Hüppa postitusse

Esiletõstetud vastused

comment_73903

e30 kere on tegelikult nii pehme asi, et igasugune "vibu" annab kõvasti jäikust juurde. e46'l on näiteks püstakute ja tulemüüri vahel juba tehase poolt plekk nimodi pandud, et nad oleks natuke rohkem seotud ja toetaksid paremini ülevalt. Tegelt kõigil vähe uuematel autodel nii. Enne keegi mainis, et peaks olema nelikant profiilist... ümar profiil võib olla märksa tugevam paindele, kui nelikant, kõik oleneb profiilide mõõdust.

 

Buumer, mis hinnaga sul need flantsid on?

comment_74147

Tahaks ka ix-ile peale surada selle struti, aga info liigub et ix-il teistsugune paigutus?
Kas kann on sama mõõduga, ehk kui tahaks kannu flantsid siit foorumlastelt soetada, siis edasi saaks ilusti keevitatud ühe korraliku strutbari. :beer:

comment_74290

Niipalju, kui ma otsisin, siis ega odavalt ei saagi normaalset asja. Ranzzz, kui tahad kere "paika" saada odavaga, siis osta mittereguleeritav,  see ongi mõeldud mitte matsu pannud autole, püstakute vahe originaal mõõdus. Aita püstakud paika tungiga ja pane mittereguleeritav strut peale ja korras.

 

Esimene suvakas mittereguleeritav:

http://www.ebay.com/itm/BMW-E30-3-Series-M-M3-EVO-Front-Up-Aluminium-Strut-Tower-Bar-Brace-Stress-82-94-/221295325313?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item33863ab081&vxp=mtr

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus