Hüppa postitusse
Postitatud
comment_14389

Sai soetatud siis selline masin nagu e30 323, must kupee( Auto on ostetud kolme peale siinse foorumi kasutaja käest).

Algselt oli plaan osta ainult rallimiseks-sõidu harjutamiseks, ning midagi korda polnud plaanis teha. Kuna mootor vajas pisemat remonti(pihusti ei toiminud) sai see välja vahetatud, mootor hakkas käima nii nagu peab ja meel oli hea.. Kuid meie õnnetuseks tuli koheselt ka kolin samasse silindrisse(sõita masinaga ei saanudki). Kuna nüüd tuleb nagunii mootor lahti kiskuda otsustasime veidi asja ka korda teha. Sisu on juppideks võetud, ning rooste on tagumise otsa ära närinud. Keevitamist ja muud tööd on ikka väga palju sellega.

Masina eesmärki ei oskagi veel täpselt õelda, kuid mootor on küll plaanis korralikuks teha(niipalju kui see 2.3l mootor välja annab lihtsate vahenditega, võib isegi juhtuda, et alumine ots saab olema 327E oma, vängem pensupump ja kaetud kolle) Masin saab olema võimalikult kerge ja miskit üleliigset sinna ei tule. Üle eelmine omanik olla teinud mootorile kapremondi ja asja veidi ka järgi aidanud. Täpseid andmeid ja tehtud tööd ei tea. Kuid väidetavalt on surveaste 12 peale aetud(9 on siis tehase mootoril)

Veermiku ja käima osa kohta ei oska veel miskit õelda, kuid arvata on, et ega seal miskit kiita pole.

Eks vaikselt hoian ka teemat aktiivsena ja panen infot tehtud tööst.

Panen ka mõned pildid.

Juhi iste läheb vahetusse veidi vängema vastu.

DSC05263.JPG

DSC05273.JPG

DSC05274.JPG

DSC05280.JPG

DSC05289.JPG

DSC05282.JPG

Kõige hullem rooste:

DSC05292.JPG

  • Vastuseid 310
  • Vaatamisi 44,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_7568

Nii, mootor lõpuks peal ja kinni. Seekord siis koos kastiga, Ka kast on kinni :D Suht keeruline oli seda sinna pisikese e30-e nina sisse ära mahutada, aga õnnestus. Kui rohkem juppe küljes, teen ka paar pilti.

Nüüd aga vaja mõnda m30 mootori osa. Kui kellelgi juppe pakkuda, siis ps.

Vaja:

Õhulugeja ja klapikambri vaheline koronsa

Generaatori ja roolivõimu kronsa

Sisselaske küljes olev kaasitrossi kõri kinnitus kronsten

  • Autor
comment_7523

Täna oli plaanikohane esma käivitus. Palju juppe puudu(kronstenid ja muu teisejärguline), kuid ennem korraliku komplekteerimist tahtsin proovida, kas mootor üldse töötab koralikult.

Sai viimased jupid ajutiselt külge ja starterit....Paar pauku, vaikus ja pinin :D Ei tea mis see pinin oli, kuid kadus peale aku juhtme eemaldust. Teine käivits oli juba parem. Masin läks tööle, kõik silindrid tulid ka taha. Lasime nii 5-10sec käia. Nüüd vaja asi siis korralikult kokku panna 8)

Aga üldiselt hea meel. Tõmbads moti ülesse :twisted: Tegime ka kolmanda käivituse, mootor käivitus koheselt ja taas kõik silindrid taga.

Väike video sai ka tehtud naljaviluks, kuid masin nii ropus seisus, et ei julge näidatagi :(

Kahjuks ei tööta tahhomeeter. Kuskil juhtmestikus vist miski jama. Keegi oskab nõu anda?

  • Autor
comment_7507
Minul kah jäi vana väike aku ja pole mingit probleemni-vb sul starteriga jama

No mul tegelt suht vana aku, mis originaalis oli 1.8l mootori peal. Ju ta ikka lahjaks jääb :D Praegu meenus, et neljas käik oli ka vist see.

Aga küll toimib, väike akuhooldus ja laadimine :)

Küsmus ka jälle...meil on tühikäigu mootor vist vale. On selline väiksem piklik metallist kobakas. Vale tüübi oma või lihtsalt vanema auto oma?

  • Autor
comment_7428

Nii veits sai jälle kokku asju. Radikas peale, aju sai omale koha, ning veering sai algse kooseisu. Lisaks sai sisu juhtmestus korda, ning lisa kaitse rüü ümber.

DSC06517.JPG

Uued istmed:

DSC06534.JPG

DSC06529.JPG

E34 radikas sobis ideaalselt :D

DSC06522.JPG

DSC06491.JPG

Roolilati ja karteri vahe umbes 9-11mm

DSC06499.JPG

Täpselt ei tea mis padjad meil on, kuid läbi ei vaju pea-aegu üldse

DSC06503.JPG

Käivitus video ka siisi:

  • Autor
comment_7424

Ma ei oskagi nime õelda, kui seda mõtled. Mingid ilmselt odavapoolsed poolkorvid, neljapunkti vööga. Aga üsna korralikud ja tugeva raamiga on. Mugavad ja toekad. Viimane vööpunkt läheb taha akna posti(tagumise originaal vöö kinnitusse).

  • Autor
comment_7385

Täna leidi uus aju omale korraliku "pesa", sisu sai veits komplektsemaks. Istmetele tuli panna 10mm mutrid, mis oleks alla 16mm peaga. Õnneks leidsin 15mm. Muidu ei tahtnud iste siinidel liikuda :D

E34 M5 elektri vent sai omale koha(täiesti ulme, kuidas see puhuda suudab), ning kinnituse. Jahutus on pm. valmis, vaja ainult pisi aju veel teha. Varsti võiks nagu juba sõita saada!

Nüüd aga jama, sest tellitud juppe pole tulnud(kapoti alla, uutest lõdvikutsest kuni roolivõi kronsteniteni), väljalaset ja kardaani ei saa teha, kuna kanalis on 40-50cm vett. Aga ennem ei taha estakaadile ka ajada, kuni mootor 100% koos. Jääb vist paariks päevaks seisma :(

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_6978

Autol sai nüüd lõpuks väljalase valmis, ning enamus asju koos. Käib ka nüüd vähe paremini, kuid miski kala siiski sees. Jätab vahele suts. MIdagi erilist polegi teinud, palju ajutisi asju on nüüd korralikult kinni. Suvekad läksid alla.

Pilt ja käimis video ka:

Esiotsa ei jõua praegu vist siiski ilusks teha. Pole aega, ega ka üleliigset raha.

DSC06590.JPG

Video:

  • Autor
comment_6833

Niih, masin on põhimõtteliselt sõiduvõimeline. Täna siis läks veel kardaan alla, ime kombel sobis vana mootori käigukasti flans ka uue kasti otsa. Kardaani pikkus sobis ka väga hästi. Kasti kinnitus jäi samuti originaal. Käigukangi osa tuli osaliselt originaal, aga osaliselt nõ. "kodukootud short shifter" :D Ehk siis e34 pulk, mis sai veidi parajamaks tehtud. Enam ei pea kõrvalistuja jalgu näppima käiguvahetuse ajal. Hoovastikule suutsin kõik jupid ilusad leida, nii et lõtkusi kuskil pole. Hea täpne ja tihke sai! 8) Summutile vaja väike lisa kinnituse veel keskele teha, muidu sellega ka valmis.

Kahjuks aga streigib mootor. Ilmselt on õhulugeja kutu. Kirjeldan vea ka ära, äkki keegi oskab miskit tarka õelda. Varem masin käis, kuid vahel jubis ja puterdas. Nüüd ainult puterdab. Käima muidu ei lähe, kui tühikäigu mootor on küljest ära. Kui käib, või tühikäigu mootori taas külge pista ja käib kenasti norm põõrdel(kuid mitte puhtalt). Kui nüüd aga kaasi anda, tõmbab hinge korralikult kinni. Ainus asi mis selle vastu aitab on õhulugeja vägisi lahti hoidmine. Sellisel juhul reageerib kaasile enamvähem korralikult.

Ideid?

Keegi 3.5l aju ja õhulugejat ei taha laenata?

  • Autor
comment_6807

Täna sai esimene tiir tehtud. Esimene katse oli niisama katse(et kas kõik ikka toimib ja ringi käib), teine oli juba timmitud olekus paarutamine. Kuigi tühikäigul ei käi hästi ja õhulugeja juhe pole küljes on ikka rohkem rammu kui oli 2.3l :D Ühesõnaga oli tänane katsetus paljulubav! 8)

Timmisin klapid ära. Kaks klappi olid umbes 1mm vahega, teised kaks olid ilma vaheta, tra on ikka remondimehi olemas. Sai ka plokikaane järelpingutus tehtud.

Üks küünal oli vigane, ka see sai vahetud, ning lõpptulemuseks käib masin juba päris hästi, kui kaasi puutuda. Samas kipub kõrgel pöördel ikka vahel puterdama. Tühikäik on endiselt midagi lonkamise ja kukkumise vahel :D

Lähipäevil saab korraliku õhulugeja katsetuseks, äkki lahenevad tühikäigu lonkamise mured sellega ära, ning jõudu tuleb ilmselt veel juurde :lol:

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_6474

Lõpuks ometi sain uue toimiva õhulugeja. Ning minu õnneks töötab kõik kenasti. Masin käivitub ilusti, käib ilusti ka madalal pöördel. Veidi jätab vahele madalal (kõrva järgi 2-3 tuhande vahel) pöördel, kuid see vast küünla/külma mootori viga. Üldiselt päris vahva, asi nii pikalt juba veninud, ning kopp hakkas juba ette saama, et tööle ei saa korralikult.

Homme üritab lõpuni kokku panna, ning ka väikse video teha 8)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.