Hüppa postitusse
Postitatud
comment_16000

Teen ka lõpuks teema ära igaval talveõhtul.Autoks nagu kirjas 316 1.8 m10 mootoriga.Kolmas e30 mida oman.Esimest ei saanudki kunagi sõitma :ipb-happy-smile:.Vahepeal liikunud teiste masinatega.Pikemat aega pidasin jahti korralikule e30-le(2aastat vahelduva eduga).Et oleks kupee ning kere korras ja pre-facelift.Õnneliku leiu otsa sattusin siinsamas foorumis.Imekombel püsis müügis terve nädal ,et õnnestus aega ja raha leida.Esimene auto mille ostmisel ma proovisõitu ei teinud.Kohe kui nägin oli otsus tehtud.Auto üles tõstes oli rõõm veel suurem.Rooste puudub ka põhja alt.Piduritorud originaal tehase laki all jne.Ainuke koht kus roostet natuke on kapoti äär.Auto ajaloost.Eestis olnud 10 aastat.Eelmine omanik oli 80 nedates vanahärra.Talvel sõitnud pole.Enne seda vuras Itaalias.Talve ei hakka see auto nägema ka minu käes.

orig_21478939_kCpK.jpg

orig_21478935_Jfxp.jpg

orig_21478937_PA2g.jpg

orig_21478941_mRMu.jpg

orig_21478943_43eI.jpg

orig_21478949_ylfS.jpg

orig_21478953_1SVs.jpg

orig_21478951_4ouP.jpg

large_21953611_a8PG.jpg

  • Vastuseid 477
  • Vaatamisi 62,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pole ammu kirjutanud. Suvi möödus väga kiirelt ja väga palju sellel autol teha ei jõudnud. Suve alguses tegi GKPhoto mõned pildid, suve keskel olin ise pikalt eemal aga MZ Auto kutid hoolitsesid auto

  • Pole ammu midagi kirjutanud. Mõne auto olen ära müünud, mõne huvitava asja juurde toonud aga püüan nende kõigi vanurite jaoks ikka aega leida.  Selle konkreetse masinaga suhteliselt murevaba. Kõi

  • Kuna selle autoga on väga palju vaeva juba nähtud, siis ajaloo huvides jätkaks endise omaniku lahkel loal selle sama teemaga.   Sai siis toodud teiste kõrvale järjekorras neljas sõitev E30,

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_15511

Eile sai käidud korralist käivitamist tegemas.Sai aku tühjaks lastud ja käima ei saanudki.Ju siis peab soojemaid ilmasi ootama :P .Ja kole lugu.Mitte ei mäleta kuidas armatuuril pirne sai vahetada.Pean silmas siis keskmist konsooli kus tempi saab regullida.Oleks väga tänulik kui keegi ütleks 8)

  • Autor
comment_15503

Vanasti kui e30 oli lammutasin seda ja lõhkusin ära.Ei tahaks korrata seda viga.Uduselt mäletan et mõlemas all ääres olid kaks mutrit mis kusagilt tagantpoolt tuli ära keerata vist?Nende keeratavate nuppude all ju polnud miskit?Või nagu e36 tõmbad nupud ära ja seal all kruvid?

Ardo postitusest ei saanud hästi aru..palju kütet võtab sajale?kõvasti vähem kui m50.Maanteel 6 ja linnas 8 arvan.Täpselt pole arvutanud.

comment_15502

Seal all on kaks kruvi ja üleval ka samamoodi tegelikult, pead need 'paneelid' eest ära võtma. Keeratavate nuppude all ei olnud jah midagi. Paras nokitsemise töö on, aga katki ei tohiks seal küll midagi minna, vähemalt mul pole eelnevatel kordadel midagi juhtunud.

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_14619

Vahepeal tehtud niipalju ,et õlid vahetatud ja sõidetud esimesed 2000km.Tahhomeeter installitud,pirnid vahetatud ja põhiline tippkiirus proovitud :).Tagatule tihend esilagu korda tehtud .Edasi vaatab kuda asjad lähevad.. kas m30 või tuleb turbo.

  • 2 nädalat hiljem...
comment_14407

Ma ei saa aru, kas seda autot soovitakse nn. paugutamiseks teha? Minu arvates on selle auto võlu just selles, et ta on originaal ja veel karburaatoriga. Kui palju on veel ette näidata sellise mootoriga korralikke isendeid? See peaks olema lihtsalt kulgemise auto.

Üks minu lemmikutest siin foorumis. Edu.

comment_14378

Mitte paha pärast, aga minule näiteks see sobib, kui inimesed oma originaalseisus rulle ümber lappavad.. veidi kahju on, aga no mis teha

Minu rullika väärtus ainult tõuseb, sest kõrvalt kukub pidevalt e30-neid ära, paljud sügavad talvel soolaga ringi sõita, paljud teevad lihtsalt originaal seisus masinaid ümber jne :)

Mina soovitaks selle auto puhul mõelda nii, et see on soodsalt käes ja sellega ei pea täie raha eest ratsutama... minul endal jääb väga palju igasugu müügi ja vahetuse mõtteid sellega ära, sest tean kui hea hinnaga oma massa sain ning ei ole mõtet nutta selle väikse raha päast, mis nüüd garaa¾is seisab :)

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_13793

Eelmine kuu sai läbitud 4000km.Keskeltläbi 120km päevas.Mai alguses andis jagaja otsad ja sai ka kaan maha võetud ning ketti kontrollitud.Vahepeal auto saanud uue rooli, aku, kindalaeka ja käikari nupu ja istmete otsingud käivad.Loomulikult ka õlivahetused tehtud.Lähiajal keevitusse nurgad.Kunagi keevitatud nurkadesse tungraua tõstmis kohad.Nende all aga leidub mis?Rooste!Silma riivama õnneks ei jää.Amortidega vaatab kas kannatab veel selle suve sõita või ei.

  • 9 kuud hiljem...
  • 1 kuu hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.