- Vastuseid 71
- Vaatamisi 18,7tuh
- Loodud
- Viimane vastus
Populaarsed päevad
Kõige populaarsemad postitused
-
Paar uuendust piltide näol ka siia teemasse, muidu jääb väga soiku. Hetkel rohkem aega kulunud ikkagi kere ehitusele, kaasa arvatud turvakaar jne. Mootori osas käib mõningate juppide otsimine ja enn
-
Mina olin jah see, kes helistas. Vaatasin, et sul on neid autosid palju lammutatud ja lihtsam on sõita ühte kohta paljudele asjadele järgi, kui igale asjale kuhugi eraldi. Esipaneel oli juba eelne
-
Panen vahepeal siis paar pildikest sellest, milline seis hetkel on. Mingi aeg tagasi jõudsid kohale coilid Et kere ei oleks lihtsalt pukkidel ja vajadusel saaks teda ka kuhugile liigutada, s
Jõudu kõigile BMW meestele.




)




Järjekordselt olen siis tegemas teemat enda jaoks uude foorumisse, kuna seda siis tingib margi muutus garaazis.
Senimaani tegelenud vist juba üle 10 aasta Golfidega, aga kuna viimane projekt (http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=8130) osteti ootamatult käest, siis otsustasin ka juba marki vahetada ja mille peamislelt tingis ka soov proovida teis veoskeemi.
Uuemaid autosid väga projektideks pole tahtnud senimaani osta ja sellena meeldivad mulle ikkagi autod, mille aasta arv jääb alla 90.
Kuigi eelmisest projektist saadud raha eest oleks saanud osta üpriski korraliku e30ne, siis tegelikult oma huvisi ja tahtmisi silmas pidades ei näinud originaalse auto ostmisel mingit mõtet. Seda siis sellepärast, et üldiselt ma austan inimesi, kes säilitavad originaalset välimust jne, aga minu jaoks jääb see hobina kuidagi väheseks ja ei paku niipalju pinget.
Seega seadsin ostmisel eesmärgiks lihtsalt enamvähem korraliku kere leidmise ja ülejäänud siis tuleb ise teha ja välja mõelda.
Auto leidsin siitsamast foorumist:
Üldiselt oli auto seisukord selline, et üritus teda kohe sõitma saada vms. näis nagu suht mõtetu.
Väga täpselt ma aru ei saanudki, mis see plaan oli või kes seda teostas või üritas teostada, aga ainuke võimalus oli siis kohe ise uuesti alustada ja võimalikult nullist.
Autoga tuli kaasa ka mingi osa sisust, aga kuna see oli väljas ära vettinud ja kopitanud, siis läks kõik kohe prügi hunnikusse:
Mootor oli müüja jutu järgi 2,7 e, millele hetkel aga ei tea mingit kinnitust ja ei oska ka kuskilt otsida.
Aru ma ei saa ka sellest mootori vahetusest, mis oli teostatud kuidagi VÄGA VÄGA linnu lennult. Ideepoolest käivitus, aga ainukesed poldid mis kuidagigi kinni olid keeratud, olid mootori käppade ja vist kardaani omad. Käigukast oli tagant kinnitamata, radiaator oli kaabli vitsadega, juhtmestik oli kuidagi niisama ja kõik muu samuti.
Ilus näide oli ka see väga "custom" väljalase (check out the beautiful TIG weld
Selles mõttes aga oligi lihtsam mootorit maha võtta, kuna arutamist oli tunduvalt vähem:
Nüüd siis käib plekitöö ja vist nende BMW'de tüüpkohtade lappimine:
Hetkel kõik, aga hulga küsimusi on veel targematele tulemas..
Stay tuned, oleks vist passlik öelda..
arx
Muudetud , muutis arxman