Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Bemmest

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    33
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    2

Bemmest võitis päeva viimati 3. november 2014

Bemmest sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

3 meeldimist

Kasutajast Bemmest

  • Tiitel
    Mininokk

Profiili info

  • Minu autod
    E30 Baur 318IS-85, F25 X3-13, E60 535d-05

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. Bemmest

    M: E30 Baur TCII IS 100kw

    Müüa pisut eriline E30 Baur TCII, mis on põhjalikult renoveeritud, detailsem info leitav lisatud lingilt. Hinnaks 4300 EUR, kontakt Rauno gsm 5169788 http://www.auto24.ee/used/2207954
  2. Bemmest

    O: paagisisese kütusepumba raami

    vaja on paagi sisse käiva kütusepumba raami, see raam, kuhu külge kütusepump kinnitatakse. Vajalik on kahe avaga st pealevool ja tagasivool, hetkel mul on karpa variant, kus vaid pealevool. Rauno gsm 5169788
  3. Bemmest

    M:E30 kasutatud tagavedrud

    up
  4. Bemmest

    M: E30 kütuse nivooandur paagisisene

    up
  5. Bemmest

    M:E30 kasutatud tagavedrud

    E30 originaal tagavedrud, korralikud ja terved, hind 10 EUR/paar, asuvad Tallinn/Saku, Rauno gsm 5169788
  6. Bemmest

    M: E30 kütuse nivooandur paagisisene

    Müüa paagisisene kütuse nivooandur, täiesti töökorras, pärineb preface 316 karbamootoriga versioonilt. Hind 5 EUR, Rauno gsm 5169788, asuvad Tallinn/Saku
  7. Bemmest

    316 Baur '85 - Rauno

    Mnjah, täpselt aastake ja lõpuks tema valmis sai ehk siis paar nädalat tagasi ta lõpuks käevitus ja seega sai Baurist Baur IS, E30 originaal 100kw seadistuses
  8. Bemmest

    316 Baur '85 - Rauno

    Algselt kiire esisilla näppimisena alganu ja esisilla kapitaalse taastamisena jätkunu on jõudnud võiduka lõpuni. Pidurid veel õhutada, roolilatt alla panna (seisab tihendite komplekti ootuses) ja valmis. Mootori kaan on ka komplekteeritud, ootab vaba aega, et saaks moto suures osas kokku ära lappida ja kapoti alla tõsta.
  9. Bemmest

    316 Baur '85 - Rauno

    Nõnna, esisild on 95% koos, vaja veel stabika kontide õõtsapoolsed kinnitused värvida ja SWAGI kondid külge panna, järgmise tööna juba ootamas esipidurite taastamine, et saaks lõpuks rattad alla ja pukkide pealt maha tõstetud ning võimuga roolisüsteemi paigaldus. Pidurid lähevad 22mm ventkettad, suurem töö ilmselt saadud vastavate suportite kobestamine, uued RTS roolivardad käes, aga latt ootab tihendisarja kohale jõudmist. Mul suureks abiliseks ristipoeg Tõnis, mina keskendun rohkem sillale, tema mootorile, seega paralleelselt edeneb. Moto alumine ots põhimõtteliselt koos ehk puhastatud karteripõhi küljes, kolvid pestud ja koos uute KLOBENSCHMIDT rõngastega oma koha plokis taas leidnud. Edasine moto komplekteerimine seisab hetkel ketikorpuse ja motoploki vahelise tihendi ootuses, lisaks peaks esmaspäevaks Liguri juurest kätte saama puhastatud ja korrastatud kaane.
  10. Bemmest

    316 Baur '85 - Rauno

    Tänud vihje eest, kaas on terve, aga ilmnes, et 8-st väljalaske klapist 6 on vähem või rohkem kõverad, seega otsin aktiivselt ideaalis 8-t, min 6-t M42 100kw moto väljalaske klappi
  11. Bemmest

    316 Baur '85 - Rauno

    Sild hakkab vaikselt looma - vanad õõtsad liivapritsitud, pulbervärvitud ja uued sarniirid/puksid ka sisse pressitud, ühe õõtsa jõudsin ka paika panna. Esimesed püstakud (51mm) samuti liivapritsitud, pulbervärvitud ja komplekteeritud, sai külge K+F uued vedrud, Sachs Advantage amordid, Sachs põhjalöögipuksid katetega ja Sachs tugilaagrid. Kõige magusam osa veel lähipäevil ees, et saaks kõik komplekteeritu ka autole külge.
  12. Bemmest

    316 Baur '85 - Rauno

    Minule teadaolevalt on võimalik metallist tihend panna vaid ketikambri kaanele. Tsiteerides kõvasti targemat abilist ehk Carmastersi omanikku Valdekut - "Originaalis on IS motol ketikambri kaanel papp tihendid, kuid 09/93 ja edasi on metall tihendid. Ise olen neid kasutanud kõigil motodel. Oluliselt lihtsam paigaldada ning lekkimise probleeme on samuti vähem."
  13. Bemmest

    316 Baur '85 - Rauno

    otsakaanega on lihtsam, alates 93 on metallist tihend, mis sobib ideaalselt ja peab ka ilma täiendavate möksideta, aga papist tihenditega on mõtlemise koht tõepoolest. Kuna aga paar ööd tagasi ei andnud rahu sisemine dilemma, et panen nüüd pea kõik uued tihendid, aga tegelikult mootori taustast ja sisust palju ei tea, seega jääks kripeldama, et mis on "karu kõhus". Dilemma lõppes sellega, et mootor sai lahti võetud aatomiteks - kaas maha, kolvid välja..., seega läheb ikka veel pikalt aega ennem kui pildil olevate toredate tihenditeni jõuan uuesti. Midagi hullu ei leidnud - plokk terve, kaas sirge, nukad ja vänt väga ilusad, isegi saaled läikisid, kolvirõngad oleks veel sõitnud, aga kui juba aatomiteks, siis vahetan kolvirõngad ja muu vajaliku mudru ka ära, kaasa arvatud selle IS mootorite kurikuulsa OEM tihendi nr 10.
  14. Bemmest

    316 Baur '85 - Rauno

    Konseptsiooniline plaan on siis välimus hoida preface, aga tehnika maksimaalselt IS-le omane panna. Soetatud IS 100kw mootor on pukkis ja ootab aega, et kõik planeeritud tihendid (klapisääre, karteripõhja, klapikambrikaane, õlifiltrikorpuse, väntvõlli) saaks vahetatud. Sild hakkab ka looma, peaaegu kõik uued jupid koos, puudu veel amordid ja ootan 51-seid püstakuid värvimisest tagasi, siis saab hakata silda tagasi kokku panema ja keskenduda 100% mootorile ja seonduvale tehnikale, et oleks lootust suveks Baur kokku ka saada
  15. Bemmest

    316 Baur '85 - Rauno

    pikk vaikus siin teemas on olnud seotud vahepeal õhus olnud müügi plaaniga ja vahepealse sõitmise ja nautimisega :-) See talv aga käivitus tööde etapp II, mis algse plaani kohaselt oli tehnika vahetus ehk siis eelkõige 66kw moto asendamine E30 originaal IS mootori ehk 100kw-sega. Vana mootor sai maha võetud ja ära müüdud, uus pukki pandud tihendite vahetuseks ja siis tegin saatusliku vea uurida lähemalt silda, mis iseenesest polnud väga hullus seisus. Aga sillatalast leitud auguke ja tavotine sarniir päädis sellega, et kogu sild sai alla lastud ja nüüd käib esmajärjekorras silla jupp jupi haaval taastamine. Uus sillatala, õõtsad ja stabikas on liivapritsi ja värvimise juba läbinud, homme läheb teine sats ehk püstakud, tuulesuunajad ja veel mõned vidinad. Taastamise käigus tulevad uued sarniirid, puksid, amordid, jne, muuhulgas 51mm püstakud, 22mm kettad, uued sadulad. Tundub et niipea veel mootori tihendisarjani ei jõua. Mõtlesin, et sild paari päeva töö, aga kui nõnna jupi haaval teda kokku pudistada, siis võtab ikka aega küll :-)
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus