Hüppa postitusse
Postitatud
comment_14705

Andmed autost kui tehasest väljus:

Type 318IS (EUR)
Dev. series E30 ()
Line 3
Body type LIM
Steering LL
Door count 2
Engine M42
Cubical capacity 1.80
Power 103
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Upholstery UEBERKARO II ANTHRAZIT (0379)
Prod. date 1990-11-26

Order options
No. Description
350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM (rohelise tooniga klaasid)
400 SLIDING SUNROOF MANUAL
428 WARNING TRIANGLE
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
801 GERMANY VERSION

Ise lisatud elektriaknad, -katuseluuk, 13 nupuga kompuuter ja kesklukk.

Auto toodud Kohtla-Järvelt, endine omanik oli kohalik küla automehnaanik. Kuna see hetk eriti kupee rullikaid müügis ei olnud, veel vähem iS'e ja endine omanik mehaanik, siis sai masin oma hoovile toodud.

Taaskord selgus tõsi asi, et kinksepa kingad ikka katki... ühesõnaga palju vajas tegemist.
078885081045dc.jpg
Salongi plastik oli kunagi värvitud kollaseks, siis siniseks, siis uuesti mustaks. Valgete kellade eemaldamisega läks spidoplokk peeti. Tänu Matu90 salongis nüüd uus plastik ja mono kojaka asemel 2 kojaka süsteem. Vasakule suund ei töödanud, relee väledalt plõksus. Suunatulede lambid olid kõik terved, relee korras, aitas kangi välja vahetamine. Pilt hetkel:
078885083d7d1b.jpg
Nüüdseks korda tehtud kogu silla osa, renoveeritud käsipidur, vahetatud differ, roolilatt, esimene mootori tala, alumine karterikaan, eelmine oli keevitatud 3'st tükist:
067293685cc21a.jpg
Ülevaatus lõppes jaanuari kuus. Remonti seganud külm talv ja venimine. Carmastersis parandati käsipidurit 1.5 kuud, väidevalt ootasid juppe. Lõpuks tõmmati veel hiigel arve selga... sellega ei jäänud rahule. Nädalavahetusega eemaldan väikesed vead (tagumised nr. tuled ei põle, rooli pealt kinnituspoldid 3tk puudu, tuled veidi kõrgemale regullida), esmaspäeval kõpitsetakse sumpsi ja üritab siis ülevaatusest lõpuks läbi saada... ja see järel loodan läbida pikki muretuid kilomeetreid :D

Muudetud , muutis rreims

  • Vastuseid 288
  • Vaatamisi 49,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Aga kuna kindlustus selleks aastaks läbi, läks rull igati välja teenitud talvepuhkusele. Kahjuks mitte Türki, isegi mitte Egiptusesse, vaid vanaisa talve korterisse Aga pole midagi kosta, oli see kev

  • Hiis nüüd iste on väga viis Kõrvaliste tahaks ka vähe tihedamaks saada(logiseb veidi). Sai tehtud õlivahetus mootoris koos läbipesuga, kasti õli, kütusefilter, küünlad, termostaat ja tosool. läbiuha

  • Vahepeal siis veidi sõidetud ja nokitsetud. Pikalt riiulil seisnud lipspoiler küljes, aukude puurimisel värskelt värvitud tagaluugile küll süda tilkus verd, aga lipiga ikkagi kenam ja tagaluuk avanemi

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_14700

Carmastersis põhjalikult tehakse, isegi liiga põhjalikult, mis samas ju hea!

Haa, see karterikaan oleks hea lisa isearetuste kollektsiooni, tehti mis taga tehti, aga pidama ei saadud :D

Ehh hee, Eix22, miks seisis, kas oskad ajaloo kohta head\halba rääkida?

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_14491

Kolmapäevast saati ülevaatus kenasti olemas ja üle 500 km õnnelikult selja taga.

Jupp aega läks tagumise numbritule parandamisele. Selgus, et keegi oli juba üritanud parandada, sest kahtlaselt isearetatud juhtmeid jooksis taga pagassis. Uurisin puurisin elektriskeeme ja sai asja ilusti korda. Veidi pidi muidugi jällegi aretama. Ühest hargnemiskohast pidanuks toite saama vasak ja parem tagumine ja nr tuli, aga toide jõudis kohale ainult vasakusse ja kuna hargemiskohta üle ei leidnud, siis sai teistele sealt toide võetud...

Maki installi ajal krt läks miski kaabli ots vastu maki korpust, tuli väike ilutulestik ja armatuuri valgus sellest ajast kustus. Mis juhtuda võis? Kaitsmed kõik korras, kas tulede lüliti, kust kõik alguse saab, äkki kutu?

Suvekad nüüd samuti all, mõõduks 195/50 15' BBS Mahale veljel. Üsna sünge näeb välja. Väike jama, et ees on laiemad veljed kui taga ja velgede offset ka erinev. Tagumistel ET liiga suur ja hakkavad ees vastu amordipüstakut käima. Tahtnuks eile ära mõõta, mis neil ET vahe on, saanuks flantsid vahele sobitada, aga ei saanud rattapolte krt lahti... Et kui miski hea pika toru leiab, siis vägistab lahti ja saab selle asja ehk korda.

Igav e30'ga igatahes ei hakka...

comment_14481
Algselt oli ta selline:

...

Kindlustusandmete järgi kunagi Tartus see auto ringi tiirutanud ja siis Ida-Virus.

Kas on võimalik, et sellel autol olid kunagi ka nn Viperi triibud üle kapoti-katuse? Lapsepõlves liikles üks iS sellise kõrge tiiva ja triipudega.

  • Autor
comment_14475

Kas on võimalik, et sellel autol olid kunagi ka nn Viperi triibud üle kapoti-katuse? Lapsepõlves liikles üks iS sellise kõrge tiiva ja triipudega.

Veidi kahtlane tundub triipude teema... aga kere on üle võõbatud ja triipudest märke väga ei ole... võibolla kunagi isegi olid triibud peal :D

Eile sai käidud Ahastest läbi ja kasutaja Indy äris nipet-näpet puudu olevaid juppe. Neil seal oli juhtunud "mõnus" lugu, suure lumega vajus katus sisse ja üks lae sarikas maandus pikki rullika katust... ebaõnn. Aga paika seadmist ootavad nüüd uus tuledelüliti, vasakpoolne esitulede kate, udukate relee (saab hiina udukaid H3 led'iga proovida ja auto esiotsa veidi nägusamaks) ja üht-teist veel. Et hakkab vaikselt komplekteeruma!

  • Autor
comment_14403

Tulede lüliti vahetus tõi valguse armatuuri tagasi! Tänud Eix22 infi eest. Juhtmestikku oli jällegi huvitavaid ühendusi tehtud. Tuledelüliti taustavalguse toide kõrvalt võetud, uus lambi pesa installitud (?), esimeste udutulede ots lahti lõigatud (?). Veidi sai korrastatud, aga taustavalguse orig. kablas puudus pinge ja see jäi nii. Veel selgus, et udukate lüliti esimeste udukate nupp ei funksi (juhtmestik siis õnneks korras, sest pesast sillates releed lülitas ja armaturis süttis esimeste udukate märk):

06804159717851.jpg

Samuti sai veidi kraamitud, põhjamatt suht äkane. Kas kellegil on pakkuda puhast põhjamatti? Peaks sobima ka sedaani oma. Käigukangi ümbris uus olemas, hetkel väikese defektiga (el.akna nupu juurest puruks):

068041555f7d78.jpg

Õhusuunaja ribid olid sees laili, huvitav avastus, kud näiteks puhastamiseks kätte tarvis saada:

Kõige alumisse asendis:

068041579585b5.jpg

Kruvikaga veidi aidates:

068041581698f4.jpg

Ja voila!

0680415838b568.jpg

Armaturis lampide kohad, ehk annab suurema lammutuseta neid vahetada:

06804158553b69.jpg

Paigaldamist ootab kesklukk. Lukumootorid koos ukse sisese juhtmestiku ja muu pudinaga olemas. Elektriaknad eelmine omanik ise pannud, kaabeldus jookseb ukse pistikust mööda (alumine kimp juhtmeid):

068041549402d1.jpg

Keskluku releed endiselt pole. Kas keskluku rellee (aju) pesa? Paremal must ümmargune el.akende pistik?

068041553e5912.jpg

Aga huvitav, kas install läheb nii lihtsalt, et ustesse uus juhtmestik, mootorite ja mikrolülititega, keskluku rellee pessa ja töötab? Akende mootori toiteots samuti juhtme kimbus olemas. Kui see ka läbi ukse pistiku tulema hakkaks, siis küsimus, et kuhu on ühendatud akende nupud?

comment_14397

Originaal keskluku jaoks läheb sul vaja peale ustejuhtmete veel kere juhtmestikku ja kesklukku plokki. See pistik mida sa käes hoiad on mõeldud salongi aegrelee jaoks.

Ei ole kunagi nii rasitud juhtmestikku näinud, mõistlik olek see kogu kupatus välja vahetada.

  • Autor
comment_14222

Kuna juhtmestikku õiget pole, siis keskluku install võib veidi oodata... Jube hea muidugi, kui kellegil oleks pakkuda täis juhtmestikku!!!

Vahepeal siis mitu inimest mainis, et tunneb auto liginedes bensu haisu,mis krt pole tavaliselt hea märk. Veidi sai uuritud ja üks väiksest voolikust lekkis. Vooliku vahetamiseks pidi pool sisselaset laiali lammutama.

Siin see kurjajuur

0684762414c32d.jpg

Aga hirmus, mitu kilomeetrit voolikuid sisselaske alt läbi jookseb. Kimp vaakumvoolikuid sajas suunas ja jauhtusvedelikuga täidetud voolikud, nähtavasti et talvel klappide kinnikülmumist vältida. Väljamaal kutid soojendustorud kõik välja visanud (http://www.m42club.com/forums/showthread.php?t=2742&highlight=Reservoir). Aga huvitav, kas Eesti kliimas oleks see mõistlik tegu, äkki kellegil kogemusi?

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.