Hüppa postitusse

Jäiga kolmnurgaga auto vedamine


Soovitatud postitused

Üks probleemidest oli see, et veokolmnurk vedas alt, tegelikult jooksis ta talvel mingiaeg kääri omavahel siis vedav ja veetav auto, sai sirgu painutatud, aga kui juba ühe korra murdus, siis jäi see nõrgaks kohaks...

099259641e6a85.jpg

Rapla nõmedate ringteede peal murdus täiesti pooleks, õnneks midagi ei juhtunud, peale selle , et mu oma auto stange sai värvikahjustusi, Õnneks aitas kasutaja Reimann hädast välja ja pani jupi rauda vahele :)

0992596433b961.jpg

Igatahes lõpuks jõudsin koju ilusti :)

eix sul vedas. See kere vist polnud nii mäda, et seda jäika ühendust poolraami küljest lahti ei murdnud(võib ka nii juhtuda kui kolmnurk liiga tugev on), mul kadus üks e30 tagant ära, selline vedamine ei ole turvaline kurvilistel teedel ega linnas manööverdamisel.

Ma pole näinud siiani ühtegi kere, mis oleks eest poolraami otstest mäda olnud. Seega pole mul kunagi ükski auto sealt ka lahti murdunud transpordi käigus. Kurvides võtan hoo maha ja linnas samuti keeran sujuvalt ja väikse hooga, pole siiani probleeme olnud. Veokolmnurk andis järgi teisel põhjusel, nagu eelpool mainisin. Talvel libedaga tulin liiga suure hooga ja keerasin, tagumine auto ei keeranud järgi ja surus p***e ära, tagumine auto peatus lõpuks vedava auto juhipoolse ratta juures.See murdus kõveraks vastu vedavat autot, mitte tõmbe ega keeramise peale.

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/4023-j%C3%A4iga-kolmnurgaga-auto-vedamine/
Jaga teistel saitidel

  • 2 nädalat hiljem...

Ei nii kaua on need paljad kered kenad ja meeldivad aga kui neid uuesti kokku hakata panema, siis nii lõbus enam pole :D

Natuke ot ka veel sain lõpuks pildid kuidas võib ära murda kolmnurga kinnitused kui kolmnurk järgi ei anna

img778.jpg

Teiseltpoolt oli asi palju hullem ja murdis tagant mutrid läbi pleki !

img779s.jpg

Muudetud , muutis Dreamon

Dreamon, see pildil on sul 83a raibe, kusjuures ikka täielik raibe (sorry, kui solvan) Imestan, et see veel üle aasta ringi vuranud ja nüüd sealt veel juppe müüd?? Käisin seda Vaatamas mitu omanikku tagasi, no pole nii hullu e30 veel näinud. Esiteks on need otsad siin täiesti ära mädanenud ja 83a pillidel võis see olla teisiti lahendatud, siis pandi õrnad plekistanged, mitte sellised stanged, mis võtaksid 5km tunnis löögi vastu ilma deformeerumata.

Siiani pole kunagi need otsad järgi andnud, reaalselt võiks selle jäiga kolmnurgaga keeramise ajal mädanenud auto pooleks ka keerata ja siis kolmnurka süüdistada :)

Ei sa solva, sellepärast see räim juppideks ka läheb :DMidagi on ikka alles jäänud :D peamine et oma osad sealt kätte saan :P!

Minu teada on poolraami otsad samad mis faceliftidel. Aga hoiatan, et halvimal juhul võib ka nii juhtuda. Samas kui sa reaalselt nüüd mõtled siis nõrgim koht annab järgi ja nendeks on poolraami otsad vb isegi mitte otsad aga eriti need 8 poldid seal sees kui on tugev kolmnurk(endal on karp rauast keevitatud), Mis siis kui sul see toru poleks järgi andnud oleks võinud kas kõik terveks jääda Või.....Aga lõpetame selle ot siin, samas võiks selle teema kuhugile ringi tõsta ja saab seal edasi arutada.

Muudetud , muutis eix22

Need otsad on valmistatud piisava tugevusega, et vastu pidada auto transportimisele.Poolraami otsad ei ole nõrk koht. Reaalselt jääb veel 50% varu, sest kui sa nüüd järele mõtled, siis tehasest on veokonks loodud külge keeramiseks just ainult ühele poolraami otsale ja ainult kahele kaheksasele poldile.Te keerate need kaheksased poldid juba veokolmnurka külge keerates üle ilmselt, piirake oma jõudu.

KAS TE INIMESED (VÕI SIIS AINULT DREAMON) SAATE ÜKSKORD ARU, ET SEE MINU VEOKOLMNURK MURDUS KÕVERAKS VASTU MINU 325IX KERE NURKA SELLE AASTA ALGUSEL KODUJUURES KEERATES, KUI TAGUMINE AUTO SURUS VEDAVA AUTO TAGUMIKU LIBEDAGA ÄRA. Murdsin sirgu ja soome minek, mis ühekorra juba ära paindunud, see paindub järgminekord kergemini.Kahju et ma pilti ei teinud, sest paistab, et inimesed ei saa lihtsast asjast aru. Mul on kokkupandav kolmnurk, kus ühepoole aas on poldiga. Vasakule keeramist ei soosinud enam tänu kolmnurga ehitusele ja varem saanud vigastusele. Ma ei tea mida või kuidas teie oma autosi transpordite. Ebaloogiline, et sirgel teel midagi juhtub, lauges kurvis samuti, keerakutel hoog maha ja suure kaarega - samuti ei juhtu midagi.

Mu arust on see väga viis transpordi vahend enne treilerit :) Murdsime liiklusmärgi pusti vastu sirgu ja oli kõvasti käänulisi teid-manöövreid ja häda midagi. Kui toru oleks algselt ilma esialgse vigastuseta olnud poleks midagi juhtunud sellega. Aga see selleks. Eix kunas pill valmis saab :D ?

kolmnurgaga vedamine on ka lihtsam kui konnaga, kuna auto jookseb palju mugavamalt järgi.

Lugege korralikult Eixi jutt läbi, et temal jooksis libedaga teine auto kääri ja murdis ta varem ära niisama sellise kohapealt metall ei murdu.

Kui lansekate otsad nii mädad nagu sellel punasel, ma ei julgeks isegi midagi sinna otsadesse kinnitada, isegi treila peal tõmbaks rihma ümber esisilla tala.

Kuidas sa saad üldistada oma 8 poltidega ? Arvad et kõik keeravad need üle ? Ebaloogiline on muidugi et midagi sirgel teel juhtuks aga näed kui sitasti läheb järsus kurvis kus pole ruumi keerata võib nii mõndagi juhtuda. Minupoolt on kõik lihtsalt hoiatan teisi.

Mõtetu vaidlus ju, igate pidi saab autot trantsportida ja igate pidi peab olema ettevaatlik ja mõistliku kiirusega sõitma.

Treileri peal võib ju ka juhtuda igasugu asju, näiteks, et treiler läheb suure kiiruse ja tuule mõjul ümber, kui auto valesti peale paigutatud.

Ja sammuti võib ka treileriga järsus kurvis ja suure kiirusega otse teelt välja panna...

Dreamon, alustuseks, miks sa tsiteerid pikka juttu, väga ebamugav on lugeda nii.

Ma ei üldista midagi, pakkusin erinevaid variante välja, ma ei saa aru mis jura sa ajad?

Lennukid on mõeldud ka õhus püsima, aga mõni kukub ikka alla, sellepärast ära ei keelata teiste lendamist ja ei tembeldata ebaturvaliseks.

Ka kurvis ei juhtuks midagi. Kas sa loed ikka mu vanu postitusi ka ja hakkad ükskord aru saama asjast, miks mul juhtus? See miks sul juhtus on ka juba täiesti arusaadav. Mille eest sa teisi hoiatad ma aru ei saa?

Ma hakkan ka teisi hoiatama, sest sul on peale pandud raskem ja liialt üle esisilla ulatuv 3,5 liitrine mootor, mis võib samuti kurvis sealt vahelt minema lennata, sest need isetehtud mootorikäpad ei pruugi enam mootorit kinni hoida kaheksaste poltidega.

Jäiga ühendusega veetakse erinevaid autosi juba läbi aegade, kui kõik on korras, ei juhtu midagi. Kere korras, jäik ühendus korras.

Vedasin kunagi oma ralli Lada ka jäiga ühendusega. Sai käidud mitmel pool Eesti erinevates otsades, sõidetud sadu km ja ei juhtunud midagi. Jäik ühendus ei olnud mingi inseneeri töö aga ülesandega sai hakkama. Järskudes kurvides pidi loomulikult ettevaatlik olema. Mujal polnud probleeme.

olen vedanud ka nn jäigag 2 autot on minema lennanud tagant üks neist tallinas ( Minu arvamus on ) Et tegu pole just kõige ohutuma trantspordi varjandiga, arvestades eesti liikluskultuuritust siis ei tahaks sellise asjaga ohuolukorda sattuda.

Täpselt seda viimast lauset ma tahtsingi teile mainida!!!!!!! Oli selllest raske aru saada ma mõistan, aga sellega on minu vaidlus lõppenud ja arvamus avaldatud.

Sain ammu aru eix miks sul see kõveraks läks!

Muudetud , muutis Tiit
Soovid sa selgitada, mis poltidest jutt?

Siin teemas näidatud kolmnurgaga mina autot vedada ei julgeks. Korralik kolmnurk on ikka raskest rauast tehtud asi ja üldse ei ole vaja seda kolmnurka väga pikana teha. 80 cm on piisav. Aga jah, kiiruskatseid kolmnurgaga vedades teha ei tasu ja ka järski pöördeid mitte. Minul on kolmnurk kinnitatud kõrvade külge mis on omakorda kinnitatud esistange amortide külge keevitatud mutrite külge. Püsib kenasti ja tegu on igati tugeva kohaga, kuna sama koha külge kinnitub ju ka originaalis auto vedamise aas. Minu kolmnurga pilt lisatud.

post-58-0-75595100-1349719974_thumb.jpg

Mis mõttes raskemaks? Sellise kolmnurgaga saab keerata ligi 90 kraadi risti. Palju sul siis vaja oleks? Ja lühikesel kolmnurgal on ka lisaks tugevusele veel muid eeliseid - tagumine auto püsib paremini esimese tuules ja selline lühike kolmnurk mahub kenasti auto pagassi.

Muudetud , muutis Silwer

Pagassi mahtumine ongi ainuke eelis, selle tarbeks minuoma kokkupandav, mis talle saatuslikuks sai tugevuse poolest.

Miks ühtegi haagist ei tehta siis nii, et püsiks kohe veetava p*rses? Pikema tiisliga parem manööverdada, tagurdada jne, see ammu teada.

Sellise lühikese jupiga annab iga veetava või vedava autoga tehtav/toimuv liigutus tunda. Ühe e30 teist vedada ei saaks, kui tagumine nii seljas elaks,

Haagisega saab tagurdades manööverdada aga jäigaga teist autot vedades ei saa ja edaspidi manööverdades väga suure nurga alla ka keerata ei saa. Ehk siis see ei ole argument. Olen vedanud oma autot järgnevate autodega: Seat Altea XL, E36 ja E39 ning ei ole probleeme olnud. Sa oma kolmnurgaga vedades ei tundnud veetava auto jõnksatusi vast seetõttu, et su kolmnurk oli lihtsalt nii vedel.

Zubrjonoki tiisel oli ka väga lühike: http://varnish.soov.ee/images/03/0338081530.jpg

Muudetud , muutis Silwer

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus