Hüppa postitusse
Postitatud
comment_40142

Korra juba kahepoolestele näpu andnuna, on raske seda viirust kontrolli alla saada. Tekkis võimalus üks lisaks saada ning kuna see kere poolest ka vähe viisakam on, siis tuli juhust kasutada. Mingi prillikivi ta jällegi pole, ning õigupoolest on raske seletadagi, mis seal nii head on. Kuid sellegipoolest luges mulle see, et ta on päris õige 325 ning kui natuke nokitseda, puuduvaid detaile otsida ning vajalikud remondid ära teha, võiks olla päris head sõidutunnet pakkuva autoga.

 

Speclist:

09449980789d7a.jpg

Suhteliselt plank ühesõnaga :ipb-happy-smile:

Nagu järeldada võib on tegu 1990-nda aasta punase sedaaniga, sisu on sinine ning kahjuks istmete osas räbaldunud. Läbisõitu hetkeks 225 100km. Eestis on ta registreeritud 2004. aastal.

Kohe alguses koostasin suurematest ja väiksematest puudustest nimekirja, mida lahendada vaja. Loomulikult pole see lõplik, ning mida rohkem tööd teha, seda rohkem neid vaikselt avastan:

  • Parem katuserenni liist puudu (OK)

  • Põhjakate, logariotsad katkised (parandasin ise ära, seega OK ja säästsin väheke $$$)

  • Ülekäte läinud kellaploki tuuning (OK)

  • Rihm, pingutusrull (OK)

  • 4 nookurivõli tihendit (OK)

  • Klapikambrikaane tihend (OK)

  • Käiguhoovastiku kulissi simmer

  • Difri veovõlli flantsi simmer

  • Õlid

  • Velje remont (OK)

  • Välimine šarniir (OK, üks õõtsapuks ka sama hooga vahetatud)

  • Mootoripadjad (OK)

  • Suunatule kang (OK, relee viga oli tglt)

  • Parem pidurituulutustoru (OK)

  • Pardatšoki käepide, lukk, katted, rihmad, tuli (OK)

  • Käigukangi nahk (OK)

  • Poleerimine (OK)

  • Tagumised sõidu- ja seisupiduri klotsid (OK)

  • Vasaku kaugtule kinnitus (OK)

  • Roolivõimu torud õlised (OK, klambrite viga)(EDIT: not OK, pidin vahetama ka paagist pealevoolu vooliku ja kõik seibtihendid. Nüüd on alles OK)

  • Radika tühjakslaskmispunn katki, lekib sealt vahelt (OK, uus punn)

  • Üks jahutuslõdvik paigatud (OK)

  • Throttle body silikooniga lapitud

  • Kundepoolne välispeegel mõraga

  • Roolatil auk sees ja kaitsekumm puru (OK, E36 latt)

  • Kolm aknavänta puudu (OK)(Edit: ette paigaldatud elektriaknad)

  • Esipõll kõver (Natuke sirutasin, esialgu OK)

  • Esimene numbrimärk aja ära elanud (OK, kaks uut märki)

  • Tagumine summutipütt räbalateks (OK, ühte tükki keevitatud)

  • Juhipoolsed uksed pisut laines - avarii olnud kunagi. A no ega mõlke on veel :ipb-smile:

Armatuurist puuduvad jupid olen peaaegu kõik saanud ja külge kruttinud (tänud Eixile). "Heli" teeb Reverse RDS makk, mille hankisin SR.org foorumi kaudu ja pidin ka remontida laskma, et töötaks. Tuuningust võiks ära mainida MHW tagatuled, mitte just ilusaima sportrooli, Koni regullitavad tagumised amordid, esitulede kulmud ja BCW Design 25 15x8 veljed, mille korrastamisega ka tegelen.

Välise hiilguse saamiseks olen esialgu auto käsitsi poleerinud (Commandant nr.3) ja vahatanud (Liqoi Moly poleervaha), töökaaslane väänas tagumise konksu juurde ka pisut uut plekki ning tegi vajalikud keevitused. Mõni väiksem koht on veel vaja teha kuid üldiselt on põhja alt auto päris kena. Legendi järgi on ta Eestis vaid viimasel kahel talvel sõitnud, ülejäänud aastail siis vaid suvise ilmaga. Aga noh, ega rull ilma roosteta on selline asi, mis liigitub ulme valdkonda.

Lisaks on sada muud pisiasja vaja korrastada. Eks raha seab ka piirid, enamus asju ju poest ostetavad aga korraga ei saa.

Eesmärgiks on seatud ta puhkuse ajaks (pisut enne jaanipäeva) sõidukonditsiooni sättida ja siis väheke ringi rullida...

Mõni pilt ka siis, kehvad nad on aga ega ostust saati olen ainult garaažis toimetanud kah, sõitnud ainult enne sinna ajamist ~3km :ipb-happy-smile:

 

Nagu piltidelt näha, siis on ka mõni lisa hallilt bemmilt sellele rännanud ja eks neid rändab veelgi :ipb-smile: Tegevuse puuduse üle ei kurda aga loodetavasti on asi seda väärt.

 

94216175_DSC00711.jpg94338151_DSC00713.jpg94338163_DSC00716.jpg94338147_DSC00712.jpg94216185_DSC00714.jpg94379779_DSC00730.jpg94654083_DSC00766.jpg94654095_DSC00771.jpg94654067_DSC00761.jpg94654069_DSC00762.jpg94654057_DSC00787.jpg94654053_DSC00786.jpg94379773_DSC00728.jpg94338153_DSC00714.jpg94654051_DSC00781.jpg

 

 

Muudetud , muutis GTA
pildilinkide elustamine

  • Vastuseid 455
  • Vaatamisi 59,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Ja sõidabki. Kaua pole kasutanud, vast nädal ja natuke peale.   Andke mulle medal ka, üks värdjas viga, mis kummitas aastaid leidis veel lõpu. Bremslicht märgulamp checkpaneelis, mis umbes i

  • Vahepeal on sitaks vähe sõidetud. Aga nende väheste kilomeetrite jooksul on siiski lõbus olnud ja pole ära ka lagunenud midagi suurt   Pilte panen sest praegu on hea tuju, nimelt sai vahetat

  • Vana kõverik ikka alles, elus, sõidab  😁Et noh, keskmises sõidukorras auto on parem kui heas seisukorras või midagi sellist Piltidel näeb jälle parem kui elus välja aga no punane värv annab ikka jube

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 2 nädalat hiljem...
comment_74725

Värviall mõtled sa mida ?

Värvin pulbervärviga.. ehk metallik hall + lakk = 50€ jooks.. muid värve saab ka muidugi.

Eelnevalt siis klaaskuulprits nagu GTA juba eelpool mainis ja ise tegi eeltööd rantidega.. pahteldas keemilise metalliga kunagisi rehvipinkidega tekitatuid kriime/vagusi

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_76944

Väike kõrvalepõige. Sain ilma nahata käigukanginupu, mis pmst oli prügikastikraam. Mõte oli ebayst nahk tellida aga no kooner ei raatsi seda 10-t euri ka hakkama panna. Tuli meelde, et istmete remondist on veits kunstnahka üle jäänud, nõela-niiti kodus ka leidub, mõeldud tehtud ja esimene katsetus nägi välja selline:

 

01058608510c386.jpg01058608558858f.jpg

 

Enamvähem esimese proovi kohta, kuid siiski jäi kripeldama, et kas ma tõesti ei saa paremini hakkama :D Võtsin asja uuesti ette ja pildiseeria vol. 2 ka üritusest:

 

010586552584afc.jpg

01058655273c390.jpg010586553161030.jpg0105865533912fd.jpg

 

Ja lõpetuseks kokkumonteeritud jupp:

 

0105865537ab163.jpg0105865541c4e22.jpg01058655478f2aa.jpg0105865535fc18f.jpg

 

Vot selline 10-pildine seeria ühest jupist :D Kaks üritust võttis aega kahel õhtul õlle kõrvale 2+3h

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_78215

Tegin käulale kindlustuse, tõstsin aku peale, keerasin suveveljed alla ja võtsin tanklast väheke 98-t ka :D Esimesed kilomeetrid sel aastal nüüdseks sõidetud ja klemm kõrvuni ^_^

 

0106027589a61bf.jpg

 

01060275974493c.jpg

 

010602759338275.jpg

 

Nädalavahetusel ehk aega, teeks õli-filtrivahetused ära ja peaks veits koristama-kraamima ka :) 

  • Autor
comment_78311

Suuri kilomeetreid ei ennusta aga midagi vast ikka :D

 

Ei tulnud sest kraamimisest ja õlivahetusest midagi välja, lendasin selle ideega küll peale aga läks nagu ikka. Remont :D

 

Kuna abiseadmete rihmad tegid krõmps-krõmps pidevalt ning lisaks generaator koll-koll, siis võtsin selle majanduse laiali. Kurb lugu oli vaid see, et talvel jõudsin ühe generaatori juba taastada aga käisid pätipoisid ja viisid selle minema. Aga see selleks, hetkel pealolev genekas osandus päris kergelt ja läbi ime sain laupäevasel ajal Paidest ka kohapealt vajalikud laagrid. Rihmad ka.

 

Siin siis genekas va rajakas laua peal lahtivõetuna

 

010603825998c15.jpg

 

Ja siin juba omal kohal. Pikka iga talle.

 

01060382678e571.jpg

 

Teine asi, mis muret tegi oli sügisel avastatud tosoolileke. Kuskilt termostaadi korpuse kandist see tuli ning arvasin, et plokikaane-korpuse vaheline tihend vigane. Kiskusin laiali ning suht sama targalt panin kokku tagasi ka. Uue tihendi küll tegin aga selles ei paistnud viga olevat. Kahtlasem tundus aga alt väljuvate torude stutside seisukord. Kuna mul aga riiulis teist korpust ei vedelenud ei jäänud muud üle kui asi kokku laduda ja loodan et leke kadus. Kui ei, eks siis tuleb end mõne korralikuma kasutatud tükiga relvastada ning uuesti rünnata :P

 

Kolmas asi, millega olen maadelnud ning mis end kohe meelde tuletas on oma kohale aegajalt mittenaasev siduripedaal. Olen vahetanud mõlemad silindrid aga tolku malo. Kellelgi ideid?

 

 

Aga no ront on ront, differ kolksub, kohati hakkab soojalt mootor puterdama, see sidurijama veel. Sõita on ka kole ebamugav, mitte et auto süüdi oleks aga teed on ikka õudsad <_< Aga samas jälle, sileda tee peal anna ainult minna, lendab mis kole ja ei saa arugi, et juba 24 aastat vanakesel turjal on :respect:

 

Värv on ka õudne, aga no kahe aastaga hullemaks pole ka läinud :D

 

0106038273e3a40.jpg

 

Mingeid uusi juppe olen ka kogunud, esiklaas on varudes, stangeliistu sain ette aga kahjuks vale poole oma. Proovin veel, äkki saan õige poole. Siis Eix varustas mind aastakäigule vastavate uksepolstritega, nii et varsti saab salongi ka vähem kirjuks :) Jalamatid sai ühiselt tellitud, proovisin - sobivad valatult.

 

Ah ja talvel sai ju suur kompuuter ja lõpuks toimima saanud. Töötab kenasti ja kangist saab näite ka vahetada. Tase! B)

  • Autor
comment_78318

Tiib hetkel auto küljes tagasi :D Tegin sest pilte eraldi, võibolla läheb vahetusse, võibolla mitte :P

 

Üks pilt oli veel jagamata, sain ju Siimult el. akende tagumise kontuuri plokeerimise lüliti. Väike sedaani ja touringu omapära. Siiamaani oli mul seal augus petekas, mis kippus alatasa konsooli vahele pudenema ja vastavas pistikus olid juhtmed lihtsalt sillatud. Väike asi küll aga autopedele piisab ka sellest, et meelt rõõmsamaks teha :D Et kui saaks veel tagumised el. akna variandi uksepolstrid olekski sel autol täielikult komplektne tehase 4x el. akende süsteem otsast lõpuni, mitte mingit ratsimist kuskil :)

 

01056383077800b.jpg

 

01056385958bc9d.jpg

Muudetud , muutis GTA

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.