Hüppa postitusse

318i toruring (m50b25 vanos) '92 - mmikkii

Sai siis peale mõne ajast otsimist omale uus rullikas soetatud. 

Tehasest on ta tulnud 1,8 mootoriga mis on asendatud 2,5ga.

Lisade poolest üsna vaene, peale el peeglite pole talle el lisasi antud. 

Masin on ilma katuseluugita ja tänu sellele on kere ütleme nii et tugevalt üle keskmise. 

Tegemist vajab üks esimene karbi ots, kunde esiuks ja kunde tagatiiva kaarega miskit tehtud muidu kere igati korralik. 

Paigaldatud on torukolle ja väidetavalt pidi ajus miski originaalist moodsan kivi olema.

Persedüno järgi liigub tiba erksamalt küll kui eelmine m20b25. 

Tänaseks tehtud:

Teised esituled kuna algsed olid nipukatega raamide küljes

Uus b osa tagumine summuti pütt

Sarniirid

Õli+filter. 

Uued numbrituled

Is stangelisa (pilti veel pole) 

Talve jooksul tahaks teha:

Udutuled ette(hiinast tellitud :D

El aknad ette(süsteemid olemas peale juhtmete) received_393820888234665.jpeg.09c91dad1255ee5ee6f7c9174fd8288d.jpeg

Karbi otsa korda. 

Uued õõtsa puksid

Rooliotsad

Hammasrihm + muu sinna juurde kuuluv

Uud differ(praegune kergelt undab) 

Teised veljed (bbs replicad olemas) 

Ette otsa coilid või midagi muud (taga reguleeritavad küljes) 

Uus keskonsooli tagumine osa (ilmselt tellin uue) 

Ja kuskilt oleks vaja ilma luugita varjandi laepolstrit

IMG_20191019_234515_769.jpg

received_2448642198544843.jpeg

received_3386973271327762.jpeg

Muudetud , muutis mmikkii

Esiletõstetud vastused

  • Autor

Ma ei ütleks et mina ta nüüd nii väga hea hinnaga sain ja talvega seda keret lõhkuda... Hea et enne ostetud sain :)

Sina Vb ostsid juba kelleltki järgmiselt aga , algne hind oli sellel ikka väga hea . See müüdi ära ka umbes tunniga vms .

Muudetud , muutis -vr6-

Nüüd võib kindel olla, et enam edasi ei liigu ja läheb talveks teki alla.Garaazi ainult veel natuke ruumi juurde vaja teha:grinning-face:

Need jumalast ägedad veljed ju, miks repside peale üle minna? ~20mm flantsi  vahele ja ideaalne :D

 

Aga ilus auto,   kui siin juba heietatakse siis nägin mõni aasta tagasi seda müügis, veel originaaltehnikaga, ja tundus jube hea mõte osta - sest et punane ja sarnase numbrimärgiga mis minu autol.  Noh aga suutsin kainelt mõelda, et see on nagu adekvaatseks ostuks veidi vähe :D

 

Edu korrastamisel! 

Muudetud , muutis GTA

  • Autor

Ei ütle et nendel velgedel miskit viga on, lihtsalt 16x9 bbs repsid kodus olemas. 

Azevid jätan esialgu ilmselt koju varuks kui tuleb isu alla tagasi panna :). 

 

Üks pilt siis is lisaga ka, udukas veel puudu :). 

Toonklaasi üritaks ka kevadel esimese asjana paigaldada lasta. 

 

IMG_20191031_085018.jpg

Muudetud , muutis mmikkii

Minu vana auto :) Seisis viimased kaks aastat garages, vahest tegin mõne tiiru, vahetasin õli ja keerasin mõne jupi külge. Ostsin kunagi hea kere pärast ja hullemaks pole ta selle ajaga läinud ka. Mootor on tegelikult m20b27 ja kaas 885 lõpuga. Üritasin päästa teda driftipoiste käest, eemaldasin kemppi diffri ja panin sisu enamvähem kokku. Enne oli pm täiesti tühi.. Käigukangi ava on arvatavasti kirvega taotud sobivasse kohta vale käiguhoovastiku pärast, panin õige hoovastiku. Ja selliseid üllatusi leiab veel, aga ei midagi hullu. Golfi stangelisa oli ennem pandud sinna driftikale omalselt nipukate ja isepuravatega.. Võtsin selle ära ja hakkasin uut põlle otsima, kuidas sa is lisa kinni said? Õliradikas ka "huvitavalt" seal ees.. Vl kollektori poldid vaata üle. Istmed pärinevad opel omegalt ja minuarust sobivad hästi sinna. 

Edu! Hea meel, et foorumis.  

 

20190814_133907.jpg

Muudetud , muutis Spazierstock
Pilt kah

  • Autor

Põlle tuli natuke sirgemaks väänata ja lisa paigaldasin originaal klambritega. 

Õliradikas on jah huvitavalt seal ees ja avastasin et ka tagastange on mingite iseväänatud pleki juppidega kinnitatud sinna tuleb uued stange amordid otsida. 

Vl kolle juurest on tiksu kuulda jah nagu lekiks aga pole jõudnud sellega veel tegeleda eks talvel jõuab need asjad üle vaadata. 

 

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Nii, läks minu auto ka talveunne ära. 

Kokku sai sõidetud selle vähese ajaga ca 1000km ilma ühegi probleemita. 

Paar pilti enne talve unne minekut:

 

received_547756339359300.jpeg

received_471027940178202.jpeg

received_522906968258307.jpeg

IMG_20191110_115912.jpg

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor

Sai siis klapi reguleerimis kruvid (või mis iganes asjad need on )ära vahetatud ja klapid reguleeritud, vanad olid ikka üsna kandiliseks kulunud.

ära sai ostetud veel veepump, hammasrihm, tavalised rihmad, termostaat ja õõta puksid mis lähiajal vahetusse lähevad.

Sai veel toodud e46 roolilatt mis vaja alla panna.

7D8A45E8-A0FE-4FBA-A65A-89B185725D68.jpeg

DC391608-EC18-4D34-8FF1-63EF50F36168.jpeg

A7B3054D-241E-40A5-8C16-1D70324DAF05.jpeg

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor

Seoses kuuajalise soojamaa puhkusega pole ammu midagi kirjutanud aga ega midagi eilist teinud pole. 
täna sai siis masin nurgast välja aetud ja teised veljed alla panudud, lisaks panin udutuled ja uue udutulede lüliti külge.

vanad veljed saadaval kui kellegil huvi

84998B33-5E61-4A78-B440-63EC53476F3B.jpeg

7FE62E52-0928-4A6B-BA47-49FBC034CE21.jpeg

61A957B2-D385-4C7B-99A3-263A338F7091.jpeg

BDBFCA57-FB2C-4F78-B24D-D15CAF8D3968.jpeg

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor

Eile sai siis ära vahetatud hammasrihma kompl, veepump, roolivõimu rihm, geneka rihm ja kuna autoga pikemat aega mingi anomaalia olnud ja ei taha see auto ilusti töödata sai vahetatud ka jagaja kaas, rootor, küünlad ja küünla juhtmed. Rootor ja jagajakaas olid ilusti ära kärsanud aga kasu midagi,

anomaalia seisneb selles et kohapeal ühtlast gaasi hoides vahepeal nagu turtsub ja jätab vahele ja sõiduajal kuskil 4500 pöörde juures hakkab pooma ja jõud kaob ära. Ehk on kellelgi mingeid ideid ?

  • Autor

Bensu surve mõõdetud, kohapeal 2,5bar ja minna andes seisab natukene üle kolme.

ja miskipärast sisselaskest kostub sellist raginat või kolinat pööretel

Kus kohast sa mõõtsid, kas enne või peale surveregulaatorit? Kui enne siis 2,5 on küll vähe võitu.

Latisurve näitabki palju survet regulaator hoiab. Mina sain aru, et mõõdeti pumba survet ja süsteemist lahti ühendatuna.

 

Edit: ei süvenenud teksti korralikult, kirjas jah, et kinnise süsteemiga mõõdetud. Siis lati rõhk ok.

Muudetud , muutis Aaro

  • Autor

Pumba vahetasin täna ära, kohapeal kerget burni tehes ja kannakaid lastes kadus küte ära, uue pumbaga enam seda jama pole aga 5k juures hakkab ikka pooma. 

  • Autor

Sai ka masin välja aetud ja puhtaks pestud.

Endiselt oleka veel vaja luugita laepolstrit mida keegi miski pärast ei paku

2E09FC30-DBE7-4287-A025-DDFA04213268.jpeg

34854B20-DDCA-463B-BEA1-AB3861BC14A8.jpeg

50A206C6-7EAE-4E73-AFA1-BBD625CE0567.jpeg

3237E0E1-7A8A-4A57-9519-307E695264BB.jpeg

BBEC9595-37B4-4E5E-BD34-5188D8FBCFB0.jpeg

  • 5 nädalat hiljem...
  • Autor

Sai siis ka masin täna mandrile toodud ja lõpuks sain ka korraliku spidoploki mis sai kohe sisse pistetud.

külge sai ka uus roolialune kate. Kate tulederegulliga varjant aga vähemalt terve ja omas kujus.

51951010-05DF-42CD-8E90-1D3505401F17.jpeg

CCF6E7EF-5186-46DA-A710-7DCB9B4802A3.jpeg

C6F884D4-3EB8-4BFE-A1A3-F385589A2634.jpeg

C1AEA05C-B368-4128-A4A6-EAD1C7E6EE01.jpeg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.