Hüppa postitusse
Postitatud
comment_13509

Tervist

Olen pikka aega jälginud teiste teemasi ja täna mõtlesin et paneks oma auto ka siis siia üles. Varem pole ma seda teinud kahel põhjusel- esiteks pole suurt midagi auto juures muutnud ning teiseks pole olnud lihtsalt aega ega viitsimist. Aga see selleks. Auto tuli õue peale suhteliselt äkki kuna pakkumine oli hea ning tarvis oli ühte autot juurde. Kuna isiklikult olin alati tahtnud saada e30 kupee kerega siis sai ka selle kasuks otsustatud.

Väidetavalt oli auto olnud vanema härra käsutuses ja eesti toodud 2000. a. paar kuud enne oma surma oli selle müünud naabrimehele, tema käest ma ka auto ostsin. Iseasi kui tõene see jutt on, aga nii seda räägiti.

Mootor on tal üllatavalt hästi säilinud, arvestades et e36 318is´ id on näinud siiamaani ainult tagatulesi.

Kere on samuti korralik ja roostet jalaga segada pole õnneks. Ainuke asi mille kallal nuriseks on kehva värv, mis on kapottile ja mõnele detailile veel lastud vist põlve otsas ja rulliga.

Sees on meil recaro istmed, mustad nahast polstrid ja muu tavaline. Lisadest veel siis vändaga katuseluuk, tulede reg. peaks samuti olema (ei tööta). Sai ühendatud ka vähe asisem Sony makk (punase taustavalgusega ja vanakooli välimusega) sisse ning hertzi ovaalid.

Suveks said alla 15x7 tollised Ats Cup´ id mille peal on hetkel parajad traktori rehvid (225/55)

Sai ka käe harjutamiseks üle poleeritud kodus, aga uus värvikiht ja keretööd on nii kui nii plaanis. Vahetatud on veel terve piduritorustik ning piduri kuluosad nt. klotsid jms, Kütusepaak ja torustik, geneka rihm ning palju muud pudi mida ei jõua kõike üles märkida (näiteks siduri töösilinder). Kindlasti tuleks ära märkida et taga on ka originaal lip spoiler mis annab kõvasti downforce juurde. Oluline on ka ära märkida et kõik armatuuri ja üldiselt terve auto pirnid said uute vastu ära vahetatud.

Lähiajal tuleb esisilda palju uusi juppe ja ka silla regull sellisel juhul. Veel siis plaanis ta kõvasti madalamaks saada ning teised rehvid alla panna. Samuti välimust hakata muutma (m-tech 2), sisu samuti sest kuidagi meeldib väga m-tech 2 olemus väikeste nüanssidega, mida ise muudaks. Jubedalt sooviks saada tooni ringi, sest häirivad inimesed kes ootavad et linnas nendega joonele läheks autosse passides. Porno tuuningut ei armasta, sest juba ledid parktuledes ajasid südame pahaks. Tulevast veljevalikut samuti ei tahaks hakata kõva häälega siin kuulutama sest ei tea kuidas elu kulgeb ja streetrace foorumi stiili väga ei tahaks teha.

Ahjaa, roolivõimu ei ole ja ei tule ka.

Mootor: m40b18 83kw

Keretüüp: kupee

Väheke pilte samuti

siis kui ma ta kätte sain ning peale esimest pesu

07051200351a89.jpg

070512135ad224.jpg

Poleerimisest paar pilti

07051492945f5c.jpg

070516483076eb.jpg

Sisust eriti pilte pole, kuid ühe siiski leidsin.

0705164895d75a.jpg

Ja siis tänase päeva seisuga nägi ta selline välja

0705117858ecf7.jpg

0705117972ad05.jpg

0705118056dde9.jpg

Rohkem pilte võib leida siit: http://fotoalbum.ee/photos/hchristiank/sets/998023/

  • Vastuseid 159
  • Vaatamisi 32,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_10905

United Motors saatis mulle kirja:

Vehicle information

Type 318I (EUR)

Dev. series E30 ()

Line 3

Body type LIM

Steering LL

Door count 2

Engine M40

Cubical capacity 1.80

Power 83

Transmision HECK

Gearbox MECH

Colour ATLANTISBLAU (207)

Upholstery ANTHRAZIT STOFF (0274)

Prod. date 1990-10-19

Order options

No. Description

300 ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH

400 SLIDING SUNROOF MANUAL

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM

652 BMW BAVARIA C II

680 MANUAL AERIAL

704 M SPORT SUSPENSION

801 GERMANY VERSION

Ei ole just kõige rikkalikuma varustusega tehasest välja veerenud. Aga mida täpselt tähendab nr. 680- Manual Aerial ja nr. 801 Germany version (kas nii eristati Usa ja Eur variante?)

Auto täpselt 28 päeva vanem, kui ma ise muidu :arrow:

  • Autor
comment_10869

Teistele ka,

Alati võib teha pakkumise autole, kui on huvi masina kohta.

Ma ei oleks eriti õnnelik just kui ta maha müüks, kuid kõigel on oma hind.

Hind kindlasti varieerub selle näol, et mis kaasa tuleb jne.

Lihtsalt et, need pakkumised võiksid tulla siiski postkasti, mitte auto teemasse.

Samas, kahtlaselt kaua ka teema suhteliselt puhas olnud :arrow:

Tänud ka tseehaa´le

  • Autor
comment_10750

Auto müügis sel lihtsal põhjusel, et tahan ligi võtta ühe enda jaoks väga huvitava projekti.

Jään siiski e30 liistude juurde..

Hind on jah 20k, ja leian et see hind on tegelikult ka õigustatud, sest vahetatud on päris palju olulisi detaile suures mahus (alustades pmst uuest esisillas kuni näiteks kütusepaagini). Auto on korralik ja see kes ta ostab ei pea lähiajal sinna investeerima et see auto edasi sõidaks.

Saaksin aru et poleks sinna autosse midagi investeerinud ja müüksin sama hinnaga maha, aga sinna on läinud juba juppide näol pmst see 20k + siis näiteks veljed ja pmst tutikad nokian hkplt 4 rehvid, mis on talvel nagu üliolulised.

Kahjuks ei ole autole huvilisi olnud just väga palju :arrow: Samas hea on see, et lisavarustus, mis sinna külge sai pandud on väga popp ja sellele on huvi päris suur, seega tuli ka otsus et paremad palad lähevad eraldi müüki.

Arvatavasti auto müügiga kiire ka pole, kui kellelgi on huvi, siis kindlasti saaksin inimesega kokkuleppele. Praegu tahan ühe kere lihtsalt koju tuua, siis saaksin seda edasi nokitseda ( arvatavasti järgmine nädal ta tuleb ka :twisted: )

Ideaalis müüks auto edasi inimesele kes teda hoiaks ja äkki ka edasi arendaks :)

  • Autor
comment_10720

No ma ei tea :twisted:

Ma siiski vist jätan selle auto endale :)

Ja otsustasin autole heastada selle, et ta minema tahtsin anda..

Tavalistest varuosadest:

*Uued esituled (kasutatud aga korralikud)

*Uued neerud (hetkel küll mustaks tehtud)

*Bensiini paagi kork, mis vahepeal jalutama läks.

*Uus spidomeetri plokk.

Lisadest:

*Tagumised peatoed koos kinnitustega.

*Soojendusega klaasipesu düüsid.

Tjuuning jubinatest:

*Madaldusvedrude sari tootjalt FK 60/40 (uued ja karbis)

7872333513e45.jpg 78723337c6f99.jpg

Vahepealsete tormiliste otsuste näol lahkus lisavarustusest auto küljest vaid m-tech II rool, aga see sai asendatud m-tech I rooliga :arrow:

Kõige suuremad tänud lähevad jällegist kasutajale Siimu :)

Samuti ka Turbosnailile

  • Autor
comment_10705

Lisadekunnid, oskab keegi vastata või näidata pilti, kus lähevad soojendustega düüside el. juhtmete otsad?

Ma lihtsalt ei leidnud sellised otsikuid kuhu neid pista. Juhul kui nad ise tuleb vedada, siis kust kohast nad vedada tuleks?

Äkki oskab keegi ka öelda et kuidas saada tööle tulede reg. süsteemi?

Olen vaadanud ka bmwfansi lehekülge, ja sealt näitas ainult mingi maani.

Nzg1Ml90.png

Sellelt jooniselt siis, nr 12.

Praeguseks vist kõik, homme arvatavasti panen mõne pildi ka.

Ette tänades.

  • Autor
comment_10700

Okeei, kohe ei hakka auto juurde jooksma, aga miks neid juhtme otsasi siis kaks on? Üks on pikem ka. Üks ots jääb ju ikkagist siis üle?

Massi panin kere külge, ühe pistiku panen pumba emase otsa külge, aga mis sellest teisest otsast saab? Pildil jooksevad nad kõige vasakpoolsemas servas. Juhtme otsadest on üks emane ja teine isane, kui õigesti mäletan.

Edit: Kas tulede reg. süsteem on surve all ja siis sedamoodi reguleerib süsteemi? Peaks ise ka korra mõistuse vist tööle panema, vb mõtlen ise ka välja.

  • Autor
comment_10696

Ja plõksti :arrow: selline märk süttis pea kohal :idea:

Kõik ju väga lihtne ja loogiline tegelikult.

Tänud!

Peatoed on jah täiesti korralikud täis komplektsed, ehk siis seljatoe sisse lähevad kinnitused jne. Peab selles osas jälle Siimut tänama. :)

comment_10658

Tervist!

Kuule kas sa selle tagapõlle nurga oled ära värvinud?Ma ei pannud seda tähelegi muidu oleks ise värvinud, muidu jõudu ja jaksu.

Olen sind ikka pidevalt Nõmme kandis liikumas näinud, pole ühtegi halba sõna auto kohta öelda.Krt nüüd juba tuleb kahetsus peale, et müüsin :arrow: .

  • Autor
comment_10657

Välimuse poole pealt on muutunud ainult see, et on alla saanud valud ja asi läks madalaks! :twisted: Ma tean et nüüd hakatakse kiruma et enne talve jnejnejne, aga no ma ei tea, sõbrad sõidavad väga madalate autodega ja kellelgi pole probleeme olnud. Isegi e90 kupee mis oli põhjaga maas pmst ei jäänud eelmine talv nagu kinni, kui linnapeal sai hullamas käidud.

Igaljuhul, vahepeal on jälle natuke auto kallal tegeletud ning muutused jäädvustame vist lähiajal ka siia teemasse.

Värvi jms koha pealt: Ei ole praegu midagi veel värvinud ega teinud. Talveks jääb arvatavasti nii nagu on välimuselt, ei näe mõtet enne talve hakata teda värvimisse viima, see nagu rohkem kevadesse jääv plaan. Ehk siis ka kevadel keretööd, kui peaks üllatusi tulema.

Nõmme kandis liigun küll jah, ning mõned ööd seisab auto isegi päris lähedal kohast, kust ta ostetud sai.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_10501

Väheke juttu ka OT vahele,

Auto on saanud endale Boschi Super Plus süüteküünlad, juhtmed on tellitud. Nagu ka enne juttu on olnud, siis läks alla ka madaldussari 60/40 FK tootevalikust. Paigaldatud sai tagaakna kardin, oli suht poolik asi mis sai ostetud, pidi UM´ist tellima mingeid jubinaid, mida pidi paar nädalat ootama :?

Igast tuled ja viled said ka vahetatud, mis oli ostetud juba varem.

Juhtus ka selline asi et sai ostetud originaal valgustusega käigukanginupp.

Ootan veel xenoneid, kõikidesse tuledesse (Lähi-, kaug-, udutuledesse). Järgmine nädal peaks juba looma hakkama. Ootan sp. et need on kollased, ette ei tule enam valget 4000K või 4500K. Täpselt ei mäleta, aga vist tulevad 3000K või 3500K, eelis siis selles, et nad valgustavad valgematest paremini inimese silma jaoks, ning jäävad ikkagist stock välimusega .

Vaevan pead ka strutbaride koha pealt.

Muidu oleme kõvasti driftinud/õppinud külg ees korralikult liiklema. Täitsa tore on ikka kui auto on juhitav, ka talvel, külg ees liikudes. Väga mõnus on ka kiiret sõitu temaga teha. Peab tunnistama et hkplt 4 ja võrdlemisi jäik vedrustus on hea kooslus.

Aga muidu peab auto end Väga viisakalt üleval :)

  • Autor
comment_10499

Videod on tehtud, aga ei usu et neid kuskile üles hakkan riputama miskipärast. Need kes teavad, need teavad. Pole olnud üksi sõitmas käies.

Filmitud siis teisest autost millele paigaldatud kaamera. Ei viitsi väga mingit foto-, või videoshooti ka teha lampi. Pigem need videod endale ja enda lõbuks :wink:

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.