Hüppa postitusse
Postitatud
comment_20895

Lisan siia üle värskelt Eestisse arvele saanud Bauri...

Minu cabrio fantaasia sai ilmselt alguse ülemöödunud suvel, kui satusin Risti tanklas kokku ühe sõbraga, kes oli endale Audi B4 Cabrio soetanud. Peale väikest ilusa ilma ja avakatusega jäi pisik külge... Eelmisel suvel käisin päris mitut erinevad MB toodangu masinat proovimas eesmärgiga oma igapäevasõiduk cabrioks vahetada. Takistuseks jäi kasin ostuhuvi minu enda auto vastu ja mitut paarisajatuhandest masinat nagu liisingus ka ei tahaks pidada.

Cabrio mõte lükkus edasi ja ärkas üles uuesti selle kevade esimeste päikeseliste ilmadega. Paar korda jäi pilk püsima Viljandi autoaias olevale Baur-ile, aga nagu ei tekkinud viitsimist nii kaugele vaatama seda sõita. Kuid siis ühe eriti päikesepaistelise ilmaga ma murdusin ja laupäeva varahommikul asusin mulgimaale teele. Kuulutuse pildid olid ise-enesest paljulubavad ja jutt ka juures, et masin väga korralik. Mõtlesin, et kui auto on poolt ka nii korralik, kui pildid ja tekst lubasid, siis toon ta koju.

Kohale jõudes ei pidanud aga õnneks pettuma. Punane maasikas säras keset autoplatsi, nagu oleks alles tehasest välja veerenud. Värvkatte praktiliselt veatu. Õnneks on korrosioon sellest masinast kaarega mööda läinud. Vaid paar üksikut täppi tuleks enne sügist korda teha. Eriti hea nägi välja salong - kõik detailid kenasti olemas ja paigal ning esmasel ülevaatusel ei suutnud tuvastada ühtegi defekti. Uskumatu, et nii vana masin sellises seisukorras Viljandi autoplatsile oli eksinud. Mootor pisut küll puterdas, aga see mind enam ei häirinud - tehniline pool on kõik kergesti tehtav ning vana bemari jubinad suurt midagi ei maksa. Peaasi, et kere ja katus korralikud.

Niisiis sai tehtud väike tiir Viljandi linnas ning tagasitulles juba müüjaga käed löödud. Kuna masin polnud veel Eestis arvel, rääkimata ülevaatusest, siis lubasin järgmine nädalavahetus alles autole järele tulla ning müüa omakorda ülevaatuse ära teha ja masina arvele võtta.

Oli väga pikk nädal... Aga taas üks varajane laupäeva hommik ja suundusin sõbraga Viljandi poole cabrio järele. Masin seisis jälle kenasti keset müügiplatsi aga seekord juba registreerimisnumbrid küljes.

Müüjal õnnestus päris kena number autole külge saada, millega ma olen eriti rahul.

Esimene pikem sõit andis auto seisukorrast vaikselt juba aimu. Sportistmed on väga mugavad, ning ei väsita üldse selga. Mingil põhjusel ei tööta temperatuuriandur ja tundus, et ega ka auto väga soojaks seest ei läinud. Tõenäoliselt tuleks ka üle vaadata lamda-andur mootori ebaühtlase töö ja suure kütusekulu pärast. Ka oleks mõistlik vahetada kogu puksiring sildades. Sõit ise läks sujuvalt ja nii vana auto juhitavus ning käitumine jätsid eeskujuliku mulje.

Pisut tehnilisi andmeid:

BMW 318i

Esmane registreerimine: 17.04.1985

Registreerimine Eestis: 24.03.2009

Sõiduki värv: Punane

Kere tüüp: kupee (?)

Mootori töömaht: 1754cm3

Võimsus: 77kw

Tühimass: 1020kg

Märkused: Mitmevärviline

Seisukord:

Värvkate - üldiselt väga heas seisus, paar üksikut väga väikest roostetäppi, paar väikest kriimu.

Katus - praktiliselt veatu, pealmise luugi katte üks nurk väga vähe kulunud.

Salong - paar inetut kruvi keskkonsoolis aga istmete ning armatuuri seisukord väga hea, augud/praod puuduvad.

Mootor - töötab ebaühtlaselt ning kütusekulu liialt suur. Vajab diagnostikat.

Sillad - kolinad puuduvad, amordid ja vedrud tunduvad üsna uued. Puksid võiks igaks juhuks uued panna.

Plaanid:

Kõik esinevad defektid kõrvaldada. Autot "tuunima" ega "täiustama" ei hakka.

  • Vastuseid 117
  • Vaatamisi 24,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_14625
kunagi mingi kõks olnud taha paremase nurka ve...

kas küljekarbid ära roostetanud?

Paremasse nurka on saanud jah kõksu. Pole just kõige puhtamalt üles tehtud.

Karpide alumised servad pisut narmendavad. Muidu suhteliselt korralikud, aga kuna nad palju ei maksa, siis lähevad vahetusse. Tagumine põll tahab samuti keevitust saada, et vanad avarii tagajärjed ära likvideerida. Natuke ikka roostet esineb. Samuti on mõlemas tagumises koopa ääre alumises servas ussi sees - just selle koha peal, kuhu tagumine laiend kinnitub.

comment_14624
Õnnestus minulgi see oma silmaga ära näha.Täiesti juhuslikult sattusin Mobilespa'sse,kui härra Richardi auto seal sees oli.Ilus sile ja korralik auto.Esiistmetele jäi pilk pidama,nagu uued.Ainukene mis mind häiris,et hirmus kõrge oli.Aga velg jällegi kena.Mis tüüpi velg see on ? :roll:

Terv ja pikki kilomeetreid!

Marko

BMW originaalvelg 15" 4x100, kruviti viimase otsa e30-tele alla.

comment_14509

räägi, kas bauril see tagaakna ventikas mingit reaalset eesmärki ka täidab või on see moepärast tehasepoolt pandud neiukeste juuste kuivatamiseks? mul aint häälitseb nigu mingi odav föön juustekuivatamiseks. peaks sealt miskist sooja ka tulema või puhkuma inimesekombel ?

  • Autor
comment_14496
räägi, kas bauril see tagaakna ventikas mingit reaalset eesmärki ka täidab või on see moepärast tehasepoolt pandud neiukeste juuste kuivatamiseks? mul aint häälitseb nigu mingi odav föön juustekuivatamiseks. peaks sealt miskist sooja ka tulema või puhkuma inimesekombel ?

Kui aus olla, siis pole teda kunagi nii kaua järgi hoidnud, et ta suudaks üles soojeneda. Mootor teeb üsna jubedat häält ning seostub mul vanade zaz-ide salongisoojendusmootoritega, mis kippusid auto põlema panema... Sealt ilmselt ka hirm sedamoodi viguri ees. Tegelikult võiks huvi pärast korra ära testida, kas suudab reaalselt ka selle akna puhtaks puhkuda või mitte.

Aga jah, nagu vend eespool mainis, siis mingisugust madaldust plaanis ei ole. Jääks siiski selle kõrge retrovälimuse juurde ja hoiaks igasugu moodsad pulgad autost eemal.

comment_14467

Kui aus olla, siis pole teda kunagi nii kaua järgi hoidnud, et ta suudaks üles soojeneda. Mootor teeb üsna jubedat häält ning seostub mul vanade zaz-ide salongisoojendusmootoritega, mis kippusid auto põlema panema... Sealt ilmselt ka hirm sedamoodi viguri ees. Tegelikult võiks huvi pärast korra ära testida, kas suudab reaalselt ka selle akna puhtaks puhkuda või mitte.

Olen katsetanud. Väga inimesekombel puhkuma ei hakka, aga mingi aja peale tõmbas niiskuse ikka tagaakna pealt ära, nii et ilmselt päris asjatult see seal pole... :D

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_13309

Viimasest sissekandest on jälle üksjagu aega möödas ning tuleks pisut teemat täiendada. Viimase kuu aega veetis auto värvitöökojas (maaler haige jms ning töö venis...). Külge said uued sisemised ja välimised küljekarbid. Tagapõll sai pisut keevitamist ning pahteldamist. Meistrimehed võtsid oma tööd nii usinalt, et isegi stange poltide augud pahteldati kinni... Lasin ka tuhmunud laiendiringi korralikult kerevärvi värvida. Loomulikult unustati paar asja teha, mida ma käisin korduvalt rääkimas ja ette näitamas. Eks see teeb pisut meele mõruks küll. Seega päris maasikaks veel autot ei saanud ning ega see suvi rohkem ei raatsi teda kuhugi värvitöökotta nädalateks seisma panna. Tuleb ju iga päikeseline ilm maksimaalselt ära kasutaja :)

Nüüd tuleks veel lasta autot pisut poleerida ning vaha peale. Osa tuhmunud plastikust olen jõudnud juba ära vahetada, aga üksjagu detaile tahaks veel kohendamist saada. Hetkel riivab kõige rohkem silma pleekinud esiklaasi liist - tuleks koos esiklaasiga mingi hetk uus panna.

Mõned mitte just kõige parema kvaliteediga pilti siia juurde:

baur_208.jpg

baur_224.jpg

baur_257.jpg

baur_269.jpg

  • Autor
comment_13282
antud juhul oli soovitus sellepärast selline, et pre face oma ei õnnestu enam tagasi panna, kuna see lihtsalt laguneb laiali.

Üldiselt ma üritan jah sellist joont hoida, et võimalikult originaalilähedasi detaile kasutada. Aga see tundub olema piisav põhjendus facelifti tihendi ja liistu kasuks. Tänud!

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_13151

Kas prefaceliftile läikivat liistu jooksva meetriga kuskilt autovaruosapoest ei leia? Ei tohiks ju defka kaup olla...

Hakkas ennastki huvitama, kas seda liistu kusagilt osta annab (teoreetiliselt peaks ju ikka saama). Ning kui keeruline selle vahetamine on? Kas tuleb klaas eest ära võtta koos tihendiga või on see oluliselt lihtsam. Variant on muidugi klaasifirmadesse helistada ja uurida aga ehk on kellelgi siin pisut kogemusi jagada.

  • 10 kuud hiljem...
  • Autor
comment_6195

Tere ja kena kevadet kõigile. Olen pisut nüüd laisk olnud ja ei ole viitsinud vahepeal teemat uuendada (olid päikeselised ilmad ja vaja hoopis katus maas ringi sõita...).

Äratasin ka oma sõiduki umbes kuu aega tagasi talveunest. Esimene sõit oli ülevaatuspunkti, kus leiti auto juures ainult üks viga - mootor pidavat natuke lahja olema... Aga üldiselt päris meeldiv, et peale talveund autole probleeme ei olnud tekkinud.

Kuna Baur oli vaja suvevormi saada siis lasin ta korralikult ka ära poleerida ning vahatada. Lisaks sai paigaldatud ka signalisatsioon, et lõbusõitjad eemale hoida. Huvitaval kombel oli masin senimaani ilma igasuguse vargakaitseta ringi vuranud.

Mõned värsked klõpsud ka autost: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=850716

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.