Saab ehituse/remondi päevikut pidada ja lolle kùsimusi esitada
Kôik sai alguse sellest et otsisin oma valgele madaldus vedrusid ja leidsin ühe seti Piritalt kus garaazi nurgas vedeles üks poolik touringu projekt.
sai asja natukene uuritud ja nädal hiljem sai käed löödud.
auto toodi mulle garaazi ette ja esimene päev kulus asjade sorteerimisele, auto oli otsast lôpuni igasugu juppe ja kola täis. Mingeid juppe toodi veel teine päev juurde ja tuuakse veel kolmas laar juppe ka 😀 eks siis saab korralikult sorteerida mida vaja ja mida mitte.
Aga asjast siis.
E30 316i Touring mis tehasest välja veerenud 94a. ja vôimsa 73kw-ga.
Praegu on aiste vahel M50B25 stroker
( mootori ehitust ja olemust puudutav info on mul hetkel puudulik seega väga suurt infot siia lisada ei ole )
M51D25 vänt
M50 non vanose jämedamad kepsud
M52B28 kolvid
Uued rõngad, tihendid jne
(Komp tuleb sellise komboga 9:1 kandis)
Kerib edasi küll, ütleme nii 😀
Home made hella black
Designe edition
Ketas sild taga
4*el aken ja el. luuk
Full m-tech replica
Kere on keevitatud ja tehtud aga natukene sitasti. Osades kohtades on haljas plekk katmata jäetud, keevitaja on kohati pime olnud ja suured vahed ja augud sisse jätnud.
Teine paha lugu on sellega et auto on seest märg. Vaip ja pôhi ujub.
Nüüd kui auto on põhimõtteliselt paljaks kistud siis uuel nädalal ongi plaanis parandada keevitaja vead, kõik haljas ja pindmine puhastada ja epoga katta.
Koopad ja põhi mastiksiga.
Põlled ja karbid ilmselt ka eppoga üle ja kivikaitse peale.
Ja siis saab hakata seda poolikut asja edasi lahkama. Pole palju jõudnud veel süveneda aga mingi nimekiri asjadest :
- kere vead parandada ja lõpetada
- kôrvalistuja esimene rattakoobas taastada
- salongi vool leida (peale mootori pole hetkel voolu kuskil)
- käigukasti hoovastik vahetada või ümber teha (tagumine ots ei ulata pesase ja üldse on kahtlane)
- jahutus süsteem paigaldada
- kogu veermik üle käia
- piduri võimendi vaja ilmselt vahetada
- lae polstri riie ripub
- väljalase ehitada
- varuosade hunnik sorteerida ja puudu olevaid juppe otsida ja osta
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Panen oma teise rulli siis ka siia.
Saab ehituse/remondi päevikut pidada ja lolle kùsimusi esitada
Kôik sai alguse sellest et otsisin oma valgele madaldus vedrusid ja leidsin ühe seti Piritalt kus garaazi nurgas vedeles üks poolik touringu projekt.
sai asja natukene uuritud ja nädal hiljem sai käed löödud.
auto toodi mulle garaazi ette ja esimene päev kulus asjade sorteerimisele, auto oli otsast lôpuni igasugu juppe ja kola täis. Mingeid juppe toodi veel teine päev juurde ja tuuakse veel kolmas laar juppe ka 😀 eks siis saab korralikult sorteerida mida vaja ja mida mitte.
Aga asjast siis.
E30 316i Touring mis tehasest välja veerenud 94a. ja vôimsa 73kw-ga.
Praegu on aiste vahel M50B25 stroker
( mootori ehitust ja olemust puudutav info on mul hetkel puudulik seega väga suurt infot siia lisada ei ole )
M51D25 vänt
M50 non vanose jämedamad kepsud
M52B28 kolvid
Uued rõngad, tihendid jne
(Komp tuleb sellise komboga 9:1 kandis)
Kerib edasi küll, ütleme nii 😀
Home made hella black
Designe edition
Ketas sild taga
4*el aken ja el. luuk
Full m-tech replica
Kere on keevitatud ja tehtud aga natukene sitasti. Osades kohtades on haljas plekk katmata jäetud, keevitaja on kohati pime olnud ja suured vahed ja augud sisse jätnud.
Teine paha lugu on sellega et auto on seest märg. Vaip ja pôhi ujub.
Nüüd kui auto on põhimõtteliselt paljaks kistud siis uuel nädalal ongi plaanis parandada keevitaja vead, kõik haljas ja pindmine puhastada ja epoga katta.
Koopad ja põhi mastiksiga.
Põlled ja karbid ilmselt ka eppoga üle ja kivikaitse peale.
Ja siis saab hakata seda poolikut asja edasi lahkama. Pole palju jõudnud veel süveneda aga mingi nimekiri asjadest :
- kere vead parandada ja lõpetada
- kôrvalistuja esimene rattakoobas taastada
- salongi vool leida (peale mootori pole hetkel voolu kuskil)
- käigukasti hoovastik vahetada või ümber teha (tagumine ots ei ulata pesase ja üldse on kahtlane)
- jahutus süsteem paigaldada
- kogu veermik üle käia
- piduri võimendi vaja ilmselt vahetada
- lae polstri riie ripub
- väljalase ehitada
- varuosade hunnik sorteerida ja puudu olevaid juppe otsida ja osta
- tagumised klaasid kúlge liimida
- klaasidelt toon eemaldada
-
jne jne.
Valik pilte , viimased viis siis hetkeseisust.
Muudetud , muutis ervin