu ühte töökotta, et palju läheks maksma remont koos osadega. Kästi arvestada 600 euriga. Niisiis, selle raha eest ma seda singeri masinat remontima ei hakka ja kevade poole on plaan hakata otsima korralikku m43b18 mootorit koos juurde kuuluvaga, et saaks selle panna E30 keresse.

Siit ka palve, et kes on pannud m43 moto m40 asemele, need võiksid teha korraliku listi. Et mis jupid jäävad E30 ja M40 omad ja milliseid osi on vaja E36 küljest, et saada m43 sinna kere vahele. Paha ei teeks ka rohke pildimaterjal.

Arvan, et see oleks abiks paljudele foorumi külastajatele, mitte ainult mulle.

Tänud neile, kes viitsivad vaeva näha!

Paar pilti ka kulunud nukast :Dpost-2430-0-92901400-1362469140_thumb.jppost-2430-0-90653900-1362469166_thumb.jppost-2430-0-78900800-1362469226_thumb.jp

Väike tiks on normaalne, mina pildi järgi igatahes ei tuvasta kulunud nukka, kuigi see neil enamustel probleem. Kust see 600e hind tuleb ei tea? 150e saaks ebayst kätte nuka-nookuri komplekti, kaane tegemine r4 puhul max kuni 150e.

Laote sellesse m43 mootorisse täpselt samamoodi raha- ketid tallad jne. Pole praegu veel kuulda olnud mõnest ilusti tööle saadud mootorist.

Kui nüüd kõik täpselt plaanipäraselt läheb saan homme omale selle m43b18 kätte. Siin nüüd siis aga targematele küsimus. Vin koodi järgi näitab, et on siiski immo, aga ei ole kiibiga võtit, ei ole tal ka seda musta rõnga teemat ja seal kus peaks see nn ews karp vms olema, tüüp ütles mulle, et ei ole seal mitte kui midagi. Kas on siis nüüd midagi mööda vaadanud, või on äkki varjant, et ews delete juba tehtud tollel?

Kui nüüd aga peaks jopastuma, et ikakgi midagi lõpuks mäda, siis kas piisab sellest kui otsib lisaks lihtsalt ilma immota aju, või on siis selle nn ews 1 eemaldamiseks mõni lihtsam moodus veel.

 

Krt ma kardan üldse selle tegemise juures kõige rohkem juhtmeid, või õigemini krt ma ei salli neid üldse.. :D

Ja kas herr Tauno oleks palun nii heasüdamlik abivalmis kaasmaalane, et teeks siia tõesti mõned tähtsamate punktide pildid.

 

Endal kui vahetuseks läheb, siis üritan hakkama saada vb juba see nv ja üle pooleteise päeva selleks aega pole.

Füüsiline vahetus protsess ei heiduta, kõik on väänatav, pööratav ja kui vaja siis keevitatav :D

Ema anna padruneid! :@

 

Mix krt mõned tahavad seda teemat maha teha ? Täiesti selline jutt on , et milleks sellist jama jne.

Kui R6 moto peale ei tõsta või IS moto siis oled nõrk mees jh ?

Mix mitte E36 mõned osad rullile tõsta ? m43 on ökom väidetavalt ja roolilatt on kiirem.

Ja kas m43 natuke pommi kindlam pole ?

Igatahes minagi võtan selle projekti ette.

M43 moto peaks olema niiöelda parandatud m40 vead.

Täpselt kõik need faktid sul kirjas miks isegi selle ette võtan.

Minupuhul kehtib veel muidugi see, et kui juba powerit hakkaks taga ajama, siis vaataks juba 6sil asemel 8 poole kindlasti, seni aga kuni see on mul hobiauto/igapäeva liikur ei tee ma seda päris kindlasti kohe, tahaks sõita ka.

 Mari ära lärma. Samamoodi nagu on M40 kohviks aetud ja korralike isendeid, leidub ka M43 samamoodi- kulunud keti ja muude hädadega isendeid lisaks korralikele kirikuõpetajate autodele. Mis see roolilatt sulle ette jäi üldse?

Vahet pole kas osta ärahooratud M40 või M43. M43 nukvõlliga muret ei ole, seeeest on keti vahetus kulukam kui rihmal ja lekkima hakkavaid tihendeid on ka rohkem.

 

Esimesed immod olid vist lihtsalt käivtusblokeeringuga kesklukust, pole viitsinud lähemalt uurida aga selline  mulje on jäänud.

  • Meeldib 2

Keegi ei tee teemat maha ,sa kujutad ette ainult, sest sa tahad ka ilgelt seda mootorit ja oled ilgelt heade eelarvamustega selle mootori suhtes :)

Te kõik teete siin m40 maha, sellest ka sellised vastuargumendid. R6 ja IS ei puutu üldse asjasse.

Võin emalt selle peale padruneid küsida, aga selle m43 mootoriga te ökomalt küll nüüd liikuma ei hakka.

Kui saan enda m40 korda, siis võime testida mõne m43 mehega. See on teil siin nüüd julm hullustus järsku tekkinud, kuna kõik muud mootorid uuemate pealt ju järgi proovitud. Keegi ei olegi kellegi tegevuse vastu, lihtsalt toote koguaeg võrdlusesse kui halb on m40 ja kui hea hakkab olema m43. Kõigel on omad plussid ja miinused, perfektseks saamise nimel on kõvasti raha vaja matta igasse autosse ja igasse mootorisse.

Tiit, mul ei läinud pöördesse õhulugeja ja homemade filtri pärast, nüüd okei, aga avastasin nüüd küttelekke, selle saab kohe ära likvideeritud :D
Mina olen enda mootoriga rahul, kohe kuulda et midagi muud kapotiall, sest ausalt, mootorihäält on minimaalselt kuulda.

Kas siis m40 oma ei sobinud, või ei saanud e36 õhulugejat kaasa ? kui sai siis see käib kopsiku küljest ilusti lahti ja paned bemmi kopsiku külge ja vsioo

 

Kui sa tahad võõrkeelseid väljendeid pritsida siis tee nad endale selgeks kõigepealt :D

Muudetud , muutis Tiit

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus