Hüppa postitusse
Postitatud
comment_134754

Tere!

 

Tekkis mõte jagada teiega ühte oma värskeimat projekti, seda peamiselt põhjusel, et puudub auto edasine müügiplaan ning oleks tore kajastada projekti alates emotsiooni ajendil tehtud ostust interntis. Miski mind selle auto juures sümpatiseeris, kuigi olin otsimas 2D versiooni, nähtavasti värv, "shadow line", mingit sorti sportpakett ning kindlasti potensiaalne taust -kirjade järgi 3 omanikku, raamatud, läbisõit 218th km, värskelt kehtiv ülevaatus ja lootus enam-vähem normaalsest kerest, mida kannatab kerge vaevaga konserveerida. Kuid üks pilt räägib rohkem, kui....

 

Auto saabus täna Eestisse, ütlen ausalt, et ei ole veel ise näinud. 

 

Mis edasi saama hakkab, seda kajastame juba siis tulevikus, kuid soov on hoida võimalikult algupärasena, vuntsida läikima ja teha tehnika korda, et oleks tore vaadata.  

 

  

Capture1.JPG

Capture2.JPG

Capture3.JPG

Capture4.JPG

Capture5.JPG

Muudetud , muutis pocket

  • Vastuseid 101
  • Vaatamisi 8,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_135229

Ei teagi, kunagi sai üks VW T25 põhjalikult tehtud, kuid nii paksu kummi seal küll ei leidunud, seega soodaprits tegi kogu töö. Kuid tänasega sai siis auto enam-vähem puhtaks roogitud ning loodetavasti on keevitaja piisavalt mõistlik ning saab edasi ise hakkama. Hetkel olen jõudnud juba olukorda, kus mootori eemaldamine tundub loomulik jätk senisele tegevusele, kuid seda pigem soovist teha tehnikale ring peale, samuti oleks mugav ka mootoriruumi korrosiooniga tegeleda, kindlasti on seal üllatus varuks või mitu 😁

Kuigi algne soov oli auto ülevärvi vältida ning säilitada taotuslikult kergelt kulunud värvkate, siis nüüd on ka see selgeks saanud, et kahjuks tuleb seda siiski teha.

Kokkuvõttes on vana auto tegemisega üks pidev k....p, kuid e30 kupee on seda alati väärt, konkreetne sai päris kiirelt südamelähedaseks😉

 

20191226_151050.jpg

Muudetud , muutis pocket

comment_135241

Endal hetkel sama töö käsil. Sama moodi otsin pädevat maalrit. Hetkel seis suht lootusetu. Pean vist laskma läbi firma värvida kuna nt üks maaler küsis ülevärvi eesti 4000-5000 ja pidi veel firmalt kus ta töötab täpsustama kas saab kambrit kasutada. Maalritel head ajad vist 🤔

Samas hitech pakkus ülevärvi 3000 ringis ja ammeco autost öeldi ka 3000-4000. Need siis siuksed hinnad kui komplekteerin auto lõplikult ise. 

Seega kui sa leiad pädeva maalri kes on 2 jalaga maa peal siis võid mulle ka teada anda😁

 

Jõudu ja jaksu! 

comment_135245

Kui ilma nägemata öeldi selline summa, siis ilmselt pandi puusalt 30+ aastat vana auto klassi (eeldatavasti kõvasti pinnaroostet vaja käiata, kõik kivikaitse ja suurem osa hermeetikut vaja taastada, vanu arheoloogilisi üllatusi parandada, üleni krunti panna jnejne.). Kuni viie aasta vanuse auto puhul võiks arvata et on suur summa, kuna sellisel vaja mõned mõlgid sirgeks pahteldada ja pmst karukeelega üle käia enne kambrit. 30+ a. vanal autol pole mingit küsimustki sellist summat jooksma saada kui kõik detailid vajavad tähelepanu, on varasemalt näpitud ja seestpoolt ka võõbata vaja.  Maalrid teenivad juba uuemapoolsetele autodele tutikaid tükke külge värvides viisaka palga, enamus läheks üldse puhkuseavaldust täitma kui 20+ a. vana auto ülevärvi peaks ilmuma. Sellise töö jaoks oleks vaja meest kellel kogemust ja huvi selliste asjade vastu.

 

PS. Ei ole automaaler :D 

  • Autor
comment_135254

3K on jah selline Pärnu keskmine pakkumine, minu eelarve on 1.5th 😨, kuid plaanin samuti kõik ettevalmistused ja monteerimised ise teha. 

Alternatiiv oleks ikkagi piirduda vaid ühe külje alumise seeliku värvimisega +kivikaitse ja siis korralik polerka.

 

  • Autor
comment_135263

Eeltöö ja ettevalmistuse all pidasin silmas kõike peale lihvimise, pahteldamise ja värvimise 😉. Viimased on tööd mida tahaks osata, kuid praktikaks lihtsalt puudub aeg ning konkreetse e30 peal ma seda ei teeks kohe kindlasti. 

 

Eesmärk on see auto taastada võimalikult originaali lähedale, kasutades ka vedrustuse ja velgede näol just tehase poolt ettenähtut. Kuid väikse kavalusena on plaanis koostada üks komplekt natuke effekamate rataste ja vedrustuse seadega ning seda siis soovi järgi mõlema auto vahel kasutada -ega ma ju ei kavatse kolme autoga korraga sõitma hakata😁

 

Cabriol on eelmise omaniku poolt alla topitud mingid vintage Porsche 944 16' veljed, kasutades 2cm adaptereid, välimus on küll päris äge teerull, kuid tegelikult on tegu mingi hullu pornograafiaga, tehniliselt selline kemüüse ei meeldi üldse

 

 

Muudetud , muutis pocket

  • Autor
comment_135288

Üllatusena saab mu kupee juba keevitatud, samuti on värvija ootel -kus kohast see raha küll võetakse😨

 

Kuid keevitaja aadressile vaid kiidusõnad, minu hinnangul on töö tehtud väga hästi. Kiiruse ja hinna suhe paigas. Eks ma jagan pilte!

 

Sedaan saab ka homseks valmis, siis pildid.

comment_135318

Tallinnas võin kontakti anda, enda kupee sain kambris alla 2k värvitud, lisaks mudis B osa karpi ka natuke ringi - minu enda tehtud eeltöö ei sobinud talle :D Kvaliteedi osas - paar lakijooksu leidsin küljeliistu randi äärest hiljem tõstukil üles tõstes, aga lubas ära teha garantii korras, kui auto kokku saan.

  • Autor
comment_135339

Tänud soovituste eest, kuid hetkel on värvijaga kokkulepe juba olemas. Keevitaja lõpetab oma tööd hiljemalt pühapäevaks, teatud töödemaht tekkis lisaks juurde ja siis rändab otse värvitöökotta, kus tuleb veel tegeleda erinevate monteerimistööde ja muude ettevalmistustega.

 

Olles nüüd värskelt külastanud ka Eix'i ning näinud põgusalt tema ühte projekti, siis on selge, mis vahe on täielikul reustareerimisel ja lihtsalt remontimisel. Ma olen küll kogu oma elu tegelenud autodega ning näen seda oma igapäeva töö kõrvalt oksendamiseni, kuid vana auto reustareerimise osas olen konkreetne "algaja", kuid teen siiski vahet.

 

Üks tore ja värkse klõps ka sedaanist, näeb pakendi all omamoodi seksikas välja. Selle auto puhul olen kasutanud kindlat motot: teen nii vähe kui võimalik ja nii palju kui vajalik. Esialgu jätan selle auto rahule ning panen ta garagesse seisma, sest ootamatu kupee soetus ja remont vajavad oluliselt enam tähelepanu -üks asi korraga!

 

 

 

Töös.jpg

Muudetud , muutis pocket

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_135721

Värvitud ja töödeldud said ka kõik sisepinnad ja põhi. Mootoriruumi seisukord on sedavõrd hea, et seda näpiti minimaalselt, peamiselt poolraamidest alates, seega kõik orig. Sildid säiluvad. -kus juures see on minu enda kiiks! 

Kokkupanek saab olema vaevaline, kuid seni saavutatu on algsete plaanide mõistes kompromissitu. Värvimees ütles ka, et kolleegid pidid teda lolliks pidama, et viitsib sellisel kujul vaeva näha, samas arvas, et võrreldes uute autode rutiinse tööga on see talle südamelähedane ning motiveeriv, lõpuks saab kogu töö ju tasutud.

 

Muudetud , muutis pocket

  • Autor
comment_135727

Miks nii ja miks naa 😉, igale asjale ei olegi vastust, nii lihtsalt on, samuti jäi mootor peale ja kui sa tuleksid kohale vaatama, siis kindlasti esitaks veel asjakohaseid küsimusi. 

 

Küsimus on ajas ja eelarves

 

Auto maksis 3000

Keevitamine ja plekid 1000

Värvimine ja muu sellega kaasnev jamps vast 2000 ??? 

Jupid pappkastis 500, lisandub umbes veel minimaalselt 500 kõik võimalikele detailidele, nagu pidurid ja vedrud ja amordid

Veljed ja rehvid 1000

Hooldus ja muud vajalikud tööd 500

 

Kuidas tundub, kas üldse see tegevus rahaliselt mõistlik on? 

 

 

Muudetud , muutis pocket

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.