Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
lauri

BMW 318 1990 - Lauri

Soovitatud postitused

lauri

Tegemist selle sõiduki esmase registreerimisega maarjamaal minu poolt kevadel 2008. Numbriks sai korduvkasutusega vana hia mõistusenummer 062 AJU.

Ostsin impulsiivselt auto kevadel 2008 Karlova autopoest.

Mis seda E-30 fenomeni puudutab ei tea kui palju kordi on maha müüdud, et AITAB, aga ei lähe kaua kui jälle midagi asemele ostetakse.See auto järg kolmekale mille kasutaja Einar poolvägisi mul ära viis, ning mis nüüdseks jälle pealinna pool liiklemas järgmise inimese käes. Ehk ei pidanud eriti kaua sedakorda vastu-see on haigus ei muud und tunda on, et taandumise märka ka ei ole

Auto ise esmase registreerimisega kevadest 1990

Varustus nagu enamikul tolleaegsetel masinatel:

värvuseks must (181)

mehaaniline katuseluuk

elektrilised peeglid

originaal sportistmed

roolivõimendi

kesklukustus

elektriline antenn

tagaluugil originaalspoiler

madaldusvedrud

LSD

Peale arvele võtmist on vahetatud rool, küünlad, õlid, filtrid, küünlajuhtmed, osa kapotialuseid lõdvikuid,ning veel üht-teist vajalikku.

Kuna autol olid all plekid miskite saksa lamellidega sai algul alla MIM 15 tolli, kuid kuna need leidsid tee teise auto alla on hetkel all AZEV A, kuid 100% pole kindel kas see ka nii jääb.Eks aeg näitab.

Azevid on 16 tolli, esimene alumine liist on laiema äärega.

auto sõitis minu käes 2008 mõned tuhanded kilomeetrid ja nüüdseks sügisest saati seisnud.

Plaanis alljärgnevad tööd sis kuudepikkuse sisemise võitluse tulemusena :

1. veermiku täielik uuendamine (õõtsad, talad jne liivapritsi, ning värvimisse)

Veermik plaanitud ainult tugevtatud puksidega. Vedrustuse poolel tuleb kasutusele sügisel KaidoS abiga soetatud Bilsteini vedrude ja amortide KIT.Puksideks Powerflex

Pidurite osas ringitegemise plaani pole (vähemalt sellel korral)

2. mootori kapremont. Uus kett koos kõige juurdekuuluvaga, ning kõik mis sees vähegi kulunud tundub.

3. Kere kriitilise pilguga altpoolt üle vaadata, ning vajadusel keevitada ja korralik korosioonitõrje.

4. Veljed:

kas Azev, id mis all jäävad alla (sel juhul kindlasti tagumised 9 tollised vahetusse 7,5 tolliste vastu.Kel huvi 9 tolliste vastu, siis olen jätkuvhuvi neid 7,5, te vastu vahetada.

5. Jahutusradikas plaan panna originaali asemel diisli oma millel rohkem mahutavust

Kes IS mootoriga (100KW) rohkem kokku puutunud võiks anda näpunäiteid ja soovitusi mootori tegemisel võimalikult hea tulemuse eesmärgil.Plaan pole hullult tuunitud eksemplar, vaid korralikult jooksev mootor mis ei tekitaks muresid pikemat aega.Kui teha siis teha kõik korraga korralikult.

Olemas Powerflex puksid ette õõtsadele ja tagumised talapuksid.

pakkuda võivad meie jupiärikad tagumisi õõtsapukse, difripuksi ja esi ja tagastabika pukse mis hetkel veel puudu.

Kas esimesed õõtshoovad tavalisel E30 ja E30 M3 erinevad või ei ? Kui erinevad, siis mis erinevus on.Küss kas panna alla uued UM,ist pärit õõtsad ette uute sarniiridega või eemaldada originaalil sarniirid, ning peale liivapritsi ja värvimist kasutada mingisugused järelturu sarniire.Oluline on maksimaalselt hea tulemus, kuid ka mitte niisama raha raisata. Ideid ja kogemusi targematelt paluks ! ! !

Kas antud mootorile 325,lt tuttav õliradikas mõtekas lisada ?

Igatsugused mõttekäigud ja ideed teretulnud kuna palju päid annab parema lõpptulemuse :!: :!: :!: :!: :!:

Sügisesest paar pilti enne talvekorterit

suvekad_460.jpg

suvekad_514.jpg

suvekad_464.jpg

suvekad_503.jpg

Tervitades,

Lauri@algaja remontnik :lol:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
ranzzz

Esiteks kohe ütlen ära et väga kena isend tundub olevat ja ära muretse arvatavasti sa ei saagi rulliku haigusest lahti :lol:

Teiseks... õõtsade koha pealt ma ütlen niipalju et kui tutikad õõtsad panna siis on ikka kindlam tunne kui hakata neid sarniire ise pressi all aretama niiet ma soovitan uued osta. Enda kallikesel tegin alles paar kuud tagasi vahetuse ära ja läxin ka seda teed et kui ette võtta siis ette võtta ja uued õõtsad ta saigi :lol:

Vahe on täitsa olemas M-il ja tavalisel E30-l . Täpselt ei mäleta aga kinnitus augud on teises kohas ja kas mitte ei saand M-il seal mingit kokkujooksu või mingit kallet regullida :roll: Ei oska väga kommenteerida. Raimo peax vast rohkem seda teemat teadma :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
jaan tatikas

Part 31121130823 (LEFT ALUMINIUM WISHBONE) was found on the following vehicles:

E30: Details on E30

E30 325i TOURING, Euro

E30 M3 COUPE, Euro

E30 M3 CONVERTIBLE, Euro

Z1: Details on Z1

Z1 Z1 ROADSTER, Euro

Sellised õõtsad oleks head.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Silwer

M3 ja Tourigu õõts on kuju poolest täpselt samad ja mingit ereguleerimise vahet neil ei ole. Lihtsalt tavalisel rullikal on rauast õõts ja E30 ja 325i touringul on alumiiniumist õõts. Alumiinium = kergem = parem juhitavus kuna vedrustamata massi on vähem. Samas on see vahe väga marginaalne ja alumiiniumist õõts on kindlasti nõrgem kui rauast õõts.

* minu autol on alu õõtsad all.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
suvi

Väga palju jõudu hoiab kinni sisselase ja sissemineva õhu temperatuur. Mõistlik oleks panna K&N villast koonusfilter korraliku külma kojaga, torukollektor ja püksid kuumakindla teibiga üle käia (kui kollektor juba maas siis võiks plokikaanel väljalaske ära puhastada ning poleerida nii palju kui võimalik), Sisselaske pleenumi ja segusiibrivahelt vahelt soojendusplaat voolikutega eemaldada. Sellega saaks sisseimetava õhu jahedamaks. Järgmiseks vaja jahedam õhk sujuvamalt põlemiskambrisse saada. Selleks soovitaksin ära vahetada õhulugeja ümara vastu (leidub näiteks m50 mootoritel) järgmiseks originaal õhulõdvik silikonlõdviku (sileda seinaga lõdviku) vastu , seejärel kogu sisselase sujuvamaks ja sisselaske kollektorile "pulse chamber". Kirss tordile võiks olla chip.

(Rohkem infot PS kui on huvi) Jõunumbrid jäävad teoorias 120-130kW ümber.

See auto teeb teeb kadedaks küll. Sai isegi seda autoaias korduvalt piilumas käidud ja vaikselt oli isegi autoostu fond loodud, kuid üks hetk nägin kuidas ta proovisõdul oli ja läinud ta oligi. :) Edu aparaadiga.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
P2hkel

Väga kena masin! Millised bilsud valisid ?

Endal plaan samamoodi veermikuga teha suvel.

Aga jõudu ja jaksu. 8)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
lauri

Esiõõtsad suht ilusa hinnaga UM,is :D

alu õõts 5300 EEK letis per tk, tavaline 2300 EEK

Varemalt olid need hinnad tiba teised kui õieti mäletan.Ju hindade korrektsioon jõudnud piimaletist ka sillajupini :lol::P:P

Minu arust see suht pointless kulutus summa versus saadav tulem.Pole kahju kulutada hobikale raha, kuid samas pole seda mõtet loopida niisama tuulde :)

Hetkel on auto selline, tolmu lisandunud sügis-talvise seismisega tibakene :)

is2.jpg

is3.jpg

is4.jpg

is5.jpg

is1.jpg

terw

lauri

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Matu90

Jõhkralt kena masin ikka ja kupee ka veel. Ja see värv :twisted:

Meenutab natuke seda rulli mis ojal oli

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Jaxa13

kena tõesti,

teil seal kohe paras kogunemine :)

SOR numbrid on teistel mingi kindla tähendusega ?)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
-elav-

Endale ka väga meeldib. Stock välimus, ilus velg ja clean-look 8) Selle masina käekäiku hakkan pingsamalt jälgima.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Riho

Nii siis teed oma autot täpselt minu maitsele :lol:

nii, et kes tahab omale minu E39 võib selle ära osta ja ma kütan kohe saksa endale E30 tooma ja siis hakkan sind kopeerima aint, et Borbeti veljega

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
lauri

vahepeal saabus ju autoomaniku kevad, ehk suvesussi hooaeg, mida sai tähistatud kindlustuse ja käivitamisega nädalalõpul :)

picture_701.jpg

picture_703.jpg

picture_702.jpg

terw

lauri

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
lauri

HEI !

Sõitud auto minu käes alates arvelevõtust 2008 suvest 2011 maini 640 kilomeetrit, ning umbes 15 kuud 0 ukse avamist ja käivitamist antud sõiduki puhul.

a2011 kevadel tehtud väike tehnikavärskendus:

Veljed 15 ja 16

roosa.jpg

318 IS nootor E 36 küljest

P1010044.JPG

Tagasilla koht

P1010042.JPG

Veermik

P1010031.JPG

P1010011.JPG

P1010014.JPG

P1010015.JPG

P1010024.JPG

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Tiit

OPAAA... Kui sa roosadest velgedest peaksid ära tüdinema siis võid neid mulle pakkuda. Päris hea kvaliteet paistab- mis maksis ja kus teha lasid?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

×

Oluline teave

See veebileht kasutab küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Kasutustingimused & Privaatsus .