Hüppa postitusse
Postitatud
comment_141296

Küürakat parandab vaid haud....  :P

Päris pikka aega pole siin kirjutanud ja teemat omanud. Nagu öeldakse, siis loodus tühja kohta ei salli. ;)
Viimase bayerlase saatsin viimsele teekonnale 2019'dal aastal. Sellest ajast pole ühtegi bmw'd omanud. Kuna suht terve elu sõitnud ja omanud erinevaid bmw'sid, siis iga kord rooli istudes tekkinud väikene nostalgiahetk ja hinges kriibib igatsus. 
Kui viimane E39 minu käest manalateele sai saadetud, siis mõtlesin, et võtan vahelduseks väikese puhkepausi. Käisin ostsin poest uue auto (kusjuures sellel on ka pisikene bmw DNA sees olemas) ning olen lihtsalt sõitmist nautinud. Ja siiani ei kahetse, et endale N märgistusega koera ostsin. Isegi see, et ta bmw pole, on sõita olnud sigafun. :P
Aga eks hing on ikka ihaldanud teiseks autoks midagi siia foorumisse sobivat. Mida aeg edasi, seda vähem leiab korralikke autosid. Ja kui ongi korralik, siis hind on juba kosmos. Muidugi tahaks miskit vanemat, kui E30, aga seal hakkab mängima juba va telngelpunga paksus. Aga mängin lotot edasi, äkki ükspäev veab. :D

Aga natukene autost ka. 
Tegemist siis E30 kupeega (loe: kaheukseline sedaan). Tehasest veeres välja 1986'dal aastal ning tollel hetkel oli mootoriruumis reas kuuene, mis arendas tohutud 95kw. Tänaseks päevaks on selle asemele tõstetud "stroker". 
Käike on algusest peale pidanud ise vahetama, kuid nüüdseks on käigukastiks koerajala manuaalkast.
Suurem osa bmw entusiastidest teab seda, kui M3 dogleg getrag kasti. 

Mugavusvarustuseks on nupuvajutusega avanevad küljeklaasid ning katuseluuk. Tagumiku jaoks on toas (tunduvad olema E21 omad, kuid ma pole kindel) recaro sportistmed, mis lähevad kindlasti vahetusse. Tahaks ikka E30'ele omaseid sportistmeid, mis sobituksid kupee kerega ehk siis mahub ka tagumisele pingile ronima.
Ühesõnaga, kui kellelgi peaks vaja minema eelnimetatuid istmeid, siis olen avatud pakkumistele. Sobib ka vahetusvariant, kuid AINULT sportistmete vastu. 

Võttes arvesse, et tegemist on 35 aastase "vanuriga", on kere päris okei ning potentsiaali on kõvasti. On kohti, mis kindlasti tahavad ja saavad plekimehe hella kätt tunda. Juhipool on üks "pisike" auguke, mis loodetavasti ei lähe väga suureks torkides. Parema poole poolraami pealmine osa (akukasti all) on kõige kurvem koht. Tagumine paneel tahaks veidikene kah värskendamist. Üks pisike mõlk, mis seal olnud juba ostmisest saadik ning numbritulede juures kobrutab. Ilmselt tuleb neid kohti juurde, kui miskit kuskilt lahti võtta, aga see on paratamatus. Pole ju teab mis salongist ostetud pill. 

 

Ja nüüd kõige tähtsama osa juurde. See on "to do list".

*Kõik vedelikud ning filtrid (mootoriõli, differ, käigukast, jahutusvedelik, pidurivedelik ja kõik filtrid).
*Hammasrihm (nende "säilivusaeg ca 5 aastat väidetavalt)
*Küünlad, küünlajuhtmed (ühte lapitud), jagajakaas, rootor.
*Tagasillatala (paar häirivat auku, mis ilmselt ka üv mehele pinnuks silmas).
*Pidurid üle käia. Kettad ja asjad muidu korras, aga lihtsalt puhastada ja määrida, et asi toimiks.
*Kõiksugu  kütusevoolikud ja jahutusvedeliku lõdvikud, mis ajaga läinud kangeks ja kipuvad katki minema.
*Kütusepaak lekib. Kui saab, siis lasen ära remontida. Kui ei, siis tuleb uus osta. Õnneks neid on veel saadaval.

 

Mõned pildid, et juttu liiga palju ei oleks. ;)

 

spacer.png[/img]

 

Transpordi eest lähevad suured tänud [b]Puksiirihundile[/b]. :)

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

Esimese hooga sai siis vahetatud kõik küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaas ja rootor. Külge läks uus kütusefilter ja mõned kütusevoolikud. 

 

spacer.png

 

Õlivahetus sai ka ära tehtud. Vana õli polnud väga hull, aga neli aastat seisnud garaazis, ei tee ilmselgelt sellele määrdele head.
Sisse valasin siis Total Quartz 9000 Energy 0W30 õli ning külge keerasin mahle filtri. Ja siis proovisin meenutada, kuidas käis service nullimine. Teadsin, et mingid klemmid diagnostikapistikus oli vaja ära lühistada, aga millised, vot seda aju enam ei mäletanud. Õnneks on tänapäeval google, aitab kiirelt. Pin 7 ja pin 19, süüde sisse ja ca 5 sekundit ootamist. Done!

 

PS! - tean, et panin õliga pisut mööda. Oleks pidanud 5W30 õli sisse valama, aga no läks veits mööda. Sobiski mootorisisepesuks. :P

 

spacer.png

 

Tegin siis ka põhja alt mõningad pildid. Üldpilt kõige jubedam ei olegi, aga kui hakata näpuga nokkima, siis neid auke tekib ilmselt rohkem, kui sveitsi juustus. 

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

No ilmselt see "väike" roostekoht lõppeb päris suure keevitustööna. 

 

spacer.png

 

Juhipool sama lugu.

 

spacer.png

 

Tagumised õõtsad ja sillatala on ka päris hapus seisus. Õnneks tala on olemas ja see kellelt ma tala tõin, pakkus õõtsasid ka. Ilmselt tuleb need ka ära krabada.

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

Tunduvalt paremas seisus tala, kui see mis hetkel auto all on. Peab veel liivapritsi viima ja laskma ära värvida. Saaks uued puksid ka sisse pressida ning õõtsad külge.

 

spacer.png

 

Ning üks magus osa ka. :P

 

spacer.png

 

Järgmiste juttude ja piltideni. :)

Muudetud , muutis Marko S

  • Vastuseid 296
  • Vaatamisi 14,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • See teema püsib sama vaiksena, kui mina öösel magades. Ei piiksugi, kuid ehk on lootust juuni kuu jooksul taas algust teha ning hakata uuesti projektiga tegelema. Tegelikult pisitasa olen tegelenud, k

  • Kui armastuses ei vea, siis veab autojuppides. Mõni aeg tagasi kirjutas mulle üks kodanik postkasti, et temal vedeleb kodus pööningul üks üleliigne kütusepaak ja seda aastast 1994.  😲😲  Sellise jutu p

  • Väikene sissekanne minu "remondipäevikusse".   Jätkasin siis auto lahti võtmisega. Plaanidesse mahtusid ahi, armatuur ja osaliselt juhtmestikku. Läksin sinna ikka teadmisega, et siuh-säuh ja

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_150287
19.4.2023 kell 8:26, Marko S ütles:

@MargusRaska, Sina oled teinud keretöid erinevatel autodel. Kuidas neid kereküljes olevaid tikk-kruvisid (või kuidas neid iganes nimetatakse) taastatakse ? Olen näinud, et on mingi spets aparaat, millega saab neid keevitada põhja külge ? Sest mul neid päris mitmeid puudu. 

Meil on spotteril spets otsik millega siukseid spetsiaalseid kruve ja polte saab kerepleki külge keevitada. Pole küll päris sama otsik mis pildil aga idee laias laastus sama, et keermega osa läheb otsiku sisse ja lapik osa vastu kereplekki mis siis omavahel kokku keevitatakse.

punktschweisselektrode-anschweissbolzen-

https://www.stahlwerk-schweissgeraete.de/produkte/Werkzeug/auto-zubehoehr/4448_elektrode_tech.jpg

  • Autor
comment_150316

 

Lõpuks siis jäi meelde teha velje näitajatest pilti. Kolmel, mis on erineva keskosaga on sees kiri BBS ja BMW ning teistel ainult BMW. Offsetid ja laiused olid kõigil samad. Võimalik, et tootmise aastast tekib mingi muutus ? Sest BBS markeeringuga veljed on 86 ning 89 aasta ja ilma BBS kirjata 93 aasta toodang. Võimalik, et siis näiteks BBS tehas ei teinud enam mingist aastast BMW'le velgesid või lihtsalt ei löödud seda BBS logo enam sinna peale ? Kurivaim seda teab. Mitte, et see nüüd mingi ülimalt tähtis asi oleks. See pigem enese harimiseks. Hea teada. 

 

Kindlasti on mõni targem mees, kes paneb selliseid asju puusalt. :)

 

BBS nr 1.

 

spacer.png

 

BBS nr 2.

 

spacer.png

 

BBS nr 3. 

 

spacer.png

 

BMW velg 1.

 

spacer.png

 

BMW velg 2.

 

spacer.png

 

BMW velg 3.

 

spacer.png

 

BMW velg 4.

 

spacer.png

Muudetud , muutis Marko S

comment_150317

Mulle tundub, et nad kõik on BMW originaalveljed, aga lihtsalt erinevatelt tootjatelt. Üheks siis BBS ja teiseks F.P.S. Kõigil on iseenesest BMW kirjad ja varuosanumbrid peal ning mõõdud samad, nii et peaksid kõik alla sobima ja kõigile samad kapslid ka minema. Võib-olla lisaks tootjale erinevus aastates ka. Eks kui tahta peeneks ajada seda asja, siis saaks näiteks ühele jooksule varuratta ka täpselt sama keskosaga otsida ja teisele teise jne, aga sisulist vahet ei tohiks olla ning BMW originaalid oleks nad justkui kõik.

 

Huvitav, et KBA number ka erinev peal. Eks muidugi erinevad tootjad, tooted ja natuke erinev kuju ka, vast Kraftfahrt Bundesamti jaoks oli tarvis eraldi arvele võtta :)

 

Saksakeelset juttu, kus sama teemat mainitud veidike:

https://www.e30.de/fotostory/f02110/f02110.htm

https://3er-foren.de/showthread.php?tid=19521

  • Autor
comment_150329

Tahaks vinguda, et kõik sõrmed valusad, aga ma olen hetero ja ei halise. Ise võtsin selle töö endale kukile, järelikult tuleb lõpuni teha. 

Sai Eixi käest ninraam sebitud, mis kuulus kunagisele minu autole. Tundub sedasi, et selle aeg kilomeetreid mõõte on otsa saanud. Aga kuna tegemist facelifti ninaraamiga, siis on vaja teiselt jahutusradiaatori kinnitused ja tõmbeaasad ringi tõsta. 

 

spacer.png

 

Proovin mingi päev liivapritsi viia, siis saab näha mis sealt välja tuleb ning kas saab kasutada. Loodetavasti saab, sest visuaalselt on ninaraam viisakas.

 

spacer.png

 

spacer.png

 

Ja nagu ikka, sai föön ning erinevad vajalikud tööriistad kuumaks aetud ning põhjaga tegeletud. Ütleme nii, et lõpp paistab. Paar üksikut kohta veel teha. Aga kuna eile said kõik akud relakal tühjaks, väsimus tuli peale ning traatketas lõppes, sai tööpäev lõppenuks kuulutatud. 

 

Parem esimene rattakoobas.

 

spacer.png

 

spacer.png

 

Nagu ikka, siis keegi meistrimees oli "remontinud" silikooniga ja auke peitnud. Jumal teab, kui ammu seda tehtud oli, kuid minu teadmised sellest valla ütlevad, et tegemist ei olnud bmw tehasest silikooniga. Peale selle eemaldamist oli taaskord ilus augukene nähtaval.

 

spacer.png

 

Tagumine vasak rattakoobas oli muus osas ilus, välja arvatud tiivakaar mis oli pehme ning osaliselt ära mädanenud. Mis muud, kui tuleb uus lasta keevitada sinna.

 

spacer.png

 

Hakkab looma. Ma isegi ei tea, kui kaua ma seda teinud olen. Ajaliselt kokku ilmselt nädal ja natukene peale. 😆

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

Usun, et nii mõnigi keremees keevitaks heameelega sellist projekti, kus kõik on ette puhtaks ära tehtud. :) 

  • Autor
comment_150337

Ega tänane eilsest palju ei erine. Hoog oli sees, käisin täna ka nühkimaie. Kraapisin karpidelt ka mastiksi maha, et pleku saaks kohe lahti neid hakata puurima, mitte ei peaks keevituskohti hakkama sealt alt otsima. 

 

spacer.png

 

Vasak pool oli juba algusest saadik väikese õhuavaga, kuid ketast näidates avanes hoopis selline vaatepilt. 

 

spacer.png

 

spacer.png

 

Mootoriruumi tegin ka puhtaks. Sealt tuli ka ühtteist välja, mis oli algselt mastiksi all peidus. Proovisin siis kõik võimalikud liitekohad puhtaks saada, et vajadusel saab parandada või hiljem uuesti mingi möglaga katta. Vähemasti on endal süda rahul, et kõik on paljaks nühitud ning murekohad välja tulnud.

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

Täna puhkame. :)

 

  • Autor
comment_150389

Paljud sügavad kukalt ja mõtlevad, et miks ma nii teen ? Aga rääkisin keremehega nädalavahetusel ning leppisime kokku, et kõik mis ma tahan, saan ja oskan ning julgen, võin küljest puurida tingimusel, et ma kõikide asukohad selgelt maha märgin. Sellega seoses siis tõin endale Würthis täna spetsiaalsed keevituspunktide puurid. Kui jõuan, lähen nädalavahetusel proovima, et kas saab tulevikus minust ka mingil määral plekimees või mitte. Ma ei karda õppida uusi asju ning keevitust õppida on alati olnud mu üks soovidest. Ilmselgelt ma ei hakka asju tagasi siristama, sest puudub vajalik tehnika selleks. Kuid tulevikuks on plaan paigas, et soetan endale mõne korralikuma aparaadi, millega mõni projekt ise osaliselt valmis keevitada. 

 

Oskavad ikka küsida raha selliste väikeste asjade eest. 🥲

 

spacer.png

  • Autor
comment_150394

@MargusRaska, ma ka sirvisin interneti erinevaid lehekülgi ning uurisin tuttavatelt ja saingi soovituse, et würth on hea. Leidsin ka mingeid kohti, kus küsiti puuri eest 2-3 korda rohkem, kui würth. Küsimus tekkis aga, kas see hind ka õigustab ennast ? Lähen proovin täna ära, pärast räägin kogemusest. Küll ma selle keevituse ja sellega seotud nipid selgeks teen endale kunagi.  :)

 

 

  • Autor
comment_150396

Editeerisin juttu: 

 

Proovisin siis eile plekimehe tööd, aga ilma keevituseta. Ütleme nii, et paras nikerdamine ikka ja omajagu aega nõudev. Otsida välja punktid ning lahti puurida. Tihtipeale oli pind juba roostene ning sealt kindlat keevise asukohta raske tuvasada. Siis tuli asjale läheneda tundega, et ehk on seal. Kuid lõppude lõpuks sain kõik vajaliku eemaldatud. Väga palju üllatusi ei tulnud juurde, õnneks. Aitab vahelduseks nendest üllatustest.

 

Kõik tagaosas olevad kinnitused sai suhteliselt viisakalt kätte. Turvavööde kinnitustala (või kuidas iganes seda nimetatakse) oli üks kahest, mida päästa ei õnnestunud. Peale turvavööde kinnitusplaatid eemaldust selgus, et see tala suht otsas ning taastamiseks mittekõlbulik. See tuleb siis kuskilt uus leida. Mööda internetiavarusi seilates jõudsin E30 GARAGE NORWAY lehele. Sealt tellides on ainuüksi transport üle 80 euro. Ehk veab ja leian kuskilt lähemalt. Kui kellelgi häid mõtteid, kus seda tala võiks leida, siis olen üks suur kõrv. :)

 

spacer.png

 

Summuti kinnitustest rääkides, siis vähemasti tundub, et neid saab mõningaid veel täitsa uuena ja esindusest. Teen homme kontrollkõne Unitedisse ja vaatan, mida nad sealt mulle selle peale vastavad. 

 

Tagumine summuritripi kandur. OEM number 41111922407

 

spacer.png

 

Varuratta küljel asetsev kinnitus summutitripi jaoks. OEM number 41121911152

 

spacer.png

 

Rattakoopa kõrval asetsev kandur. OEM number 41121919948

 

spacer.png

 

Kütusepaagi vasak kinnitus. OEM number 41121922723

 

spacer.png

 

Suurem osa nendest üleval kirjas olnud asjadest on nii ja naa seisus. Eriti see üks. Teised kannataks veel kriitikat, kuid vaatan hinna järgi, kas tasub hakata neid kuskile happevanni saatma või kohe uued võtta. 

 

Seda küll tagasi ei topiks ? 🙄

 

spacer.png

 

spacer.png

 

Kütusepaagi üks kinnitus kohtadest. Ilus puhas ning ei täppigi roostet. :) Kui saab uue nagu eelnevalt kirjutasin, läheb uus. Kui ei, läheb vana tagasi.  

 

spacer.png

 

Kuskil eelnevates videotes kilkasin, kui müramatti välja kiskusin, et vahi värki, ei peagi hakkama kütusepaagi kinnituskohtasid keevitama. Eile kitkusin kronsad ka ära. Eks pilt räägib pisut teist juttu, kui mina seal videos. :D

 

spacer.png

 

spacer.png

 

Kui mu vana pea mind ei peta, siis need peaksid olema pidurivoolikute kinnitusaasad. Muidu ilusad, kuid kronsad ise päris hapud. Õnneks need L- kujulised ja 8-10mm auk sees. Need saab ise uued voolida plekist.

 

spacer.png

 

Turvavööde kinnitused. Muidu nagu vinks-vonks, kuid eemaldamisel sai pisut haiget tehtud. Remonditav. 

 

spacer.png

 

spacer.png

 

Siin siis puhas põhi. Ainukene mida ma kätte ei saanud oli diffri kinnitus. Keevitatud ning mul polnud käepärast ühtegi tööriista, millega oleks saanud sealt nurgast selle keevituse lahti lõigatud. See nägi suht okei välja ka, vast ei hakka kitkumagi seda ära. 

 

spacer.png

 

Selleks korraks on vast jälle kõik. Uute seiklusteni! 🤘🤘

Muudetud , muutis Marko S

comment_150399

Mõnus vaadata et oled asja korralikult ette võtnud.

Minulgi oli see tagumine tala täitsa läbi mädanenud, kuid minu jaoks polnud oluline see “oem look” ja lasin Olaril teha selle tala, lihtsalt natuke vähemate aukudega, muus osas täitsa identne.

Usun et pädev plekimees kellel painutuspink olemas, saab sulle selle valmis painutada vana tala järgi.

Igaljuhul soovin edu ja kannatust projektiga.🙂

  • Autor
comment_150400

Ma ka algselt mõtlesin, et teen siuh-säuh ja tehtud, aga see projekt on pisut näpust läinud. :D 

Aga mina tahan, et oleks võimalikult originaalilähedane. Sest ma ennast juba tunnen, et kui ma lasen sinna "sarnase" asja teha, siis mind hakkab see ennast häirima ning kogu seda tööd uuesti teha pole kõige mõtekam. Pigem kohe ja korralikult. :) 

 

 

comment_150402

Kuna sa ise keevitama ei hakka siis sul vist pole selle infoga suurt midagi peale hakata aga ikkagi: Kere detailide vahele pane kindlasti Würthi ROST-STOP QUATTRO (0893 214 1). Endal kulus seda omajagu, kast kindlasti läks auto peale (sai pandud mehe moodi aga tagant järgi mõeldes oleks ka väiksema kogusega hakkama saanud). Kuna mul keretööd venisid pikale siis sai ajutise kaitse mõttes seda ka siledatele pindadele pandud (hiljem muidugi lihvisin kõik maha 🤔 ja panin korraliku epo kihi)

 

Soovitaks veel et kui sa lõikad ennem keretöödesse saatmist detailid kere küljest lahti siis minu meelest oleks mõistlik väiksematele detailidele suunad peale märkida. Muidu järgmine mees võibolla keerutab detaili näpuvahel ja ei saa aru mis pidi see nüüd käima peaks. Eks see leiutamine kajastub kõik arvel.

 

Kui endal kere detaile lahti puurisin siis osades kohtades (kus võimalik) puurisin tavalise puuriga läbi kahe detaili ja uue detaili punktisin paika seest poolt sest kõik detailid mis sa ostad on ilma avadeta. Minu meelest isegi natuke loogiline et uue detaili keevituse punktid jäävad salongi poole, nii värvi/rooste mõttes kui ka silmailu mõttes. Aga eks see ole nii et ühele ema teisele tütar.

  • Autor
comment_150418

Kui ma mingi päev nii kaugele jõuan, et tuleb hakata värvi ja põhjamastiksiga möllama, küll ma siis pöördun oma murega kindlasti targemate poole. :) 

Ma nii kaugele ette veel ei taha mõelda, sest sinnani kulub nii mõnigi kuu veel enne, kui saab näpud värviseks. :D

 

 

  • Autor
comment_150431

Nädalavahetusel oli veidikene vaba aega. Käisin garaazis ja nikerdasin valmis "transpordi aluse" kerele. Ostsin Espakist lukustatavad ja pöörlevad kummirattad, mis kannatavad 150kg per ratas ning 50x150 prussi tõin maalt. Kulu suhteliselt olematu, kuid ajab asja ära. :D 

 

Üle pika pika aja rattad all. 

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

  • Autor
comment_150442

Et ilusat ilma mitte raisku lasta, näitasin üle mitme aja rullile päikesevalgust ja tegin mõningad puhastustööd. 😎 Muide, see kereraam või kuidas iganes selle ehitise nimi võiks olla, saab oma ülesandega väga hästi hakkama. Polnud keeruline teda üksinda välja ja sisse liigutada. Hea töö Marko, hea töö! :D 

Kuid mind ennast jäi natukene häirima pakiruumi sisemus.See oli veel kõik tegemata. Kuidas ma sellise kere siis plekule ikka viin? Ja tahtsin ise ka näha, kui palju üllatusi sealt leiduda võib. Ütleme nii, et midagi kohutavat sealt välja ei koorunud. Osaliselt pindmine. Võib rahule jääda. 

 

Eks pildid räägivad enda eest. 

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

Ennem puhastamist pakiruumi põhi.

 

spacer.png

 

Ja peale puhastamist.

 

spacer.png

 

Parem nurk enne puhastamist.

 

spacer.png

 

Ning peale harjamist. Paraku igale poole ei mahu oma traatharja ja relakaga. Kuid parem ikka, kui enne.

 

spacer.png

 

 

Varuratta koht enne ja pärast. 

 

IMG_4843_varuratas_enne.jpg.3a57b6588a27ab530f04ea08b61cce91.jpg

 

IMG_4877_varuratas.jpg.45a809eb4dbcadbc3a15ad446f62cb93.jpg

 

IMG_4875_pakiruum_VP.jpg.98fba5225378b4d35a553de2f4dc43e6.jpg

 

IMG_4858_pakiruum_VP.jpg.dd2f52ef352f3ee8646c5a2ab68d3d60.jpg

 

IMG_4873_pakiruum.jpg.215bf997793648cb6e8787a8495587d2.jpg

 

Nüüd võiks olla suures plaanis valmis, et ta keremehe juurde tarida. :)

Muudetud , muutis Marko S

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_153077

Keretöödest korraks helilainele.

 

Sinnani, kui saan midagi installeerima hakata, on veel palju aega. Kuid hea on, kui kõik vajalik selleks hetkeks olemas oleks. Kaevasin ja tuhnisin mööda interneedust ringi, kuid mitte midagi sobivamat küll sinna keskkonsooli mina ei suutnud välja mõelda. Kuna nagunii tuleb väikene heli "upgrade", siis läksin seda teed, et soetasin valmis Blaupunkt Bremen SQR 46 DAB magnetoola. Väliselt on ehe retrokas, kuid õnneks sisemiselt kõik tänapäevased vidinad olemas. Sinihammas, AUX, USB jne. 

 

spacer.png

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.