*lõpuni täidetud hooldusraamat, mille peale UM kehitas õlgu.
*võtmega immo
*täis armatuuri -ja laekompuuter.
Audio:
*Alpine cda7894Rb
*4xtweeterid läbi filtrite
*4xherz 65w rms kõlarid läbi filtrite
*1xmacaudio 230w rms 12" subwoofer
Hetkeseisuga on vahetatdud õlid, õhufilter, kütusefilter ja esimesed õõtsa puksid panud E36 M3 omad. Tagumise tiiva keretööd, sai nädal tagasi lõpule. Enne seda sai käidud truumu juures ja mootori kohta ei kuulnud ühtegi paha sõna.
Plaanid?
Hetkel vaja vahetada hammasrihm, vända otsa simmer, käigukasti padjad, kardaanirist, roolilatt ja termosidur, kuna kohapeal käies tahab temp punaseni minna. Pannes sooja max peale, siis on stabiilne. Katalüsaator vahelt välja lõigata, kuna seal auk sees ja suurt kasu sellest ei ole. Passi registreeriti ilma katita. Istmed viia smartservicesse hooldusesse. Mingi hetk vaja murestseda 3. .. ülekandega LSD differ ja murtseda puuduvad ACS poolt seni kaduma läinud detailid. 4augustil on doktori juures aeg kinni pandud.
Hetkel veel probleeme vooluga, nimelt tarbimine on 800mA. kaitsmed 21,27,28 välja ja tarbimine kadunud. Nende kaitsmete alla jääb päris palju asu ja pole olnud aega uurida. vahepeal saanud kõvasti akut laadida ja mis seal salata mõnedki korrad vaja olnud käima lükata.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tere!
Tegu siis puhasttõugu ACS3. Tehasest välja 04.1989 ja pea aasta hiljem 03.1990 sõitis välja Ac Schnitzeri tehasest Aachenis.
Varustus:
Lisad, mis alles ACS tehase poolt:
*Spoilaring.
*Mootor M20 S3 2,7 151kw.
*Väljalase.
*Rool.
*Pedaalid.
*Veljed.
*Vermikust ka võibolla midagi. Polegi saanud ise korralikult sinna alla vaadata. All igatahes Bilsteini amordid ja 25-30mm madaldust.
*Vee temp-, õli temp-, õli rõhu- näidikud keskkonsoolis.
-------------------------------------------------------------------------------------
*lõpuni täidetud hooldusraamat, mille peale UM kehitas õlgu.
*võtmega immo
*täis armatuuri -ja laekompuuter.
Audio:
*Alpine cda7894Rb
*4xtweeterid läbi filtrite
*4xherz 65w rms kõlarid läbi filtrite
*1xmacaudio 230w rms 12" subwoofer
Hetkeseisuga on vahetatdud õlid, õhufilter, kütusefilter ja esimesed õõtsa puksid panud E36 M3 omad. Tagumise tiiva keretööd, sai nädal tagasi lõpule. Enne seda sai käidud truumu juures ja mootori kohta ei kuulnud ühtegi paha sõna.
Plaanid?
Hetkel vaja vahetada hammasrihm, vända otsa simmer, käigukasti padjad, kardaanirist, roolilatt ja termosidur, kuna kohapeal käies tahab temp punaseni minna. Pannes sooja max peale, siis on stabiilne. Katalüsaator vahelt välja lõigata, kuna seal auk sees ja suurt kasu sellest ei ole. Passi registreeriti ilma katita. Istmed viia smartservicesse hooldusesse. Mingi hetk vaja murestseda 3. .. ülekandega LSD differ ja murtseda puuduvad ACS poolt seni kaduma läinud detailid. 4augustil on doktori juures aeg kinni pandud.
Hetkel veel probleeme vooluga, nimelt tarbimine on 800mA. kaitsmed 21,27,28 välja ja tarbimine kadunud. Nende kaitsmete alla jääb päris palju asu ja pole olnud aega uurida. vahepeal saanud kõvasti akut laadida ja mis seal salata mõnedki korrad vaja olnud käima lükata.
Pildid:
rohkem pilte võib leida siit: http://www.hot.ee/schnitzer/
ja kes soovib reisijuttu lugeda, kuidas masin eestisse sai võib kiigata bmwklubi foorumisse.