Postitatud 15. mai 20186 a comment_125924 On kellegil kogemusi m40b16 to m20b25 , mis peaks ennem ära tegema kui arki minna , et kiirendada protsessi . Kui käisin pärnu ARK küsimas siis öeldi , et ei saa kuna mootori maht ei mahu 30% sisse ..
24. aprill 20195 a comment_131500 Pärnus sain mootorivahetuse regatud. Korra tõmbas kinni, kuna ei leitud kaalumistõendit ja siis käsiti uuesti kaaluda, kuna polnud kaalutud eri sildu eraldi. Näitasin siis emaili vastust, tegi kõne ja läks läbi ikkagi. Mootorikoodi ei uuritud.
27. aprill 20204 a comment_136931 Tere, Uurisin maanteeametist, et kas saan mootori ära vahetada ja sain vaatuseks: "Kui sõidukile vahetatakse mootor siis tuleb esitada ka mootori soetusdokument ja teljekoormuste kaalutõend. Sõiduk tuleb peale ümberehitust esitada Teile sobivasse Maanteeameti büroosse tehnonõuete kontrolli." Te siin vähe targemad, mida see teljekoormuse kaalutõen endast kujutab? Mida nad sealt täpsemalt näha tahavad? Uus mootor kaalub kõvasti rohkem, kui see, mis hetkel. Kuidas ma saan selle enda jaoks välja kalkuleerida, et hiljem probleeme ei tekiks? tänan.
27. aprill 20204 a comment_136933 Teljekoormuse kaalumist teostab näiteks Metrosert AS. Kui autole on mootor paigaldatud, siis helistate Metroserti ja lepite aja kaalumiseks kokku. Sõidate autoga kohale. Autol kaalutakse eraldi üle esitlje koormus ja tagatelje koormus. Paagis peab kaalumise ajal olema vähemalt 90% kütust. Juht lisatakse hiljem teoreetiliselt juurde. Esitelje kaalutud mass uue mootoriga ei tohi ületada tehase poolt lubatud esitelje maksmimaalset massi.
27. aprill 20204 a comment_136935 42 minutit tagasi, Jänx ütles: Teljekoormuse kaalumist teostab näiteks Metrosert AS. Kui autole on mootor paigaldatud, siis helistate Metroserti ja lepite aja kaalumiseks kokku. Sõidate autoga kohale. Autol kaalutakse eraldi üle esitlje koormus ja tagatelje koormus. Paagis peab kaalumise ajal olema vähemalt 90% kütust. Juht lisatakse hiljem teoreetiliselt juurde. Esitelje kaalutud mass uue mootoriga ei tohi ületada tehase poolt lubatud esitelje maksmimaalset massi. Vot siit tuligi minu küsimus, et kust ma leiaks selle normi, mis olla võiks. Ja hiljem kaalule minna ja avastada, et pekkis...ei tunda eriline plaan nagu auto dokumentides on ainult mass, telgi eraldi pole. kuna 3.0 mootori asemele läheb 5.4 siis natuke on vahet. Muudetud 27. aprill 20204 a, muutis Wutsdat
27. aprill 20204 a comment_136937 Teljekoormuse lahtri juures tühjus - midagi kirjas pole? Äkki Maanteeameti taustakontrollist saad teada: https://eteenindus.mnt.ee/public/soidukTaustakontroll.jsf Ma saan aru, et see peaks olema pmst (registrimass - tühimass) / 2 nii, et saab vahele swappida 200 kilo raskema mootori ilma probleemideta? Ma muretseksin rohkem selle "mootori soetusdokumendi" pärast
27. aprill 20204 a comment_136939 Andmesildil kirjas teljekoormused. Juhi kaalu lisamine omaette teema. Tehaseraamatus kirjas, et tühimass on auto kaal täispaakide, aga ilma lisavarustuseta. Seega on passis mudelepõhised plangu auto standardkaalud, mitte reaalsed numbrid tegelikust massist. Juhti pole ka mainitud.
27. aprill 20204 a comment_136940 Jah, Maanteeameti taustakontrollist peaks saama katelje koormuseid vaadata. Teljed ja rehvid peatüki all on telg üks lubatud suurim teljekoormus ja telg kaks lubatud suurim teljekoormus. Ehk peale mootori paigaldust ei tohiks telg üks lubatud suurim teljekoormus ületada lubatud suurimat teljekoormust. Googlist vaadake vana ja uue mootori kaalude erinevus välja. Kui vana mootor veel peal on, siis saate ära kaaluda praeguse teljekoormuse ja uue mootori lisakaalu juurde liita.
27. aprill 20204 a comment_136941 Jah, ei pannud ennem tähele, aga siis aitakski mind ainult see, kui praegu ära möödak, siis teaks palju reaalselt varu oleks. Sest seal maksimum ja ma ei kujuta ette ka, palju peaegu on.
27. aprill 20204 a comment_136942 Selline varjant ka olemas. Kui täismassiga välja ei anna siis regad 1 inimese koha autost maha ja saab täismassi väiksemaks. Sõber regas mersu ja 5 inimesega ei saanud kaalu paika päris ja regati auto 4 kohaliseks millega sai vajalikud anded kätte. Metrosesdis aga kaalumas pead nagunii käima,tollest ei pääse. Netis ka olemas leht kus kirjas erinevate bmw mootorite kaalud. googeldades siis saad juba võrrelda kui suur vahe tuleb ka mootori vahetusega umbes ja tead arvestada. Üldiselt nüüd asjad vähe lihtsamaks läinud selle moto regamisega. Sellelel teemale mõeldes vist elus ei läe meelest ühe kasutaja @Chulo meeletu jant oli ehk Saue ark jamaga ja mitmeid kordi kaalumas käimisega ja lõpuks veel passis valede andmetega. Muudetud 27. aprill 20204 a, muutis extreme327
17. mai 20204 a comment_137199 Ei läinud nii lihtsalt. Terve pingirida tuleb välja regada ja kinntuskohad tuleb kasutuskõlbmatuks teha. Põhimõtteliselt võid ju kõrvalistuja istme välja võtta ja kinnituskohad kinni keevitada ja arki minna, et saaks neljakohalisena arvele. Kui pingil on ettenähtud 3 kohta, siis seda 2 kohalisena registreerida pole võimalik. Pakkusin ka varianti m3 tagapink panna, mis on 2 kohaline, aga see variant ka ei sobinud, kuna see pink pole antud mudelile ettenähtud. Mina leidsin lõpuks need 27 kilo, mille pärast mind kepiti ja auto jäi passis 5 kohaliseks.
26. mai 20204 a comment_137333 @Chulo Saab ikka. Vähemalt nüüd saab. Sõbra vana MB190 on niiviisi arvel. 4kohta passis kuna 5 inimesega poleks saanud täismassi jne asju paika siis regati 4 kohaliseks ja jäi lubatud andmete vahemikku.
25. august 20204 a comment_138137 Mulle ütlesid üv tüübid sedasi, et pane mootor peale, mine lase üv punktis norm mõõta ja siis mine nõita arkis, et sul teine mootor. Kuna kui hakkad ümber ehitusega tegelema, siis nussivad iga võimaliku asjaga.
On kellegil kogemusi m40b16 to m20b25 , mis peaks ennem ära tegema kui arki minna , et kiirendada protsessi .
Kui käisin pärnu ARK küsimas siis öeldi , et ei saa kuna mootori maht ei mahu 30% sisse ..