Hüppa postitusse
Postitatud
comment_38938

Nonii. oleme siis järjega seal, et cabrio sai omale täna eesti reg nr. ülevaatuse ja kindlustuse.

Masin on siis pärit 91. aastast, värvuselt roheline ja omab üüberkapuutsi

Kapoti all on tiksumas rahulikult 1.8l ja 83kw mootor, plokipea sai eelmise omaniku jutu järgi 15 000 tagasi kap remondi ja uue nuka

Vedrustuseks on all miskid BMW Performance kollased amordid ja punased madaldusvedrud(lisaks pagassis coilover vedrud)

Summuti on muidu originaal aga lõpus on miski lehtersprortiivnõi pütt

Käiguosakond on tihe ja korras.

Kere on saanud miskit litaka taga parempoolsesse rattakoopasse. lisaks on ees põll miskit näinud.

Katus on korras muidu, ainult 2 väikest auku on juhi pea kohal(võti läheb aind läbi)

Salong on muidu ok, aga tagaiste, tüüpilisest kohast puruks.

Nii ja nüüd siis mõne sõnaga plaanidest

Olemas:

2.8 TUB mootor

Vaja:

LSD tiffer 3.64 ülekandega

318i radikas

Vems

VL torukolle

IX või Golf1 pidurivõimendi koos pumbaga

El vendid 2tk ette

Lenso BSX 9 x 16 veljed plus rehvid

selline väike idee ja mõttelend siis

http://foorum.e30.ee/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/bmwe30.gif http://foorum.e30.ee/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/bmwe30.gif http://album.ee/album/292468/50296379 http://foorum.e30.ee/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/bmwe30.gif http://foorum.e30.ee/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/bmwe30.gif

Ei oska ma neid pilte siia üles laduda

  • Vastuseid 130
  • Vaatamisi 13,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • MartinRoo
    MartinRoo

    Pill koos. Proovisõidu ajal lendas tosoolilõdvik laiali. Kuna ise panen soome minema täna siis lasen vennasel asja korda ajada et nv ikka kokkutulekule saaks mul naine tulla.

  • Ma kardan, et selle tempo juures läheb see summuti enne rooste kui plärtsu tunda saab.

  • MartinRoo
    MartinRoo

    Jahutussüsteem sai õhutatud, igaksjuhuks hoian veel sõites arvutit järel et tempi ja asju jälgida reaalselt kuna laiskuse tõttu pole viitsinud m20 temp andurit panna ja ära ühendada.  To do list:

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_104641

Nõndaviisi. Tänase päeva lõpuks võib siis ära mainida, et cabrio liigub omaljõul. Mootoriks m52TUB28

Vurru tõmbab isuga sirgu ja kohati koinib ajusid korralikult. Võtame päeva kokku siis niimoodi: 

Hommikul ootasin valka vemsi seadistajat. Kõik ilus tore, tüüp kohal ja hakkab pihta. Arvutid mis eile õhtul käivitades andsid ilusti kogu info edasi, äkki enam ei toimi. Oli neid siis lõpuks 3 tükki käigus ?

Järgmiseks ülla ülla kui eile sädemed olemas kõigil poolidel ja küünaldel siis täna 1 ja 3 pütt ei toimi. Tegelik põhjus tuli välja peale kompressiooni mõõtmist ja pihustite eemaldamist. Kompressioon ilus 10 ja peale aga 1. Ja 3. Silindri pihustid ei toimi. 1se oma tõstsime kolmandale ja ja 3nda oma esimesele silindrile. 3s pütt hakkas ilusti toimetama ja esimene hõissa, no ei tule kütet grammigi. 4 toksu kellasepa haamriga ja seadistamine jätkus. Asi OK

Nii pillil hädavajalik koos ja minek..... salongivent ei toimi.... jäi nii ja tuiskasime maanteele seadistama.

Teel tagasi linna otsustas linnapiiris 1 jahutuse kiirkinniti flantsidest puruks minna ja mahlad tänavale jätta.

Nüüd flants vahetatud. Tänu eixi juhistele sain ka vendi käima salongis. Probleem oli mootoripistiku massis(peeglid iķkagi ei toimeta)

Uuesti õhutades lõppes kogu see fiasko radika õhutusnippli murdumisega.

 Muidu oli edukas päev ja loodan et kaas liiga ei saanud kuigi saime üsna kiirelt jaole. 

Martin

  • Autor
comment_104674

Jahutussüsteem sai õhutatud, igaksjuhuks hoian veel sõites arvutit järel et tempi ja asju jälgida reaalselt kuna laiskuse tõttu pole viitsinud m20 temp andurit panna ja ära ühendada. 

To do list:

1. ülevaatus

2. Eixilt saadud uus põll puhtaks lihvida, krunt ja värv

3. IS lisa paigaldada uuele põllele

4. Väiksest kompust ette välis temp juhe vedada ja andur panna

5. Rehvivahetus taga

6. Veljed  võiks üle värvida ja poleerida veel

 

See aasta ei hakka keretöödele ega asjadele mingit rõhku panema. Tahaks lihtsalt sõita lõpuks. Pill pm 3aastat garaazis liikunud edasitagasi lükates, nüüd aeg nautida kah ☺

 

Küsimus selline ka, et kas m20 või m40 mootori anduril on tempi näitamise suhtes mingi vahe ka. 

Mida see kiip üldse muudab spidoplokis? Hetkel mul r6 kiip aga juhtimine ja asjad Vems seega pm ei ole mul sellel kiibil absoluutselt vahet? 

Hetkel tahhokas toimib aga asi aind tempi näidukis(see nullis)

Martin

comment_104675

Temp andur peab olema pruun 1 klemmiga. 

Sellest andurist pistik juhtmega ühendada spidokaga ja temp seier toimib. Nüüd juba suht hilja, kuna tuleb sisselase kolle eest ära võtta.  (ma ei viiciks)

Kuidas õhufiltri asja lahendasid ? Koonus ? Imeb vapralt kuuma õhku nagu minul ?

 

Joonele ka paneme ?

Muudetud , muutis Leks

  • Autor
comment_104686

Õhufilter jah suva kaupomaailma koonus

Ja hetkel on suvaliselt mootoriruumis

Hilijasem plaan viia kuskile värskema õhu poole või teha mingi kast ümber. Kuigi tegelt otsin(oli äkki 3.0 või 3.5 õhufiltri kopsikut millel pole õhulugejat plastiku juures, vb mäletan valesti)

Joonele peame minema. M52b28 või siis m2tub28. Kered samad, ainuke vahe saab ülekandes olla

  • Autor
comment_104752

Nonii, olen nüüd paar päeva sõitnud pilliga. Paistab,et kõik on ok. Tagadiffer tuleks ikka saada miskine teine(3.xx) 

Praegune combo (m50b25 otsast)getrag260 kast ja 4.10 diff annab tulemuseks 100 km/h 2800 rpm kuskil. 

 

Huvitav on see et ka economaiser pani eile miskit kelbast. Nagu liigutas end ja mässas seal omas taktis kohati ja siis ole taas vaikus ? 

 

 

  • 2 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_105376

Eile sai summuti ajutiselt paremini kinni tõmmatud käepäraste vahenditega. Ajutiselt seetõttu et uut võimalikult madala paunaga resokat on vaja et summuti korralikult põhja ligi saada

 

Avastasin ka seda et mul on 4.27 differ all ja 100km/h sõites 2800rpm 

Ilmselt see getrag 260 kast on miskine diisli oma? 

4.10 differ võiks iseenesest pöörded kuskile 2500rpm kanti tuua või oleks miskit veel kiiremat ülekannet vaja ? 

Martin

comment_105402

Kahjuks on see mootor nii palju võimas et auto ei käi sellega hullult edasi vaid on aeglasem

 

Endale tundub lihtsalt et oi 3ndaaga käib nii pastlasse, tegelikult hakkad kiirendust mõõtma v proovima teise autoga on hoopis aeglasem..

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_106504

Kahjuks on tänasest alates mõneks ajaks sõidud sõidetud cabrioga.

Lampi lõi õli tule põlema ja õlirõhk mootorist läinud...

Järgmine nädal viskan paja vahelt välja ja karterikaane võtab maha ja piilub mis siis karul kõhus on

Ilmselt vist õlipump niisama saba ei anna ja ehk on eelmine omanik silikoniga liialdanud ja õlivõttur umbes aga kes teab... 

Õnneks panin suht kohe tähele kui tuli põlema läks

Tänaseks on pill kuskil pea 2000 km sõitnud selle mootoriga siis ?

Muudetud , muutis hondamtx

  • 3 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.