Hüppa postitusse

Esiletõstetud vastused

  • Autor

Oskab keegi midagi öelda M60B30 mootri kohta kas sinna peaks ka M50 kast otsa sobima ja kuida see sellele jõule ja väändele vastu peaks ?

Ja mis sidurit ja hooratast sellisel juhul kasutada ?

Ma seda 5 käigulist M60 käimarit ikka mõtlesingi jah :wink:

  • 1 kuu hiljem...
  • 4 kuud hiljem...

Mis sel siis Häda on?

sillatala ja raami vahele on pandud mingi piduri silindri kolb or something.. selles häda ongi. ütleme nii et mõni kavalpea toob mootorit sedasi alla poole.

  • 1 aasta hiljem...

Uurisin seda lehekülge, aga ei avane minul igatahes.

Lisan siia ühe lingi, mis on mind aitanud driftiauto ehitusel päris kõvasti.

http://www.rtsauto.c...-m62-v8-swap-3/

Ja kui keegi soovib mootorikäppasid(või nende joonist), siis mul äsja said need tehtud.

Lingil on ka aadress, kust saab neid tellida, aga 199eur ei raatsi küll maksta nende eest....

sillatala ja raami vahele on pandud mingi piduri silindri kolb or something.. selles häda ongi. ütleme nii et mõni kavalpea toob mootorit sedasi alla poole.

Tegelikult on see terve tükk(ca 200x30x20 alumiinium), mida ma ise ka soovitan kasutada sillatala allapoole toomiseks. Käigukast, kardaan ja differ jooksevad paremini ühel joonel.

Muudetud , muutis kickstart

  • 1 kuu hiljem...

Sillatala allapoole toomisega keerad vaid auto juhitavuse metsa.

Mina enda autol ei ole sillatala kuhugi poole liigutanud ja V8 koos Manuaal kastiga istub väga hästi küljes, ei tekkinud mingeid nn valesid nurkasid kardaani suhtes. Pealegi on kardaanil ristid selleks et vales kohas koormust ei tekiks.

Mootorit alla poole viimata saab isegi mootorikatte peale panna ilma et see kusagile vastu läheks nagu väidetakse. Ainuke tagasilöök on m60 paisupaagi kasutamine, selle kork ei mahu ilma kapotti lõikumata peale aga saab kasutada ka muid paake.

Et siis rasket pole midagi ja sillageomeetriat pole vaja muuta.

  • 11 kuud hiljem...

Käppade jooniseid on äkki kellegil vedelemas.Vaja selliseid viisakaid ,pean need arki vennale ette näitama.

  • 2 kuud hiljem...

Ehk kellegil mulle ka m60b30 mootori käppade jaoks joonist saata? :D

Muudetud , muutis Magnus

  • 4 kuud hiljem...

Omalt poolt selline küsimus, et kui peale ära saab, siis kuidas on juhitavusega?

Kas see V8 ka ringrajale sobib? Või kõlbab ainult niisama kummi vilistamiseks või driftiks?

Ise nagu oma loogika põhjal arvaks, et kaal paneb asja paika, aga samas pole ma ühegagi kunagi sõitnud ja ei tea.

 

arx

Kuradi hea arusaam inimestel - driftis pole juhitavust vaja... :D

Muudetud , muutis aadress

Kaalu vahe polegi nii suur, kuna V8 on alumiiniumist. Pigem hakkab rolli mängima mootori asetus, see et ta rohkem üle esisilla ripub kui M20 näiteks. Rinka jaoks on mõni kergem ja suutlik (turboga) R4 parem lahendus, arvan ma.

Suurim põhjus, miks ei ole e30 v8-ga rinkal on lihtsalt klassipuudus. 325cup on mõistlik ja suuremaks minna väga ei tasugi.

Kaalujaotus läheb paar protsenti ettepoole küll, aga seda vahet mina ei tundnud... sõidab, nagu tavaline auto, kuigi jah kui sisu välja loopida, jääb tagaosa päris kergeks. Turvapaak 20+ liitrit, aku ja kui võimalik, siis ka turvakaar(või puur) teevad drifti jaoks päris heaks.

 

NB: mainisin küll suure suuga, et võin teha joonised, aga näed... ei ole mul midagi. Oleks liiga keeruliseks läinud jooniste tegemine. Parim, mis oskan soovitada: kui ise ei ole väga kindel keevitaja, võta abiline päevaks(max, mis võib minna)... Kes plaanib sellist masinat ehitada, sellel on nagunii kas mootorikraana vms, et mootorit peale tõsta. Koos kastiga vahele(kastile kindlasti e30 originaal kastitala külge), kast kere külge enam vähem kinni(et veel liiguks kuidagi), auto loodi, mootor loodi, veidikene ära toestada ja täristama hakata(kindlasti ennem nii mootorile, kui padja peale metallplaadid valmis teha). Mina võtsin alguses 3-4 armatuurraua juppi(8mm), punktisin plaatidele külge, et ära ei liiguks, kui maha hakkan võtma, ja alles hiljem tegin paksemast lattrauast ribad vahele ja keevitasin kinni. Mina olen muidugi metalli peal tööl olnud, aega läks mul talvel nendega ca1,5 tundi. 

tõnis ehitas mu touringule m30 moto vahele,oli juttu ka käppade jooniste tegemisest kuid ta arvas et siiski on se mõtetu ja kõige parem on ikka käpad teha autopeal valmis.

 

kas v8 on lühem m30 mootorist?

Ma ei arva, et driftis pole juhitavust vaja, aga ringrajaga võrreldes on see ikkagi midagi muud.

 

Küsimus ei olegi mingi klassi kohta vaid lihtsalt rajapäeva mõttes ringrajaga näiteks. Kas lihtsalt on võimalik hiljem kurve läbida sedasi, et iga gaasipedaali puudutuse järel tossupilv taga ei ole?

Mul endal pole ühegi asjaga hetkel veel kogemust, ei tagaveoga, ei driftiga ja suurt ka ringrajaga, sellepärast lihtsalt üritangi aru saada. Samas on auto garaazis olemas ja kunagi tahab ta midagi sinna kapotialla saada.

 

arx

 

Loomulikult on võimalik, kui rehv vähegi mõistlik on ja gaasipedaali korralikult kasutada oskad - pole see V8 nii imelist midagi, et see ohjamatu oleks, ja eks LSD ole ka ikka märgatavalt parem lahendus, kui lahtine differ. Kuigi ilmselt ringraja mõttes oleks tõesti mõistlikumaid lahendusi, siis pole ka V8ga võimatu - kui raha, aega ja viitsimist on, võid ju ära teha, kuigi jah, ühtegi klassi sa ilmselt ei mahu

  • 9 aastat hiljem...

Kas m60b30 ksti sisse sobib mingi muu kasti sisu? Või kas kast m60 kasti koda sobib mingi muu kastiga kokku?

 

jutt manuaal kastist

  • 13 aastat hiljem...
M50 Kast on teise Kujuga aga sisu sama

525 ja 530 kastid küll, 540 kast on juba teisest "puust" isend.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus