Saab ehituse/remondi pĂ€evikut pidada ja lolle kĂčsimusi esitada
Â
KĂŽik sai alguse sellest et otsisin oma valgele madaldus vedrusid ja leidsin ĂŒhe seti Piritalt kus garaazi nurgas vedeles ĂŒks poolik touringu projekt. Â
sai asja natukene uuritud ja nĂ€dal hiljem sai kĂ€ed löödud.Â
auto toodi mulle garaazi ette ja esimene pĂ€ev kulus asjade sorteerimisele, auto oli otsast lĂŽpuni igasugu juppe ja kola tĂ€is. Mingeid juppe toodi veel teine pĂ€ev juurde ja tuuakse veel kolmas laar juppe ka đ eks siis saab korralikult sorteerida mida vaja ja mida mitte.Â
Â
Aga asjast siis. Â
Â
E30 316i Touring mis tehasest vÀlja veerenud 94a. ja vÎimsa 73kw-ga.
Praegu on aiste vahel M50B25 stroker
( mootori ehitust ja olemust puudutav info on mul hetkel puudulik seega vÀga suurt infot siia lisada ei ole )
Â
M51D25 vĂ€ntÂ
M50 non vanose jÀmedamad kepsud
M52B28 kolvid
Uued rÔngad, tihendid jne
(Komp tuleb sellise komboga 9:1 kandis)
Kerib edasi kĂŒll, ĂŒtleme nii đ
Â
Home made hella blackÂ
Designe editionÂ
Ketas sild tagaÂ
4*el aken ja el. luuk
Full m-tech replicaÂ
Â
Kere on keevitatud ja tehtud aga natukene sitasti. Osades kohtades on haljas plekk katmata jĂ€etud, keevitaja on kohati pime olnud ja suured vahed ja augud sisse jĂ€tnud. Â
Teine paha lugu on sellega et auto on seest mĂ€rg. Vaip ja pĂŽhi ujub.Â
NĂŒĂŒd kui auto on pĂ”himĂ”tteliselt paljaks kistud siis uuel nĂ€dalal ongi plaanis parandada keevitaja vead, kĂ”ik haljas ja pindmine puhastada ja epoga katta.
Koopad ja pÔhi mastiksiga.
PĂ”lled ja karbid ilmselt ka eppoga ĂŒle ja kivikaitse peale. Â
Â
Ja siis saab hakata seda poolikut asja edasi lahkama. Pole palju jĂ”udnud veel sĂŒveneda aga mingi nimekiri asjadest :Â
Â
- kere vead parandada ja lĂ”petadaÂ
- kĂŽrvalistuja esimene rattakoobas taastada
- salongi vool leida (peale mootori pole hetkel voolu kuskil)
- kĂ€igukasti hoovastik vahetada vĂ”i ĂŒmber teha (tagumine ots ei ulata pesase ja ĂŒldse on kahtlane)Â
- jahutus sĂŒsteem paigaldada
- kogu veermik ĂŒle kĂ€ia
- piduri vĂ”imendi vaja ilmselt vahetadaÂ
- lae polstri riie ripubÂ
- vĂ€ljalase ehitadaÂ
- varuosade hunnik sorteerida ja puudu olevaid juppe otsida ja osta
Selle veebilehe kasutamisel nĂ”ustute meie kĂŒpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad kĂŒpsiseid, sealhulgas analĂŒĂŒsi, isikupĂ€rastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Panen oma teise rulli siis ka siia.Â
Saab ehituse/remondi pĂ€evikut pidada ja lolle kĂčsimusi esitada
Â
KĂŽik sai alguse sellest et otsisin oma valgele madaldus vedrusid ja leidsin ĂŒhe seti Piritalt kus garaazi nurgas vedeles ĂŒks poolik touringu projekt. Â
sai asja natukene uuritud ja nĂ€dal hiljem sai kĂ€ed löödud.Â
auto toodi mulle garaazi ette ja esimene pĂ€ev kulus asjade sorteerimisele, auto oli otsast lĂŽpuni igasugu juppe ja kola tĂ€is. Mingeid juppe toodi veel teine pĂ€ev juurde ja tuuakse veel kolmas laar juppe ka đ eks siis saab korralikult sorteerida mida vaja ja mida mitte.Â
Â
Aga asjast siis. Â
Â
E30 316i Touring mis tehasest vÀlja veerenud 94a. ja vÎimsa 73kw-ga.
Praegu on aiste vahel M50B25 stroker
( mootori ehitust ja olemust puudutav info on mul hetkel puudulik seega vÀga suurt infot siia lisada ei ole )
Â
M51D25 vĂ€ntÂ
M50 non vanose jÀmedamad kepsud
M52B28 kolvid
Uued rÔngad, tihendid jne
(Komp tuleb sellise komboga 9:1 kandis)
Kerib edasi kĂŒll, ĂŒtleme nii đ
Â
Home made hella blackÂ
Designe editionÂ
Ketas sild tagaÂ
4*el aken ja el. luuk
Full m-tech replicaÂ
Â
Kere on keevitatud ja tehtud aga natukene sitasti. Osades kohtades on haljas plekk katmata jĂ€etud, keevitaja on kohati pime olnud ja suured vahed ja augud sisse jĂ€tnud. Â
Teine paha lugu on sellega et auto on seest mĂ€rg. Vaip ja pĂŽhi ujub.Â
NĂŒĂŒd kui auto on pĂ”himĂ”tteliselt paljaks kistud siis uuel nĂ€dalal ongi plaanis parandada keevitaja vead, kĂ”ik haljas ja pindmine puhastada ja epoga katta.
Koopad ja pÔhi mastiksiga.
PĂ”lled ja karbid ilmselt ka eppoga ĂŒle ja kivikaitse peale. Â
Â
Ja siis saab hakata seda poolikut asja edasi lahkama. Pole palju jĂ”udnud veel sĂŒveneda aga mingi nimekiri asjadest :Â
Â
- kere vead parandada ja lĂ”petadaÂ
- kĂŽrvalistuja esimene rattakoobas taastada
- salongi vool leida (peale mootori pole hetkel voolu kuskil)
- kĂ€igukasti hoovastik vahetada vĂ”i ĂŒmber teha (tagumine ots ei ulata pesase ja ĂŒldse on kahtlane)Â
- jahutus sĂŒsteem paigaldada
- kogu veermik ĂŒle kĂ€ia
- piduri vĂ”imendi vaja ilmselt vahetadaÂ
- lae polstri riie ripubÂ
- vĂ€ljalase ehitadaÂ
- varuosade hunnik sorteerida ja puudu olevaid juppe otsida ja osta
- tagumised klaasid kĂșlge liimidaÂ
- klaasidelt toon eemaldada
-Â
jne jne.Â
Â
Valik pilte , viimased viis siis hetkeseisust.Â
Muudetud , muutis ervin