Hüppa postitusse

320i kupee 1990 (barn find)

Postitatud

Selline nii öelda "barn find" paar aastat tagasi. Ostsin buumeri ainult kere pärast kuna tundus igati kõva olevat aga eks see oli pigem lootus.

Kuna tegu hobiga siis ennem viite aastat valmis ei looda saada ja mootor ei jää originaal.

 

20170702_184003.jpg.7f82b7cafa6c8f018c8363414435ceca.jpg

 

20170702_184016.jpg.ffdb29ea246279807e8f464cd9460638.jpg

 

 

 

 

 

Muudetud , muutis BlingBling

  • Vastuseid 55
  • Vaatamisi 5,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • BlingBling
    BlingBling

    Uus mootor olemas, kuid kõik muu sinna juurde kuuluv on puudu. Vaja veel hankida: juhtmestik, kasti adapter + käigukast, kardaan, karter, väljalase jne. Tähtajale lisasin ühe aasta juurde seoses

  • BlingBling
    BlingBling

    Üks vanemat sorti pilt ilma põlleta ja koos uute pagasniku põhja taladega. Lisaks on koha leidnud uus aku nurk . V8 swapiga seoses pean aku taha nurka tooma.     Tagasilla sain ilu

  • BlingBling
    BlingBling

    Grill 100% enda looming. Eesmärk oli teha tugev ja vastupidav raam ning selline millega saab auto otse põranda pealt ülesse vintsida (ei pea hakkama tungidega õigele kõrgusele ajama jne).

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor

Väike upp teemasse. Ilmselgelt tagumist tiiba ja tiiva sisu ma ei saanud kuna euroopa laod tühjad väidetavalt. 2020 pidi olema alles esimene võimalus uusi saada nii et võtame järjekorda.

 

Tagavararatta põhi ja kronsa olid läbi. Tegin täitsa uued tükid (kronsast jäi alles ainult ülemine osa).

20190630_155111.jpg.9e699918d69e92261fea917c2ad7c637.jpg

 

20190630_172105.jpg.cfeac2c7487eba2d4956ff7c81c1a8cc.jpg

 

20190703_195824.jpg.46f03b50b53ef27faca62853abe04a2c.jpg

 

 Pagasniku välimine põhja karp sai uus.

 

20190630_160157.jpg.4c8237501dd2e63addc615cd070ffdb6.jpg

 

Lisaks veel mõned vahetus vajavad detailid.

 

20190707_150115.jpg.4e877628ab40d0624835c68498610b21.jpg

 

 

 

  • Autor

Mootori vahetuse jaoks sai ostetud "uus" piduri võim koos jalaga.

 

20190703_191717.jpg.29d327dbce0ba6cf4731f67e9ff2dfe7.jpg

 

20190703_191753.jpg.87046d93a5e29c8787b5680c70565ae5.jpg

 

Tagumised sisemised tiivakaared tuleb ise korda teha. Natuke peab veel uut tükki timmima, kuid päris hea sai esimese korraga.

 

20190816_223122.jpg.0eb83c9feae4800b2ea087a7c6f65c07.jpg

 

20190816_223145.jpg.7d76c2af8817f96131df83ab0da3c196.jpg

 

Sain pillile lõpuks tagumise ketastega reguleeritava silla ja 188 LSD 3,15 ülekandega.

 

20190822_151256.jpg.718391a34ebde8d532af6d6b21dc3e57.jpg

 

 

 

  • Autor
  • Populaarne postitus

Üks vanemat sorti pilt ilma põlleta ja koos uute pagasniku põhja taladega. Lisaks on koha leidnud uus aku nurk . V8 swapiga seoses pean aku taha nurka tooma.

 

received_709570956140745.jpeg.8f0b0d289c4b1b4c7e97fd113fb5746c.jpeg

 

Tagasilla sain ilusti alt kätte. Ennem uut tagasilda alla ei pane kui põhi korras pole. Pildil näha siis veel pagasniku põhja tala ja uus summuti klamber. Tagavararatta vanni küljes oleva summuti klambri vahetan välja, uus juba käes.

 

received_963673620640428.jpeg.9baf8f3f6ce8724674c263c94b731a32.jpeg

 

Tagumise põlle sain ilusti paika keevitatud ja tuled läksid kenasti külge ning pagasniku vahed silmale ilusad. Vasak tagumine nurk sai kõik uued tükid, nii seest kui väljast.

 

received_715899115547951.jpeg.f127e3faca9e6338e7fa7c31d061790c.jpeg

 

Hetkel ajan kaasreisija poolset tagumist nurka kokku. Parema poolega sama lugu, et kõik detailid uued või siis "uued" ja ilma roosteta.

 

received_302877567194020.jpeg.b62c48a740351e7109e67937d852f4f8.jpeg

 

Vaikselt valmistan esiosa ette mootori vahetuse jaoks. Ninaraami ülemise osa teen polditavaks kuna siis on uut mootorit lihtsam vahele tõsta. Eelduste kohaselt peaks umbes 3-4 korda uut mootorit maha ja peale tõstma kuni lõpuks valmis kere vahele jõuab.

 

received_683287658812723.jpeg.96c25f53be1da5b6b515239ed1e5cb38.jpeg

 

received_488484208667043.jpeg.4fdd5a3ca121f674262ffdf7c5e26a31.jpeg

 

Auto ostmise hetkel panin enda jaoks paika enam-vähem reaalse tähtaja, otsustasin et bemm peab valmis saama 5 aastaga - V8 mootoriga ja manuaal kastiga pühapäeva autoks. Tänaseks päevaks on möödunud umbes 2 aastat ja 1 kuu. Hetkel peaks mul olemas olema kõik vajalikud asjad liikuma saamiseks, keretöödeks ja mootori swapiks: kettaga tagumine sild, LSD, 51mm püstakud (2 komplekti), v8 mootor, 5k käigukast, ajud/juhtmed, kardaan, pidurivõim. 

 

2 aastat ja 11 kuud veel minna.

 

Muudetud , muutis BlingBling
Parandus

Miks sa tagant tiiva pead nii suurelt lahti lõikama???

Või mis jooned sa sinna peale märkisid?

Valtsi ei ole mõtet lahti lõigata.

Pärast pead pahtliga sirgeks ajama, mõtetu. 

 

  • Autor

Kindlasti ei lõika ma tagumisi tiibasid nii suurelt lahti. Sai lihtsalt ühe keretöödemehega arutatud, kuidas oleks mõistlik vahetada ning parema ülevaate saamiseks tegime jooned peale. Teisel küljel on veel rohkem jooni, kui tähelepanelikult vaadata.

  • Autor

Nii, mootori vahetan ma nüüd kindlasti välja, sest võeti vastu muudatus mootorite töömahtu ja võimsuse suhtes. Mul ei ole enam mõistlik vahele panna olemas olevat kolme liitrist mootorit. Panen miinimum 4.0L või nagu tuttav soovitas LS mootor 5,7L (kuigi kahtlen et sellise hea hinnaga kätte saan). Kui keegi peaks mõtlema, et mille kuradi jaoks seda vaja on siis kiire vastus oleks: Because I can!

Napsasid LSD minu eest ära :D

 

Korralikum LS mootor (LS1 nt) võib tiba krõbe olla küll. Ehk sebida mingi suvakas 5,7 liitrine TBI kusagilt Chevy Vani pealt ja teha karpa peale. Heitgaasipiirangud ju muutunud ka lebomaks, kui ma õigesti aru olen saanud :) (swapitav mootor ei pea enam olema samade saastenormidega, mis auto millele see peale läheb).

Sul on õigus, väljendasin ennast natuke halvasti. Mõtlesin, et kui enne tahtsin tahtsin oma 92. aasta katalüsaatoriga 320-le swapida 83. aasta ilma katita 2.3 mootori, siis oleks mind kukele saadetud sest ei või aiste vahele panna rohkem saastavat mootorit.

 

LS1 on alu plokiga - seal ei lähe midagi lõhki. Aga vanakooli small blockidel on ka plokikaaned malmist nii, et nendega võib probleeme tekkida kyll.

  • Autor

Infoks siis, et tundub väga korralik LSD ja tagasild.

 

Enamus alu plokiga v8 mootoreid mahuvad piiridesse, 220 kg mootor vist isegi sobiva kaaluga.

 

Karpa mootorit tegema ei hakka, võiks olla midagi kaasaegsemat. 

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor

Tasa ja targu hakkab tagaosa kokku minema.

 

Vasakpoolse tiiva peal oli uss liiga sügavale läinud ning tuli ära lappida kuna seda tiiba pole enam saada.

 

20190929_175844.jpg.95d056a6e6bddd05aa9893f809d28b3a.jpg

 

20191017_205021.jpg.ea77eaf8d7a91ff892c3b476d80e1a82.jpg

 

Korralikult lögaga kokku, et ennem värvimist rooste ei läheks. Terav silm peaks ära nägema et valtsi kohast tiba laines. Selle sai ka kenasti korda seest poolt. Hiljem panen pildid sirgest joonest.

 

20191023_000438.jpg.c85beca91d115c976b92d1ed9ae6d29d.jpg

 

Kaasreisija poolne nurk hakkab kuju võtma. Vaja veel korda teha rattakoopa välimine kaar. 

 

20191024_215605.jpg.2fe2f290e1a7045b1cec225a460696f5.jpg

 

Lisaks jõudis minuni õige kubatuuriga mootor, 4.4L. Hetkel mootori metalli osa tegema ei hakka kuid vahetusse lähevad kõik põhilised tihendid.

 

20191021_162340.jpg.28d589d75cef43eb3ef2b413741c1bbe.jpg

 

 

Muudetud , muutis BlingBling

  • Autor

Kui sa mõtled seda löga siis see tegelikult musta värvi. Sinine dressipluus oli seljas ja kuidagi peegeldas. Muidu kasutan Brunoxit ja Würthi roostesurma.

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor

Tasa ja targu.

 

Tuuleklaasi alune nurk oli päris löda, nüüd peaks mõne aasta pidama.

1.jpg.9f8caaf6c38b75a6ebcbcd022ae9acdc.jpg

2.jpg.8423c0aaca30143a6182245f7dfce9de.jpg

 

3.jpg.465d5f8e5e1339d0cc948d27c07b9ff8.jpg

 

4.jpg.741ecc7e6cb8f9416543a032cf8f382d.jpg

 

5.jpg.18bbf6e72b7c95dd71bdc3e8e9d756dd.jpg

Muudetud , muutis BlingBling

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor

Kõik bmw v8 mootoritega seonduv läheb müüki: m60b40, m60b30, v8 manuaal käigukast + sidur + hooratas ja m20b20 + käigukast.

 

Projekt ei ole surnud, saab uue südame.

  • Autor

Jep, lähen üle LSi peale. Aga eks ta paras peavalu on. Nüüd oleks vaja leida sobiv käigukast, sidur, hooratas. Kui on käigukasti soovitusi (peale T56) siis hea meelega kuulaks ära. 

26.8.2019 kell 19:54, Margo ütles:

No peaks ikka nii olema, et need normid, mis mootorile õige kere peale kehtestatud, peavad kehtima ka teise auto peal (et kui mootor katiga, siis peab kat olema jne)

Mäletan,et kui ise 2,5l 141 kw peale panin,siis öeldi,et pole katti vaja,kuna passis seda pole.Nii jäigi

  • Autor

Kui ma ei eksi siis uue seaduse järgi peab olema uus mootor valmistajatehase komplektsuses. Kui mootor oli sündides koos katiga siis nii ta ka auto alla peab minema, olenemata mis sul hetkel passis kirjas. Aga tõenäoliselt sul lihtsalt vedas.

 

Hetke seisuga peaks LSi külge minema E39 3.0D kast. Mootor M57 vist.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.