Hüppa postitusse
Postitatud
comment_19428

Mõtlesin et teeks siis ajaviiteks siia teema ära ühest enda raharöövlist. Auto sai soetatud suht soodsa hinnaga ja algne plaan oli auto varuosadeks müüa! Tegu siis `89 aasta punast värvi touringuga. Kere oli nii nagu ikka, roostet küllaga, mingi esiotsa pauk on olnud ja see läbinud väga "pornol" moel vahetuse.Peal oli 1.8 mootor, millel karteripõhi puruks, üldse oli auto seisnud pikka aega! Tagumine küljeklaas oli katki, sealt sadas vihma/lund sisse ja seest sisu kopitas ja mädanes. Esiistmed olid räbalad ja erinevat värvi, puudu oli enamus vajaminevaid asju ja katteid, lagi oli alla vajunud, antenn oli lahti ja sealt sadas samuti vihma salongi!

Ees oli pre-face põll ja halli värvi kapott.

Otsustasin auto siiski auto korda teha ja liikuma panna!

Esimese asjana tegin kapoti vahetuse ja panin peale punase kapoti!

Sai siis masin ära lohistatud, teiseks sai küljest võetud tagumine katkise klaasiga uks ja uus klaas pandud, ust pisut "poleeritud" ja tagasi külge. See uks vist ainuke asi,peale kapoti, mis ka 99% roostevaba, kõikjalt mujalt leiab roostet...:D

Karter korda ja õli sisse, ning auto käivitus üsna ruttu, paraku oli selle mootoriga siiski ühel pool, õlirõhutuli põles tühikäigul ja mootor ei käinud õieti.

M20B20...

Suht odava rahaga sai peale pandud e34 pealt pärit m20b20, läks kõigega, koos kasti,summuti ja juhtmestikuga!

mootorile sai pandud ka uus hammasrihm ja rullikud, genekarihm, uued õlid kastis , mootoris ja difris. Kuna ventika sidur oli kinni keevitatud, siis suutsin seda lahti keerates veepumba ära lõhkuda, sai ka see siis välja vahetatud vähe kasutatud veepumba vastu.Summuti Mootr läks peale e30 TD käppade ja patjadega, külge jäi e34 kat, sinna sobis otsa m40 lõpupütt.

käiguhoovastik sai sobivaks tehtud, samuti gardaan sai 5cm lühemaks tehtud, kuna ei leidunud e30 r6 gardaani.

kaasa saadud radikas siiski lekkis vastupidiselt müüja jutule ja sai seegi uus ostetud!

Mootor peal ja töötas

enne uue mootori pealepanekut sai kõrvaldatut hulk muid vigu, pandud uus kojamehehoovastiku süsteem, kõrvaldatud mitmeid elekri vigu, kuna algusel ei töötand peale tagatulede mitte miski!

peal oli tavaline roolilatt, milles oli loks sees , samuti roolikardaanis, needki vahetasin välja..

Esisillas sai tehtud pukside ja ¹arniiride vahetus. peale mootori käimasaamist ja suuremate vigade kõrvaldamist sai sai esiots kokku laotud, uus põll ette ja ülevaatusele!

Ülevaatus olemas sai sellega siis asutud igapäeva sõite tegema, vigu hakkas muudkui juurde tulema, kütusepaak lekkis, differ tegi häält!

sain autoga mitu kuud üsna muretult sõita, kui differ jooksis kokku.

Veermik..

Sai siis jälle võetud ette suurem remont, kogu tagasild alt ära, vahetatud suured sillatalapuksid, uued piduritorud, kütusetorud, pidurivoolikud, kettad, trossid jne. Sai kõrvaldatud suur hulk roostet ja vahetatud jupike tagatiiba ja küljekarpi! Alla läksid ABS variandi õõtsad, mingi aja pärast on vaja ette panna uued püstakud, kuna need ilma ABS`ita ning rattakalded pisut valed (sillastendis sai käidud mingi aeg)

lisad

autol lisad praktiliselt puudusid/puuduvad..

on ainult :

* ees el. aknad (olemas kõik vajalik 4xel.akende paigalduseks)

* külgsuunad :D

* nahksisu sai ostetud

* istmesoojendused (juhtmed ,lülitid veel puudu)

* kella, kuupäeva ja temp. näit

* katuseluugita variant (see on 1 põhjus, miks otsustasin korda teha auto :) )

edasine

jäi veel mainimata, et auto ei ole mingi projektikas, vaid lihtsalt igapäeva kasutuseks mõeldud. Üritan hoida autot enam-vähem korras ja aeg ajalt lisadega täiustada. Põhiline "projekt" ja rahamatmisauto on siiski üks teine touring! (mis rahanappuse tõttu hetkel ei edene eriti :D )

Auto läheb sügisel ülevärvimisse, on juba kokku lepitud, kõik keevitustööd teen ise ära enne ja eemaldan suurema osa rooste. Enne seda panen siis ette alla uued püstakud, kettad, klotsid ja võimuga lati! Imelik küll, aga autol puudus roolivõim, samuti ABS. Peale värvimist läheb peale 320 touringu juhtmestik (k.a. mootori), siis tuleb lakke ka Check control.

kokku on ka lepitud laele uue musta katte paigaldus ja raha taga seisab ka Cruse Control.

nüüd sai pikk ja segane jutt kiiruga, kindlasti ununes palju asju!

algusel:

051520793efde1.jpg.729e950f1068abbc37d766a71f7c050a.jpg

051520799398a6.jpg.a4784072e208a6bfe24750b97355c58c.jpg

0515212396a774.jpg.f1c4a99f6bc8767c932721c6c27449b2.jpg

05152124724b2c.jpg.80dff7d80acdd2f45f325a7113b491b5.jpg

0515212451c130.jpg.4fb75d2ae552dbd4d7103f03a175c54d.jpg

0515215557ac37.jpg.2fbd0bd13b7c174a6a1a1822e806e1b0.jpg

 

kõik vajalik kohe kaasas...:D

0515215674a369.jpg.dc3ea438c9a98912e622f50e46d0ed1b.jpg

uus klaas ees 

051521953a2921.jpg.1ee6d2c26a90e61ab6b8ba4ef52b6b92.jpg

uus mootor.

051521955ecfa8.jpg.ac3a1fb931317fa04217fedf942190aa.jpg

kuu aega remonti ja saigi sõitma...:D

05152280314f2e.jpg.7df60f415166d7e9ee21e7cabeb2f7eb.jpg0515228131f0b0.jpg.9ddbe02e5ebb5d7145983700c8ae82f0.jpg05152283928dd0.jpg.fa4c30cee4c01bb170844cf0cd2dc27b.jpg

 

051523881cddd7.jpg.75894ecd097b3dc9af5175d198dbf29d.jpg0515239054b851.jpg.26a22ef42d6f65eba825de3e9dc25859.jpg

 

Nahksisu.

051524529b2ad4.jpg.0ee0aec0da813f4f35ce2297f0b038dd.jpg

 

051524539d79df.jpg.d886f8ec9d2a307fb67785918331b66e.jpg

tagaosa remont,

051524951c8668.jpg.2b3f49eff93bf037f570e4e099f8332f.jpg05152455995886.jpg.da4d28d41c9baf4da663212fb4bfb95d.jpg051524977fdd87.jpg.88302cb79d297943f0c59fc0f0bcbf88.jpg

05152540182a5d.jpg.888a6123b67bcbc356658bdedb50b2f4.jpg051525405c4524.jpg.4453bc45d8f5f34f18647daa74ce1a6d.jpg

05152541119b8b.jpg.ca1752fd59762626a11efcc9992f619a.jpg

051525687491d9.jpg.dd571679c8724f0440d94c5aeba6ce9d.jpg051525693ca60a.jpg.3ed5568a2d14ebf2287b1bfbdd645b0e.jpg

05152586723e6b.jpg.23d8c3abb732b767b4303d39e7746361.jpg

 

  • Vastuseid 366
  • Vaatamisi 63tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Enne aastalõppu üks mõttetu update veel. Aasta viimased kuud olid üsna sõidurohked, vähemalt 150km päevas. Keris üsna kiirelt   400000 ette, mis tähendab lisaks huvitavamale odo näidule (enamasti ju k

  • Viimasest sissekandest möödas umbes 5 pool aastat. Selle ajaga muutunud palju siin foorumis ja ka auto juures. Õigem vast õelda, et auto on ära kulunud/ otsa saanud. Foorumi osas toimunud niisama palj

  • Nii... Allakäik algas siit.   Kährik järvakandis   Teine kährik järvakandis, teiselpool linna   Kits kodukandis     Kährik tõrvas

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_12789

Ma varun aegsasti iga aasta talvekardulast ja jõgeva kolast, aga ühel mehel on varutud kogu 10a õlid :P

Riist on küll libe nüüd, isiklikult arvan, et oleks ilus Borbet A kena randiga rattad aga nohh pole minu asi paukuda, teise mehe sara ju.

Mind uvitab oopis selle kondisüsteemi tihendus.

Kui palju seal selle hermetiseerimis ja sajepalkaga tööd on, et ta üldse oma vedelike hoiaks?

lebo riist,

A

  • Autor
comment_12782

3.5 läheb peale jah, aga enne sügist ikka ei pane. Kondiga tegelen juba, algusel polnud käepärast ju..:P Hunnik tihendeid ja palju muud nodi tuleb tellida, et seda konti tööle saada. Enamus müüdavatest komplektidest on nagunii poolikud ja need olemasolevad asjadki võib peale näppimist minema visata, kuna lihtsalt lagunevad laiali.

Hetkel on ka all mingid Borbet veljed. Kuna 3.5 mootori tõttu on ostetud ette vähe paremad pidurid, siis alla 17" velg alla ei läheks.

See auto on ja jääb selline vähem originaal, kui mu teised e30.

  • Autor
comment_12733

ilmselt müüki kogu p*asaga, aga enne tahan veel sõita...

Täna õhtul sai paar tundi nokitsetud ja ei jõudnud kokku, kuna enamus lisad küljes ja kõik kohad täidetud, siis väga kitsas tegutsemine ja asjad korrapärane sättimine võtab aega. Samuti kokkupanemisel kindel järjekord kujunenud ja kui midagi viltu, siis peab palju lammutama jälle.

Näiteks avastasin, et mõlemad ahj taustapirnid läbi, täna ei viitsinud enam jamada rohkem... :)

  • 5 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_12337

Vahepeal jälle palju muutunud, Mitmeid kordi lahti ja kokku lapatud. Kont ei tööta veel, aga nüüd peaks olema valmis täitmiseks, kuigi kuumad läbi vist..:P

Uus kondi radikas, üldiselt võib need 20a auto peal olnud radikad metsa visata. Selle uue radikaga ka palju jama, millegipärast üks ventilaatori kinnitus üldse teistpidi, ei mõista, miks see nii on, ventilaatori raam ikka ümmargune ju. Radikas oli paksem ja üldse istus maru täpselt sinna vahele, alumised kinnitused ka nihkes jne. Tavaliste b-osa radikatega pole küll probleeme olnud.

0752951412213b.jpg.858d6f22d500875f93862a6be9ec2b0e.jpg

 

075295137cb340.jpg.821de2cc9fb69cf062a2c558581ea1d8.jpg

 

0752951278418b.jpg.dd83e104f8f4ca3a0863723dc5400dbc.jpg

 

075295133bd56c.jpg.a4c727a1abf4b6a6cdb0e6cc3d0557cf.jpg

 

0752959479f17a.jpg.9dce12af16a750ff27a632f95f787b79.jpg

 

075295951b950b.jpg.1a45305afccc3391584ba8f059a828fd.jpg

07529595958cee.jpg.4d5657554a66fc8020f66b0a4d72b95a.jpg

 

0752971651e100.jpg.a869a46ecbde5eae4f8af45f919fffcb.jpg

 

07529717128dab.jpg.52cda2c724f1b306438602312908ce70.jpg

 

0752971772818a.jpg.6c7d7d8aced11fc68bf2596700a92c2f.jpg

 

07529874789f1b.jpg.b2c88129362bbaf027872b7a249e376a.jpg

 

075298755edbef.jpg.a7ab133145e9a6d2ff61dd19fb6a1393.jpg

 

0752987571b589.jpg.dda7c8b35e8a5b57db0162fc172c0aef.jpg

 

 

 

 

 

 

Vahepeal siis juurde tulnud/peale pandud:

* suur kompuuter OBC

* esimene käetugi

* tweetri alused ukse nurkadesse

* esitulepesurid

* konditsioneer

* murdenurgaga juhi peegel (klaas)

* koeravõrguga tagaruloo

* tagumised peatoed

http://fotoalbum.ee/photos/eix22/sets/782645/?page=4

  • Autor
comment_12310

Peegli klaasi tellisin ikka uue, kasutatud ei leia ju. Kuna ma selle touringuga talvel ei sõida ilmselt, siis on ilma soojenduseta. Kanister ka täitsa saadaval uuena, mis siin kadetseda :)

Mis veel puudu on?

Puudu veel palju asju, viitega salongivalguse relee, soojendusega peeglid ja düüsid, ukseluku soojendus, originaal alarm, originaal immo, originaal helisüsteem (sound system/hi-fi), originaal must lagi, esimesed sportistmed,LSD, m-technik pakett jne....

Aga nendest ilmselt ükski asi ei rända selle auto külge...

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_11040

Nii, pole ammu midagi kirjutanud siia, ega eriti midagi kirjutada polegi.

Plaanid jälle muutusid ja auto laiali jälle. Algselt oli plaanis järgmine aasta ikka ära sõita selle mootoriga ja siis 3.5 peale visata, aga nüüd hoopis teised plaanid.Ei oska õelda, kas talve jooksul suudan/jõuan auto kevadeks valmis teha, algselt oli huvi masinale koht saada samasse remondisaali, kus eelmine aasta oli. Seal oleks hea olnud remontida/ehitada. Siiski pidin masina kodus kuurialla ajama ja peab kodustes tingimustes hakkama saama. Kuna käsil ka oma teise e30 tegemine ja plaanis ka kolmas e30 lõpuks ette võtta, siis enne kevadet ei hakka kindlasti see auto sõitma.

Vahepeal sai euroks ette valmistatud...(mündikarbid ustesse)

078138615e05b8.jpg.c181ebe0950dc04bf2ba235c9483bebb.jpg

väga vajalikud asjad...

078138617bd440.jpg.650e3fd1f64e0cd12db753cde73ac6fd.jpg

eile oli veel selline

0781386235f645.jpg.aad84513dc2a5d6d6f7f21f2b7424abc.jpg

täna õhtupoole sai pisut nokitsetud

0781388294d0cf.jpg.b86d1eb197ee5d5663355d5f383de9c5.jpg

078138831f4a1f.jpg.ea7eb1b40059e163b7544222dfbe4683.jpg

kui kellegil põlle vastu huvi, siis see on saadaval, hind vastavalt seisukorrale, seega 400-500 eest ära ei anna. Stangelisal on tahtja olemas!

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_9419

Pole siis ammu siia midagi kirjutanud ja ega oluliselt miskit muutunud pole ka. Muutunud iseenesest on, aga edusamme veel pole :) Eks see üks lõputu ehitus ole, valmis ei saa kunagi sellised autod. Autosi juba üsna palju kogunenud, et ei jõua rahaliselt ja ajaliselt kõigiga korraga tegeleda ka, samuti puudub garaazis küte.

Kingitus :)

080583075263b9.jpg.5039eb03c2a523e7ada2a7523fed3174.jpg

Peale pikki otsinguid sai kokku kraabitud enamus vajaminevaid asju TDA tegemiseks.

0805830798ee96.jpg.498b695c32828133d4fb79a09f606453.jpg

Mootor oli vaja üle käia..

08123528108e2f.jpg.ce5df547e86ccf58cd22fd38f8585c98.jpg

 

081235283c641e.jpg.9d4ae6a5bf2827c06467368746585139.jpg

 

0812352870fab0.jpg.eaf7a191521ac5b51da11f8e61fabab3.jpg

08123528957101.jpg.322164a6f07bd8c8929774f502115697.jpg

 

08123529125a71.jpg.c57ac9d581d8036ed6be0e73dfce8cb9.jpg

 

081236065b34a8.jpg.009dfc62ac8522621a7565531b36e064.jpg

 

08123606974e68.jpg.5bed4cd256d18410d4e5720a79c4b5e2.jpg

 

081236071c224c.jpg.c92d23f3c87b7035960593acc9e8dd9d.jpg

 

0812360734331a.jpg.45c6994d7b47a910efbaa49fee86d7b1.jpg

 

081236075003db.jpg.591fb76e9b30f3eee73f6fc473b345cd.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.