HĂŒppa postitusse
Postitatud
comment_126545

Panen oma teise rulli siis ka siia. 

Saab ehituse/remondi pĂ€evikut pidada ja lolle kĂčsimusi esitada :)

 

KĂŽik sai alguse sellest et otsisin oma valgele madaldus vedrusid ja leidsin ĂŒhe seti Piritalt kus garaazi nurgas vedeles ĂŒks poolik touringu projekt.  

sai asja natukene uuritud ja nÀdal hiljem sai kÀed löödud. 

auto toodi mulle garaazi ette ja esimene pĂ€ev kulus asjade sorteerimisele,  auto oli otsast lĂŽpuni igasugu juppe ja kola tĂ€is. Mingeid juppe toodi veel teine pĂ€ev juurde ja tuuakse veel kolmas laar juppe ka 😀 eks siis saab korralikult sorteerida mida vaja ja mida mitte. 

 

Aga asjast siis.  

 

E30 316i Touring mis tehasest vÀlja veerenud 94a. ja vÎimsa 73kw-ga.

Praegu on aiste vahel M50B25 stroker

( mootori ehitust ja olemust puudutav info on mul hetkel puudulik seega vÀga suurt infot siia lisada ei ole )

 

M51D25 vÀnt 

M50 non vanose jÀmedamad kepsud

M52B28 kolvid

Uued rÔngad, tihendid jne

(Komp tuleb sellise komboga 9:1 kandis)

Kerib edasi kĂŒll, ĂŒtleme nii 😀

 

Home made hella black 

Designe edition 

Ketas sild taga 

4*el aken ja el. luuk

Full m-tech replica 

 

Kere on keevitatud ja tehtud aga natukene sitasti. Osades kohtades on haljas plekk katmata jÀetud,  keevitaja on kohati pime olnud ja suured vahed ja augud sisse jÀtnud.  

Teine paha lugu on sellega et auto on seest mÀrg. Vaip ja pÎhi ujub. 

NĂŒĂŒd kui auto on pĂ”himĂ”tteliselt paljaks kistud siis uuel nĂ€dalal ongi plaanis parandada keevitaja vead, kĂ”ik haljas ja pindmine puhastada ja epoga katta.

Koopad ja pÔhi mastiksiga.

PĂ”lled ja karbid ilmselt ka eppoga ĂŒle ja kivikaitse peale.  

 

Ja siis saab hakata seda poolikut asja edasi lahkama.  Pole palju jĂ”udnud veel sĂŒveneda aga mingi nimekiri asjadest : 

 

- kere vead parandada ja lÔpetada 

- kĂŽrvalistuja esimene rattakoobas taastada

- salongi vool leida (peale mootori pole hetkel voolu kuskil)

- kĂ€igukasti hoovastik vahetada vĂ”i ĂŒmber teha (tagumine ots ei ulata pesase ja ĂŒldse on kahtlane) 

- jahutus sĂŒsteem paigaldada

- kogu veermik ĂŒle kĂ€ia

- piduri vÔimendi vaja ilmselt vahetada 

- lae polstri riie ripub 

- vÀljalase ehitada 

- varuosade hunnik sorteerida ja puudu olevaid juppe otsida ja osta

- tagumised klaasid kĂșlge liimida 

- klaasidelt toon eemaldada

- 

jne jne. 

 

Valik pilte , viimased viis siis hetkeseisust. 

FB_IMG_1529271344973.jpg

FB_IMG_1529271337113.jpg

FB_IMG_1529271331784.jpg

received_10156357111142394.jpeg

received_10156357111122394.jpeg

received_10156357111117394.jpeg

IMG_20180609_214929.jpg

IMG_20180609_214941.jpg

IMG_20180610_180815.jpg

IMG_20180609_214949.jpg

IMG_20180610_180405.jpg

Muudetud , muutis ervin

  • Vastuseid 89
  • Vaatamisi 8,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

KÔige populaarsemad postitused

Postitatud pildid

EsiletÔstetud vastused

  • Autor
comment_126625

Sai siis tÀna vaip vÀlja kistud ja kuigi kÎik on mÀrg on vaiba alune vaatepilt suhteliselt hea,  ootasin midagi hullemat.  

Pool pÀeva on kulunud kÎige selle kuivatamisele, puhastamisele ja lihvimisele.  Loodetavasti saab homme epo peale. 

Vaiba viskasin esialgu auto katusele tagurpidi,  pĂ€ike on seda pool pĂ€eva kĂŒpsetanud aga ikka on sigamĂ€rg. Loodetavasti hoiab ilma ja saab homme veel seda pĂ€ikse kĂ€es kuivatada. 

Koopad ja karbid sai puhtaks ja kivikaitse peale.  Pagassist tuli paar auku pÎhjast vÀlja mis saab homseks kinni. 

Tagumise luugi ja kĂŒlje klaasid sai tagasi liimitud.

 

IMG_20180620_133939.jpg

IMG_20180620_133613.jpg

IMG_20180620_133556.jpg

IMG_20180620_163756.jpg

IMG_20180620_162650.jpg

IMG_20180620_162659.jpg

IMG_20180620_162706.jpg

IMG_20180620_162715.jpg

IMG_20180620_163647.jpg

IMG_20180620_163615.jpg

IMG_20180620_151728.jpg

IMG_20180620_162749.jpg

IMG_20180620_162755.jpg

IMG_20180620_170714.jpg

Muudetud , muutis ervin

  • Autor
comment_126651

Epod,  krundid, möllud tehtud 😀

JÀrgmiseks nÀdalaks loodetavasti vaip ka Àra kuivanud ja saab hakata salongi kokku tagasi laduma. 

 

Hetkel on muidugi plaan vaip Àra ka vÀrvida aga eks vaatab kuidas asjad lÀhevad.  

 

IMG_20180621_124546.jpg

IMG_20180621_151124.jpg

Muudetud , muutis ervin

  • Autor
comment_126663

Pidi tulema turbokas aga minu kĂ€es esialgu kindlasti ei tule.  Pealegi, mis sellest strokerist ikka turbotada 😐

Pealegi 2.5 ilma turbota on tunduvalt lihtsam ametlikuks saada 😀😎

 

Kere jah keevitatud hiiumaal kuskil,

Mootor nagu ma aru saan kokku laotud kuskil lĂŽuna eestis,

Kere ise pÀrit kuskilt harjumaalt

nii et korralik ĂŒle eesti auto 😀😀

 

 

  • Autor
comment_126783

NĂŒĂŒd kus suurem "hurraa" moment on möödas ja asjase rohkem sĂŒvenenud olen hakkab selguma ka vajalike tööde / ĂŒmber tegemiste hulk.  

 

* pidurivÎimendi vahetus vÀiksema vastu 

* sobilike mootoripatjade leidmine ja vahetus,  praegu juhi nurk mingitel toru juppidel ja tÀnu sellele ka mootor liiga kÎrgel 

* tehtud juhtmestike ĂŒhendus vajab ĂŒle kĂ€imist ja ilmselt ringi tegemist.  

* roolivÎimu torustik 

* mootori juhtmestiku ĂŒmber vedamine.  

* jahutus 

* erinevatele lahtistele juhtmetele ja voolikutele koha leidmine 

 

Ja kui sitasti lÀheb siis veel karteri pÎhja vahetus sest tundub et on 36 oma,  ruumi kuidagi kole vÀhe karteri pÎhja ja silla tala vahel aga mootor peaks minu arust madalamal istuma.  IMG_20180628_161823.jpg.81b33efcb0dd1fe3de79d6115597553a.jpg

 

Juhipoolsest "mootoripadjast" ka pilti 😀IMG_20180628_161854.jpg.922865eb9bfc12be01a79a9478adfd72.jpg

 

Ja no,  see sĂŒsteem siin ei tundu just jĂ€tkusuutlik... IMG_20180628_162137.jpg.7787bc24e3dadd5b4bda6e0c94cf46cb.jpg

 

TÀna sai salongi juhtmestik paika tagasi ja vaip sisse, siis sai hakatud elektrit taga ajama. 

Elektri aknad ja puhur, peeglid jne ei toiminud.  

See probleem sai suht kiirelt osalise lahenduse kui juhtmestikust musta rohelise triibuga juhtmele mass peale sai. 

Luuk ja puhur sai toimima aga akendega on mingi nali endiselt.  Hetkel avaneb lĂŒlitist ainult kĂŽrvalistuja aken.  Teised ei tee midagi.  Kui mootoritele otse vool peale anda liiguvad kĂŽik.  Ei tea , eks saab edasi harutada 😀😁

Muudetud , muutis ervin

comment_126808

Siin peab vist tĂ€is hiromant olema, et mĂ”ista mis need koostajad siin teinud on😁 nii mĂ”nigi iisi super lahendus teeb  jĂ€rgnevale etapile karuteene. PĂ€ris hapu vaatepilt ikka. Siin vĂ”ta tuimalt need leiutised Ă€ra ja sirvi m50 swapi teemal netis, saad kiirelt normaalse vĂ€ljanĂ€gemise kapoti all. 

Muudetud , muutis MartinRoo

  • 3 nĂ€dalat hiljem...
  • Autor
comment_127203

Sai siis seda asja vÀhe viisakamaks tehtud. 

Esimese asjana lendas vanaraua hunnikusse nn mootori padjast toru ja asemele sai uus mootoripadi.  Mootor tuli 3 cm madalamale. 

PĂŽhjatust garaazi sĂŒgavusest leidsin ĂŒhe piduri vĂŽimendi mis sobis suhteliselt hĂ€sti ja korralik vahe ka sees sisselaskega. 

Piduritorudele sai vahetĂŒkid tehtud ja sidurile lisa vĂ€ljund anumast.  

RoolivĂŽimu torustik sai paika.  Kasutasin r6 ja r4 torusid,  paak lĂ€ks kĂ€pa kĂŒlge. 

Lisa mass sai veetud kuna peale torust mootoripadja vahetust ei olnud enam massi 😀

 

NĂŒĂŒd on veel peoga mingeid juhtmeid ja voolikuid millele peab ĂŽige koha leidma ja siis hakkab juba looma 

 

IMG_20180718_123859.jpg

IMG_20180717_184736.jpg

IMG_20180717_185056.jpg

Muudetud , muutis ervin

  • 2 nĂ€dalat hiljem...
  • Autor
comment_127508

VĂ€rvin ise jah.  Ônneks on vahendid ja oskused olemas 😀

Ilmselt jÀÀb ikka siniseks aga mitte originaal tooni. Pigem mÎni uuema bmw sinine. Mulle see " mica " sinine ei meeldi absoluudselt. 

Hetkel mÎttes kas tanzanite, interlagos vmt 

  • 2 nĂ€dalat hiljem...
  • Autor
comment_127693

Sai tÀna siis esimene kiht krunti peale tÎmmatud. Uuel nÀdalal saab viimaste vigade parandusega tegeleda ja siis uuesti krunt selga. 

Kui hĂ€sti lĂ€heb siis saab kuu lĂŽpuks vĂ€rvitud ja siis komplekteerimise rĂŽĂŽm 😃

Noh,  mĂŽned pisiasjad veel vaja valmistada aga kui nĂŒĂŒd midagi per**e ei lĂ€he siis saab ennem talve ikka sĂŽita ka ilmselt.  

 

 

IMG_20180819_151923.jpg

IMG_20180819_151952.jpg

IMG_20180819_152003.jpg

Kommenteerimiseks loo konto vÔi logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nĂ”ustute meie kĂŒpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad kĂŒpsiseid, sealhulgas analĂŒĂŒsi, isikupĂ€rastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kÔrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.