- Vastuseid 70
- Vaatamisi 9,3tuh
- Loodud
- Viimane vastus
Populaarsed päevad
Kõige populaarsemad postitused
-
Lihtne. E30 ei ole haruldus kuskilt otsast ja sul ei ole mõtet oma originaalsuseihalust igal pool ja kõigile peale suruda. Las igaüks ehitab oma autot nii nagu heaks arvab. Peaasi et ta teeb seda hä
-
Mnjah, täpselt aastake ja lõpuks tema valmis sai ehk siis paar nädalat tagasi ta lõpuks käevitus ja seega sai Baurist Baur IS, E30 originaal 100kw seadistuses
-
otsakaanega on lihtsam, alates 93 on metallist tihend, mis sobib ideaalselt ja peab ka ilma täiendavate möksideta, aga papist tihenditega on mõtlemise koht tõepoolest. Kuna aga paar ööd tagasi ei andn
Kuna igapäevasel liikuril ei ole midagi näppida ja garantii ka ei luba, siis on juba mõnda aega rahutus hinges olnud. Tegelikult kestab see juba paar aastat alates sellest, kui omaaegse hobiauto (Porsche 944-85) maha müüsin. BMW on olnud kogu aeg oma (viimased 10 omatud autot Baierimaa toodang) ja seega otsisin vanakest E21-te, kuid kuna ühtegi sobivat eksemplari ette ei juhtunud, siis olin vahepeal juba käega löönud, kuni.... 2011 aasta lõpus ilmus auto24-s üks huvitav kuulutus E30 Baur osas. Auto tundus just sobiv selles mõttes, et polnud täiesti rimakas, aga samas ka mitte kallis prillikivi, ühesõnaga et pakuks mõneks ajaks mõnusat nuputamist/tegutsemist. Kõik oli tore, välja arvatud seisukorrale mitte vastav hind, seega edastasin müüjale oma kontakti koos pakkumisega ja pärast mõningast müümist oli ta lõpuks 2012 veebruaris valmis minu pakutud hinnaga autost loobuma.
Olemus - masin toodud Saksamaalt. Mootor originaalis võrri oma ehk 66kw (M10), samas väga korralik nagu ka ülejäänud tehnika (klotsid/kettad uued, sarniirid vahetatud, jne). El.aknad, katuse tagumine osa (see aknaga osa) praktiliselt uus ehk värskelt vahetatud, kere üsna roostes, samas põhi korralik kuna pole Eesti teedel sõitnud.
Plaanid - käesoleval aastal pole suuri plaane, kuna tahaks suvel natukene ringi sõita, autot nautida ja vanemale tütrele õppesõitu teha. BBS valuveljed koos V-mustriga rehvidega sai peale, et üldse kannataks tänavapildis liikuda vaja poleerida (loodetavasti ristipoeg Tõnis lööb kampa, kelle abi on olnud hindamatu esmase korrastamise juures), järgmisena ehk suveks jooksvalt plaan korrastada salongi osa, kuna originaal sportistmed on läbi ja keegi on sees parajat p...tuuningut teinud (E34 el.akna nupud, omatehtud dioodvalgustus, niiskuskindlateibiga lapitud uksepolstri käetugi, jne). Järgmine talv siis ootavad ees ilmselgelt ulatuslikud keretööd - uued uksed ja esitiivad, paar auku keevitada, rooste likvideerimine ja värvimine. Samuti hoian silmad/kõrvad lahti võimalike mootorite osas, ilmselt mõistlik teha vastav vahetus ennem keretöid, et ei vigastaks hiljem värvikihti.
Paar pilti ka - sellisena nagu sain ja hetkeseis
Muudetud , muutis Bemmest