Tegemist selle sõiduki esmase registreerimisega maarjamaal minu poolt kevadel 2008. Numbriks sai korduvkasutusega vana hia mõistusenummer 062 AJU.
Ostsin impulsiivselt auto kevadel 2008 Karlova autopoest.
Mis seda E-30 fenomeni puudutab ei tea kui palju kordi on maha müüdud, et AITAB, aga ei lähe kaua kui jälle midagi asemele ostetakse.See auto järg kolmekale mille kasutaja Einar poolvägisi mul ära viis, ning mis nüüdseks jälle pealinna pool liiklemas järgmise inimese käes. Ehk ei pidanud eriti kaua sedakorda vastu-see on haigus ei muud und tunda on, et taandumise märka ka ei ole
Auto ise esmase registreerimisega kevadest 1990
Varustus nagu enamikul tolleaegsetel masinatel:
värvuseks must (181)
mehaaniline katuseluuk
elektrilised peeglid
originaal sportistmed
roolivõimendi
kesklukustus
elektriline antenn
tagaluugil originaalspoiler
madaldusvedrud
LSD
Peale arvele võtmist on vahetatud rool, küünlad, õlid, filtrid, küünlajuhtmed, osa kapotialuseid lõdvikuid,ning veel üht-teist vajalikku.
Kuna autol olid all plekid miskite saksa lamellidega sai algul alla MIM 15 tolli, kuid kuna need leidsid tee teise auto alla on hetkel all AZEV A, kuid 100% pole kindel kas see ka nii jääb.Eks aeg näitab.
Azevid on 16 tolli, esimene alumine liist on laiema äärega.
auto sõitis minu käes 2008 mõned tuhanded kilomeetrid ja nüüdseks sügisest saati seisnud.
Plaanis alljärgnevad tööd sis kuudepikkuse sisemise võitluse tulemusena :
1. veermiku täielik uuendamine (õõtsad, talad jne liivapritsi, ning värvimisse)
Veermik plaanitud ainult tugevtatud puksidega. Vedrustuse poolel tuleb kasutusele sügisel KaidoS abiga soetatud Bilsteini vedrude ja amortide KIT.Puksideks Powerflex
Pidurite osas ringitegemise plaani pole (vähemalt sellel korral)
2. mootori kapremont. Uus kett koos kõige juurdekuuluvaga, ning kõik mis sees vähegi kulunud tundub.
3. Kere kriitilise pilguga altpoolt üle vaadata, ning vajadusel keevitada ja korralik korosioonitõrje.
4. Veljed:
kas Azev, id mis all jäävad alla (sel juhul kindlasti tagumised 9 tollised vahetusse 7,5 tolliste vastu.Kel huvi 9 tolliste vastu, siis olen jätkuvhuvi neid 7,5, te vastu vahetada.
5. Jahutusradikas plaan panna originaali asemel diisli oma millel rohkem mahutavust
Kes IS mootoriga (100KW) rohkem kokku puutunud võiks anda näpunäiteid ja soovitusi mootori tegemisel võimalikult hea tulemuse eesmärgil.Plaan pole hullult tuunitud eksemplar, vaid korralikult jooksev mootor mis ei tekitaks muresid pikemat aega.Kui teha siis teha kõik korraga korralikult.
Olemas Powerflex puksid ette õõtsadele ja tagumised talapuksid.
pakkuda võivad meie jupiärikad tagumisi õõtsapukse, difripuksi ja esi ja tagastabika pukse mis hetkel veel puudu.
Kas esimesed õõtshoovad tavalisel E30 ja E30 M3 erinevad või ei ? Kui erinevad, siis mis erinevus on.Küss kas panna alla uued UM,ist pärit õõtsad ette uute sarniiridega või eemaldada originaalil sarniirid, ning peale liivapritsi ja värvimist kasutada mingisugused järelturu sarniire.Oluline on maksimaalselt hea tulemus, kuid ka mitte niisama raha raisata. Ideid ja kogemusi targematelt paluks ! ! !
Kas antud mootorile 325,lt tuttav õliradikas mõtekas lisada ?
Igatsugused mõttekäigud ja ideed teretulnud kuna palju päid annab parema lõpptulemuse : : : : :
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tegemist selle sõiduki esmase registreerimisega maarjamaal minu poolt kevadel 2008. Numbriks sai korduvkasutusega vana hia mõistusenummer 062 AJU.
Ostsin impulsiivselt auto kevadel 2008 Karlova autopoest.
Mis seda E-30 fenomeni puudutab ei tea kui palju kordi on maha müüdud, et AITAB, aga ei lähe kaua kui jälle midagi asemele ostetakse.See auto järg kolmekale mille kasutaja Einar poolvägisi mul ära viis, ning mis nüüdseks jälle pealinna pool liiklemas järgmise inimese käes. Ehk ei pidanud eriti kaua sedakorda vastu-see on haigus ei muud und tunda on, et taandumise märka ka ei ole
Auto ise esmase registreerimisega kevadest 1990
Varustus nagu enamikul tolleaegsetel masinatel:
värvuseks must (181)
mehaaniline katuseluuk
elektrilised peeglid
originaal sportistmed
roolivõimendi
kesklukustus
elektriline antenn
tagaluugil originaalspoiler
madaldusvedrud
LSD
Peale arvele võtmist on vahetatud rool, küünlad, õlid, filtrid, küünlajuhtmed, osa kapotialuseid lõdvikuid,ning veel üht-teist vajalikku.
Kuna autol olid all plekid miskite saksa lamellidega sai algul alla MIM 15 tolli, kuid kuna need leidsid tee teise auto alla on hetkel all AZEV A, kuid 100% pole kindel kas see ka nii jääb.Eks aeg näitab.
Azevid on 16 tolli, esimene alumine liist on laiema äärega.
auto sõitis minu käes 2008 mõned tuhanded kilomeetrid ja nüüdseks sügisest saati seisnud.
Plaanis alljärgnevad tööd sis kuudepikkuse sisemise võitluse tulemusena :
1. veermiku täielik uuendamine (õõtsad, talad jne liivapritsi, ning värvimisse)
Veermik plaanitud ainult tugevtatud puksidega. Vedrustuse poolel tuleb kasutusele sügisel KaidoS abiga soetatud Bilsteini vedrude ja amortide KIT.Puksideks Powerflex
Pidurite osas ringitegemise plaani pole (vähemalt sellel korral)
2. mootori kapremont. Uus kett koos kõige juurdekuuluvaga, ning kõik mis sees vähegi kulunud tundub.
3. Kere kriitilise pilguga altpoolt üle vaadata, ning vajadusel keevitada ja korralik korosioonitõrje.
4. Veljed:
kas Azev, id mis all jäävad alla (sel juhul kindlasti tagumised 9 tollised vahetusse 7,5 tolliste vastu.Kel huvi 9 tolliste vastu, siis olen jätkuvhuvi neid 7,5, te vastu vahetada.
5. Jahutusradikas plaan panna originaali asemel diisli oma millel rohkem mahutavust
Kes IS mootoriga (100KW) rohkem kokku puutunud võiks anda näpunäiteid ja soovitusi mootori tegemisel võimalikult hea tulemuse eesmärgil.Plaan pole hullult tuunitud eksemplar, vaid korralikult jooksev mootor mis ei tekitaks muresid pikemat aega.Kui teha siis teha kõik korraga korralikult.
Olemas Powerflex puksid ette õõtsadele ja tagumised talapuksid.
pakkuda võivad meie jupiärikad tagumisi õõtsapukse, difripuksi ja esi ja tagastabika pukse mis hetkel veel puudu.
Kas esimesed õõtshoovad tavalisel E30 ja E30 M3 erinevad või ei ? Kui erinevad, siis mis erinevus on.Küss kas panna alla uued UM,ist pärit õõtsad ette uute sarniiridega või eemaldada originaalil sarniirid, ning peale liivapritsi ja värvimist kasutada mingisugused järelturu sarniire.Oluline on maksimaalselt hea tulemus, kuid ka mitte niisama raha raisata. Ideid ja kogemusi targematelt paluks ! ! !
Kas antud mootorile 325,lt tuttav õliradikas mõtekas lisada ?
Igatsugused mõttekäigud ja ideed teretulnud kuna palju päid annab parema lõpptulemuse
:
:
:
:
:
Sügisesest paar pilti enne talvekorterit
Tervitades,
Lauri@algaja remontnik