Hüppa postitusse
Postitatud
comment_14389

Sai soetatud siis selline masin nagu e30 323, must kupee( Auto on ostetud kolme peale siinse foorumi kasutaja käest).

Algselt oli plaan osta ainult rallimiseks-sõidu harjutamiseks, ning midagi korda polnud plaanis teha. Kuna mootor vajas pisemat remonti(pihusti ei toiminud) sai see välja vahetatud, mootor hakkas käima nii nagu peab ja meel oli hea.. Kuid meie õnnetuseks tuli koheselt ka kolin samasse silindrisse(sõita masinaga ei saanudki). Kuna nüüd tuleb nagunii mootor lahti kiskuda otsustasime veidi asja ka korda teha. Sisu on juppideks võetud, ning rooste on tagumise otsa ära närinud. Keevitamist ja muud tööd on ikka väga palju sellega.

Masina eesmärki ei oskagi veel täpselt õelda, kuid mootor on küll plaanis korralikuks teha(niipalju kui see 2.3l mootor välja annab lihtsate vahenditega, võib isegi juhtuda, et alumine ots saab olema 327E oma, vängem pensupump ja kaetud kolle) Masin saab olema võimalikult kerge ja miskit üleliigset sinna ei tule. Üle eelmine omanik olla teinud mootorile kapremondi ja asja veidi ka järgi aidanud. Täpseid andmeid ja tehtud tööd ei tea. Kuid väidetavalt on surveaste 12 peale aetud(9 on siis tehase mootoril)

Veermiku ja käima osa kohta ei oska veel miskit õelda, kuid arvata on, et ega seal miskit kiita pole.

Eks vaikselt hoian ka teemat aktiivsena ja panen infot tehtud tööst.

Panen ka mõned pildid.

Juhi iste läheb vahetusse veidi vängema vastu.

DSC05263.JPG

DSC05273.JPG

DSC05274.JPG

DSC05280.JPG

DSC05289.JPG

DSC05282.JPG

Kõige hullem rooste:

DSC05292.JPG

  • Vastuseid 310
  • Vaatamisi 44,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_8283
b34 aju oli aastad tagasi väga tefka kaup

Õnnestus leida BMW foorumist. Müüa on ligi 1000 posti, ning mitte ühegi halva tagasisidega inimene. Suhtles ennem koheselt vastu ps-idele, kuid kui raha üle kandsin, kadus nagu ära :D Loodan, et saadab ikka ära!

  • Autor
comment_8259

Niih, jälle mitu tundi keevitamist. :D

Panen ka paar pilti stiilinäiteks, et mõni siisn ei arva, et niisama jutuvestja olen. :)

Tegemist siis kõrvalistuja uksepoolse istme kinnituseg. Algeslt oli seal suur auk! Keevitasin suure vooluga poldi pea sisse, ning siis katsin üleliigsed augud, ning ka poldi pea!

DSC06204.JPG

DSC06205.JPG

DSC06208.JPG

Pole vast parim lahendus, aga peaks olema tugev.

Kõrvalistuja tooli teise tagumise poldi mutter oli oma möödust 1mm suuremaks veninud, ning otsustasin alt poldi läbi pista(lihtne ja tugev lahendus), ning taas suure vooluga kinni, ning lõpuks lapp peale.

DSC06210.JPG

DSC06216.JPG

Ning veel mõned kohad:

kõige hullem koht. Lasin vöö kinnituse mutri nii kinni, kui antud koht võimaldas. Ilmselt tuleks sinna alt veel lisa panna.

DSC06218.JPG

DSC06221.JPG

DSC06226.JPG

DSC06227.JPG

Üks pool on pea-aegu valmis. Juhi poolel õnneks olukord palju parem.

Loodan, et lõpptulemus jääb piisavalt tugev. Kui keevitus valmis, läheb tsink peale, ning tsingi peale nõ. kivikaitse (Paks pigi kiht)

comment_8237

Kui nii paikad siis tee vähemalt need pinnad, mis üksteisega kokku lähevad krundiga kokku. Siis vähemalt natukenegi lootust, et niiskus seal liiga ei tee.

Ja pole mõtet loota, et niiskus sinna ei lähe. Kui ei lähegi, siis juba keevitus muudab nii palju terast, et see hakkab roostetama.

Aga üldiselt topeltplekk= mõne aja möödudes suurem auk, kui enne oli. Topeltpleki pärast, mis keegi eelmine omanik oli teinud, lammutasin ühe auto ära ja viisin kokkuostu. :roll:

  • Autor
comment_8235

See auto oligi mõeldid kokkuostu. :oops: Me lihtsalt kinkisime autole uue ja huvitava elu.

Pragune keevitus kestab piisavalt, ning parem on ta igal juhul. Kivikaitse peaks suurema osa niiskust ka eemal hoida.

Asi lihtsalt selles, et selle kere taastamine(viisil mis oleks kõigile sobilik) läheks muidu rohkem maksma, kui uue kere soetamine.

Topelt plekk tuli tegelt ainult istmete kinnituse kohta. Suured augud läksid serviti kokku. :wink:

  • Autor
comment_8215

Tänase õhtuga sai kere taas enamvähem ühte tükki, ning olude sunnil pidi ka istmed sisse pistma, ning tiiru tegema. Ei teagi kas tundub või on masin tõesti jäigem. Ennem hakkas suurel kiirusel vibama ja värisema, nüüd üllatavalt stapiilne. Ka sai uued pool-korvid ära proovitud, ning need väärivad ka kiidusõnu. Hea kiiresti sõita (kurvides) kui ei pea ennast enam kinni hoidma. 4 punki vöö hoiab ka ikka hoopis teisiti. :D Väga mõnusad igatahes!

Täna õhtul tegi meie 2.3l ilmselt viimase sõidu selle kere peal. :cry:

  • Autor
comment_8124

Veits jälle tehtud. Mootorilt eemaldus ulme kolle ja peale läks tavaline:

DSC06247.JPG

DSC06249.JPG

Seest poolt on nüüd korras, kuid alt vaja ka sarnane tõrje nüüd teha(tsink+kivikaitse).

DSC06267.JPG

a.jpg

Nüüd ei paistagi enam valgus põhjast läbi(pimedas lambiga alt näidates) :D

Kuna see mu esimene selline töö, siis loomulikut saaks palju paremini, kuid parem/tugevam kui ennem on ikka!

DSC06271.JPG

DSC06272.JPG

Auto näeb välja nüüd pikalt selline:

:lol:

DSC06259.JPG

Järgmine nädal tahaks vana mootori vahelt ära saada, ning ehk õnnestub uuski sisse pista :)

  • Autor
comment_8119

Oli väga hullus seisus jah. Kui oleks paar kohta olnud, oleks tükid vahele lõiganud, kuid antud juhul oleks pidanud auto juba pooleks lõikama :D

Kui parandama poleks hakanud, oleks juhil jalad läbi kukkunud, ning mõlemad toolid ka salongis vabalt ringi sõtma hakanud :lol:

Aga nüüd hea tugev 8) Ning loodetavasti kestab piisavalt kaua!

  • Autor
comment_8053
Vaatan pilte ja aru ei saa miks sa neid müraisolatsiooni matte nii kiivalt alles hoidad?

Ma ise kisuks kogu selle pasa sealt välja. 3,5 mootoriga tuleb niikuinii kärts pill mitte mingi vaikne ja mugav auto. Kaalusäästu ka juures.

Kõva ettevõtmine muidu.

Edu!

Kui oli lahtine või mõraline, lasin minema. Aga kui oli ilusti kinni, ning servadest näha, et alt puhas(rooste pole all elama hakanud), siis ei hakanud niisama ka lahti kiskuma. Kaalu võit üsna tühine ilmselt. enamus originaal pigist läks ilmselt minema :D

Aga jah, mõnes mõttes õige tähelepanek, sest masina eesmärk ei ole vaikne ja mugav kulgemis pill :)

Edu läheb vaja :wink:

  • Autor
comment_8011

Auto sisu põhi ja "karpide sisemised" ääred nüüd lõpuks kenasti valmis mõlemalt poolt(tsink ja kivikaitse ka peal ). :D Kohati oli eelmine omanik vigased kohad jube hästi siliconi ja mingi muu pa**ga ära peitnud. Ennem traatharja näitamist ei saanud arugi, et plekki all pole. Siliconi alla oli roostel hea mõllata!

Nüüd tuleb mootorit hakate ette valmistama. Eelmine omanik oli kenasti küll plokikaane lasknud heaks teha(uued nookuri tallad, ilus nukk, ja tehtud klapid(lõigatud ääred ja sooveldamine), ning lisaks topelt klapi vedrud väljalaske poolel), aga kokkuhoiu mõttes ei vahetanud kaane tihendit :( Mis loomulikult lekib nüüd. Igaks juhuks piilub ka karteri põhja alla, veendumaks saalede korrasolekuks.

Väike küsimus ka: Nimelt kas plokkikaan tuleb maha, kui mootor peal? Kuskilt meelde jäänud, et paljudel ei ole mahavõtmiseks ruumi!?

  • Autor
comment_7995

Küsimuse point oli selles, et kui plokikaane tihend ei jõua mootori peale tõstmise ajaks, siis kas on mõtet ilma kaaneta peale tõsta või mitte. Originaal mootoriga läks nii, et kõik oli justkui peal ja valmis, aga plokikaane tihendit pole :D

  • Autor
comment_7981

Pole hullu...

Kahe poldiga jah. Kui ei eksi, siis need 10mm poldid, peaks kinni hoidma küll. Samas kui keegi teab väita, et jääb nõrgaks, teen väikse kõrva juurde.

Eks ikka teen pilte :D

Ajaga napp, muidu tahaks see nädal veel uue mootori peale ikka saada!

Paar pilti ka juhipoolsest salongi põhjast:

DSC06284.JPG

DSC06289.JPG

DSC06290.JPG

Eelmiselt päeval mõksitud kõrvalistuja põhi:

DSC06285.JPG

  • Autor
comment_7924

Plokikaan maas, ning pilt kohati hea, kohati halb: Pildid räägivad ise!

Tehase töötlemis jäljed, ning kulmis rant praktiliselt puudub(küünega ei tunne, kuid näppuga aimab koha siiski ära). 2.3l oli rohkem ranti.

DSC06300.JPG

Plokikaan on tehtud nii nagu peab, kuid paar suurt kriimu on eelmise omaniku poolt sinna tekitatud.

DSC06311.JPG

DSC06315.JPG

Ja nüüd mootorit maha tõstma. Kõik sai eile lahti keeratud/näpitud. Kui tänasega mootoriruumi ilusaks saan, läheb homme uus juba vahele 8)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.