Hüppa postitusse
Postitatud

Üks probleemidest oli see, et veokolmnurk vedas alt, tegelikult jooksis ta talvel mingiaeg kääri omavahel siis vedav ja veetav auto, sai sirgu painutatud, aga kui juba ühe korra murdus, siis jäi see nõrgaks kohaks...

099259641e6a85.jpg

Rapla nõmedate ringteede peal murdus täiesti pooleks, õnneks midagi ei juhtunud, peale selle , et mu oma auto stange sai värvikahjustusi, Õnneks aitas kasutaja Reimann hädast välja ja pani jupi rauda vahele :)

0992596433b961.jpg

Igatahes lõpuks jõudsin koju ilusti :)

eix sul vedas. See kere vist polnud nii mäda, et seda jäika ühendust poolraami küljest lahti ei murdnud(võib ka nii juhtuda kui kolmnurk liiga tugev on), mul kadus üks e30 tagant ära, selline vedamine ei ole turvaline kurvilistel teedel ega linnas manööverdamisel.

Ma pole näinud siiani ühtegi kere, mis oleks eest poolraami otstest mäda olnud. Seega pole mul kunagi ükski auto sealt ka lahti murdunud transpordi käigus. Kurvides võtan hoo maha ja linnas samuti keeran sujuvalt ja väikse hooga, pole siiani probleeme olnud. Veokolmnurk andis järgi teisel põhjusel, nagu eelpool mainisin. Talvel libedaga tulin liiga suure hooga ja keerasin, tagumine auto ei keeranud järgi ja surus p***e ära, tagumine auto peatus lõpuks vedava auto juhipoolse ratta juures.See murdus kõveraks vastu vedavat autot, mitte tõmbe ega keeramise peale.

  • Vastuseid 56
  • Vaatamisi 18tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Eigo kolmnurk ise jäi terveks, nii et seina paksus ei määra siin midagi. järgi andis veetava masina pool. see vaidlus kellele ema kellele tütar.

  • Sellist lollust on juba raske kommenteerida. Jäiga ühenduslüliga vedades tuleb autol rattad lukust lahti hoida! Kui sul edaspidi vedades ei keera veetava auto rattad vedavale autole järgi siis on sul

  • Ei päris hale kustutage siis mu kasutaja ka ära ? Natukenegi tõde kirjutades hakatakse koheselt postitusi kustutama.

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

kellel ema kelle tütar. Puksiir kõige parem ja kindlam :D rääkisin siiski talvest

Sa oma kolmnurgaga vedades ei tundnud veetava auto jõnksatusi vast seetõttu, et su kolmnurk oli lihtsalt nii vedel.

Zubrjonoki tiisel oli ka väga lühike: http://varnish.soov..../0338081530.jpg

Jäigaga saab tagurdada väga hästi, ei olnud ta midagi vedel, tunda ikka, ütlesin et selle jupiga kõik liialt tunda juba.

tean isegi et see subrjonok lühikese tiisliga, sellepärast väga halb ongi, ise seda vedanud küll ja arvasingi et selle vene ime siin näiteks tood.

kõveraks läks ta talvel siis kui auto taga kääri läks, need kaks erinevat assja jutt oli siiski autode nn "minema lendamise" kohta

Novott, nüüd ütlesid õige vastuse ja 2 lehekülge möla on asjata,sest vastupidiselt teile (Siimu,Dreamon) pole minul ükski auto minema lennanud jäigaga vedades. Isegi sellel kõige ohtlikumal korral jäi auto taha.

Autod on erinevad. Iga masin on erinev!

Viimase prakt aasta olen enda autosid vedanud kas puksiiri või plaadiga, kõige kindlam. nõks kalim aga vähemalt süda rahul.

Mind huvitab, et kuidas te siis jäigaga vedades tagurdate? Tagumise auto esirattad keeravad ju kuhu jumal juhatab.

Üks näide lollusest:

Muudetud , muutis Silwer

Hehe, rool lukus ikka. Mina ei vea üldse autot rool lukust lahti, selles teie ohtlikus ja autode minemalendamine ilmselt peitubki. Kohe esimesel korral, kui vedasin autot laenatud kolmnurgaga läksid linnas rattad risti ja rehvisuits taga, hea et nii vägisi vedades kannatas 100m eemal teelt maha bensukasse sõita.Asja soodustas mootori puudumine, aga sama asi juhtus kodusel prooviringil komplektse , kus keeramisel rattad keerasid hoopis teiselepoole...Peale seda ei sõida ma enam rool lukust lahti. SEE ON EBATURVALINE, kui ei tea kuhu tagumise auto rattad pöörata võivad lambist, eriti kui lühike veokolmnurka ja selline asi mõjub suurema jõuga vedavale autole...Selline tahtsingi välja jõuda.

Mis puutub videosse, siis ma küll ei näe seal mingit erilist lollust? Kerge auto ja see sillakonstruktsioon on ette nähtud ju saama selliseid jõudusi.Pole ju vahet ,kas murrad kurvi suure hooga või tagurdad väikse hooga rattad risti lohisemas. Videos olev kolmnurk samuti kokkukäiv nikats.

Sellist lollust on juba raske kommenteerida. Jäiga ühenduslüliga vedades tuleb autol rattad lukust lahti hoida! Kui sul edaspidi vedades ei keera veetava auto rattad vedavale autole järgi siis on sul midagi esisilla geomeetriaga väga paigast ära. Ma rohkem ei viitsi seda teemat kommenteerida.

Kust otsast on see lollus, seleta ära, selleks see teema siin on. Minul pole autod tagant ära kadunud ja sillageomeetriaga kõik korras. Võibolla sinu ümber ehitatud sild soosib sellist jama. Nagu mainisin, oli see ilma moootrita auto,seda poleks olnud võimalik vedadagi lahtiste ratastega, kohe keerasid rattad risti, oled sa varem ilma mootorita autot vedanud et targutad ja seda lolluseks nimetad?

Teine auto oli komplektne ja vasakule keerates keerasid rattad paremale, tegu oli kruusateega.

Ok, kui sa edaspidi vead rool lukust lahti, siis sellepeale sa tõesti ise ei tulnud, et tagurdada on võimalik rool lukku pannes?

Sellepärast ongi õigetel "konnadel" keerav plaat, mis veetava auto rataste all keerab. Saab ka linnas väikestel ringidel manööverdada. Üks kord on mul see plaat millegi pärast kinni kiilunud ja hakkas kohe toimima nagu see jäik kolmnurk - iga järsem pööre lükkas vedava auto tagaosa nii et rehvid vilisesid.

Kui rool lukus pole, siis kruusal ja libedal selle kolmnurgaga autot transportida ei saa. Maanteedel pole muidugi mingit probleemi sellega.

Ei päris hale kustutage siis mu kasutaja ka ära ? Natukenegi tõde kirjutades hakatakse koheselt postitusi kustutama.

Palun vaadake logist kes kustutas. Kui siin sellist asja näeb. Margo peaks sellega hakkama saama vast.

  • Autor

Ei päris hale kustutage siis mu kasutaja ka ära ? Natukenegi tõde kirjutades hakatakse koheselt postitusi kustutama.

Mis tõde sa rääkisid? Sa räägid pidevalt, et kõik on paha ja kole ja praktiliselt iga postituse lõppu kirjutad, et enam su juttu siia juurde ei tule. Samuti võiksid selgitada, mis polte sa silmas pidasid.

Eraldasin selle jutu Eixi auto teemast kuna tundus, et see on asi mis vääriks arutelu, selle asemel tekkis koht vaidlemiseks ja oma õiguse tagaajamiseks.

Vaidkus vaidluseks , aga jutt oli minu arust samuti õige ja miks ei võiks siin vaielda? See ei tohiks ju keelatud olla, teistel hea lugeda ja saada teadmisi juurde teiste kogemustest ;)

Muudetud , muutis Magnus

Ise vean pidevalt oma e30 kolmnurgaga, aga see kolmnurk on ikka raskest rauast ja autole on tehtud vastavad kinnitus kohad. Rool on ALATI lahti. Olen vedanud ringteedel ja keeranud 90kraadiseid kurve ja auto jookseb väga ilusti järgi.

Pildilt tundub härra eix22 kolmnurk väga hädine. Komnurk peaks kujutama A-tähte, siis on kõik puntid seotud ja asi on ka tugev. Loomulikult pole kolmnurgaga vedamine see kõige "õigem" lahendus ja sõidukiirusega peab tagasi hoidma(mingi seadus oli ka vist, et kuni 70km/h).

Minu kolmnurk tehtud Lauri kolmnurga järgi, materjaliks paksema seinaga vene sõjaväetelgi vaia toru. Kolmnurk on kolmnurk, ma ei teinud seda ju nelinurkset vms, lihtsalt kokkupandav. Kõveraks minemise põhjuse olen juba 5x lahti seletanud. ROOLI SOOVITAN ALATI LUKKU panna, ei kujuta ette lahtise rooliga sõitu, reaalselt on kohe üks oht juures, ei tea iial kuhu see rool seal keerata võib vihma ja libedaga eriti. Kui lahtise rooliga eesolev auto teeb mingi jõnksu, sõidab august läbi vms, siis ju taga veetava auto rattad ka kohe keeravad ja seda pole küll vaja suurel kiirusel.

Ei vaidle vastu, et keeramistel ja linnas on lahtise rooliga hea ja mugav, aga maanteel on kindlasti turvalisem kinnise rooliga, seda pole mõtet üldse vastu tulla ajama. Keeramisi on ju palju vähem kui otse sõitu, keeramistel nagunii võtavad kõik hoo maha. Ma ei kujuta ettegi, miks eelpool kõnelenud kasutajatel on autod minema lennanud, järelikult lahtise rooliga üritab auto ikka keerata rattaid kuhugipoole, laske sõidu ajal rool lahti, kas auto veereb vabalt otse?Kõnnib ikka minema ju.

  • 4 nädalat hiljem...

Ka mina siin foorumis suht uus olen oma rullikat mingi 4 korda transportinud Tallinnas ja mitte just kõige lyhemaid ja sirgemaid teid ning pole siiani mitte kui miski järgi andnud, seega minule sobib väga see jäiga kolmnurga vedu! nael kummi!

  • 9 kuud hiljem...

ma juba 2a vean golfi iga kuu rajale ja talvel iga nädalala vahetus.. suvel  alati rooli lukk maas..  talvel kempi differ siis veab küll esiratad ühelepoole välja, aga seda ei juhtu tavalise difriga. seega talvel laseme rool lukus minna..  ma veel panin autole käru pistiku,, et saab suunad ja viled tööle :D 

 Ja muide kuidas poliis sellese suhtub? mingit rikkumist ei pane sellega toime.. ? :D

Vean enda venna rallikat ka kolmnurgaga ja alati olen seda teinud lahtise rooliga, panigi imestama kuidas üldse lukus rooliga vedada on.  Kiiruse hoian alati 70 ligi seega välistan ühe ohuallika. Kui peeglitest jälgida siis kõikides kurvides keerab rool ilusti kaasa ja pole kunagi risti läinud. 

Muidugi on all alati hästi pidav rehv ja vedukiks 3500kg kaaluv buss, mida on raske ristis ratastega kõigutada :D

 

 

Olen Eixi kolmnurka oma silmaga näinud ja pole seal hädist miskit. Metalli paksus on piisav ja liigend korralikult tehtud seega pole seal nokkida miskit. 

Mis kord juba kõver olnud läheb järgmine kord juba lihtsalt.

  • 3 kuud hiljem...

Plaan ka tugev kolmnurk teha. Kas oleks mõistlik juba ehitada ka lisa julgestustross nagu järelkärudel? Et kui peaks tagant hakkama ära kaduma siis tross ei lase autol rändama minna? Parem jookseb enda autole sisse kui kellegile otsa.

Tross kinnituks kärukonksu otsa ja teinepool tagumise auto enda külge.

Trossi ei soovitaks, kuna sikutab mõlemad kraavi tagumise kontrollimatu liikumise tõttu.

Ärgem unustagem ka, et pukseeritavate sõidukite sõidukiirus ei tohi olla üle 50 km/h. Ja juba on palju ohutum.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus